Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2003, 19:27
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
ik heb een tijdje geleden ontdekt dat ik bi-sexueel ben. Dat heb ik ontdekt omdat ik gevoelens heb voor een meisje. Dat is nu enkele maanden geleden, en vorige week heb ik haar gezegd wat ik voor haar voel. Ze had er geen problemen mee, integendeel zelfs! Ik had al 4 keer met haar gekust, en nu heb ik horen zeggen dat ze denkt dat ze ook iets voor me voelt (ze is ook bi).

Nu is de vraag: wat denken jullie als jullie twee meisjes zien verkeren?! Vinden jullie dat raar ofzo ? Zouden jullie (meisjes) dat kunnen ?

Plz ik heb jullie mening echt nodig want ik weet niet wat ik moet doen ... ! Wat vinden jullie hierover ? Dikke kussen, ikke xxxxx
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2003, 19:45
Verwijderd
Mijn visie:

Je bent hier op aarde gezet om je voort te planten. Uit liefde voor de 'schepper' volg je de goeie weg en vind je op een dag iemand waarmee je kiendjes maakt, die je met liefde voor de schepper opvoedt met liefde.

Mijn doen en laten

Ik vind het onwijs sexy om te zien: 2 meisjes, en heb er dus ook totaal geen problemen mee (dus vind ik het niet raar). Zelf ervaar ik ook weleens lustgevoelens voor mijn beste vriendin of andere meisjes, maar ik probeer daar niet op in te gaan omdat ik het niet 'natuurlijk' vindt. (beetje tegenstrijdig)

En als je nu denkt: Ja maar onderdrukking is slecht, als jij de lust hebt om iemand te verkrachten, doe je het dan? Als je de lust hebt iemand te vermoorden, doe je dat dan?
Ik zou niet met het schuldgevoel om kunnen gaan..

(alles imo ofcourse)

btw door bandjes als Tatu en veel van die glamrockbandjes waarin bisexualiteit een grote rol spelt word het steeds meer geaccepteerd door de maatschappij, maar laat dat aub niet bepalen wat wel of niet goed is.


bla
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:19
twim
Avatar van twim
twim is offline
Met alle respect voor moonflower.

Ik denk dat je moet doen wat jij wil en denkt dat het beste is.
Ik zou het niet raar vinden als twee meiden verkering hadden. heb het nog nooit meegemaakt. Zou er misschien ff van opkijke maar verder zou ik er niet op ingaan.

Als jij van dat meisje houd en zij van jou. Probeer het. Wat heb je te verliezen???

Realiseer je wel dat er vanuit je omgeving veel op je af zal komen.
Niet iedereen zal het begrijpen of willen begrijpen. Maar kom op, het is jou leven.

Kort samengevat dus: Give it a shot!

Veel liefs.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:23
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
**Moonflower** schreef:
Mijn visie:

Je bent hier op aarde gezet om je voort te planten. Uit liefde voor de 'schepper' volg je de goeie weg en vind je op een dag iemand waarmee je kiendjes maakt, die je met liefde voor de schepper opvoedt met liefde.

Mijn doen en laten

Ik vind het onwijs sexy om te zien: 2 meisjes, en heb er dus ook totaal geen problemen mee (dus vind ik het niet raar). Zelf ervaar ik ook weleens lustgevoelens voor mijn beste vriendin of andere meisjes, maar ik probeer daar niet op in te gaan omdat ik het niet 'natuurlijk' vindt. (beetje tegenstrijdig)

En als je nu denkt: Ja maar onderdrukking is slecht, als jij de lust hebt om iemand te verkrachten, doe je het dan? Als je de lust hebt iemand te vermoorden, doe je dat dan?
Ik zou niet met het schuldgevoel om kunnen gaan..

(alles imo ofcourse)

btw door bandjes als Tatu en veel van die glamrockbandjes waarin bisexualiteit een grote rol spelt word het steeds meer geaccepteerd door de maatschappij, maar laat dat aub niet bepalen wat wel of niet goed is.


bla
wtf
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:26
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Citaat:
Neophyte schreef:
Ik denk dat je moet doen wat jij wil en denkt dat het beste is.
Ik zou het niet raar vinden als twee meiden verkering hadden. heb het nog nooit meegemaakt. Zou er misschien ff van opkijke maar verder zou ik er niet op ingaan.

Als jij van dat meisje houd en zij van jou. Probeer het. Wat heb je te verliezen???

