Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2001, 11:23
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
en nu weeg ik maar liefst 80 kilo...
ik ben vandaag jarig en ik ga dadelijk informatie zoeken naar fitniscentra's enzovoort, maar nou hebbik een vraagje aan jullie:

- wat is nou echt het VETSTE wat je kunt eten en moet ik vooral nu niet eten?
- welke oefeningen moet je doen om weer betere energie te krijgen en snel vet te verbranden?
- welk fruit is het gezondst?

please help me ff.. want ik vind 80 kilo toch wel ff way over the line.. (ofzow..)

Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 11:31
Marc S
Marc S is offline
Ik vind het echt jammer voor je en hoop dat het je lukt er iets aan te doen, maar hoort deze topic niet meer op Lichaam & Gezondheid?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 11:36
Verwijderd
Ik weeg 290kilo...

Maar onze weegschaal is kapot...

Misschien dat dat de reden is? 10kilo in 1maand is wel veel. Dan moet je elke dag friet eten ofzo.

[Dit bericht is aangepast door spawn again (27-09-2001).]
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 12:15
leintjuh
leintjuh is offline
als je naar de sportschool gaat en dan fittnes dan heb je van die fietsaparaten en loopbandenwaar je verschillende programma's kan kiezen. Daar staat ook vetverbranding bij. Na 20 min iets doen begin je pas vet te verbranden. De afvalmanier via fittnes word best zwaar. Je moet daar ook tijd voor hebben en denk dat je het elke dag dus minstens een uur moet doen. Ook kan je van fittnes zwaarder worden. Je krijgt meer spierweefsel alleen je vetprecentage word minder. Je kan ook naar een dietist in een ziekenhuis gaan. Zij kan samen met jou naar je probleem kijken en jullie kunnen samen onderzoeken hoe het komt dat je snel aankomt. Een vriendin van mij slikt bij elke maaltijd een pil waardoor ze afvalt. Misschien is dat een optie. veel sterkte
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 12:18
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
spawn again schreef:
10kilo in 1maand is wel veel. Dan moet je elke dag friet eten ofzo.

Helaas niet, is makkelijker dan je zou denken
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 14:21
flowerpower
Avatar van flowerpower
flowerpower is offline
sporten helpt idd niet iedereen... qua gewicht bedoel ik dan...toch zijn er wel voordelen aam :

- betere conditie
- meer uithoudingsvermogen
- meer spiermassa

ik denk dat alleen sproten niet helpt.. zoek wat goede boeken over afvallen bij de bieb of vraag bij de dokter om een verwijsbrief naar de dietiste....

suc6 iig!!!

gefeliciteerd trouwens

kuz *blue*

[Dit bericht is aangepast door flowerpower (27-09-2001).]
__________________
***van verdriet kun je grappige hoedjes vouwen***
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
Ik vind het echt jammer voor je en hoop dat het je lukt er iets aan te doen, maar hoort deze topic niet meer op Lichaam & Gezondheid?
Jeps.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 16:40
Drizzt
Drizzt is offline
Met joggen op de loopband verbrand je het meest... 3 keer in de week 30 minuten op 7 a 7.5 km/u.

Met steppen verbrand je overigens ook veel... Wat ik nu doe ik 3 keer in de week rennen en soms 45 minuten a een uur steppen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 18:52
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Dat is wel erg veel ja.. Ik nen in een jaar tijd nog geen 10 kilo aangekomen..
Met heel veel sporten verbrand je veel. Ik zou als ik jou was een sport uitzoeken die je leuk vind. Want als je het niet leuk vind, komt er toch niets van...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 19:04
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
Mag ik iets vragen?

Hoe komt het dat je 10 kilo bent aangekomen?


__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 20:04
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
Helaas niet, is makkelijker dan je zou denken


ja idd
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 20:09
wicce15
wicce15 is offline
Citaat:
Sannetje schreef:
Mag ik iets vragen?

Hoe komt het dat je 10 kilo bent aangekomen?


ja zo snel zoveel is een beetje vaag.

ik ben in een jaar 10 kilo aangekome wat ik er nu weer aan et afgooie ben.
kwoog vorig jaar 49 en nu 57...

Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 20:40
monkey
monkey is offline
Citaat:
flowerpower schreef:
sporten helpt idd niet iedereen... qua gewicht bedoel ik dan...toch zijn er wel voordelen aam :

- betere conditie
- meer uithoudingsvermogen
- meer spiermassa

ik denk dat alleen sproten niet helpt.. zoek wat goede boeken over afvallen bij de bieb of vraag bij de dokter om een verwijsbrief naar de dietiste....

suc6 iig!!!

gefeliciteerd trouwens

kuz *blue*

[Dit bericht is aangepast door flowerpower (27-09-2001).]
ik vind meer spiermassa bij meisjes geen voordeel, ik vind gespierde meisjes echt lelijk !!
__________________
ik vind jou ook lief...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 20:44
Verwijderd
Tja, 'k ben de afgelopen weken ook behoorlijk wat aangekomen... Uitkijken met wat, hoeveel en hoe vaak je eet is vaak het belangrijkste (bij mij dan iig). Zorgen dat je regelmatig en gezond eet... Is moeilijk, maar wel belangrijk. Al het fruit is gezond. En alle sporten zijn goed voor je lichaam.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 22:55
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
en nu weeg ik maar liefst 80 kilo...
Hoe lang ben je? Het maakt een enorm verschil of je 1.60 of 1.80 bent. Goeie vriendin van me is 1.80 ongeveer en weegt ook tegen de 80... ze is vrij breed, lang, misschien een beetje stevig... maar lijnen? Neuh...

Citaat:
ik ben vandaag jarig
Gefeliciteerd... en waag het niet, ondanks dat je wil gaan lijnen, geen taart te nemen!

- wat is nou echt het VETSTE wat je kunt eten en moet ik vooral nu niet eten?
Het vetste? Olijfolie
Even serieus: chocola, frituurvoedsel, rookworst, sauzijnenbroodjes, pizzas...
Ook al lijn je, je kunt het rustig op je menu laten staan. Alleen met mate!

- welke oefeningen moet je doen om weer betere energie te krijgen en snel vet te verbranden?
Ik zou het niet weten... tis misschien inderdaad slim om eerst info te vragen bij fitnesscentra... die weten dat veel beter als ik

- welk fruit is het gezondst?
Kiwi! Bomvol vitamine C en heel weinig calorieen.
Appels zijn ook goed, die neutraliseren je spijsvertering (dus werken niet laxerend of stoppend, zoals pruimen en bananen).

Zorg goed voor jezelf en begin NIET aan crashdieten!

Cat

Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 15:17
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Dank je wel voor alle reacties!

ik weet echt niet hoe ik 10 kilo in 1 maand ben aangekomen.
het kan namelijk ook zijn dat het misschien van mijn pil (mygrogeon 30) komt, maar dat weet ik dus niet

gelukkig is KIWI mijn lievelingsfruit en ik eet dan regelmatig kiwi's.
ik eet 3 of mee (echt waar ) appels per dag.
(lekker fris en zo blijf ik van de chips af.)

voor de rest denk ik idd dat het beter is om naar het fitnesscentra te gaan om daar meer informatie te vragen over het Sportieve gedeelte.

ik probeer van de snoep af te blijven, maar iedere keer als ik wil afvallen, is er iemand jarig, krijg ik kadootjes, of is er een gelegenheid om iets te vieren.

ik heb nu 2 zakken drop gekregen, chips en nog een buis vol met snoep.

ik wil ze wel laten liggen, ik geef ze wel aan mijn broer

nogmaals bedankt voor jullie tipjus!

Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 15:18
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
oh btw...

ik ben 1.80 en ik weeg nu 78 kilo!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 15:39
MelodyofĐeath
MelodyofĐeath is offline
hzm je bent wel lang..ik ben nu 1.66 ofso weeg 70 ben in 4 maanden tijd ong 10 kilo aangekome.. bleh

mjah ik ga vanaf nu ook aant lijne

jij veel suc6 iig..het is zo fuckin moeilijk

__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 16:46
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Citaat:
MelodyofĐeath schreef:


jij veel suc6 iig..het is zo fuckin moeilijk

jah ik weet er alles van, dit is niet de 1e keer dat ik het wil proberen...

jij ook succeS!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 16:50
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
Als ik je zo hoor ben je prima bezig meis, door minder te snoepen enzo.

