Oud 15-12-2019, 12:47
Tim309
Tim309 is offline
Hey daar
Ik heb dus een vriendin en tja ik ben echt stapel gek op haar (trouwens eerste post hier) en tis teveel om hier te zetten maar gewoon ik weet niet meer wat te doen als ik haar bijv kietel dan word ze boos ook als ik in haar zij prik (maanden geleden was ze gwn mee aan het doen) en gister op het feest van een vriend van haar deed hij dat ook en ze vond het leuk en liet het toe en als ik het met haar erover wil hebben zegt ze " Hou derover op" like cmon ik heb toch ook gevoelens doet gwn pijn en ze deden ook een keer of ze een relatie hadden maar gister dus op het feest had ze beloofd me niet in de steek te laten maar toch ging ze steeds met die vriend en nog een vriendin weg en paar min ltr terug ik was echt sad ik wou die hele avond vergeten en was nooit dronken geweest dus ik probeerde het maar he en wat gebeurd er ik werd dronken maar kon helder nadenken en ik herinner me alles en het breekt me van binnen gewoon heeft iemand tips??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2019, 13:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Stap 1: Gebruik interpunctie. Dat maakt je verhaal een stuk duidelijker.
Stap 2: Blijkbaar wilt ze niet dat je haar aanraakt. Doe dat dan ook niet.
Stap 3: Let it go. Ze wilt er niet over praten, dus laat het gaan.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 13:15
Tim309
Tim309 is offline
Citaat:
Stap 1: Gebruik interpunctie. Dat maakt je verhaal een stuk duidelijker.
Stap 2: Blijkbaar wilt ze niet dat je haar aanraakt. Doe dat dan ook niet.
Stap 3: Let it go. Ze wilt er niet over praten, dus laat het gaan.


1. Heb het tevaak verteld dat het niet de moeite meer zowat waard is het netjes te doen gaat erom dat je het toch begrijpt
2. Ze word graag aangeraakt door specifiek 1 jongen en bij mij is het alleen als ik kietel
3. Je hoort hierover te kunnen praten als je gekwetst word je moet niet steeds aan iemands kant kijken toch je moet beiden kanten gelukkig zijn
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 13:17
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
1. Het is onduidelijk. Dat betekent moeilijk te begrijpen. Dus, pas het alsjeblieft aan.
2. Deal with it. Jammer dan. Als je echt denkt dat ze niets om dit gaat, dan kan je 2 dingen doen: Je laat het gaan, of je maakt het uit. Maar ik neem aan dat je het 2e niet wilt doen, dus laat het gaan.
3. Tactisch hier niet op te reageren
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 13:26
Verwijderd
Ik zou het er dus wel over heb ben want hoe niet-tof is dit? Kom nou. Als het zo'n duidelijk verschil is zou ik aangeven dat je het niet leuk vindt dat ze niet wil dat je haar aanraakt en het er niet over wil hebben. Wat je zegt klopt, het is belangrijk dat jullie beiden gelukkig zijn. "Hou d'r over op," terwijl jij er echt wel last van hebt, is geen fijne reactie en doet geen recht aan dat jij het vervelend vindt. Lullig voor haar dat ze het er niet over wil hebben, jij wil dat wel. Jou wel-willen is net zo belangrijk en evenveel waard als haar niet-willen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 13:57
Verwijderd
Ik snap je openingspost niet.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 17:06
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Oei, rode signalen. Ik zou het idd wel bij haar neerleggen: je bent haar vriend, waarom mag jij haar niet aanraken, maar een andere jongen wel? En waarom wil ze er niet over praten? Gevoelige snaar?
Succes.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 17:39
Verwijderd
Door de reacties hier weet ik pas wat je bedoelt. Ik zou het ook niet accepteren, hoor. Ik ben over het algemeen niet zo aanrakerig, maar wel met intimi juist wel. Het zou een beetje vreemd zijn als ik niet aangeraakt wil worden door mijn vriend, maar wel door mijn beste vriend of vriendin.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2019, 10:15
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Hey daar
Ik heb dus een vriendin en tja ik ben echt stapel gek op haar (trouwens eerste post hier) en tis teveel om hier te zetten maar gewoon ik weet niet meer wat te doen als ik haar bijv kietel dan word ze boos ook als ik in haar zij prik (maanden geleden was ze gwn mee aan het doen) en gister op het feest van een vriend van haar deed hij dat ook en ze vond het leuk en liet het toe en als ik het met haar erover wil hebben zegt ze " Hou derover op" like cmon ik heb toch ook gevoelens doet gwn pijn en ze deden ook een keer of ze een relatie hadden maar gister dus op het feest had ze beloofd me niet in de steek te laten maar toch ging ze steeds met die vriend en nog een vriendin weg en paar min ltr terug ik was echt sad ik wou die hele avond vergeten en was nooit dronken geweest dus ik probeerde het maar he en wat gebeurd er ik werd dronken maar kon helder nadenken en ik herinner me alles en het breekt me van binnen gewoon heeft iemand tips??
Je wil met haar praten op een feest, behoorlijk baggere timing. Daarnaast hoef je niet aan haar vastgeplakt te zitten, heeft ze gewoon wat ruimte nodig.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 17-12-2019, 02:32
Verwijderd
We missen hier erg veel context. Wilde je alleen op het feestje met haar er over praten? Dan snap ik haar reactie. Heb je het ook buiten het feest met haar er over gehad? Dan is het ongevoelig van haar. En zo meer. Je zegt dat ze het leuk vindt als die vriend haar aanraakt. Is dat echt zo? Of vindt ze dat ook niet leuk maar durft ze dat op een feest niet tegen die vriend te zeggen?

Lang verhaal kort, zelfde antwoord als 90% van de topics hier: zoek een rustig moment uit en praat er met haar over. Wil ze er dan nog altijd niet over praten? Dan kun je serieus overwegen of je wel in deze relatie wilt blijven. Zou in ieder geval niets voor mij zijn. Maar wellicht blijkt uit het praten dat er niet zo veel aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2019, 14:08
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Dit hele verhaal is onduidelijk? Ts probeer het nog eens want dit leest echt niet zo plezierig voor mijn ogen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2019, 14:11
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Stap 3: Let it go. Ze wilt er niet over praten, dus laat het gaan.
In een relatie is het sowieso wel verstandig om over belangrijke zaken te kunnen praten. Denk je ook niet?
Anders kan je het beter gewoon uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2019, 14:48
Verwijderd
Rot op joh
Met citaat reageren
Oud 18-12-2019, 14:50
Verwijderd
Jezus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ze praten slecht over mijn vriendin
Merle1997
11 25-11-2015 20:25
Liefde & Relatie Mijn allerbeste vriendin gaat met het vriendje van mijn vriendin ervandoor... wat nu?
xAnoniem
16 17-03-2010 16:37
Liefde & Relatie Na mijn vriendin handel ik zo raar..
Spray rebel
18 30-10-2004 13:54
Liefde & Relatie ik en mijn vriendin
Jij-Jij
52 23-06-2003 14:10
Seksualiteit Sex met de vriendin van mijn vriendin
Een dijker
41 04-02-2003 14:51
Psychologie mijn vriendin
WinterQueen
21 14-04-2002 16:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.