Oud 05-01-2004, 11:15
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Mijn vriend vindt het prima als ik een keertje wil expirimenteren
met een meisje en dan niet alleen zoenen, maar ook meer.

Ik moet zeggen dat ik dit een beetje typisch vind.

Het is dus niet zo dat hij het geil vindt ofzo, want hij hoeft er niet
bij te zijn. Opzich zou ik best eens met een meisje willen zoenen, maar ik ben best bang dat het uiteindelijk toch problemen opleverd.

Zijn er meer mensen wie hun partner hier geen problemen mee heeft? En wat vind jij ervan als je partner dit wil? Of mensen die dit al hebben gedaan?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2004, 11:23
Verwijderd
ik geloof niet dat hij het erg leuk zou vinden als ik met een meisje zo gaan experimenteren...ik heb wel een keer gezoend met een meisje tijdens onze relatie...daar had hij niet echt problemen mee (hij weet ook wel dat ik niet verder wil met dat meisje) zolang het maar niet vaker gebeurd...

ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat hij toezegt dat je dat mag doen...waarom zou je het doen als je nu een vriend hebt waar je nog een tijd bij wil blijven? doe het dan als je weer vrijgezel bent ofzo...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 11:26
Verwijderd
Als mijn vriend een keer wil proberen hoe het is om met een jongen te zoenen, dan denk ik dat ik dat niet zo erg vindt, als hij het van te voren overlegt met mij en het echt is om uit te proberen en niet uit geilheid ofzo (en ik wil wél toekijken ). Ik kan me voorstellen dat andere mensen hierin hun vriend(in) nog verder laten gaan (dan alleen 1 keertje zoenen, bedoel ik), als ze minder jaloers zijn.

Ik denk dat het makkelijker wordt toegestaan omdat het niet echt concurrentie is, als je vriend(in) heteroseksueel of homoseksueel is tenminste. Je vriend(in) kan dan niet verliefd worden op die ander, en dus wordt je relatie niet echt in gevaar gebracht.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 12:02
Verwijderd
Waarom vind jij het vreemd dat jij het mag van hem? Ik denk dat het komt omdat hij andere meisjes niet echt als een bedreiging ziet. Hij ziet het waarschijnlijk niet als vreemdgaan, hij is waarschijnlijk ook niet bang dat hij jou erdoor kwijtraakt. Hij denkt gewoon: ze gaat een keertje experimenteren, nou okee.

Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 12:06.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 12:17
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik zou het op zich ook wel kunnen hebben dat m'n vriendin iets met een andere meid zou gaan doen. Maar liever ben ik er dan eigenlijk ook gewoon bij . Maar dan moet je wel samen beslissen en als je twijfelt dan moet je het echt niet doen.

Ik ben wel van mening dat seks maar een onderdeel van een relatie is en zonder liefde kan. Echte liefde kan seks met iemand anders zeker aan.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 13:30
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Het is inderdaad wel zo dat dat meisje geen concurrentie zou zijn omdat ik gewoon hetero ben, maar toch. Ik denk dat ik me er zelf ook heel raar bij zou voelen om met een ander te zoenen terwijl ik een relatie heb, ook al is het dan een meisje.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:15
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik vertelde laatst voor de grap tegen mn vriend dat ik weleens met een meisje heb gezoend. Hij was heel verbaasd, maar vond het wel een geil idee zei hij. Hij vroeg meteen wat ik zou doen als hij graag wilde dat ik het nog een keer deed, maar dan wilde hij toekijken *hint* Gozers zijn af en toe echt raar...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:05
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 05-01-2004 @ 14:30:
Het is inderdaad wel zo dat dat meisje geen concurrentie zou zijn omdat ik gewoon hetero ben, maar toch. Ik denk dat ik me er zelf ook heel raar bij zou voelen om met een ander te zoenen terwijl ik een relatie heb, ook al is het dan een meisje.
Als je gewoon hetero bent, waarom zou je dan met een meisje zoenen.
Je voelt je er niet lekker bij denk je, dus doe het dan gewoon niks. Dat je vriend het ok vindt betekend nog niet dat je het moet doen.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 16:12
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Eeeuh, zou ik zelf niet zo snel aan beginnen ook al zou ik het willen. Dat soort experimenten niets op tegen, maar dan of buiten een relatie, of binnen een relatie in vorm van een trio oid. Alleen doen geeft idd meestal uiteindelijk toch problemen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 16:17
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik zou het wel mooi vinden als mijn vriend met een jongen zou experimenteren. Helemaal geen bedreiging.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 17:09
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Mmm neej liever niet.. Ahh ik ga al helemaal niet met een jongen kussen *JAK* maar kijk weer een vooroordeel ik ben helemaal niet vies van twee kussende meiden .. Dat weet mijn vriendin, maar we hebben nog steeds genoeg voldoening met zijn tweetjes.. Vind het maar eng met nog een ander, wie weet wat er uit voort kan bloeien.. LIEVER NIET...
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 05-01-2004 @ 16:05:
Als je gewoon hetero bent, waarom zou je dan met een meisje zoenen.
Je voelt je er niet lekker bij denk je, dus doe het dan gewoon niks. Dat je vriend het ok vindt betekend nog niet dat je het moet doen.
Lijkt mij ook.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:09
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 05-01-2004 @ 16:05:
Als je gewoon hetero bent, waarom zou je dan met een meisje zoenen.
Je voelt je er niet lekker bij denk je, dus doe het dan gewoon niks. Dat je vriend het ok vindt betekend nog niet dat je het moet doen.
Het is niet dat ik me niet lekker zou voelen bij zoenen met een meisje, dat zou ik best een keer willen. Ik zou me er alleen ongemakkelijk bij voelen om dat te doen terwijl ik een relatie heb. Maar ik doe het dus ook helemaal niet en het is ook niet zo dat mijn vriend het wil ofzo. Ik mag het alleen als ik dat zou willen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:10
elledc
elledc is offline
Experiment of niet, zelfde geslacht of niet, ik zou er niets van moeten weten. Experimenteren kan je genoeg met je eigen vriend. Eeen beetje respect voor elkaar, dan doe je zoiets simpelweg niet.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:52
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Van mijn vriend mag het niet.....ook niet zoenen.....

