Oud 21-11-2003, 14:02
Jamezy
Jamezy is offline
Hoe gaat het ermee?
Ik vind het jammer dat we nauwelijks meer praten. Ik weet dat dat mijn schuld is, maar toch... Als ik eerlijk ben zou ik het allemaal graag anders zien, maar dat heeft niet zo mogen zijn... blijkbaar. *Hope it will some day*
En nu weet ik niet meer wat ik je allemaal wil zeggen.

+ uit mijn leven, maar niet uit mijn gedachten +

----------------------Sorry------------------------

~*~*~*~*~*~

Is dit een normaal mailtje van mijn (nu ex?)vriendje (over een paar weken twee jaar...) om te sturen naar een ex-klasgenootje, waar hij naar eigen zeggen al twee jaar geen contact meer mee heeft gehad?

Ik ben hier nogal boos over geworden, vooral omdat hij dit soort dingen vaker flikt, zonder me erover in te lichten... Wat is jullie mening hierover en wat kan ik nu het beste doen?

Thx.!
__________________
Is this some Kharmic-Chi love thing happening here baby or what?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2003, 14:06
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik zou is goed met hem gaan praten, want het mailtje komt mijn inziens over alsof hij nog iets voor haar voelt ?
Ik zou het niet accepteren eerlijk gezegt...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 14:08
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Jamezy schreef op 21-11-2003 @ 14:02:
Hoe gaat het ermee?
Ik vind het jammer dat we nauwelijks meer praten. Ik weet dat dat mijn schuld is, maar toch... Als ik eerlijk ben zou ik het allemaal graag anders zien, maar dat heeft niet zo mogen zijn... blijkbaar. *Hope it will some day*
En nu weet ik niet meer wat ik je allemaal wil zeggen.

+ uit mijn leven, maar niet uit mijn gedachten +

----------------------Sorry------------------------

~*~*~*~*~*~

Is dit een normaal mailtje van mijn (nu ex?)vriendje (over een paar weken twee jaar...) om te sturen naar een ex-klasgenootje, waar hij naar eigen zeggen al twee jaar geen contact meer mee heeft gehad?

Ik ben hier nogal boos over geworden, vooral omdat hij dit soort dingen vaker flikt, zonder me erover in te lichten... Wat is jullie mening hierover en wat kan ik nu het beste doen?

Thx.!
1) Het is toch heel normaal dat mensen met elkaar willen blijven praten?
2) "Uit mijn leven, maar niet uit mijn gedachten" is het intrappen van een open deur. Wie of wat zich eenmaal in je geheugen heeft geïnstalleerd, kan er niet meer uit.

Er is dus niets mis met dat mailtje.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 14:39
Lovertjuh
Avatar van Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Ligt eraan wat hij dr mee bedoeld....
En wat zijn relatie met die persoon was.
Maar dat is me niet echt duidelijk.
Sorry
__________________
Maybe I'm a liar but all I really know,is your the only reason I'm trying!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 14:52
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Iets meer achtergrond info zou handig zijn, maar dat mailtje stinkt. Het lijkt wel alsof hij het niet alleen weer goed wil, maar nog meer dan dat. Of je het hierom uit wil maken weet ik niet, tis jouw situatie, maar ik zou het zeker niet leuk vinden, helemaal niet als ie dr een gewoonte van maakt.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 15:01
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
jongens hebben er een bedoeling mee

dat weet tog iedereen!!
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 15:24
;-)cow:-)boeh
Avatar van ;-)cow:-)boeh
;-)cow:-)boeh is offline
sorry hoor maar ik zie hier niks fouts in, blijkbaar heeft je vriendje al heel lang niet meer met diegene gepraat tewijl hij dat wel graag zou willen omdat hij haar toch aardig vind, of mag je vriendje iemand anders niet aardig vinden? het ligt er natuurlijk aan wat voor relatie ze eerst hadden, maar toch ik zie er niet echt iets fouts in ofzo!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 15:35
Jamezy
Jamezy is offline
Ok; background information

Dat meisje was zijn 'beste vriendin', tenminste, dat bleek. En daarmee bedoel ik dus dat hij dat nooit gezegd heeft. Als hij het meteen gezegd had, was er natuurlijk niks aan de hand geweest, maar ik moest er ongeveer een jaar later zelf achter komen. Hoewel ze elkaar bijna niet zagen of spraken. Toen had ik het dus wel een beetje hangen, ik bedoel, als hij dat soort dingen al niet zegt...

Maar goed. Een tijdje later had-ie ineens een reunie van school. Dat kan. Niks mis mee. Maar niet verteld natuurlijk, ik moest er zelf achter komen. Toen ik hem vroeg waarom hij het niet verteld had, zei hij doodleuk dat het bij iemand thuis was, dat het een soort feestje was en dat hij niks gezegd had omdat-ie dacht dat ik toch niet mee zou willen. Allemaal raar dus, maar ik kon dus op een of andere manier absoluut niet mee van zijn kant. Nog later kwam ik er per ongeluk achter dat het helemaal geen reunie was, maar de verjaardag van dat meisje. Waar ik dus niet bij mocht zijn. Dus ik weer een beetje meer pissed.