Realiseer je wel dat er vanuit je omgeving veel op je af zal komen.
Niet iedereen zal het begrijpen of willen begrijpen. Maar kom op, het is jou leven.

Kort samengevat dus: Give it a shot!

Veel liefs.
Hier heb ik níets aan toe te voegen, en ik sluit me er vollédig bij aan.

Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
wtf
Dat je het niet eens bent met een post kan gebeuren, maar ondersteun die mening dan wel met argumenten...
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 07:45
Verwijderd
woops. was die post zo irritant? Nou ja kwas ook wel in een rare bui. Maargoed.. iedereen doet alles maar zonder er al te lang bij na te denken of bij stil te staan.. hmz..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 08:15
Mizu
Avatar van Mizu
Mizu is offline
Ik vindt het heel normaal, niks mis mee? Als je wat voelt voor dat meisje waarom niet? En ik vindt het helemaal niet raar hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Nu is de vraag: wat denken jullie als jullie twee meisjes zien verkeren?! Vinden jullie dat raar ofzo ?
't zal me een worst wezen, je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Citaat:
Zouden jullie (meisjes) dat kunnen?
Zou ik wat kunnen? Iets met een meisje hebben? Ik heb een vriend en ik houd van hem, ik wil verder dus met niemand iets hebben.

Mijn ervaring (of eigenlijk meer van iemand in mijn directe omgeving) is dat mensen over het algemeen best redelijk reageren. Ligt er natuurlijk wel een beetje aan met wat voor 'soort' mensen je om gaat. Ze reageren soms wel verbaasd of in eerste instantie een beetje 'schrikkerig', maar uiteindelijk accepteerd het merendeel het wel en dan is het vrij normaal.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 08:23
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
om te beginnen; gefeliciteerd Ik ben blij voor je dat het meisje waar je verliefd op bent positief reageert, want die kans is toch iets kleiner, dan als je verliefd bent op een jongen.
Enneh... ik vind het helemaal niet gek als ik twee meisjes zie zoenen. Wel als ze elkaar helemaal aflebberen in de metro, ofzow, maar dat is ook zo als het een jongen en een meisje zijn.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 09:38
Thomas
Thomas is offline
Iedereen is vrij te doen wat men wil, zo ook in dit geval. Doe lekker wat je zelf wil en trek je van niemand iets aan. Als je echt verliefd bent moet je er helemaal voor gaan!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 11:55
mill's mess
mill's mess is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
om te beginnen; gefeliciteerd Ik ben blij voor je dat het meisje waar je verliefd op bent positief reageert, want die kans is toch iets kleiner, dan als je verliefd bent op een jongen.
Enneh... ik vind het helemaal niet gek als ik twee meisjes zie zoenen. Wel als ze elkaar helemaal aflebberen in de metro, ofzow, maar dat is ook zo als het een jongen en een meisje zijn.
yups, helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 12:07
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Ik ben ook verliefd op een meisje.

[serieus] Geen probleem, twee jongens is om de een of andere reden erger. [/serieus]
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:40
Verwijderd
wens je veel suc6
GO GURL!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:45
sterre
Avatar van sterre
sterre is offline
hey meissie,
ik snap wat je bedoelt. Ik heb niet lang geleden ontdekt dat ik zelf bi ben, dus... Ik kan maar één ding zeggen: Als je gaat verkeren met een meisje zal je erg veel positieve reacties krijgen maar ook enorm veel negatieve. Het is erg moeilijk om een lesbische relatie te hebben maar probeer je niets aan te trekken van wat andere mensen eventueel zullen zeggen. Het geen dat telt is dat jij gelukkig bent met dat meisje!!! Ga er voor!!!
__________________
zeester met koffie... *life's a bitch, so fuck her!*
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:25
Alexander
Alexander is offline
Wel, zelf zou ik er weinig problemen mee hebben, maar ik zal eerlijk zijn: ik zou het wel vreemd vinden. Vermorzel me nu allemaal niet, want ik geef eerlijk toe dat ik bij liefde het traditionele man-vrouwbeeld heb. Ik probeer open-minded te zijn en dat lukt ook wel. Van mij zul je geen last hebben .
Helaas zijn er genoeg mensen die wellicht nog sterker in dat traditionele patroon leven, waardoor ze misschien niets meer met je te maken willen hebben (of je in ieder geval raar aankijken). Dat moet je zeker niet letten om een relatie met haar te beginnen, maar realiseer je dat wel. Het hangt natuurlijk ook van je omgeving af.
Liefde laat zich toch niet bedwingen, dus veel succes ermee . En natuurlijk veel liefde .
__________________
'Twas brillig, and the slithy toves did gyre and gimble in the wabe: all mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 09:43
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Als ik het er niet mee eens zou zijn, zou ik toch wel erg vreemd denken en zijn.