Ik vindt het niet erg want ik ben er niet echt benieuwd naar...

Ik had een keer een weddenschap met allemaal jongens dat mijn vriendin en ik best durfte te zoenen....Van haar vriend mocht ze het best doen maar ,ijn vriendje had het liever niet....

ag.........
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik vind het hoe dan ook vreemdgaan en zou het ook niet willen/toelaten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 10:54
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 05-01-2004 @ 17:17:
Ik zou het wel mooi vinden als mijn vriend met een jongen zou experimenteren. Helemaal geen bedreiging.
Idem
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 11:15
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 05-01-2004 @ 12:15:
Mijn vriend vindt het prima als ik een keertje wil expirimenteren
met een meisje en dan niet alleen zoenen, maar ook meer.

Ik moet zeggen dat ik dit een beetje typisch vind.

Het is dus niet zo dat hij het geil vindt ofzo, want hij hoeft er niet
bij te zijn. Opzich zou ik best eens met een meisje willen zoenen, maar ik ben best bang dat het uiteindelijk toch problemen opleverd.

Zijn er meer mensen wie hun partner hier geen problemen mee heeft? En wat vind jij ervan als je partner dit wil? Of mensen die dit al hebben gedaan?
ik vind dit ook typisch... volgens mij heeft je vriend een schuldgevoel omdat hij met een jongen gezoend heeft!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-01-2004, 12:15
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
In het begin had mijn vriend er geen problemen mee als ik zoiets zou doen, leek hem wel geil en vooral om het dan te zien.
Nu heeft hij er wel problemen mee en ziet het toch als vreemdgaan..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 16:46
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
ik denk niet dat m'n vriend het erg zou vinden, idd omdat ie het wel geil vind als 2 meiden met elkaar gaan. Als het aan hem ligt mag er nog wel een keer een mooie meid bij voor de sex . Af en toe dan. Jongens.... stelletje kneuzen.

Zelf zou ik er nou niet echt blij mee zijn als hij met een jongen zoent of wat dan ook. Echt een goor idee vind ik. En idd, het zal problemen geven en het is vreemdgaan voor mij.

Als je met iemand van het andere geslacht zoent is dat vreemd gaan, maar als je 't met iemand die van hetzelfde geslacht niet. Waarom? Het gaat bij beide toch allebei om iemand buiten je relatie?
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 19:15
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 07-01-2004 @ 17:46:
ik denk niet dat m'n vriend het erg zou vinden, idd omdat ie het wel geil vind als 2 meiden met elkaar gaan. Als het aan hem ligt mag er nog wel een keer een mooie meid bij voor de sex . Af en toe dan. Jongens.... stelletje kneuzen.
Idd alsof 1 niet genoeg is

Citaat:
miss_corleone0 schreef op 07-01-2004 @ 17:46:

Zelf zou ik er nou niet echt blij mee zijn als hij met een jongen zoent of wat dan ook. Echt een goor idee vind ik. En idd, het zal problemen geven en het is vreemdgaan voor mij.