Niks extremers gaan doen, dit is gezond zo.

Zet 'm op he, je kunt het!

(overigens weeg je nog niet een echt veel te veel hoor...zeker niet in vergelijking met mij )

-xx-
Sanne

__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 16:54
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Citaat:
Sannetje schreef:
Als ik je zo hoor ben je prima bezig meis, door minder te snoepen enzo.

Niks extremers gaan doen, dit is gezond zo.

Zet 'm op he, je kunt het!

(overigens weeg je nog niet een echt veel te veel hoor...zeker niet in vergelijking met mij )

-xx-
Sanne

mag ik vragen hoelang jij bent en hoeveel je weegt?


Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 17:08
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
mag ik vragen hoelang jij bent en hoeveel je weegt?


**fluistert heel beschaamd**
1.62 en 84 kilo.

13 kilo aangekomen het afgelopen jaar doordat het niet goed met me ging en ik rotgevoel ging wegeten

__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 21:25
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
oh btw...

ik ben 1.80 en ik weeg nu 78 kilo!
hee dat ben ik hoor
__________________
de toekomst is niet in euro's uit te drukken, loesje postbus 1045, 6801 BA Arnhem, www.loesje.nl
Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 21:46
red violin
red violin is offline
Citaat:
lovely_loeske schreef:
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
oh btw...

ik ben 1.80 en ik weeg nu 78 kilo!
hee dat ben ik hoor


en ik ook ongeveer Ik ga binnenkort met lijnen beginnen en ik wil 68 wegen. Ik ben de laatste 2 maanden ongeveer 7 kilo aangekomen. maar 68 ga ik halen! Binnenkort ga ik op kamers en dan kan ik precies zelf weten wat ik eet, wel makkelijk! Alleen ben ik bij een studentenvereniging gegaan en ik hoor daar aldoor dat iedereen zoveel aankomt als je daarbij zit, van de bier enzo...maar ja..ik ga gewoon heel gezond eten. (Helaas kan ik niet sporten door een blessure.)

Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 22:26
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Citaat:
red violin schreef:
en ik ook ongeveer Ik ga binnenkort met lijnen beginnen en ik wil 68 wegen. Ik ben de laatste 2 maanden ongeveer 7 kilo aangekomen. maar 68 ga ik halen! Binnenkort ga ik op kamers en dan kan ik precies zelf weten wat ik eet, wel makkelijk! Alleen ben ik bij een studentenvereniging gegaan en ik hoor daar aldoor dat iedereen zoveel aankomt als je daarbij zit, van de bier enzo...maar ja..ik ga gewoon heel gezond eten. (Helaas kan ik niet sporten door een blessure.)

ik wil ook op kamers..bepalen wat ik zelf wil...



Met citaat reageren
Oud 29-09-2001, 21:45
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
ik moet ook met lijnen beginnen wil eigenlijk toch wel naar de 70 toe of iets meer, toch minstens vijf kilo eraf en het liefst 10.....maar ik kan me er niet toe zetten om te beginnen......ik sport wel veel ....en eet ook veel maar heb altijd het gevoel dat ik dat nodig heb.....laat ik maar zeggen dat ik maandag echt begin!!!!!
__________________
de toekomst is niet in euro's uit te drukken, loesje postbus 1045, 6801 BA Arnhem, www.loesje.nl
Met citaat reageren
Oud 29-09-2001, 21:54
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
I Have A Great Body

Ik kan eten wat ik wil en kom niets aan. (sport ook 4/5 keer in de week maar dat boeit niet)
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 12:03
Citaat:
Sannetje schreef:

**fluistert heel beschaamd**
1.62 en 84 kilo.
Niks om je voor te schamen!!! Waarom zou je je moeten schamen voor je eigen lichaam?