Waarmee ik wil zeggen: zelf ben ik ook meerdere keren verliefd geweest op meisjes (op het moment ook). Er zullen vast wel mensen zijn die dat niet accepteren, zo weet ik dat één van mijn vriendinnen er heel erg op tegen is (dat mag niet van de bijbel ofzo), daarom heb ik het haar nog niet verteld.
Maar vooral: doe wat JIJ wilt en niet wat anderen van je verwachten!

Geniet er van
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 21:13
Rabbiteen
Avatar van Rabbiteen
Rabbiteen is offline
Mja, ik ben er ook nog niet zo lang geleden erachter gekomen dat ik bi ben. Ik heb het geaccepteerd en me vriendinnen ook. Eigenlijk zit ik er ook niet mee, op een schoolfeest heb ik met een meisje gezoend. En ik denk dat ik er nu een beetje verliefd op ben
__________________
~I'm on the highway to hell No stop signs, speed limit~ LJ: After_glow
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 00:33
Verwijderd
Citaat:
iebke* schreef:
ik heb een tijdje geleden ontdekt dat ik bi-sexueel ben. Dat heb ik ontdekt omdat ik gevoelens heb voor een meisje. Dat is nu enkele maanden geleden, en vorige week heb ik haar gezegd wat ik voor haar voel. Ze had er geen problemen mee, integendeel zelfs! Ik had al 4 keer met haar gekust, en nu heb ik horen zeggen dat ze denkt dat ze ook iets voor me voelt (ze is ook bi).

Nu is de vraag: wat denken jullie als jullie twee meisjes zien verkeren?! Vinden jullie dat raar ofzo ? Zouden jullie (meisjes) dat kunnen ?

Plz ik heb jullie mening echt nodig want ik weet niet wat ik moet doen ... ! Wat vinden jullie hierover ? Dikke kussen, ikke xxxxx
als jij gevoelens hebt voor haar en zij voor jou, dan moet je t gewoon doen joh...

tenzij je onzekerheid belangrijker is dan je gevoelens voor haar...

weet je wel zeker dat het verliefdheidsgevoelens zijn en niet een combinatie van sexuele aantrekkingskracht, vriendschap en nieuwsgierigheid?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2003, 17:07
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
als jij gevoelens hebt voor haar en zij voor jou, dan moet je t gewoon doen joh...

tenzij je onzekerheid belangrijker is dan je gevoelens voor haar...

weet je wel zeker dat het verliefdheidsgevoelens zijn en niet een combinatie van sexuele aantrekkingskracht, vriendschap en nieuwsgierigheid?
in het begin dacht ik ook dat het uit nieuwsgierigheid was, maar na maanden ben ik er 100% zeker van dat ik dat meisje heel graag zie! We zyn gisteren uitgeweest, en we hebbe weer zitten zoenen, maar dit keer was het anders (in de goeie zin) ze zei dat ze my graag ziet, lief hé!! maar er is iets dat haar tegenhoud, ze heeft schrik om met my te verkeren voor de reacties, maar dat kan me niets schelen, ik heb tyd genoeg, ze krygt alle tyd van my. xxx
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 17:43
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
iebke* schreef:
in het begin dacht ik ook dat het uit nieuwsgierigheid was, maar na maanden ben ik er 100% zeker van dat ik dat meisje heel graag zie! We zyn gisteren uitgeweest, en we hebbe weer zitten zoenen, maar dit keer was het anders (in de goeie zin) ze zei dat ze my graag ziet, lief hé!! maar er is iets dat haar tegenhoud, ze heeft schrik om met my te verkeren voor de reacties, maar dat kan me niets schelen, ik heb tyd genoeg, ze krygt alle tyd van my. xxx
that's the spirit

Het belangrijkste is dat je elkaar graag ziet, niet wat de rest ervan denkt...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 14:55
interruptedgirl
interruptedgirl is offline
Citaat:
iebke* schreef:
... Nu is de vraag: wat denken jullie als jullie twee meisjes zien verkeren?! Vinden jullie dat raar ofzo? Zouden jullie (meisjes) dat kunnen?
Ik heb dit forum nog maar pas ontdekt, en ondanks dat deze discussie al vrij oud is wil ik toch nog even reageren.

