Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2004, 17:02
Verwijderd


Deze beestjes dus. Niet zo groot, hooguit 2/3 centimeter maar ze komen vaak in grote getalen voor. Wij hebben ze dus ook in huis omdat we een nieuwbouw huis bewonen ofzo. Ze schijnen in beton te wonen omdat dat vochtig is als een huis net gebouwd is. Maar wij wonen inmiddels al 7 jaar in dit huis, je zou verwachten dat het beton dan niet vochtig meer is.

Mijn vraag: heeft iemand deze beestjes ook thuis? En hoe kom je dr vanaf? Ik word gek van deze beestjes en vermoord er minstens 2/3 per dag... We hebben al van die spray geprobeerd maar die moet je elke maand ofzo spuiten om ze uit te roeien en zelfs dan komen ze weer terug...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2004, 17:16
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Ik heb enkele dingen opgezocht en dit is het resultaat:



Deze site
En deze site
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 17:27
Verwijderd
Super Merci.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 22:02
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline
..ja iehlll..op me werk hebben we ook van die viezige beestjes,..maar ik maak ze altijd dood
eentje was in de keuken la,..echt te razig (die la dan ook),..vind het ook niet gek ofzow dat het er rond loopt,..maar die heb ik in stukken gesneden

en eentje toen liep over de toonbank van de kassa,... ,...maar die is mooi geplet,..alleen wel vreemd want het is daar absoluut niet vochtig en ik zie ze ook niet in grote getalen....

bleh..!
__________________
Do the chickens have large talons?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 22:11
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
volgens mij had ik die beesten op mn kamer!
een jaartje geleden ofzo, lag ik in mn bedje, hoorde ik iets achter mijn behang lopen, na er gek van te worden heb ik een stuk van t behang gescheurd en zag ik een vies beestje. mijn opa heeft toen iets gedaan, een kier dicht gemaakt ofzo, en sindsdien ben k dr van af.

alleen laatst hoorde ik weer wat krassen achter mijn behang
maar ze lijken erg op Dit vieze beest.

IEH!
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 22:13
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Waarschuwing: kijk uit met je boeken, vooral als je boekenkast tegen een muur staat! Dan gaan ze namelijk graag in je boeken zitten, en de bladzijden aanvreten.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 22:24
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
ha...k ga mn schoolboeken tegen de muur aanzetten
bedankt voor de tip haha
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 10:09
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik kwam ze laatst in mn wastafel tegen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 17:39
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Volgens mij kun je niets tegen die beestjes doen. Wij hebben ze ook thuis. En me vader heeft welleens geïnformeerd bij zo'n insectenverdelgings gedoe. (die ook wespennesten enzo komen weghalen) maar er schijnt echt helemaal niets tegen te doen. 't komt door de welvaart ... dus je kan kiezen tussen je kamer nooit meer opruimen en kakkerlakken krijgen of het schoonhouden en zilvervisjes krijgen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 09:36
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
wij hadden daar eerst een hele invasie van in het huis, omdat het huis direct naast dit huis een hele tijd leegstond... alle fotoboeken etc zitten nu in speciale afgesloten boxen, omdat ze anders opgevreten worden door de silvervissen
maar ze zijn redelijk uitgeroeid nu, door een heleboel gif in het rond te spuiten
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 14:34
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
! am mE schreef op 09-06-2004 @ 18:02 :
[afbeelding]
...Ze schijnen in beton te wonen omdat dat vochtig is als een huis net gebouwd is. Maar wij wonen inmiddels al 7 jaar in dit huis, je zou verwachten dat het beton dan niet vochtig meer is....
ze wonen niet in het beton dus, maar in de kieren e.d.
maar een nieuwbouw-huis, het beton ervan, hard maar relatief langzaam uit (let op, droog wordt het nooit, want dan hou je gruis over!), dus jah, het kan best komen doordat je in een "nieuwbouwhuis" woont....
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 16:59
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
In ons oude huis (dat was reeds 25 jaar oud!!) hadden we die beesten ook lopen, dus heeft weinig met nieuwbouw te maken lijkt me. Best schattige beestjes vind ik.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 23:43
Verwijderd
omg hoe stom het klinkt ik vind die beesten echt eng
Soms loopt er een door de wc en dan zit ik daar zo en ineens loopt er zo een ding over de grond , nou dan raak ik toch wel even in paniek hoor
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 14:30
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 08-07-2004 @ 00:43 :
omg hoe stom het klinkt ik vind die beesten echt eng
Soms loopt er een door de wc en dan zit ik daar zo en ineens loopt er zo een ding over de grond , nou dan raak ik toch wel even in paniek hoor
Sloerie

Ik vind ze vooral irritant. De laatste drie die ik zag op mn kamer heb ik doormidden gesneden door mn schaar in ze te zetten. Bij eentje liep de helft gewoon verder
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:47
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Oo dit vind ik dus echt de engste beesten die er bestaan...
Ja wij hebben ze dus ook, meestal komen ze snachts tevoorschijn. Die dikke zijn het smerigst, en die durf ik dan ook niet tegen de muur de pletten omdat er dan allemaal ingewanden achterblijven. Kleintjes durf ik wel te vermorzelen, voor de rest gil ik altijd maar heel hard in de hoop dat een van mijn ouders ze weg wil halen, maar die hebben daar meestal geen zin in en vinden dat ik inmiddels zelf oud genoeg ben om dat te doen.
In boeken zitten ze inderdaad ook Helaas is er niet heel veel tegen te doen, tenzij je het probleem tegelijkertijd met je hele huizenblok aanpakt omdat die beesten door de muren van huis naar huis kriebelen.
Oh bah
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 10:39
Verwijderd
als ik ze al tegenkom is het in de wasbak, en dan zet ik gewoon de kraan aan en weg
mar ze zijn idd wel irritant en een beetje eng, ze gaan niet zo snel dood.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 17:39
elledc
elledc is offline
Zo'n mooi woord voor zulke vieze beesten
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 17:44
elledc
elledc is offline
Citaat:
Phlox schreef op 11-07-2004 @ 16:47 :
Oo dit vind ik dus echt de engste beesten die er bestaan...
Je zou eens parasieten zoals teken en vlooien moeten zien, Die zijn pas eng, zij klampen zich vast aan de huid
Of huismijten, in een matras zitten er duizenden
Walgelijk als je daar eens aan denkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Zilvervisjes
Verwijderd
12 03-02-2014 08:58
De Kantine Un Long Dimanche de Fiansaai #606
Chick Rock
500 17-05-2009 12:57
Flora & Fauna Beestjes in me kamer..
Love_Fulfilled
20 20-12-2004 16:12
Flora & Fauna wesp, vlieg, mug, spin, muis, kever, bromvlieg
~(TrueSickness)~
51 31-07-2002 15:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.