Ik ben tog al een tijdje forumbaas van dit forum, maar deze topic is de eerste keer dat de wat stevigere meisjes hun gewicht opschrijven... na al die 'wat is je gewicht-topics', waarop alleen meisjes van rond de 45 kilo reageerden, vind ik dit prachtig.

Tis bijna jammer dat dit topic over dieten gaat...

Cat

Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 14:54
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Niks om je voor te schamen!!! Waarom zou je je moeten schamen voor je eigen lichaam?

Ik ben tog al een tijdje forumbaas van dit forum, maar deze topic is de eerste keer dat de wat stevigere meisjes hun gewicht opschrijven... na al die 'wat is je gewicht-topics', waarop alleen meisjes van rond de 45 kilo reageerden, vind ik dit prachtig.

Tis bijna jammer dat dit topic over dieten gaat...

Cat

Heej Cat, echt leuk dat je reageerde!

Na alle 45-kilo topics voelde ik er eerst niet zo veel voor om te reageren. Maar ik vind het zo zonde als mensen zichzelf te dik vinden terwijl ze het niet zijn.

Een meisje bij mij op school heeft zóó'n mooi figuur, maar ze vindt zichzelf te dik. Is echt jammer, want doordat ze zich niet goed voelt in d'r lichaam, is ze ook een stuk minder mooi...

En schamen voor mijn lichaam...ja, dat is al heel lang zo, en heeft veel verschillende oorzaken. Maar ik ben flink aan het leren, en langzaamaan schaam ik me er minder voor...
hihi, ben al blij dat ik het heb durven opschrijven, had ik een jaar geleden niet gedaan..

't Wordt erg offtopic, maar wilde toch even reageren...

Dutchgirl, hoe gaat het nu eigenlijk? Is het een beetje vol te houden of is het erg moeilijk om niet te snoepen?

-xx-
San

__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 16:32
tulip
tulip is offline
Citaat:
lovely_loeske schreef:
laat ik maar zeggen dat ik maandag echt begin!!!!!

bij mij is vandaag de maandag dat ik echt zou beginnen en tis tot nu toe nog gelukt en das heel mooi want tussen 4 en 6 was altijd het moeilijkst en ik ga zo eten dus ik hou het moeilijkste moment zeker vol!!!
__________________
Tja...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 16:49
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
oh btw...

ik ben 1.80 en ik weeg nu 78 kilo!
Dan weeg je volgens mij net een grammetje teveel ofzo. Er is een soort "formule" voor:
lengte^2 (in meters) / gewicht (in kg) = ...
Als de uitkomst erg onder de 20 is, heb je ondergewicht, als het ver boven de 24 is, heb je overgewicht (ongeveer tussen de 20 en de 24 is dus normaal. Jouw uitkomst is 24,074074074074 enz. Prima gewicht dus!

En als je er toch wat aan wilt doen, lees dan de posts hierboven maar want volgens mij heb ik er niets aan toe te voegen

Suc6, Joost


Edit: RECTIFICATIE!!! (watte?)
Je weegt helemáál niet te veel, want als de uitkomst tussen de 20 en de 25 is, heb je een normaal gewicht. Bij jouw uitkomst 24,1 voldoe je dus prima aan die "eis"!!!


[Dit bericht is aangepast door ModuM (02-10-2001).]
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 22:25
Citaat:
Sannetje schreef:
Na alle 45-kilo topics voelde ik er eerst niet zo veel voor om te reageren. Maar ik vind het zo zonde als mensen zichzelf te dik vinden terwijl ze het niet zijn.

Maar ik ben flink aan het leren, en langzaamaan schaam ik me er minder voor...
hihi, ben al blij dat ik het heb durven opschrijven, had ik een jaar geleden niet gedaan..

't Wordt erg offtopic, maar wilde toch even reageren...
[offtopic]Tja ik woog tot voor kort ook rond de 45 kilo, maar daarom ergerde ik me nog wel aan de lengte/gewicht topics waarop alleen de allerslanksten leken te reageren. Dan ga je denken dat het normaal, gemiddeld is. Nee dus. Niks is normaal, niemand is gemiddeld, en ik zou graag zien dat maatje 32 evenveel werd gewaardeerd als maatje 42.