Ik weet al een hele tijd dat ik biseksueel ben en sinds anderhalve maand heb ik 'verkering' (sorry, afkeer van het woord..) met een ontzettend lief meisje. Ik heb het zelf nooit raar gevonden, en ik dacht dat het in onze maatschappij tegenwoordig vrij normaal wordt gevonden, maar ik kwam er al snel achter dat mensen er toch nog raar van op kijken. Op school wordt je vaak aangestaard, en er zijn zelfs mensen die in de pauzes expres langs ons lopen om even te kijken, en die dan vervolgens roepen dat ze het 'ranzig' of 'goor' vinden.

Er zijn bij ons op school al een aantal homo's openlijk voor uitgekomen, maar van de meisjes waren wij de eerste, en het nieuws blijkt zo groot, dat het het in het hele kutdorp waar ik woon bekend is geworden en het DE roddel in de plaatselijke supermarkt is. Hehe.. het is verbazingwekkend te horen wie wat over je denken te weten, terwijl je de meeste mensen zelf niet eens kent!

Maar goed, het boeit ons werkelijk geen ene reet wat andere mensen ervan vinden, en tis ook een beetje onze eigen schuld dat iedereen er over praat omdat we het niet verbergen ofzo. En in zo'n boerengat vraag je er dan ook om.. Gelukkig reageert ook een groot deel van de mensen heel positief, of in ieder geval normaal, en heeft er geen enkele moeite mee. Er zijn zelfs gevallen dat je uitgaat en ergens staat te zoenen en er dan een jongen op je afkomt die het allemaal maar wat opwindend vindt en vraagt of hij mee mag doen..

Het punt wat mijn situatie wat 'gecompliceerder' maakt (als je het als gecompliceerd opvat, wat ik eigenlijk niet doe, maar andere mensen wel..) is dat mijn vriendin voordat ik 'iets' met haar kreeg een hele goede 'gewone' vriendin was. Ik kende haar al drie jaar en ging dagelijks met haar om. Het is een beetje moeilijk en te veel om uit te leggen hoe dat allemaal zo gekomen is, maar het enige wat telt is dat ik ongelooflijk gelukkig met haar ben in alle opzichten.. ze is ongelooflijk lief, we kunnen over echt alles met elkaar praten en we hebben steun aan elkaar als we dat nodig hebben.

Dus het enige advies wat ik je kan geven; als je je er zelf goed bij voelt en dat meisje vind jou ook leuk, laat je dan niet tegenhouden door wat andere mensen ervan zouden kunnen denken, maar ga ervoor..!

Maar om nog even terug te komen op dat 'vriendinnen'-gedoe.. Onze andere vriendinnen vonden het op het begin natuurlijk heel raar (hoe zou jij het vinden als twee vrienden of vriendinnen uit je vriendenkring opeens iets met elkaar zouden krijgen?) maar hebben wel heel lief gereageerd. Ze waren op het begin alleen bang dat ons vriendengroepje uit elkaar zou vallen, maar als ik ook maar dacht dat dat zou kunnen gebeuren, zou ik er niet eens aan begonnen zijn. Toch hebben we wel een klein probleem, en ik wil graag jullie mening hierover weten..

Door de week zien zien m'n vriendin en ik elkaar vaak alleen in de pauzes op school omdat we het na school zo druk hebben met leren en zij bovendien ook nog zes keer in de week sport (hoe bedoel je.. sportief! ) Vaak is het dan ook alleen op zaterdagavond dat we even tijd voor elkaar hebben, de avond dat we met onze hele vriendinnengroepje uitgaan. Maar onze vriendinnen klagen er vaak over dat we helemaal geen aandacht meer voor hen hebben, en alleen nog maar oog voor elkaar. Aan de ene kant snap ik ze natuurlijk heel goed, want het is niet leuk als twee van je vriendinnen alleen aandacht voor elkaar hebben, maar aan de andere kant - en degenen van jullie die weleens ontzettend verliefd zijn geweest zullen dit wel begrijpen - is het zo ontzettend moeilijk om de hele avond te niet te kunnen knuffelen etc. als je je zo tot elkaar aangetrokken voelt..

