Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 14:25
Hoi allemaal, ik heb een dringende vraag; wie heeft er ook last van striae (vervelende paars-rode strepen op je lichaam) dat niet weg wil gaan? Toen ik de pil slikte ben ik 4 kilo aangekomen en daarmee onstonden ook de strepen. Eerst mijn borsten, toen heupen en dijen en nu ik ben gestopt met de pil lijkt het nog niet op te houden. Ik heb een normale bouw (1.67 en 65 kilo) en snoep absoluut niet veel, drink genoeg water etc. Ik begin mijn lichaam echt te haten en wil graag weten wat er aan te doen is! Alle tips welkom. (Ik weet dat striae op den duur minder wordt, maar bij mij is daar nog niet veel van te zien) Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 16:29
Ingemar
Ingemar is offline
Ik vrees dat er nix aan te doen valt. Ik heb het ook, alleen op mijn dijen maar ik heb het al 'heel' lang en het word absoluut neit minder. Ook niet meer. Misschien dat de kleur eigenlijk wel minder is geworden, maar ik let er niet meer op. Ik stoor me er niet echt aan. Het is niet mooi, maar ach... Er zijn wel lelijkere dingen. Sorry dat ik geen tips heb.
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 18:45
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
dat heb ik ook
als iemand tips heeft... welkom, want met een bikini aan loopt het zomers best wel in het gezicht... het is geloof ik in de zomer wel minder dan in de winter trouwens
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 19:47
Floosje
Avatar van Floosje
Floosje is offline
volgens mij hebben heel veel mensen hier last van. zelf heb ik het ook en soms wordt het na een tijdje wel minder. misschien helpt het om vaak met bodylotion in te smeren.
__________________
The circle only has one side
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 20:43
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
Citaat:
cow & chicken schreef:
Hoi allemaal, ik heb een dringende vraag; wie heeft er ook last van striae (vervelende paars-rode strepen op je lichaam) dat niet weg wil gaan? Toen ik de pil slikte ben ik 4 kilo aangekomen en daarmee onstonden ook de strepen. Eerst mijn borsten, toen heupen en dijen en nu ik ben gestopt met de pil lijkt het nog niet op te houden. Ik heb een normale bouw (1.67 en 65 kilo) en snoep absoluut niet veel, drink genoeg water etc. Ik begin mijn lichaam echt te haten en wil graag weten wat er aan te doen is! Alle tips welkom. (Ik weet dat striae op den duur minder wordt, maar bij mij is daar nog niet veel van te zien) Alvast bedankt!
ik heb ut ook.. ik druk elke dag 20 keer op dan train je je borstspieren en het hielp wel.. de vlekken versprijden dan een beetje.. verder smeer ik het in met zwitsal baby-olie..
maar echt helemaal weg gaa ut niej neej..
beetje jammer!

ik heb ook wel is van Yves rochers een stria-creme gebruikt.. dan staat erop dat het na twee maanden weg is.. dat is echt gelul!!

Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 10:17
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Ieder vrouwtje dat groeispurtje heeft krijgt dat volgens mij. Er is niets aan te doen want het zijn scheurtjes ONDER je huid en dat kun je dus niet weer vastplakken oder zoietsies Maar tzal wel minder worden en denk niet echt dat er iemand is die erop gaat letten ofzo . Wel naar, sommige zwangere vrouwen hebbnen dat heel erg, brrr volgens mij kan en zwangerschap je echt lelijk maken ofzo mara kindjes zijn lief. Ik bazel laat maar .
xxx
Niet te druk maken .
__________________
*Doe lief*
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 14:06
misscattie
misscattie is offline
Je kan er absoluut niets tegen doen.
na verloop van tijd worden ze vanzelf huidskleuirachtig en vallen ze bijna niet meer op!
__________________
het is mijn lust en mijn leven....!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 14:13
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
misscattie schreef:
Je kan er absoluut niets tegen doen.
na verloop van tijd worden ze vanzelf huidskleuirachtig en vallen ze bijna niet meer op!
heb ik ook, ze zijn net iets lichter dan de rest, maar ze bruinen niet mee dus zit ik in de zomer met witte strepen

__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 17:10
Verwijderd
heb ik ook (op m'n dijen)(+beetje cellulitis)

je kan een paar dingen doen:
-dure cremes kopen en die elke dag goed inmasseren
-veel water idd, weinig vet
-volgens mij kan je ze ook met laserbehandeling laten vervagen maar dat doe ik niet, zoveel boeit het me nou ook weer niet....
-eeeeh....zo'n abtronic kopen misschien?
op een gegeven moment worden ze ook minder rood (bij mij dan) je ziet nu gewoon kleurloze streepjes.....ja idd ze bruinen niet mee in de zomer

xxx

Alicia

ps: ik wil ook wel tips horen!!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 10:36
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
Ik heb het ook al heel lang, sinds m'n 13e. Gelukkig alleen op m'n heupen.
Je kunt er jammer genoeg niets tegen doen. Ik heb ooit hele dure crème gekocht van Biodermal (85,- ) en als je dat inmasseerde ging het wel eventjes weg, maar dat komt dan meer doordat je het bloed daar beter laat stromen.
Ik heb aan de dokter gevraagd wat ik er aan kon doen en hij zei dat ik wel door kon gaan met de crème, maar dat ik het absoluut niet mocht inmasseren, alleen zachtjes over wrijven. Wanneer je het echt masseert, rek je de huid alleen nog maar meer op en maak je het alleen maar erger.

