Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2015, 02:22
studentje16
studentje16 is offline
Hoi,

Ik zal even bij het begin beginnen. Een aantal weken terug hoorde ik van een collega van me dat een meisje op me werk interesse in me had en een keertje met me wou afspreken. Ik dacht bij mezelf ach waarom niet, het leek me een leuk meisje. Na wat met haar gepraat te hebben (via whap en fb) heb ik haar dus vervolgens op een date gevraagd. We gingen samen lunchen en een drankje doen zodat we elkaar wat beter leerden kennen. Het was heel gezellig.

Na die date ben ik vervolgens als een blok voor haar gevallen. Het enige waar ik aan denk is aan haar. Diezelfde avond stuurde ik haar een berichtje dat ik het leuk vond. Ze stuurde terug dat ze het ook heel leuk vond en vervolgens heb ik gevraagd of ze binnenkort nog een keer wilde afspreken en dit wilde ze.

Het kutte is nu, ik leef in een complete onzekerheid of ze mij nou nu ook echt leuk vind. Ik ben nu verliefd op haar geworden en weet niet of zij hetzelfde voelt. Ik merk bijvoorbeeld op het werk nooit dat zich aangetrokken voelt aan mij. Ook ben ik altijd degene die de gesprekken begint op whap (oke dit hoeft niet al te veel te beteken aangezien ze dan wel enthousiast terugpraat).

Het enige wat ik nu wil is bij haar zijn. Op vrijdagen werken we altijd samen dus ik vroeg of ze na het werk plannen had maar ze had het erg druk met school. Ze zei wel dat ze het een andere keer wilde.

Nu met valentijn om de hoek maakt het alleen maar lastiger voor me. Ik wil duidelijk maken aan haar dat ik haar echt echt leuk vind. Alleen ik ben bang dat het niet wederzijds zal zijn en met een gebroken hart achterblijft. Ik durf haar bijvoorbeeld niet nog een keer voor een afspraakje te vragen uit angst dat ze weer nee zegt.

We wonen in verschillende steden aangezien ik op kamers zit dus we kunnen elkaar niet ff snel opzoeken(behalve weekenden). Ik denk wel dat ze mij misschien ook wel leuk vind maar wanneer ik weer denk aan dat ik het nooit aan haar merk trek ik dat weer in twijfel. Ik word helemaal gek aangezien het enige wat ik wil is bij haar zijn, dat het alles duidelijk wordt, of zij mij nu ook echt leuk vindt en of er eventueel een relatie kan ontstaan. Een afspraakje voor volgende week kan ik ook niet vragen omdat ze vertelde dat ze veel toetsen had volgende week. Wat moet ik nu doen? Al deze onzekerheid maakt me gek.

Laatst gewijzigd op 08-02-2015 om 02:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2015, 02:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vraag het haar?

Misschien doet ze op het werk normaal tegen je, omdat ze professioneel is en/of niet zo de behoefte heeft het met collega's te delen. Wie weet denkt ze wel hetzelfde als jij en heeft ze geen idee of jij wel op haar valt. Ook kan je haar best mee uitvragen op Valentijnsdag, als dat na al haar toetsweken enzo is. Desnoods (gebruik je het als excuus) om te vieren dat haar toetsweek erop zit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 10:20
studentje16
studentje16 is offline
Is het twee keer vragen voor een afspraakje en altijd het gesprek initiëren geen duidelijke tekenen dat ik haar leuk vind?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 10:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien twijfelt zij ook wel of jij haar leuk vindt. Wie weet. Door gewoon uit te spreken hoe jij je voelt kom je vast veel verder dan subtiele hints.
Een jongen die ik ken van de middelbare school wilde een tijd lang graag met me afspreken, moest daarvoor vaak een eind fietsen etc. Vond hij me leuk? Nee! Zijn contact was puur vriendschappelijk en ik heb er verder ook nooit wat achter gezocht.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 11:29
studentje16
studentje16 is offline
ah oke.. dat kan inderdaad waar zijn. Ik wil haar voor nog een afspraakje vragen maar ze vertelde dus dat ze veel toetsen had deze week en het hele weekend werkt zij al. Me angst (ja weer angst ) is dus dat ze dan weer niet kan waarna ik het gevoel krijg dat als ik haar nog een keer vraag ik wanhopig over kom..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2015, 11:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dan stel je toch voor wat af te spreken voor het weekend erna?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 11:05
studentje16
studentje16 is offline
Ok dus gisteren heb ik me tweede date met haar gehad. We hadden de hele dag aangezien we vakantie hebben. Het was erg leuk en gezellig. Had het gevoel dat het echt klikte.
Totdat ze aan het eind toen ik haar naar huis bracht vertelde dat het net uit was met haar vriend, in de put zat en eigenlijk niet eens op dates met mij wilde maar toch deed en het heel gezellig vond. Alleen ze wilt geen relatie...
Ik merkte eigenlijk al de hele tijd dat zij mij niet op dezelfde manier leuk vond zoals ik haar. ik bleef alleen vasthouden aan het feit dat zij juist degene was die wilde dat ik haar mee uit vroeg...
Ben een beetje depressed nu.... =(
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 11:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Balen dat ze niet op zoek is naar een relatie, maar daar kan je weinig aan veranderen. Besluit voor jezelf of je gewoon vrienden met haar wil zijn en kan zijn zonder extra verwachtingen, of dat je het contact liever helemaal verbreekt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 16:50
111979
111979 is offline
Heey,
Ik begrijp precies wat je bedoeld want ik zat ook in zon situatie. Ik ben dan het meisje maar toch was de onzekerheid heel frustrerend.
Ik denk dat als jullie uiteindelijk toch iets hebben afgesproken, je onopvallend haar hand aan zou kunnen raken, trekt ze niet terug of lacht ze naar je, dan kun je haar hand pakken. dit zijn simpele tekenen, maar t gaat niet te ver. je kunt zo dan zien of ze je leuk vind. Bij mij werkte dat prima en ik heb nu al een tijdje een relatie met een jongen waar ik al 2 jaar omheen draaide
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.