Oud 23-02-2020, 22:06
Houtenlampenkap
Houtenlampenkap is offline
Beste mensen, ik ben 16 en heb de afgelopen 10 maanden een relatie gehad. Dit is vorige maand uitgegaan en heb het er zelf erg moeilijk mee. Mis haar en het samenzijn heel erg. Meer dan ik zou denken. Ik weet alleen niet of ik weer terug wil. Ik weet ook niet of zij dit wilt maar ze was er wel kapot van toen het uitging en we hebben een beetje gepraat en zij mist ons samenzijn ook. Nou weet ik niet of dit slim is om terug te gaan? We hebben een ruwe start gehad maar de laatste 4/5 maanden waren heel erg fijn. Ik ben zelf bang dat ik een overhaaste beslissing heb gemaakt door het met haar uit te maken.. in de tijd dat ik dat deed gingen mijn ouders uit elkaar en gingen we verhuizen en ik denk zelf dat ik emotioneel niet helemaal stabiel was en dus overhaast heb gehandeld....
ik hoor graag jullie mening?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2020, 08:25
Verwijderd
Nee, die hoor je waarschijnlijk helemaal niet graag

je bent 16, de kans dat dit echt the love of your life is, is niet zo groot. Het maakt derhalve niet zo veel uit wat je doet. De ervaring leert dat de kans groot is dat jullie het weer gaan proberen maar dat het na een tijdje weer verkeerd loopt, want waarschijnlijk kwamen de twijfels bij jou niet zo maar uit het niets. Het zou wellicht beter zijn haar te vergeten en een ander te zoeken. Maar dat ga je toch niet doen want zo werkt liefde niet. En aangezien je pas 16 bent, maakt dat ook niets uit. Sterker nog, misschien alleen maar goed dat je nu al leert dat teruggaan naar een relatie die eerder niet werkte, een slecht idee is. Dus ik zou zeggen: probeer het nog eens! En kom er dan achter dat dat niet werkt!


Belangrijke kanttekening; uit je verhaal blijkt niet dat er voor één van de twee reden is om het vertrouwen kwijt te zijn. Er is niet gelogen, niemand vreemdgegaan, geen geflirt met anderen en zo - nogmaals: voor zover we uit je verhaal kunnen halen. In dat opzicht kan het prima om het nog eens te proberen, er is geen onherstelbare schade aangericht. Maar als je niet alles verteld hebt, en er is wel een flinke jaap aan het vertrouwen uitgedeeld, dan is het een kansloze missie. Dat vertrouwen is dan weg tussen jullie en dat komt nooit meer terug.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Terug naar mijn ex, maar..hij is bezet:O
Littleladylike
59 31-07-2008 09:41
Liefde & Relatie terug naar mijn ex? of niet
LovingByHeart
7 12-05-2007 12:47
Liefde & Relatie Gezeik met je ex..
KiMZz
24 30-12-2004 17:33
Liefde & Relatie Terug bij mijn ex...
onzekerdoosje:p
5 08-10-2003 15:53
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 15:19
Liefde & Relatie mijn ex doet vaag! (alwéér)
rabecca
9 02-10-2002 07:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.