Maar wat kunnen we hier aan doen? Ons eigen plezier opofferen voor onze vriendinnen (met het risico dat je de rest van de avond saggo bent ? In plaats van met je vriendengroepje uitgaan iets samen gaan doen, wat ook niet echt sociaal is?.. Meningen graag..!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:12
liefschatje
liefschatje is offline
he
wat leuk! dat je verkering hebt (dat je liefde dus wederzijds is)
ik ben ook super verliefd op een meisje, maar ik durf het niet tegen haar te vertellen omdat ik niet weet hoe ze zal reageren, want ze heeft een vriend. maar ik vind het echt heel erg leuk voor je! en trek je alsjeblieft niets aan van wat anderen zeggen.

xxx
__________________
ik ben bi (Bijzonder Interessant) :);)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:24
Judici0us
Judici0us is offline
hoe meer vrouwen des te meer vreugt
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:25
Judici0us
Judici0us is offline
en '**Moonflower**' god bestaat niet, get over it.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:43
B17V
Avatar van B17V
B17V is offline
Citaat:
iebke* schreef:
ik heb een tijdje geleden ontdekt dat ik bi-sexueel ben. Dat heb ik ontdekt omdat ik gevoelens heb voor een meisje. Dat is nu enkele maanden geleden, en vorige week heb ik haar gezegd wat ik voor haar voel. Ze had er geen problemen mee, integendeel zelfs! Ik had al 4 keer met haar gekust, en nu heb ik horen zeggen dat ze denkt dat ze ook iets voor me voelt (ze is ook bi).

Nu is de vraag: wat denken jullie als jullie twee meisjes zien verkeren?! Vinden jullie dat raar ofzo ? Zouden jullie (meisjes) dat kunnen ?

Plz ik heb jullie mening echt nodig want ik weet niet wat ik moet doen ... ! Wat vinden jullie hierover ? Dikke kussen, ikke xxxxx

dat kan he..dus kheb er geen probleem mee..
__________________
.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2003, 23:07
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik vind het helemaal niet raar. Twee van mijn beste vriendinnen hebben wat met elkaar (zie het verhaal hierboven van interruptedgirl, dat is dus een vriendin van mij). De reacties op school waren idd een beetje vaag, aangezien er al wel homo's waren en die volledig geaccepteerd waren. Ik vind het op zich wel grappig om nagestaard te worden (Ja nu twee van mijn vriendinnen wat met elkaar hebben denken ze volgens mij dat we elke pauze met z'n zevenen vette orgies houden of zo), maar daar was ik al een beetje aangewend, aangezien we een van de weinige alternatieve groepjes waren (ja waren, inmiddels zijn er veel meer). Maar goed, ik ben er voor mezelf nog niet helemaal uit of ik nou hetero of bi ben (lesbisch lukt niet meer, ben al op jongens verliefd geweest) en heb er dus ook helemaal niks op tegen. Vind het ook niet ranzig als ik twee vrouwen/mannen met elkaar zie zoenen of zo (ben er inmiddels aan gewend, hihi) maar vind het idd wel een beetje raar als mensen elkaar helemaal lopen af te lebberen, maar dat vind ik met hetero's ook. Dus. Dat was het wel zo ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 21:21
Yamyam
Yamyam is offline
Ik ben bi, en ik vind het leuker om 2 meisjes te zien zoenen dan een jongen en een meisje. (zo standaard)
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 21:24
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik vind het vrij normaal, heb zelf ook een tijdje een soort van relatie met een meisje gehad.. Maar je kan alvast heeel veel kritiek enz. verwachten..
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Judici0us schreef:
en '**Moonflower**' god bestaat niet, get over it.
*amen*
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 10:11
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
hey ik respecteer het als jij gevoelens heb voor een meisje je hoeft je helemaal niet te schamen,ik zou het niet raar vinden!
__________________
I Luv Someone So Much!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 16:51
Verwijderd
je moet gewoon zoenen met iemand die je leuk vindt, niet zo moeilijk doen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 17:33
Bibibo
Bibibo is offline
Citaat:
iebke* schreef:
ik heb een tijdje geleden ontdekt dat ik bi-sexueel ben. Dat heb ik ontdekt omdat ik gevoelens heb voor een meisje. Dat is nu enkele maanden geleden, en vorige week heb ik haar gezegd wat ik voor haar voel. Ze had er geen problemen mee, integendeel zelfs! Ik had al 4 keer met haar gekust, en nu heb ik horen zeggen dat ze denkt dat ze ook iets voor me voelt (ze is ook bi).