Als je met iemand van het andere geslacht zoent is dat vreemd gaan, maar als je 't met iemand die van hetzelfde geslacht niet. Waarom? Het gaat bij beide toch allebei om iemand buiten je relatie?
Naja het is niet echt vreemdgaan voor mij. maar ook weer wel. weet niet pcies. Ik zou het niet echt lekker vinden ofzo en ook niet echt bepaald leuk. Ben nogal jaloersig en heb nogal een 'trauma' met vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 19:28
Verwijderd
Mijn vriend zou ZEGGEN dat hij het niet erg zou vinden, maar ik denk dat als ik het zou doen dat hij er telkens op terug komt (zoals wel vaker met dingen gebeurt) en dan voor mij gaat invullen dat ik dat veel beter en fijner en weet ik t vond dan ik het met hem vind.. (ja, soms is hij wel voorspelbaar )
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:11
alanis
alanis is offline
*steekt hand op* ERVARING!
Ik heb dit dus gehad toen ik 1.5 jaar samen was met mijn vriend. Ik had gezoend met mijn beste vriendin en dat had ik hem een paar weken later opgebiegt, want ik voelde me er lullig over.
Hij draaide zich om en ging slapen.
Ik heb de hele nacht niet geslapen, bang dat hij het uit zou maken. De volgende ochtend deed ik heel lief tegen hem, en uiteindelijk vergaf hij het me, als het niet nog een keer zou gebeuren.

Of het nou een jongen of een meisje is, zoenen met iemand anders is vreemdgaan volgens hem. Dat ik niks voor haar voel (tenminste, geen liefde of seksuele aantrekkingskracht) vond hij geen goede smoes. Dat ik heb deed om zeker te zijn van mijn geaardheid, en er achter was dat ik dus wel echt hetero ben, vond hij dan weer wel een goed excuus.

Maar goed, het is nu toch uit! (maar kwam niet daar door)
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 20:51
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 05-01-2004 @ 12:15:
Mijn vriend vindt het prima als ik een keertje wil expirimenteren
met een meisje en dan niet alleen zoenen, maar ook meer.

Ik moet zeggen dat ik dit een beetje typisch vind.

Het is dus niet zo dat hij het geil vindt ofzo, want hij hoeft er niet
bij te zijn. Opzich zou ik best eens met een meisje willen zoenen, maar ik ben best bang dat het uiteindelijk toch problemen opleverd.

Zijn er meer mensen wie hun partner hier geen problemen mee heeft? En wat vind jij ervan als je partner dit wil? Of mensen die dit al hebben gedaan?
Eigenlijk heb ik precies hetzelfde verhaal als jij. Mijn vriend vindt het prima (heel opwindend, maar hoeft er niet perse bij te zijn). Jammer genoeg heb ik alleen de mogelijkheid nog niet gehad. Bang voor problemen ben ik niet, want we hebben het er al heel vaak en heel goed over gehad.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 07-01-2004 @ 17:46:
ik denk niet dat m'n vriend het erg zou vinden, idd omdat ie het wel geil vind als 2 meiden met elkaar gaan. Als het aan hem ligt mag er nog wel een keer een mooie meid bij voor de sex . Af en toe dan. Jongens.... stelletje kneuzen.
En af en toe zijn áááálle meisjes sletten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2004, 21:27
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
experimenteren roept bij mij meer de vraag op ofdat jeje relatie niet serieus of spannend genoeg vindt...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 01:40
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
"experimenteren" bij hetzelfede of andere geslacht vindt i beide even dom. Ik zou het eerder als een smoesje zien iemand anders te zoenen, k als je een open relatie wilt maar als je zoies toelat kun je je afvragen of je in je relatie wel de enigste bent als je partner daar zon behoefte aan heeft
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 15:28
summer1986
summer1986 is offline
Ik heb met n meisje gezoend, en ging er vanuit dat mn vriend et niet zo erg zou vinden. Tegenovergestelde was helaas waar...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 15:41
Faery
Faery is offline
Nee, ze doet maar.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 15:43
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 10-01-2004 @ 16:28:
Ik heb met n meisje gezoend, en ging er vanuit dat mn vriend et niet zo erg zou vinden. Tegenovergestelde was helaas waar...
zoiets bedoel ik dus
Jij gaat vreemd en je staat ervan te kijken deat je vriend het niet leuk vindt

wat denk je dan zelf? omdat het hetzelfde geslacht is is het goed?

