Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2010, 15:58
Verwijderd
Advertentie
Oud 18-10-2010, 15:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ja, mijn "" was dus ook een " dat vind ik nou ook " .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-10-2010, 15:59
Verwijderd
Oh, Vivian, dat is wel kut ja. Maar inderdaad je eigen schuld. Succes ermee.
Oud 18-10-2010, 15:59
Verwijderd
Autsj, bij 'met bramenjam insmeren' denk ik aan die maffe kunstenaarsprojectjes met bramenjam, honden en naakte poenani's. (ja, vul zelf maar verder in)
Oud 18-10-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:
ja, mijn "" was dus ook een " dat vind ik nou ook " .
Oh, mooi
Oud 18-10-2010, 15:59
Verwijderd
Haha succes ermee.
Tsja niks meer aan te doen.
Oud 18-10-2010, 15:59
Verwijderd
Bramenjam is veel te lekker om als zalf gebruikt te worden.
Oud 18-10-2010, 16:00
Verwijderd
ik ben een beetje verliefd geworden op michael gira
Oud 18-10-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Autsj, bij 'met bramenjam insmeren' denk ik aan die maffe kunstenaarsprojectjes met bramenjam, honden en naakte poenani's. (ja, vul zelf maar verder in)
Gadverdamme.
Oud 18-10-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Oh, mooi
Ben jij dat trouwens op je avatar? Je lijkt er wel een beetje op.
Oud 18-10-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
ik ben een beetje verliefd geworden op michael gira


Oud 18-10-2010, 16:01
Verwijderd
Tori amos.
Oud 18-10-2010, 16:01
Verwijderd
En, in welk land is hij waar minister van?
Oud 18-10-2010, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Ben jij dat trouwens op je avatar? Je lijkt er wel een beetje op.
Ik mocht willen dat ik dat was
Het is Tori Amos!
Oud 18-10-2010, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Autsj, bij 'met bramenjam insmeren' denk ik aan die maffe kunstenaarsprojectjes met bramenjam, honden en naakte poenani's. (ja, vul zelf maar verder in)
Godsakker. Is dat echt iets wat echt heeft plaatsgevonden? Dat is verdomme toch geen kunst! Waarom vonden ze dat kunst?
Als dat kunst is ga ik volgende week schijten in een emmer, op het station ofzo.
Oud 18-10-2010, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ik mocht willen dat ik dat was
Het is Tori Amos!
Oh! Ohja, die lijkt er meer op
Oud 18-10-2010, 16:02
Verwijderd
Jongens, absinthe?
Wie heeft ervaring met mindfulnes?
Oud 18-10-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Jongens, absinthe?
Wie heeft ervaring met mindfulnes?
Hoezo denk je dat zij daar ervaring mee heeft?
Ads door Google
Oud 18-10-2010, 16:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
dat klinkt wel heel erg als een new age hippie bullcrap ding.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-10-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Jongens, absinthe?
Wie heeft ervaring met mindfulnes?
Mijn vader, geloof ik.
Oud 18-10-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
dat klinkt wel heel erg als een new age hippie bullcrap ding.
Oud 18-10-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Godsakker. Is dat echt iets wat echt heeft plaatsgevonden? Dat is verdomme toch geen kunst! Waarom vonden ze dat kunst?
Als dat kunst is ga ik volgende week schijten in een emmer, op het station ofzo.
Tja, op kunstacademies zijn dat soort dingetjes regelmatig gedaan onder het kopje performancekunst, ofzo.

Citaat:
Oh! Ohja, die lijkt er meer op
Hoewel ik wel ergens een soort gelijkenis zie ja. De lippen lijken wel op de mijne, en de kin ook wel een beetje... Maar het is toch veel te vaag

Citaat:
Jongens, absinthe?
Wie heeft ervaring met mindfulnes?
Waarom vraag je dat aan mij?

Citaat:
Hoezo denk je dat zij daar ervaring mee heeft?
Dit ja.

Citaat:
dat klinkt wel heel erg als een new age hippie bullcrap ding.
En dit ook.
Oud 18-10-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Hoezo denk je dat zij daar ervaring mee heeft?
Ik weet niet misschien dat ze er wat meer van weet? Het leek mij fijn om op een cursus innerlijke rust te gaan.
Ja carn, het is heel hippieachtig. Combinatie van yoga geloof ik.
Oud 18-10-2010, 16:06
Verwijderd
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik dit aan jou vraag.
Oud 18-10-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet misschien dat ze er wat meer van weet? Het leek mij fijn om op een cursus innerlijke rust te gaan.
Ja carn, het is heel hippieachtig. Combinatie van yoga geloof ik.
Nooo, America invades.
Advertentie
Oud 18-10-2010, 16:07
Verwijderd
Yoga vind ik wel fijn, maar niet het zweverige deel ervan, gewoon het liggen in bizarre houdingen en je spieren rekken enzo. Maar goed, daarvoor kun je ook gewoon goed neuken natuurlijk, huhuhuhu.
Oud 18-10-2010, 16:07
Verwijderd
LL's moeder doet dat vast, kan niet anders.
Oud 18-10-2010, 16:08
Verwijderd
Maar ik ken de term wel hoor, ik geef het toe Van die vriendin van mij. Het gaat volgens mij vooral over dat je één ding tegelijk moet denken/doen, toch? Meer weet ik er niet van.
Oud 18-10-2010, 16:08
Verwijderd
Ik vind trouwens dat hij FUCKING ONTERECHT geband is, kom op.

Oh wacht, zoiets mag je niet zeggen toch?

