Oud 08-06-2004, 20:45
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
__________________
my achy breaky heart (8)

Laatst gewijzigd op 08-06-2004 om 20:51.
Advertentie
Oud 08-06-2004, 20:46
Verwijderd
jij secreet!

ik had net heel veel getiept en jij hebt het topic volgemaakt!
Oud 08-06-2004, 20:47
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
AePiE schreef op 08-06-2004 @ 20:46 :
jij secreet!

ik had net heel veel getiept en jij hebt het topic volgemaakt!
HAHAHAHAHA
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 08-06-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 08-06-2004 @ 20:47 :
HAHAHAHAHA
*schopt*

nou, dan ga ik je lekker ook niet vertellen waar ik mijn neus allemaal in stak vandaag

en het was allemaal heeeeeel interessant en heeel boeiend

maar jullie zullen het nooit weten
Oud 08-06-2004, 20:49
Verwijderd
hellie: 't is ook niet echt mijn hond (nu kunnen we de discussie opstarten in hoeverre een leven wezen van iemand kan zijn maar laten we dat maar even achterwege ) maar meer van de familie enzo. Ik noem de kat mijn kat omdat ik de enige ben die naar dat beesje omkijkt en omdat ie altijd komt kroelen met mij enzo.

Ik ben m'n zimmertje aan het raumen trouwens.
Oud 08-06-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 08-06-2004 @ 20:48 :
*schopt*

nou, dan ga ik je lekker ook niet vertellen waar ik mijn neus allemaal in stak vandaag

en het was allemaal heeeeeel interessant en heeel boeiend

maar jullie zullen het nooit weten
Jongen gebruik gewoon de back button van je browser
Oud 08-06-2004, 20:49
Laïs
Laïs is offline
In Derive,en ik kan het nog niet,en ook al heb ik er examen van morgen,het kan me niet schelen!


eigenlijk wel,maar godverdomme,ik kan het toch niet
__________________
girls in liquid.
Oud 08-06-2004, 20:53
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 08-06-2004 @ 20:49 :
Jongen gebruik gewoon de back button van je browser
dat werkte dus niet omdat ik doorgestuurd werd direct omdat het topic gesloten was
Oud 08-06-2004, 20:55
Verwijderd
wat voor een kut browser gebruik je dan?? bij mij kan dat gewoon heur
Oud 08-06-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 08-06-2004 @ 20:55 :
wat voor een kut browser gebruik je dan?? bij mij kan dat gewoon heur
IE

ik weet het ook nie, tis vaag. maar aan de andere kant kan ik nu wel lekker tegen helen aankankeren
Oud 08-06-2004, 21:16
Verwijderd
uitgeslpaen,gedoucht,gezond,bij een maat wijn gedornken,werkoverleg gehad,geformud en strax ga ik slapen.

wat een boeiende dag weer
Oud 08-06-2004, 21:16
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Gister beenwarmers gemaakt zodat ik weer geld kan vangen. Verder de afgelopen 2 dagen niks gedaan en zoveel mogelijk in de schaduw gezeten terwijl ik een schoolgenoot als meubilair liet functioneren. Besloten dat de NS dood moet, omdat er vandaag zo mooi in de metro stond dat de prijzen omhoog gaan omdat er minder vertraging is, en ik dan uitgerekend vandaag 3 keer vertraging had op 1 traject. En die rookzuilen mogen ook best wel dood vind ik. Reden mag duidelijk zijn.
Toen ik uiteindelijk dan thuiskwam heb ik gegeten, daarna gedoucht, en nu ligt er een joint op me te wachten.
Pfff.
Oud 08-06-2004, 21:27
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Nog eens gebeld naar contactpersoon van de vacature, om ff te laten zien dat ik die baan gewoon wil. (ik bedoel; interne cursus piercen + piercings zetten for a living. )
Daarna naar Rotterdam gegaan. 3 kwartier staan wachten op 'n Tamara die weer 'ns te laat was. ()
Naar Hoek v. Holland gegaan en lekkah op 't strand liggen bakken.
Om 'n uurtje of 7 weer richting R'dam gegaan en via 'n kleine omweg - De Lachende Paus, mexicaanse paddestoelen gehaald. - en naar Spijkenisse vertrokken alwaar ik dit lulverhaal zit te typen.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 08-06-2004, 21:30
Verwijderd
d0pe shit ouweee
mag je mij wel 'ns penetreren met dat lekkere harde staal van je
Oud 08-06-2004, 21:32
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 08-06-2004 @ 21:27 :
Nog eens gebeld naar contactpersoon van de vacature, om ff te laten zien dat ik die baan gewoon wil. (ik bedoel; interne cursus piercen + piercings zetten for a living. )
Daarna naar Rotterdam gegaan. 3 kwartier staan wachten op 'n Tamara die weer 'ns te laat was. ()
Naar Hoek v. Holland gegaan en lekkah op 't strand liggen bakken.
Om 'n uurtje of 7 weer richting R'dam gegaan en via 'n kleine omweg - De Lachende Paus, mexicaanse paddestoelen gehaald. - en naar Spijkenisse vertrokken alwaar ik dit lulverhaal zit te typen.
wanneer ga je paddos vreten? en hoe heb je ze kunnen betalen?
Oud 08-06-2004, 21:33
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
ha mij ook wel.