Nu is de vraag: wat denken jullie als jullie twee meisjes zien verkeren?! Vinden jullie dat raar ofzo ? Zouden jullie (meisjes) dat kunnen ?

Plz ik heb jullie mening echt nodig want ik weet niet wat ik moet doen ... ! Wat vinden jullie hierover ? Dikke kussen, ikke xxxxx
eej Iebke....je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt...heb scheit aan iedereen die het daar niet mee eens is...maar je moet het natuurlijk wel zeker weten dat je BI bent,de puberteit is moeilijk........ maar het komt allemaal wel goed als je je eigen gevoelns volgt.Veel liefde toegewnst van Bibibo
__________________
heel veel hartelijke groeten van de zeer belangrijke Bianca Bibibo Bibi Boyslover
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 17:56
Verwijderd
als jij t leuk vind & zij ook is er nix aan de hand
*leuk zelfs*
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:34
butterfly_1
Avatar van butterfly_1
butterfly_1 is offline
volg gewoon je gevoel. en stront aan de rest die lesbisch (0f bi of homo whatever) zijn'vies' ofzow vind. kan jou toch nix schelen?
zolang jij je er lekker bij voelt.
toch?!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 19:06
Mysterons
Mysterons is offline
ten eerste vind ik het geweldig lief om 2 meisjes samen te zien, net zoals 2 jongens en 1 meisje en 1 jongen.

zoals je je verhaal verteld klink je niet echt gelukkig, terwijl je liefde wel wat voor je voelt, en dat komt waarschijnlijk omdat je onzeker bent, over hoe je omgeving zal reageren. waarschijnlijk als je bi bent zul je vaker verliefd worden op een meisje en een relatie krijgen dus je omgeving zal het toch ooit te horen moeten krijgen. ik denk dat je je er overheen moet zetten, ervoor moet gaan, het rustig aan je ouders en goede vrienden moet vertellen, en dat de rest er dan vanzelf achterkomt. als je bang bent voor reacties moet je bijvoorbeeld aan het begin niet gaan zoenen in het openbaar of handjes vasthouden.. het komt allemaal vanzelf goed, en als mensen naar reageren weet je vanzelf wie je echte vrienden zijn en wie jou accepteren om wie je bent.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:48
Verwijderd
nu zaterdag was er een fuif en een vriendin van me en ik gingen. zij en ik leerden 2 jongens kenden en we stonden er wat mee te dansen en zo.
ze wilden per se met ons vrijen, maar wij niet met hen. opeens zegt ze, ' ze is van mij'; ah zeggen ze, jullie zijn lesbisch? bewijs het!! neemt ze me vast en begint met me te vrijen (en ik met haar natuurlijk )
nu vraag ik me af, ben ik nu bi omdat ik met een meisje vrij? ik heb al heel wat jongens gehad (nu ja, gewoon mij gevrijd é!).
ik vond het wel lekker met haar, en had eigenlijk er wel wat stiekem op gehoopt...(zij heeft nl al meer met meisjes gevrijd voor de fun)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2003, 18:11
Verwijderd
Citaat:
iebke* schreef:
ik heb een tijdje geleden ontdekt dat ik bi-sexueel ben. Dat heb ik ontdekt omdat ik gevoelens heb voor een meisje. Dat is nu enkele maanden geleden, en vorige week heb ik haar gezegd wat ik voor haar voel. Ze had er geen problemen mee, integendeel zelfs! Ik had al 4 keer met haar gekust, en nu heb ik horen zeggen dat ze denkt dat ze ook iets voor me voelt (ze is ook bi).

Nu is de vraag: wat denken jullie als jullie twee meisjes zien verkeren?! Vinden jullie dat raar ofzo ? Zouden jullie (meisjes) dat kunnen ?