Maar dr is altijd weer de concurrentiestrijd en, zoals mn moeder zegt; een vrouw behoort te lijnen. Bah.

Mensen denken altijd dat ik alles kan eten zonder aan te komen, het tegendeel is waar: ik heb een eetstoornis en at dus lange tijd ongeveer niets. Momenteel gaat het weer iets beter. Ik weet dus hoe moeilijk het kan zijn om met eten en gewicht om te gaan.

Ik vind het eng om te zien dat meisjes van 14 die zo'n 57 kilo wegen bij 1.65, gaan lijnen. Omdat die andere meisjes allemaal onder de 55 wegen. Of omdat een jongen uit de klas ze dik noemde.

Het is gevaarlijk om met een gezond gewicht te gaan lijnen.
Meer dan een jaar terug woog ik 60 kilo, bij 1.73. Volgens die andere topics lijkt dit heel veel, maar het schijnt het perfecte gewicht te zijn bij mijn lengte. Maar ik ging lijnen tot er 15 kg af was; anorexia nervosa, noemde ze het bij het riagg met een chique woord. Kom daar maar eens vanaf.

Ik wou dat ik tevreden was geweest met die 60, van mijn part 65.

Heel erg offtopic maar ik wou het tog weer ff neerzetten...

Cat
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 15:01
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
Citaat:
ModuM schreef:
Dan weeg je volgens mij net een grammetje teveel ofzo. Er is een soort "formule" voor:
lengte^2 (in meters) / gewicht (in kg) = ...
Als de uitkomst erg onder de 20 is, heb je ondergewicht, als het ver boven de 24 is, heb je overgewicht (ongeveer tussen de 20 en de 24 is dus normaal. Jouw uitkomst is 24,074074074074 enz. Prima gewicht dus!

En als je er toch wat aan wilt doen, lees dan de posts hierboven maar want volgens mij heb ik er niets aan toe te voegen

Suc6, Joost


Edit: RECTIFICATIE!!! (watte?)
Je weegt helemáál niet te veel, want als de uitkomst tussen de 20 en de 25 is, heb je een normaal gewicht. Bij jouw uitkomst 24,1 voldoe je dus prima aan die "eis"!!!


[Dit bericht is aangepast door ModuM (02-10-2001).]
volgens mij klopt dit niet helemaal ......in het kwadraat toch je lengte moet je 1.78 nemen of 178 ?????DSAF!#@$@!#!@#

__________________
de toekomst is niet in euro's uit te drukken, loesje postbus 1045, 6801 BA Arnhem, www.loesje.nl
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 16:40
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Is er misschien ergens waar je mee zit, waardoor je bent aangekomen?

Zelf ben ik depri door het 'verlies' van m'n geliefde, ik eet daardoor nu veel meer, om de leegte op te vullen. Ik ben nu ook aangekomen. Niet zo veel als jij, maar toch.

In ieder geval wens ik je veel sterkte, en ik hoop dat je succes hebt en weer op je oude gewicht komt. Maar pas wel op: maak er geen obsessie van. Er zijn er al te veel aan kapot gegaan......

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 18:34
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Is er misschien ergens waar je mee zit, waardoor je bent aangekomen?
mijn tante ligt op sterven, en hier zit ik heel erg mee

Zelf ben ik depri door het 'verlies' van m'n geliefde, ik eet daardoor nu veel meer, om de leegte op te vullen. Ik ben nu ook aangekomen. Niet zo veel als jij, maar toch.
sterkte er mee

In ieder geval wens ik je veel sterkte, en ik hoop dat je succes hebt en weer op je oude gewicht komt. Maar pas wel op: maak er geen obsessie van. Er zijn er al te veel aan kapot gegaan...... Dank je wel!