dr zit een stomme fout in de titel
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 08-06-2004, 21:34
Verwijderd
ik zie 'm niet of moet het zijn ' zoal je neus ingestoken'
Oud 08-06-2004, 21:35
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 08-06-2004 @ 21:34 :
ik zie 'm niet of moet het zijn ' zoal je neus ingestoken'
er staat 2 keer in
Ads door Google
Oud 08-06-2004, 21:37
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 08-06-2004 @ 21:32 :
wanneer ga je paddos vreten? en hoe heb je ze kunnen betalen?
ik ga ze niet vreten maar drinken
en ik moest package boy spelen voor Michel omdat 'ie er zelf geen tijd voor had deze week en ze wel nog gedroogd moeten worden. e.d.

@eXo: ik wil nu ook wel alvast oefenen heur.
Je kan bij de Methadonbus gratis Catheter naalden halen van 1.6 mm, dus eh.. als jij 'n sieraad haalt, haal ik wel zo'n naald.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 08-06-2004, 21:37
Verwijderd
ohhh zulke dingen vallen mij gans nooit op
Oud 08-06-2004, 21:38
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 08-06-2004 @ 21:37 :
ik ga ze niet vreten maar drinken
en ik moest package boy spelen voor Michel omdat 'ie er zelf geen tijd voor had deze week en ze wel nog gedroogd moeten worden. e.d.

@eXo: ik wil nu ook wel alvast oefenen heur.
Je kan bij de Methadonbus gratis Catheter naalden halen van 1.6 mm, dus eh.. als jij 'n sieraad haalt, haal ik wel zo'n naald.
gheheh ik ga zaterdag als mijn ouders weg zijn paddos vreten met mike en roel
Oud 08-06-2004, 21:42
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik heb rondgehangen en een tof zelfportret getekend met inkt. En ben ik in een flauwe bui want ik luister Crazytown... Yourrr my butterfly, sugar <333 en bubblegumhiphop
__________________
sleep is no friend.

Laatst gewijzigd op 08-06-2004 om 21:45.
Oud 08-06-2004, 21:48
Verwijderd
Na een daverende start met het beginnen met het schilderen van het balkon heb ik een ontdekkingstour in de koelkast gehad, beviel me goed Daarna gGefitnessed en viel toch wel zwaar met die hitte ik had honger en behoefte aan van alles dus een bakje B&J gekocht en naar vriendin gefietst, helaas had ze bijles en ik moest weg, dus een gedichtje geschreven en een lepel erop gelegt en naar huis gefietst. Bij thuiskomst papa klappen gegeven zodat hij mij uit eten nam.
Oud 08-06-2004, 21:48
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Tot 12 uur eng gedroomd.
In de tuin gelegen bruin geworden en muziek uit Cruel intentions geluisterd.
Voor God gespeeld in Black & White, lekker cheaten met food/wood miracles.
Zilverrijst met vis en groenten gegeten.
Brieven op de bus gedaan voor de vader die het weer voor de moeder deed
Fles rosé gekocht, Cruel intentions gehuurd.
Langs het moederlijkhuis, koffie gedronken.
Gesport.
Een perenwaterijsje tot me genomen, uiteraad in de daarvoor bestemde plek. Oraal dus, voor de grapjassen onder ons.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 08-06-2004, 21:50
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 08-06-2004 @ 21:38 :
gheheh ik ga zaterdag als mijn ouders weg zijn paddos vreten met mike en roel
haha timing
wij hier zaterdag ook dus.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Advertentie
Oud 08-06-2004, 21:59
Snuitermans
Snuitermans is offline
Vandaag rond 10 uur wakker geworden op door een pijnlijke doch doorslapende arm. Toast met ragout gegeten, gedouched en daarna in m'n remie van de zon genoten. Op een terras gezeten met een vriend en vriendin, Warsteiner gedronken. Tijd voor avond eten; 2 wazige indische gerechten met rijst . Gitaar verder geschuurd en tevreden met het resultaat, morgen afschuren en lakken.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 08-06-2004, 22:05
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Heel veel gesport, in het park gezeten en teveel wijn gedronken en teveel gerookt, gekookt, geskeelert, gedoucht en nu zit ik hier.
Oud 08-06-2004, 22:07
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Uitgeslapen tot half elf, rustig opgestaan, ontbeten. Naar school gefietst, saai op school gehangen. Op een terrasje gezeten met een Ice Tea. Thuis een lekkere salade gemaakt (hoe gezond!) ijsje gegeten. Aan 't forummen enzo.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 08-06-2004, 22:33
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik heb alleen maar in de zon gelegen, geskate, en heel veel ijsklontjes gegeten en een stuk pizza.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 08-06-2004, 22:50
Verwijderd
in de tuin gebakken bij een vriendin en bij mijn oom een bankje opgehaald die hij had meegenomen ergens vandaan.
toen met oom en bankje naar huis gereden.
daar wat gedronken en oom weer naar huis gebracht en teruggecrosst met de airco op 1000.
doeiii
Oud 08-06-2004, 23:10
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
chill wakker geworden. koffie en peuken
naar het werk en nieuw rooster gekregen. 40+ uur in de week
daar een chick die ook nieuw was gelijk geplayed. morgen zie ik haar weer
thuis was gedaan, opgeruimd, wat gegeten.
terrasje pakken met beste chickie. ons zusje opgehaald want ze had ruzie met de parental units
haar als goede siblings eten gegeven en bij beste chickie gechilled.