Plz ik heb jullie mening echt nodig want ik weet niet wat ik moet doen ... ! Wat vinden jullie hierover ? Dikke kussen, ikke xxxxx
Ik schrok zelf ook toen ik merkte dat ik verliefd was op n goeie vriendin.
heb het haar nooit verteld (ik zie haar nu bijna niet meer omdat ze in het buitenland zit) maar weet zo wel dat ik bi ben. vind er dus ook nix vreemds aan als 2 meisjes verkering hebben.
er zijn wel mensen die er vervelend op reageren. heb t een tijdje geleden verteld aan een andere vriendin van me en die zei: "je bent geen bi en als je het wel bent vertel ik het aan iedereen."
sommige mensen doen alsof je ineens vies bent ofzo maar je veranderd er echt niet door!
trek je er nix van aan dus!!
and good luck with your girl
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:07
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
volgens mij ben ik ook een beetje verliefd op een meisje...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 22:16
Verwijderd
is toch heel normaal, hallo, gewoon doen wat je voelt
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 23:27
Verwijderd
ik kan het niet geloven dat jullie dat allemaal maar zo normaal vinden. toen ik ontdekte dat 2 vriendinnen van me een relatie hadden keek ik er wel van op. in het begin vond ik het heel raar, en wist nu niet, mag ik nu wel nog een knuffel geven, of is dat dan zo dat die H. haar vriendin aan het bedriegen is?
zou ze nu gaan denken dat ik met haar wil als ik te lief doe? heel verwarrend allemaal. dus zo normaal kan je het toch niet beschouwen dacht ik zo.
ik weet wel dat mijn vrienden (velen toch) het zouden accepteren mocht ik bi zijn, maar dan eerder als ik een relatie heb.
het meisje waar ik vorige keer (zie vorige reply) mee gevrijd heb zei het me ook. 'ik zou nooit een relatie kunnen hebben met een meisje'. en ik denk daar eigenlijk ook wel een beetje zo over.
maar toch, langs de andere kant, ik zou het wel nog zien zitten om nog es te vrijen met haar. kusjes geven, en es strelen over de arm, been ed, ook knuffels geven, dat doen we wel allemaal, van het begin af al. maar toch, ik zou graag wat meer met haar vrijen, want ze is echt wel mmm...
ik kan moeilijk zeggen ik zie je graag en haar reactie bekijken, want dat zeggen we zowiezo al. nu vraag ik me af hoe erg zij mij nu wel graag heeft. ze zei me overlaatst dat ik haar beste vriendin was, maar toch...ik ben echt helemaal verward, want ik had niet verwacht dat zij en ik ooit nog gingen vrijen. ik had het wel al een heel eindje gehoopt dat het ooit ging gebeuren en nu het gebeurt is ben ik nog altijd niet blij.

so confused ....
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 21:57
Verwijderd
euhm neuj , helemaal niet raar...

paar jaar geleden vond ik voor het eerst meisjes leuk. Vond het eerst kut enzo, en mijn moeder zei : ach kind, dat gaat wel over

naja het is dus niet over gegaan want op dit moment ben ik zeer verliefd op een meiske. Helaas is dit niet wederzijds, ook al hebben we wel "dingen" gedaan....
Na dat ik die vader van Sam heb leren kennen heb ik het over het algemeen niet meer zo op mannen....
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:55
bitsj
bitsj is offline
Heey! Leuk zeg dat jullie elkaar leuk vinden! Wat maakt het uit hoe andere mensen daar tegenover staan! Ik vind het in ieder geval niet raar. Mensen die het wel raar vinden zijn ergens in het stenentijdperk blijven haken, dus laat ze maar lekker lullen for they know not what they say (okdan!)

Veel succes ermee
__________________
http://www.donnabetty.cjb.net
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 23:21
Bindy
Avatar van Bindy
Bindy is offline
Als jij haar leuk vindt en zij jou zou ik er gewoon voor gaan.
Wat kan jou die andere mensen schelen..? het is jou leven en jij moet je happy voelen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 10:04
Nieni
Avatar van Nieni
Nieni is offline
Cliché: (maar wel een waar cliché)
zolang jij je er goed bij voelt...
Of ik verkering zou kunnen hebben met een meisje? Ja! (ik wil niets liever, maar OK da's een ander verhaal )
__________________
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik ben verliefd op een meisje waar ik al een tijdje mee bevriend ben
tm4u
6 30-12-2014 07:25
Liefde & Relatie Ik ben verliefd op een meisje
strijkplank46
3 04-10-2014 23:29
Liefde & Relatie Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend
Danto13
25 30-05-2013 21:55
Liefde & Relatie verliefd op een meisje
Verwijderd
16 16-05-2011 06:03
Liefde & Relatie Verliefd op een meisje, maar is ze op mij?
jeweetmijnnaam
3 08-03-2010 19:18
Verhalen & Gedichten verhaal---> Verliefd op een meisje, Nou en?!
skatergirl15
13 20-12-2002 18:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.