Ook al zulke idioterie.
Oud 18-10-2010, 16:08
Verwijderd
Dut staat op de groningen site,
'
Citaat:
Minder stress meer genieten

Velen van ons worstelen met stress. Toch hoeft dit niet altijd zo te zijn. Ook jij kunt leren effectief om te gaan met klachten. Mindfulness brengt je terug naar het hier en nu. Je kunt belemmerende gedachten, emoties en spanning makkelijker loslaten.
Oud 18-10-2010, 16:08
Verwijderd
Ik heb wel eens ademhalingsoefeningen gedaan en de moeder van een vriendinnetje was echt de zweverigheid zelve. Met reiki en edelstenen enzo. Maar meestal word ik vooral ontzettend melig van dat soort dingen.
Oud 18-10-2010, 16:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
LL's moeder doet dat vast, kan niet anders.
Wat is dat voor iemand?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 18-10-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Dut staat op de groningen site,
'
Als je al dat soort dingen gelooft kun je net zo goed naar de kerk gaan. Maar je moet het zelf weten natuurlijk
Oud 18-10-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ken de term wel hoor, ik geef het toe Van die vriendin van mij. Het gaat volgens mij vooral over dat je één ding tegelijk moet denken/doen, toch? Meer weet ik er niet van.
Ja daarom vroeg ik het denk ik. Omdat ik op de een of andere manier dacht dat jij wel van die zweverige vrienden hebt. Sorry als het niet waar is.

Met aandacht leven.
Oud 18-10-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind trouwens dat hij FUCKING ONTERECHT geband is, kom op.

Oh wacht, zoiets mag je niet zeggen toch?

Ook al zulke idioterie.
Mag je niet fucking zeggen of mag je dat niet in hoofdletters zeggen of mag je niet zeggen dat hij onterecht geband is? Pas maar op, straks heb je drie bans!
Oud 18-10-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Als je al dat soort dingen gelooft kun je net zo goed naar de kerk gaan. Maar je moet het zelf weten natuurlijk
Ik zeg niet dat ik het geloof per defenitie daarvoor moet je die dingen proberen. Maar een kerk is echt heul iets anders Kat.
Ads door Google
Oud 18-10-2010, 16:10
Verwijderd
Is hij geband vanwege die opmerking over Dittrich in het bantopic?
Oud 18-10-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vind trouwens dat hij FUCKING ONTERECHT geband is, kom op.

Oh wacht, zoiets mag je niet zeggen toch?

Ook al zulke idioterie.
Tsja ik vind het ook maar vreemd. Alleen valt er niets aan te doen.
Oud 18-10-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Mag je niet fucking zeggen of mag je dat niet in hoofdletters zeggen of mag je niet zeggen dat hij onterecht geband is? Pas maar op, straks heb je drie bans!
Je mag toch niet praten over gebanden? Dan zal je wel helemáál nie mogen zeggen dat het onterecht is.

Ik vind het hier wel erg overdreven hoor. Op FOK! word je nog niet eens geband als je iemand een kankermongool noemt. Nou zeg ik niet dat dat hier ook moet hoor, het blijft natuurlijk een scholierenforum.
Oud 18-10-2010, 16:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja carn, het is heel hippieachtig. Combinatie van yoga geloof ik.
Als je denkt dat yoga en dit soort toestanden beter zijn voor je innerlijke rust dan zoek je het blijkbaar niet bij de oorzaak van een probleem.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-10-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Is hij geband vanwege die opmerking over Dittrich in het bantopic?
Ik geloof het wel, al zijn er vast waarschuwingen aan vooraf gegaan hoor. Ik zal het eens vragen, hij is nu niet online.
Oud 18-10-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg niet dat ik het geloof per defenitie daarvoor moet je die dingen proberen. Maar een kerk is echt heul iets anders Kat.
Ik ben wel eens in een kerk geweest waar ze ook dat soort dingen zeiden. Stress loslaten, investeren in de band met God en de wereld en daarna kregen we optredens van bands met teksten als 'je leeft je leven nu, oh oh oh, maak nu de goede keuze, oh oh oh, Jezus leeft in onze harten voort'. Qua sfeer leek het wel op yoga en reiki en zweverige kamertjes met veel wierook. Wat ik dus ook wel eens gedaan heb.
Oud 18-10-2010, 16:12
Verwijderd
Als ik er een baan bij heb ga ik waarschijnlijk toch maar eens op salsales. Ik schijn er aanleg voor te hebben
Oud 18-10-2010, 16:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Als je al dat soort dingen gelooft kun je net zo goed naar de kerk gaan. Maar je moet het zelf weten natuurlijk
Nee, de Kerk is een enkeltje naar de spreekwoordelijke hel en is een belediging voor de rationele mens!

Spoiler
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-10-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Nee, de Kerk is een enkeltje naar de spreekwoordelijke hel en is een belediging voor de rationele mens!

Spoiler
Oud 18-10-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Nee, de Kerk is een enkeltje naar de spreekwoordelijke hel en is een belediging voor de rationele mens!

Spoiler


Ik vind het best leuk om naar dat soort dingen te gaan.
Oud 18-10-2010, 16:16
Verwijderd
Ik ga er verder maar niet op in.

Carn:

Oud 18-10-2010, 16:16
Verwijderd
Citaat:
En, in welk land is hij waar minister van?
tofanië, minister van tofheid
Oud 18-10-2010, 16:17
Verwijderd
Oh ik vind kerken trouwens wel gaaf hoor. Gewoon om als toerist doorheen te wandelen en om kunst in te hangen, maar verder heb ik natuurlijk vrij weinig met religie.
Oud 18-10-2010, 16:17
Verwijderd
Ik ben gedoopt.

Ik kom nu tenminste in de hemel, wat ik ook doe!!1
*gaat kindjes slaan*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.