Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2002, 14:18
Verwijderd
jah, ik had het er een tijd geleden met een vriendin over wat intiemer is..

elkaar pijpen beffen, of het echte neuken..

Eigenlijk waren we het er allebei over eens dat oraal toch intiemer is, je neemt elkaars geslachtsdeel in de mond, proeft elkaars geil zeg maar.. ja, klinkt zo plat, maar zo is het wel. En dit doe je gewoon alleen als je ja.. hoe zeg je dat nou, tis gewoon heel intiem omdat diegene toch ook met dat ding plast maar je het dan geen vies idee vind dat daar iets van in je mond zou komen ofzow...

Bij de daad is het toch dat alleen de geslachtsdelen elkaar raken enzow, je tong is toch owk een van de gevoeligste onderdelen van je lichaam volgens mij.. ja, kweetniet.. Ik vind ook dat je jezelf toch kwetsbaar opstelt als je oraal bevredigd wordt of iemand oraal bevredigd, kwetsbaarder dan bij 'het'.

wat vinden jullie intiemer?

Laatst gewijzigd op 07-06-2002 om 14:46.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 14:26
Verwijderd
Ook oraal, het is zeg maar meer: neuken is alleen voelen, oraal is voelen, ruiken, proeven en zien (van het geslachtsdeel). Het geslachtsdeel is toch wel een hele intieme plek, alleen van jezelf en waar sommige mensen zich voor schamen of onzeker over zijn. Als je daar met je neus boven op zit (letterlijk en figuurlijk) is dat toch wel wat intiemer dan met je eigen geslachtsdeel erbij zeg maar...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 14:28
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
ik vind beiden intiem, ik zou niet wete wat ik moet kiezen als dat moest...
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 14:44
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
beiden is intiem, maar oraal 'voel' je meer, je gezicht bepaalt voor een heel groot deel wat je ergens van vint omdat daar veel zintuigen zitten, zoals hierboven ook al is aangegeven.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:00
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Kvind oraal ook intiemer, maar nog intiemer vind ik klaarkomen bij elkaar...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Is allebei intiem, ligt eraan met wie en hoe je het doet. Als je verliefd bent is het intiem, doe je het met een of andere one night stand dan is het ronduit goedkoop en absoluut niet intiem.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:52
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
... Kvind oraal ook intiemer, maar nog intiemer vind ik klaarkomen bij elkaar...
absoluut waar!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 16:15
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Hmmm moeilijk,
Ik vind neuken ook wel heel erg intiem omdat je dan zo dicht bij elkaar bent, je kijkt elkaar aan en je voelt elkaar adem.
Juist op die momenten voel ik me het dichts bij hem dus ik denk voor mij toch gewoon sex
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:39
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kmoet eerlijk zeggen dat ik het allebei intiem vind maar als ik zin heb zal ik eerder neuken dan oraal omdat ik me soms niet op me gemak voel bij orale sex bang dat er een luchtje hangt of zo is toch anders...maar ja "het" kan ook heeeeel intiem zijn vind ik...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 22:06
sofie
sofie is offline
Hmmz, dit vind ik moeilyk.. oraal.. dat vind ik intiem, je bent dan heel dicht by elkaars geslachtsdelen, je proeft elkaar, je ruikt elkaar..
Maar "neuken" vind ik ook intiem, dit doe je niet zomaar met iemand (alhoewel ik wel een periode had, dat ik daar niets om gaf) als ik het met mn vriend doe, doe ik dat omdat ik 1 met hem wil worden (woej , dit klinkt zo naif) hem wil voelen en.
Ik zou geen keuze kunnen maken tussen beiden.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 12:46
Verwijderd
'het' is intiemer vind ik, oraal is lekkerder
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 13:09
Verwijderd
Ik kan niet zeggen dat ik een van de twee fijner vind. Oraal is idd intiemer, mbt het geslachtsdeel en dat je alles 'ziet', ruikt, voelt en op de ander moet vertrouwen/anticiperen. Het is wel heel intiem.
'Het' vind ik denk ik wel intiemer, omdat je het met hele lichaam tegen elkaar aan bent en elkaars gezicht kan zien. Ik heb bij neuken altijd wel het idee dat je dichter bij elkaar bent.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 13:32
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef:
Kvind oraal ook intiemer, maar nog intiemer vind ik klaarkomen bij elkaar...
Ja, maar dan moet je de keuze even veranderen van, klaarkomen tijdens het, of klaarkomen tijdens orale seks, oftewel, in de ander's mond.. had ik dr niet zo bijgezet, maar bedoel ik eigenlijk owk wel..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Evergreen schreef:
Ik kan niet zeggen dat ik een van de twee fijner vind. Oraal is idd intiemer, mbt het geslachtsdeel en dat je alles 'ziet', ruikt, voelt en op de ander moet vertrouwen/anticiperen. Het is wel heel intiem.
'Het' vind ik denk ik wel intiemer, omdat je het met hele lichaam tegen elkaar aan bent en elkaars gezicht kan zien. Ik heb bij neuken altijd wel het idee dat je dichter bij elkaar bent.
Hihi, je zegt, oraal is idd intiemer, maar het vind ik denk ik wel intiemer? Nouw ja, we zullen het maar op die laatste houden denk ik..