(geen persoonlijke aanval maar het was het perfect voorbeeld om mijn mening wat duidelijker te maken)
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 15:52
Verwijderd
Nou ik heb nooit iets gehad van: laat ik eens opgewekt een lekkere gozer op zijn mond pakken.
En eerlijk gezegd zou mijn vriendin dit ook niet echt toejuichen, ik heb een relatie met een meisje, ben niet bi dus nee ik zou het niet doen, en ook als mijn vriendin het zou willen zou ik daar best moeite mee hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:46
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
ik moet zeggen, mijn vriendin zou zich kapotlachen als ik met een andere jongen zou zoenen. dit omdat ze weet dat ik van haar hou, bij haar blijf en zoiets alleen doe om mijn sexuele geaardheid te ontdekken (ik ga er niet standaard van uit dat ik hetero ben) ze zou me steunen in zoiets, net zoals ik bij haar. wel zouden we het er over hebben hoe ik het vond, of er gevoelens aanvast zaten, en dat het bij 1 keer blijft, ik zou het beloven en dan zou het goed zijn, omdat zij me vertrouwd en ik me daaraan hou.
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb geen relatie, maar ik zou niet graag hebben dat m'n vriendin experimenteert met andere meisjes als ze met mij 'n relatie heeft. Experimenteren is iets dat je, imho, kunt doen als je geen relatie hebt... Ok, het idee zelf heeft wel iets, maar ik denk niet dat ik er 'n goed gevoel bij zou hebben als m'n vriendin zoiets deed... En zelf ben ik niet echt nieuwsgierig naar hoe 't met 'n man zou zijn, dus zelf ga ik zoiets ook nooit voorstellen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 00:10
Faery
Faery is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 10-01-2004 @ 18:46:
ik moet zeggen, mijn vriendin zou zich kapotlachen als ik met een andere jongen zou zoenen. dit omdat ze weet dat ik van haar hou, bij haar blijf en zoiets alleen doe om mijn sexuele geaardheid te ontdekken (ik ga er niet standaard van uit dat ik hetero ben) ze zou me steunen in zoiets, net zoals ik bij haar. wel zouden we het er over hebben hoe ik het vond, of er gevoelens aanvast zaten, en dat het bij 1 keer blijft, ik zou het beloven en dan zou het goed zijn, omdat zij me vertrouwd en ik me daaraan hou.
... maar ze zou zich wel het apenzuur lachen? Goh, wat een steun en toeverlaat.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 01:20
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 05-01-2004 @ 17:17:
Ik zou het wel mooi vinden als mijn vriend met een jongen zou experimenteren. Helemaal geen bedreiging.
en alstie met em naar bed zou gaan? als in: seks hebben met 'vriendje '
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 01:22
Q
Avatar van Q
Q is offline
In een relatie moet je nooit dat soort dingen doen, dan kan het alleen maar fout gaan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-01-2004, 01:31
Faery
Faery is offline
Citaat:
Q schreef op 11-01-2004 @ 02:22:
In een relatie moet je nooit dat soort dingen doen, dan kan het alleen maar fout gaan.
Het is een aantal keer gebeurd, van beide kanten, geen enkel probleem.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 02:37
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
Citaat:
Faery schreef op 11-01-2004 @ 01:10:
... maar ze zou zich wel het apenzuur lachen? Goh, wat een steun en toeverlaat.
zo zie ik het niet, ze zou me er mee plagen, rollend van het lachen, om daarna meteen te vragen hoe het was, en dat zou ik dr vertellen terwijl ze me aankijkt. daarna zou ze me kussen en vragen of dit beter was. waarna ik flauw nee zou zeggen, zij verbaasd zou kijken. ik dr zou zoenen, maar zij dr hoofd afwenden om me te plagen. zoiets
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 22:18
hartje19
hartje19 is offline
vind het niet kunnen; experimenteren doe je maar of mét je vriend/vriendin, of buiten een relatie, of in een soort rare driehoeksverhouding (seksrelatie whatever).
Zoenen is zoenen (geldt natuurlijk hetzelfde voor méér dan zoenen), maakt mij niet uit of het nou met iemand is van hetzelfde geslacht, dan met iemand die dat niet is. ík zou me er iig erg kut over voelen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 07:38
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ik ben bi, mijn vriend is gewoon hetero, en als ik een keer met een meisje wil zoenen of meer mag dat, maar alleen met hem erbij... *sneu* en ik mag niet zoenen met jongens.... hoezo oppervlakkig soms...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.