het was een chille dag. lekker chill. erg chill. ik verveel me. ik ga STARWARS GALAXIES spelen. level 3 carabineer novice marksman en l2 novice brawler en l2 novice artisan.


Laatst gewijzigd op 08-06-2004 om 23:31.
Oud 08-06-2004, 23:14
Faery
Faery is offline
Ik moet zo schijten, maar daar ga ik m'n neus niet insteken verder.

Verder heb ik de hele dag gewerkt met een ontiechelijk brak hoofd, want afgelopen nacht was er veel bier en wiet.

Nu drink ik een pilsje.
__________________
Genocidealisme.
Oud 08-06-2004, 23:19
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
in dit topic

omdat er een gruwelijke stijlfout in de topictitel zit
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 08-06-2004, 23:33
Verwijderd
Voornamelijk in zand, water en bier.
Oud 08-06-2004, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 08-06-2004 @ 21:42 :
Ik heb rondgehangen en een tof zelfportret getekend met inkt. En ben ik in een flauwe bui want ik luister Crazytown... Yourrr my butterfly, sugar <333 en bubblegumhiphop
Ik ben ooit nog naar een concert van hen geweest

Gisteravond ben ik uitgeweest voor het eerst in tijden met allemaal oude vriendjes en vriendinnetjes van school, heel gezellig en lekker gedanst. Lang op de nachtbus gewacht en een stuk in mn eentje door het donker gelopen maar ik heb ooit een cursus zelfverdediging gedaan dus was niet bang ( ), bovendien was het alweer bijna licht. Geslapen. Om half 12 wakker gebeld door vriendinnetje om te vragen of ik mee ging naar het strand. Ja dus. Daar lekker gechilld en gezwommen en in mn eentje eerder terug want ik had met mn vriendje afgesproken <3. Met mijn vriendje Taco Mundo-eten gehaalden opgegeten op een stil plekje in een park. Daarna naar huis en tv gekeken en nu ben ik aan het forummen.

Vandaag ben ik een reizend-chill-chickie
Oud 09-06-2004, 00:21
Verwijderd
ik ben vanmorgen opgestaan, turtles gekeken en ontbeten, heel lui verder de rest van de middag forummen en turtles kijken, pas om 5 uur gedouched en aangekleed , door niks doen, eten, naar de shop gelopen omdat ik vandaag mn band niet geplakt heb, 2 wiet eitjes halen, naar huis, toen met Chiel, Raoul, Juul en Vin in de Hout gaan hangen, met Erwin allemaal klassiekers zitten zingen onder begeleiding van Erwins gitaarspel, smoken, naar huis, eten maken en nu gaan relaxen.

dit maakt mij een luie doch content knettere lepra patient
Ads door Google
Oud 09-06-2004, 01:08
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
M'n neus te diep in het glaasje gestoken, en natuurlijk de helderheid van een dronkenman op dit tijdstip.