Nog later bleek dat hij haar ook wel vaker thuis bij hem had uitgenodigd, en dat ze ook inderdaad kwam, en dat-ie dat voor het gemak ook maar verzweeg, omdat hij dacht dat ik dan boos zou worden... (wat ik dus achteraf ook echt werd, maar dat lijkt me logisch? Hij deed gewoon verdacht)

En nu wil-ie ineens weer contact met haar, terwijl hij me, in die twee jaar NOOIT iets over haar verteld heeft. En nogsteeds weet ik niks over haar, behalve hoe ze heet. Nieteens waar ze woont, hoe ze eruit ziet, wat dan ook... ik weet gewoon niks.
En dan de manier waarop, ik bedoel, je kunt het toch ook gewoon UITLEGGEN, op een normale manier, maar dan stuur je toch niet zo'n vaag mailtje, wat alleen maar verkeerd opgevat kan worden?

Of ben ik nu fout?
__________________
Is this some Kharmic-Chi love thing happening here baby or what?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 16:56
Verwijderd
nalv je laatste post raad ik je aan es met j evriend te gaan praten.
Ik vind het verzwijgen van zoeits, ehm nahja simpel gezegd "I smell BULLSHIT" en dan zo'n emailtje is ook een beetje vaag.
Ik krijg uit het hele verhaal gewoon de indruk dat hij toenadering zoekt, op een andere manier dan vriendschappelijk... maar mischien had hij het goed bedoeld enzo enis hij gewoon eerlijk.
Maar ga gewoon met hem praten, alles opsommen, en vragen wat hij van haar wil en waarom hij jou nooit iets heeft verteld.
Lijkt me het slimst om hem er gewoon echt neer te zetten en een geod gesprek te houden want dit klinkt allemaal een beetje vreemd als ik het zo lees.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 17:11
Verwijderd
het komt een beetje over als een soort lichte vorm van liefdesmail. Maar ik zou het erover hebben, en vragen wat hij ermee wil...
aan de andere kant is het wel normaal dat hij contact wil houden/krijgen met een klasgenootje. En dan zou je er niet zoveel achter moeten zoeken.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 18:05
elledc
elledc is offline
Weet hij dat jij weet wat hij naar haar geschreven heeft?
of ben ik effe niet mee?

Misschien mist je vriend iets, iets wat hij niet bij jou maar wel bij haar kan vinden?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 18:22
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik zou hem zeggen dat jij het niet leuk vind dat hij dingen voor jou verzwijgt. Dat dat argwaan wekt. Je kunt hem vragen of hij begrijpt dat dat zo op jou overkomt.
Misschien is die argwaan ook wel terecht maar daar wil ik niet vanuit gaan. Praat eerst een met hem en vraag hem eerlijk te zijn.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 18:25
juno
Avatar van juno
juno is offline
Mijn gut feeling zegt: foute boel. Hij mist haar. Dat hoeft op zich nog niet eens te betekenen dat hij jou kwijt wil.

Er is waarschijnlijk nog niks gebeurd, dus zorg dat je dit helder krijgt. Praat erover. Als hij alleen vriendschap wil met haar, vindt het prima als jij daar ook bij betrokken bent, als het eerste contact weer gelegd is.. Dan gaan jullie eens met zijn drietjes de stad in ofzo. Wie weet kun jij ook prima met haar overweg.

Verbieden heeft geen zin, dan doet hij het buiten jou om, dus kun je maar beter zorgen dat je erbij betrokken wordt.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 13:38
Maguire
Maguire is offline
Dit zou er bij mij niet in gaan hoor.

Vind dit wel een heel sterk neigend iets naar liefde met een ander persoon.
Al had ie er echt alleen contact mee willen hebben had ie het wel wat neutraler kunnen schrijven.
__________________
Great minds think a like
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 14:44
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
IK zou een goed gesprek aangaan met hem en eens vragen waar dit allemaal op slaat... en ook een vragen naar dat "briefje" wat bovenaan staat..
Vind het zelf allemaal een beetje vaag en zou best wel boos geworden zijn op mn vriend..

Succes erme..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie liefde/relatie zoekende naar advies of tips
meneer uil
3 02-02-2017 06:50
Verhalen & Gedichten Mening gevraagd!
Vamp.
2 30-04-2010 15:12
Liefde & Relatie 7 jaar ouder
Chupita
67 28-08-2008 21:48
Werk, Geld & Recht Samsung D500 kapot
Snoezuuurrr
16 13-12-2005 00:34
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen?
poezewoefke
2 07-05-2004 15:28
Liefde & Relatie Kerst...
sweetangel19
17 16-07-2003 20:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.