Ripper
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 18:35
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
op dit moment weeg ik nog steeds 78 kilo.

het enige wat ik doe is netjes s'morgens wat eten, op school alleen water drinken en s'avonds wat eten (GEEN tussendoortjes)

en 2 appels per dag..

op zo'n moment duw je het liefst weer een taart in mijn strot

Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 21:27
mandarijn
Avatar van mandarijn
mandarijn is offline
hej!
dutchgirlie, ik heb op onzin een paar fotows van je gezien, en ik vind je er echt helemaal niet dik uitzien hoor! (vind jou best mooi meis!!)
ik ben in 3mnd 7kilo aangekomen en dat vind ik veel te veel, maar ik weeg juist heel weinig
ik weeg 56kilo terwijl ik heel lang ongeveer 48/49 kilo woog
misschien komt het bij mij ook door de pil (microgynon30 ofzow) en ik moet morgen toch naar de dokter, dus vraag ik het gelijk effe, en of ik er wat aan kan doen

en sterkte!
__________________
We should have each other to tea. We should have each other with cream.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 21:28
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Citaat:
~furrie light~ schreef:
hej!
dutchgirlie, ik heb op onzin een paar fotows van je gezien, en ik vind je er echt helemaal niet dik uitzien hoor! (vind jou best mooi meis!!)
ik ben in 3mnd 7kilo aangekomen en dat vind ik veel te veel, maar ik weeg juist heel weinig
ik weeg 56kilo terwijl ik heel lang ongeveer 48/49 kilo woog
misschien komt het bij mij ook door de pil (microgynon30 ofzow) en ik moet morgen toch naar de dokter, dus vraag ik het gelijk effe, en of ik er wat aan kan doen

en sterkte!

heej ik slik die pil ook!!!

misschien komt het daardoor!!!

Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 12:47
Verwijderd
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
en nu weeg ik maar liefst 80 kilo...
ik ben vandaag jarig en ik ga dadelijk informatie zoeken naar fitniscentra's enzovoort, maar nou hebbik een vraagje aan jullie:

- wat is nou echt het VETSTE wat je kunt eten en moet ik vooral nu niet eten?
- welke oefeningen moet je doen om weer betere energie te krijgen en snel vet te verbranden?
- welk fruit is het gezondst?

please help me ff.. want ik vind 80 kilo toch wel ff way over the line.. (ofzow..)




mischien omdat je alleen maar zit te eten achter de computer ?? Zit je al op fitness ?

groetjes
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 17:36
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
op dit moment weeg ik nog steeds 78 kilo.

het enige wat ik doe is netjes s'morgens wat eten, op school alleen water drinken en s'avonds wat eten (GEEN tussendoortjes)

en 2 appels per dag..

op zo'n moment duw je het liefst weer een taart in mijn strot


Sow ik leef met je mee. Ik "lijn" nouw al 4 weken en er is nog niks af . Het werkt zó demotiverend .
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 17:43
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Citaat:
Sannetje schreef:
Na alle 45-kilo topics voelde ik er eerst niet zo veel voor om te reageren. Maar ik vind het zo zonde als mensen zichzelf te dik vinden terwijl ze het niet zijn.

Maar ik ben flink aan het leren, en langzaamaan schaam ik me er minder voor...
hihi, ben al blij dat ik het heb durven opschrijven, had ik een jaar geleden niet gedaan..

't Wordt erg offtopic, maar wilde toch even reageren...
[offtopic]Tja ik woog tot voor kort ook rond de 45 kilo, maar daarom ergerde ik me nog wel aan de lengte/gewicht topics waarop alleen de allerslanksten leken te reageren. Dan ga je denken dat het normaal, gemiddeld is. Nee dus. Niks is normaal, niemand is gemiddeld, en ik zou graag zien dat maatje 32 evenveel werd gewaardeerd als maatje 42.

Maar dr is altijd weer de concurrentiestrijd en, zoals mn moeder zegt; een vrouw behoort te lijnen. Bah.

Mensen denken altijd dat ik alles kan eten zonder aan te komen, het tegendeel is waar: ik heb een eetstoornis en at dus lange tijd ongeveer niets. Momenteel gaat het weer iets beter. Ik weet dus hoe moeilijk het kan zijn om met eten en gewicht om te gaan.