Ik zou je allemaal gewoon maar niet zo druk maken. Echt elke meid heeft het wel....
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 13:05
someone
someone is offline
ik heb het ook heel erg op m'n dijen,
het is heel lastig, deze zomer verbrande ik heel erg door de zon het leek heel vies net van die dikke blaren.
bah
__________________
Doe maar GEK, anderen doen al GEWOON genoeg!!!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:44
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
een vriendin van mij heeft het ook maar hoe kan je dit voorkomen of is er echt geen middel tegen om het weg te halen ?
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:53
Verwijderd
Ik heb het ook al sinds m'n 12e ofzo, op m'n heupen, borsten, buik, bovenbenen, zelfs op m'n bovenarmen nu een beetje. Maar na verloop van tijd wordt het licht, witachtig.
M'n dokter zei dat je er het beste een creme op kunt smeren met vitamine E, dan komen er iig niet zo veel/snel strepen meer bij (als het goed is.)
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 19:28
Verwijderd
ik heb het ook maar als ik af en toe onder de zonnebank ga trekt het weg, omdat het even bruin word als de rest van de huid
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 11:46
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
het trekt vanzelf bij, tenminste bij mij zie je het al bijna niet meer, de streepjes (eerst blauw/paarsachtig) zijn nu wel een beetje lichter geworden, maar het valt bijna niet meer op
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 12:13
Het Prutje
Het Prutje is offline
Hai, ik voeg me helemaal bij de rest. Heb het ook al iets van 5 jaar ofzo, ik kan me niet herinneren dat ze rooiig ofzo waren maar ze zijn nu ieg 'beschaafd' wit, ik heb het op mn bovenbenen en ik heb echt geen idee wat ertegen te doen sorry (als ik het wist... )
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 15:35
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heb ook last van striae, al een aantal jaartjes.... ik voel mezelf heel lelijk daardoor....

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 18:34
Deborah*F1
Deborah*F1 is offline
Ik heb er ook al een jaar of 2 last van maar ach ik zit er niet zo mee. Natuurlijk zou ik graag willen dat het weg ging maar je bent wie je bent en ach, een paar rooie strepen meer of minder...
__________________
"I Cannot Give Up And I Cannot Give In" - Ayrton Senna
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 19:27
qghp
qghp is offline
hier zijn al teveel topics over
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 18:41
Hoi allemaal,

Eerst heel erg bedankt voor al jullie reacties! Ik begrijp dat er eigenlijk geen sluitende oplossing is voor dit toch wel grote probleem voor mij (Ik heb strepen op mijn borsten, binnenbenen, heupen, stukje bovenbenen en knieholtes). Nu maar afwachten tot alles wegtrekt...gelukkig heb ik een hele lieve vriend die me prachtig vindt!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:20
Verwijderd
Ah, heb ik ook sinds mijn laatste groeispurt, op billen en een beetje op borsten (en ik heb nog wel cup A/kleine B, hoezo gemeen?). Mijn ex vroeg altijd wie er zijn tanden in mijn borsten had gezet

Trekt idd weg, wordt witter en kleurt mee met de zon. 't Probleem is de zon in gaan zo (heb geen zonnebank ). En ik ben al zo wit, snif (niet dat bruin erg mooi staat bij rood haar, maar goed).
't Gaat niet over, maar verbleekt dus wel. Nou ja, kan er toch niets aan doen ...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 23:43
Passoa
Passoa is offline
Heb ook last van striae, vooral op m'n bovenbenen, borsten. Gelukkig is het de laatste tijd stukken minder geworden. Ik smeer deze plekken sinds een paar maanden elke ochtend, na het douche in met intensief voedende handcreme, van Nivea. Bij mij heeft het iig best wel veel geholpen, blijf nog steeds wel smeren want het is nog niet helemaal weg. Maar toch, het is al wel stukken minder rood en opvallend!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Passoa schreef:
Heb ook last van striae, vooral op m'n bovenbenen, borsten. Gelukkig is het de laatste tijd stukken minder geworden. Ik smeer deze plekken sinds een paar maanden elke ochtend, na het douche in met intensief voedende handcreme, van Nivea. Bij mij heeft het iig best wel veel geholpen, blijf nog steeds wel smeren want het is nog niet helemaal weg. Maar toch, het is al wel stukken minder rood en opvallend!
*jat moeders handcreme* Jeez, hoe leg ik haar dat nou weer uit?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid HELP veel striemen.
Fashion Icone
14 04-10-2011 19:08
Lichaam & Gezondheid Striae
Bubbeldoosje
17 02-01-2010 19:18
Lichaam & Gezondheid Voeding- en Gezondheidstopic #16
Bloem
500 05-02-2007 17:12
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic, deel 25!
Miracle
489 28-09-2004 17:14
Lichaam & Gezondheid Met striae in bikini?
DoornRoosje-oud
36 22-07-2002 20:49
Lichaam & Gezondheid Zó dik ben ik, ik durf echt nooit sex te hebben met een jongen!
Severus
33 24-12-2001 17:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.