Ja, het ligt er denk ik ook aan hoe je het woord intiem precies opvat, is eigenlijk moeilijk te definiëren, het is waar dat je tijdens 'het' het dicht bij elkaar bent, elkaar in de ogen kijkt etc. Maar waarom ik oraal toch nog intiemer vind is omdat ik me dan ja, heel kwetsbaar voel, me heel kwetsbaar opstel zeg maar, voor mijn gevoel dan. Ik me, als het ware laat gaan bij iets wat hij, hij alleen met me doet enzow.. Dat gevoel dat dat creeert, hij die dat bij me doet, en daar, me proeft, ruikt en alles.. ja, vink heel intiem gewoon.. Maar zal er ook weer aan liggen hoe prettig je oraal vind natuurlijk.. tis eigenlijk een bijna niet te maken keuze en voor iedereen ook heel anders met andere argumenten..

Je zal zoiezo denk ik niet kunnen zeggen dit of dat IS intiemer, maar alleen voor jezelf zeggen wat voor jou intiemer is..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 13:43
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
jah, ik had het er een tijd geleden met een vriendin over wat intiemer is..

elkaar pijpen beffen, of het echte neuken..

Eigenlijk waren we het er allebei over eens dat oraal toch intiemer is, je neemt elkaars geslachtsdeel in de mond, proeft elkaars geil zeg maar.. ja, klinkt zo plat, maar zo is het wel. En dit doe je gewoon alleen als je ja.. hoe zeg je dat nou, tis gewoon heel intiem omdat diegene toch ook met dat ding plast maar je het dan geen vies idee vind dat daar iets van in je mond zou komen ofzow...

Bij de daad is het toch dat alleen de geslachtsdelen elkaar raken enzow, je tong is toch owk een van de gevoeligste onderdelen van je lichaam volgens mij.. ja, kweetniet.. Ik vind ook dat je jezelf toch kwetsbaar opstelt als je oraal bevredigd wordt of iemand oraal bevredigd, kwetsbaarder dan bij 'het'.

wat vinden jullie intiemer?
helemaal mee eens

Ik heb voor me vriend welleens van die "one night stands" gehad.. en daar vroegen ze me welleens wil je me pijpen toen zei ik dat ik dat niet wou vond ik iets te intiem met iemand die je nauwelijks kent..
met neuken heb ik daar geen probleem meej
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 15:46
Verwijderd
voor mij is oraal ook intiemer


*blue*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:32
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Kvind oraal ook intiemer, maar nog intiemer vind ik klaarkomen bij elkaar...
mee eens!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 23:40
Verwijderd
Kvind oraal dus echt niet intiemer hoor

Als je elkaar oraal bevredigt zit je met je kop bij zijn/haar geslachtsdeel, hebt verder geen lichaamscontact, kunt niets zeggen, kunt elkaar niet aankijken.. helemaal nix..

nee ik vind het neuken zelf veel intiemer.. Dan lig je lekker warm met je lichaam tegen elkaar aan, kunt elkaar aankijken (of net niet ) en je kunt elkaar dingen in het oor fluisteren.. Ik voel me dan altijd veel veiliger en dichterbij hem.. Ik voel me dan ook meer gewild zegmaar..

Kweenie, maar ben het er zeker niet mee eens dat oraal intiemer is.. daarbij komt dat ik het gevoel dat hij in me zit lekkerder vind dan wanneer ie me beft.. hoewel ik beffen van tevoren wel weer heel lekker vind..