Verhelderend, ja.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 09-06-2004, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 09-06-2004 @ 00:21 :
met Chiel, Raoul, Juul en Vin in de Hout gaan hangen, met Erwin allemaal klassiekers zitten zingen onder begeleiding van Erwins gitaarspel, smoken, naar huis, eten maken en nu gaan relaxen.
Al die namen steeds
Oud 09-06-2004, 01:35
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Vanochtend presentatie gehad die ik totaaaal vergeten was dus moest uit hoofd even een mooi verhaaltje ophangen. Was nog voldoende ook Daarna even tegen mentor aan geschopt omdat ik ineens een mailtje kreeg dat ik onvoldoende had op de themadagen terwijl ik alle onderdelen wel voldoende had afgerond. Is dus nu ook omgezet naar voldoende. Snel boodschappen gedaan, hele verdere middag bezig geweest met verslag wat morgen (of eigenlijk vandaag, is maar hoe je het bekijkt) af moet, snel soeppie eten, daarna tot aan zonet doorgewerkt aan verslag. Zat toch meer werk in dan ik had verwacht. Tussendoor beetje forummen enzow. Of ook wel, ik heb gewoon helemaal niet van het mooie weer mogen genieten
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 09-06-2004, 01:37
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 09-06-2004 @ 01:30 :
Al die namen steeds
ach er zijn mensen hier op het forum die al die mensen wel kennen dus dan zet ik het er voor de leukigheid maar bij
Oud 09-06-2004, 02:06
Faery
Faery is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 09-06-2004 @ 01:08 :
M'n neus te diep in het glaasje gestoken, en natuurlijk de helderheid van een dronkenman op dit tijdstip.

Verhelderend, ja.
Ach jongen. Verhelder eens wat.
__________________
Genocidealisme.
Oud 09-06-2004, 02:08
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Faery schreef op 09-06-2004 @ 02:06 :
Ach jongen. Verhelder eens wat.
Werk voor meer dan 4 euro per uur, is de grammen waard.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 09-06-2004, 02:18
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik ben naar het eindexamenfeest van m'n oude middelbare school geweest. Met kotsende mensen, gevechten, ambulance en politie: een geslaagde avond dus
Na het feest op het Leidseplein geslentert en gekeken naar de voetballende man. En nu ben ik thuis en forum ik.
Oud 09-06-2004, 09:50
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
brak wakker geworden, broodjes gezond gegeten, gewerkt en nu zit ik de rest van de dag te forummen op m'n werk
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 09-06-2004, 09:55
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 08-06-2004 @ 23:10 :
parental units


"your female parental unit"
Oud 09-06-2004, 14:04
Verwijderd
vanmorgen wakker gebeld door mn chickie met het nieuws dat ze vanavond toch langs kon komen toen maar wat turtles gaan kijken, ontbijten, douchen, nog wat turtles kijken aankleden, nu ben ik een beetje mn kamer aan het opruimen terwijl ik door mijn hele zimmer skank op de vrolijke muziek van the Bouncers, vanavond hopelijk alsnog wat van the Bouncers zien

edit: tyfus wat ben ik opgewekt
Oud 09-06-2004, 14:09
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik heb gisteravond wat wijntjes gedronken. Vanochtend ben ik naar de TPG Post gefiets om formulieren op te halen voor vakantiewerk. Toen ben ik even naar de supermarkt gegaan, zooi gekocht en weer naar huis gegaan. Vanvond ga ik naar een verder gelegen dorp, omdat daar een vriendinnie woont en dan gaan we wijntjes drinken en videoos kijken.
__________________
sleep is no friend.
Oud 09-06-2004, 14:17
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Pfff. Ik verveeeeeeel me. Ik zit er bijna aan te denken of een livejournal aan te maken
__________________
sleep is no friend.
Oud 09-06-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 09-06-2004 @ 14:17 :
Pfff. Ik verveeeeeeel me. Ik zit er bijna aan te denken of een livejournal aan te maken
whahaha ja joh moet je doen, heb ik ook eens gfedaan toen ik me verveelde en thet is aardig leuk om als je naar de klote bent daar slappe lul verhalken te schrijven
Oud 09-06-2004, 14:31
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Om 9 uur opgestaan om daarna om half 10 weer op de fiets te zitten naar school waar ik sportdag had. Paar wedstrijdjes volleyballen, alles verloren op 1 partij na waardoor we 9e van de 10 werden
Nu alweer anderhalf uur thuis in de zon liggen luieren en beetje internetten.
__________________
wat een heerlijkheid
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.