Ik vind het eng om te zien dat meisjes van 14 die zo'n 57 kilo wegen bij 1.65, gaan lijnen. Omdat die andere meisjes allemaal onder de 55 wegen. Of omdat een jongen uit de klas ze dik noemde.

Het is gevaarlijk om met een gezond gewicht te gaan lijnen.
Meer dan een jaar terug woog ik 60 kilo, bij 1.73. Volgens die andere topics lijkt dit heel veel, maar het schijnt het perfecte gewicht te zijn bij mijn lengte. Maar ik ging lijnen tot er 15 kg af was; anorexia nervosa, noemde ze het bij het riagg met een chique woord. Kom daar maar eens vanaf.

Ik wou dat ik tevreden was geweest met die 60, van mijn part 65.

Heel erg offtopic maar ik wou het tog weer ff neerzetten...

Cat

Ben het heel erg met je eens, ik weeg mezelf ook gewoon niet omdat ik zoiets dus wil voorkomen. Op zich zou ik best IETSJEslanker willen maar dan snoep ik gewoon wat minder. Mijn moeder d'r nichtje had ook anorexia... ze is overleden nadat ze onder de 20 kilo kwam. Dit zeg ik om jullie even goed te doen beseffen dat je hEEL erg moet uitkijken... want geloof me... dan ben je geen mens meer, dan ben je een zak botten en niet meer het meise dat je was, ook van binnen...

verder IEDEREEN HEEL VEEL STERKTE!!!
__________________
*Doe lief*
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 20:14
silver_kane_freakje
silver_kane_freakje is offline
hmz...missch komt het idd door de pil..dan kan je beter naar de dokter gaan en vertellen wat er aan de hand is, en of het idd daardoor zou kunnen komen....
Ik denk dat je dan een andere pil voorgeschreven krijgt, en je weer een beetje afvalt...

Ik ben, sinds ik aan de pil ben, ook aangekomen, omdat ik veel meer trek had in lekkere dingen..best kut, maar het was maar hooguit 2 kilo..10 kilo is wel erg veel door de pil.. dus om een andere pil vragen lijkt me zeer verstandig

Je bent idd wel lang, dus zo zwaar ben je dan niet, vergeleken met je lengte...

In elk geval succes met lijnen, niet ineens heel weinig gaan eten want dat helpt absoluut niet...
__________________
I want you to turn cold ice in my soul.....Got to freeze this yearning inside..... | Through The Wind We Crawl | *concertverslaafd*
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 15:17
Verwijderd
sinds ik de pil slik heb ik veel meer eetlust ik kon eerst gewoon een hele dag zonder eten (ja wel wat, maar niet veel) door komen en nu heb ik konstant honger en vreet ik het liefst een hele doos bonbons op..
ik ben ook wel bang dat ik nu veel ga aankomen, ik kan mezelf soms wel inhouden maar als ik alleen thuis ben en ik kijk in de kast pak ik altijd wel wat (soms best veel)....maar ik probeer het zoveel mogelijk in de gaten te houden, dat ik nie teveel eet..maar soms dan ga ik weer tever en pas later denk ik, shit..ik heb echt veel gegeten vandaag..
en dat is echt pas sinds ik de pil slik....
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 15:33
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
en nu weeg ik maar liefst 80 kilo...
ik ben vandaag jarig en ik ga dadelijk informatie zoeken naar fitniscentra's enzovoort, maar nou hebbik een vraagje aan jullie:

- wat is nou echt het VETSTE wat je kunt eten en moet ik vooral nu niet eten?
- welke oefeningen moet je doen om weer betere energie te krijgen en snel vet te verbranden?
- welk fruit is het gezondst?

please help me ff.. want ik vind 80 kilo toch wel ff way over the line.. (ofzow..)