Hmm, nee neuken zelf is intiemer.. Zo vind ik knuffelen of zoenen ook veel intiemer dan orale seks.. Klinkt vast gek ofzo.. maja
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 15:00
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Kvind oraal dus echt niet intiemer hoor

Als je elkaar oraal bevredigt zit je met je kop bij zijn/haar geslachtsdeel, hebt verder geen lichaamscontact, kunt niets zeggen, kunt elkaar niet aankijken.. helemaal nix..

nee ik vind het neuken zelf veel intiemer.. Dan lig je lekker warm met je lichaam tegen elkaar aan, kunt elkaar aankijken (of net niet ) en je kunt elkaar dingen in het oor fluisteren.. Ik voel me dan altijd veel veiliger en dichterbij hem.. Ik voel me dan ook meer gewild zegmaar..

Kweenie, maar ben het er zeker niet mee eens dat oraal intiemer is.. daarbij komt dat ik het gevoel dat hij in me zit lekkerder vind dan wanneer ie me beft.. hoewel ik beffen van tevoren wel weer heel lekker vind..

Hmm, nee neuken zelf is intiemer.. Zo vind ik knuffelen of zoenen ook veel intiemer dan orale seks.. Klinkt vast gek ofzo.. maja
Ja, het is vanuit die kant bekeken inderdaad wel intiemer, knusser met elkaar zeg maar. Maar als ik voor mezelf iig ga kijken zou ik veel eerder met iemand 'neuken' dan diegene ff pijpen.. en in die zin vind ik dus oraal intiemer.. Ook dus omdat ik vind dat je dan heel veel vrijgeeft, ik wel in ieder geval, bovendien kom ik alleen klaar van stimulatie van de clitoris, wat dus tijdens 'neuken' niet gebeurd tenzij het vingerwerk erbij komt, maar bij oraal wel. Dat zal mijn keuze ms ook anders maken.. het idee van klaarkomen in zijn mond vinnik, ja, heel intiem.. en je kan toch even stoppen om iets te zeggen etc.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 17:12
Belladonna
Avatar van Belladonna
Belladonna is offline
nou ik denk dat ik oraal veel intiemer alleen vind. en gewoon 'neuken' veel intiemer samen.. de mening van vampiria!(zoiets)
__________________
in samenwerking met scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Belladonna schreef:
nou ik denk dat ik oraal veel intiemer alleen vind. en gewoon 'neuken' veel intiemer samen.. de mening van vampiria!(zoiets)
jah, das idd een beetje wak ook bedoel eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 17:09
angelnummertwee
angelnummertwee is offline
Oraal.. zeker weten!!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 17:55
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
De daad.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 19:04
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
ik vind "het" intiemer
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 19:40
The Bachelor
Avatar van The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
Bazz schreef:
'het' is intiemer vind ik, oraal is lekkerder

totaly agree!
__________________
'How can we help each other if we keep killing each other'( R Kelly, 1995)
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 14:43
Verwijderd
Ik vind oraal ook niet lekkerder

Ben ik dan zo raar? Oraal is heel lekker, maar de daad zelf is toch lekkerder omdat het zo intiem is, zo knus en zo warm en persoonlijk. EN daarbij kan ik tijdens de daad meerdere keren komen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 14:48
Verwijderd
Het doen..

Omdat je dan [ligt eraan natuurlijk] toch meer lichamelijk contact heb..
en soms zelfs op elkaar licht en hoofden bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:23
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
*mening*
Ben het helemaal met je eens hoor!!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:22
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
ik vind "het" intiemer
Agree.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 13:39
kastdeur
kastdeur is offline
oraal...ik vind 'het'doen meestal niet het hoogtepunt van de seks...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:12
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
ik vind "het" intiemer
idd lekker gezellig en warm...
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Kontvingeren.
Teun
95 18-09-2010 23:28
Seksualiteit Wat maakt je geil en hoe kan je een meisje geil maken?
Verwijderd
16 20-02-2010 17:05
Seksualiteit Handwerk of oraal?
Thee Muts
42 17-08-2006 18:52
Seksualiteit "Ik bef om gepijpt te worden"
t6uvkis
56 19-07-2004 01:15
Seksualiteit Het "Maak je Keuze" Topic.
Verwijderd
23 28-02-2003 12:50
Seksualiteit Vanmiddag gezien - orale sex bij jonge tieners...
Desp
97 24-08-2002 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.