Das toc niet erg(, ik kom de ene maan 7 kilo aan en de andere val ik 5 kilo af)

__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 17:33
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
Dank je wel voor alle reacties!

ik weet echt niet hoe ik 10 kilo in 1 maand ben aangekomen.
het kan namelijk ook zijn dat het misschien van mijn pil (mygrogeon 30) komt, maar dat weet ik dus niet

Ja, dat zou heel goed kunnen. ik slik ook Mycrogynon 30, en ben 5 kg aangekomen
Van 57 naar +/- 61/62.... En t wil er niet af..
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 17:39
Verwijderd
De pil kan daar iig voor zorgen, dat je eetlust toe neemt dan, staat ook in de bijsluiter vermeld als bijwerking. Ik had er met microhuppeldepup ook last van, nu andere pil en naja, ik was al aangekomen, dus daar bij niet zo heel erg meer.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 18:40
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Citaat:
ieke schreef:
Das toc niet erg(, ik kom de ene maan 7 kilo aan en de andere val ik 5 kilo af)

Maar ik val niet af..

Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 21:29
Lione
Lione is offline
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
en nu weeg ik maar liefst 80 kilo...
ik ben vandaag jarig en ik ga dadelijk informatie zoeken naar fitniscentra's enzovoort, maar nou hebbik een vraagje aan jullie:

- wat is nou echt het VETSTE wat je kunt eten en moet ik vooral nu niet eten?
- welke oefeningen moet je doen om weer betere energie te krijgen en snel vet te verbranden?
- welk fruit is het gezondst?

please help me ff.. want ik vind 80 kilo toch wel ff way over the line.. (ofzow..)



Als je in 1 maand 10 kilo aankomt dan heb je vast teveel tussendoortjes gegeten. Als je die laat staan dan raak je zeker heel wat kilotjes kwijt, je zou een sport kunnen kiezen maar je kan ook gaan hardlopen of spinnen(spinnen is vetverbrandig dan ben je aan het fietsen op muziek is heel leuk, iedergeval dat vind ik. en als het je eventueel neit lukt om af te vallen zou je het ook kunnen overwegen om naar een dietiste te gaan)
__________________
Like an Angel
Met citaat reageren
Oud 11-10-2001, 14:05
Petra_temp
Petra_temp is offline
Citaat:
Sannetje schreef:

Een meisje bij mij op school heeft zóó'n mooi figuur, maar ze vindt zichzelf te dik. Is echt jammer, want doordat ze zich niet goed voelt in d'r lichaam, is ze ook een stuk minder mooi...

daar kan ik me echt zow aan ergeren, ikzelf ben ook best wel dik (vind ik) ik weeg 58 en ben 1.65, ik heb vriendinnen van 1.76 en 55 kilo en die zeggen dan tegen mij dat ik niet dik ben en zitten ondertussen wel over hun eigen figuur te zeuren dat het zo is...Dat vind ik echt zooooowwww dom...

__________________
Petraaaatjuh loves Robbie Wiliams. www.cu2.nl/robbie-the-best(voorheen PETRA)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2001, 17:04
wicce15
wicce15 is offline
Citaat:
petra schreef:
daar kan ik me echt zow aan ergeren, ikzelf ben ook best wel dik (vind ik) ik weeg 58 en ben 1.65, ik heb vriendinnen van 1.76 en 55 kilo en die zeggen dan tegen mij dat ik niet dik ben en zitten ondertussen wel over hun eigen figuur te zeuren dat het zo is...Dat vind ik echt zooooowwww dom...

sorry hoor, maar dit is een geval van de pot verwijt de ketel.....
met 58 kilo ben je dus niet dik he....
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote zwangerschaps- en babytopic #11
Severus
500 26-08-2010 08:44
Lichaam & Gezondheid Vraag over aankomen (puur uit nieuwsgierigheid)
Tijdschrift
13 23-06-2007 10:00
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #5
Verwijderd
342 12-08-2005 10:15
Lichaam & Gezondheid Al eens uitzonderlijk veel afgevallen of bijgekomen op een korte periode?
Verwijderd
75 26-10-2004 15:09
Psychologie angst om te gaan studeren
Tesswashere
3 11-07-2002 14:40
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #3!!!
Me_Myself_and_I
245 26-05-2002 09:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.