Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2002, 18:59
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Missie is dit wel handig om te weten voor ons mannen. Meiden vertel, Hoe laten jullie zien dat je een jongen leuk vind?

Dan weten wij een x waar wij op moeten letten
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2002, 19:09
frotje
Avatar van frotje
frotje is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
Missie is dit wel handig om te weten voor ons mannen. Meiden vertel, Hoe laten jullie zien dat je een jongen leuk vind?

Dan weten wij een x waar wij op moeten letten
is het voor ons meiden wel VERSTANDIG om t te vertellen??
hmm... misschien wel, snappen jullie eindelijk onze hints eens

nee ehm.. hoe laat ik een jongen merken dat ik hem leuk vind... ik denk gewoon t vrij standaarte (is dat een ABN woord of niet??) verhaaltje: veel aankijken, duidelijk interesse tonen, dubbelzinnige opmerkingen... ehm.... lekker spontaan zijn, maja, da ben ik gewoon, probeer ik geen jongen mee te versieren (naja, niet bewust dan )

tsja, ik denk dat het dat wel is...

als het iemand is die ik ergens gewoon zie (in een winkel als verkoper ofzo) zo vaak mogelijk daar naartoe gaan en een gesprek aanknopen
als het iemand is die ik op straat tegenkomen en ik heb echt zoiets van 'WAUW!!!', dan denk ik dat ik 'de stoute schoentjes' aantrek en gewoon op m afstap. wat ik dan zeg?? eeh.. geen idee eigk. denk het eerste wat in me opkomt (waarmee ik meestal mn kans meteen verknal aangezien het 1e wat in me opkomt meestal niet getuigt van bijster veel verstand... )
__________________
*doe wat je wil, lullen doen ze toch wel*
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 19:41
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik reageer altijd een btje apart als ik een jongen leuk vind. Als ik hem wat beter ken, dus niet met uitgaan ofzo, dan ga ik hem altijd irriteren of pesten ofzo. Kweet ook niet waarom, maar dat gaat automatisch
Met uitgaan ga ik hem aankijken en regelmatig in de buurt staan... En als ik hij het dan eindelijk door heeft ga ik hem ontwijken en kijken of hij op zoek gaat naar mij... Hij moet op tijgerjacht...haha! Neej maargoed meestal als een meisje interesse in een jongen toont, dan zit t toch wel goed? Toch?


Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 19:51
Verwijderd
Dan ga ik met hem om zoals ik ook met een vriendin om zou gaan (nee, das geen beledinging)...alleen dat hoeft niet altijd te zijn omdat ik hem 'leuk vind', maar ook wel eens gewoon omdat het een goede vriend is. Meestal zeg ik het uiteindelijk maar gewoon, als het een jongen is die 'haalbaar' is dan. Zo is het iig met mijn vriend gegaan. 't zal per meisje verschillen hoe dat gaat, ik denk niet dat daar een peil op te trekken is.

frotje: ABN bestaat niet meer en het is gewoon 'standaard verhaaltje'.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 19:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik praat vaker met hem dan normaal, ik kijk vaak naar hem en uhm, verder laat ik het niet zo merken... ik laat me liever versieren
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 21:44
Verwijderd
zie dit topic:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=294266
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 14:28
Dromer
Dromer is offline
toon overdreven interesse, hang een beetje in z'n buurt, lief lachen, soms een beetje dubbelzinnige opmerkingen maken.... maar ik ben bijna nooit verliefd....
__________________
I'm as calm as a fruitstand in New York and maybe as strange - Ryan Adams
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 14:36
Elisaaa
Elisaaa is offline
ik negeer m meestal eerst een tijdje, om een beetje van een afstandje te kijken. En als ik een beetje kan inschatten wat hij denkt, dan ga ik er wel of niet op af.
(hmmm rare strategie eigenlijk....)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:01
kleinmeisje17
Avatar van kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
Ik denk dat meiden het leuker vinden als de jongens een keer op de meiden afstappen! Nu wachten jongens gewoon tot ze verleid zijn! Oja.. ff terug op het topic.. UH.. Ik probeer een praatje te maken en lekker close gaan dansen is ook een hint! je blijft een jongen gewoon telkens aankijken,.. En soms doe ik net alsof ik nie kijk,.. en dan toch weer wel kijken. als je dat door hebt weet je zeker dat een meisje je leuk vind! Dus meisjes die je langdurig aankijken vinden je wel leuk
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:44
Verwijderd
Citaat:
frotje schreef:
blabla
Wauw, dat je dat durft Damn, dat durf ik echt niet.

Als ik uit ben ofzo dan kijk ik hem gewoon veel aan, als hij ook interesse heeft kom je vanzelf wel een keer aan de praat.

Als het op school is ofzo... tja, kijken denk ik ook. Proberen praatje te maken. Maar school + jongens gaan bij mij niet zo goed samen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 16:17
Rubisco-tje
Rubisco-tje is offline
als hij af wil spreken altijd tijd voor hem maken dus nooit "oh sorry dan kan ik toevallig niet" maar echt mijn best moeten doen om niet te enthousiast "ja" te zeggen.

subtiele hints geven

veel naar hem lachen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 21:51
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
naar m lachen, kijken of er een goed gesprek mee te voeren valt (anders is het over ) en eh ja btje praten enzo, hints geven... Maare............wat doen JULLIE (de mannen...) om te laten merken dat je een meisje errug interessant vind??? dat willen we dan ook wel weten he
xXx
Ellen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 22:19
Verwijderd
niet..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 11:23
japie
japie is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
niet..
Kijk, daar hebben we nog eens wat aan . Daar ga ik eens op letten
__________________
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 15:10
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
ellebelle1986 schreef:
naar m lachen, kijken of er een goed gesprek mee te voeren valt (anders is het over ) en eh ja btje praten enzo, hints geven... Maare............wat doen JULLIE (de mannen...) om te laten merken dat je een meisje errug interessant vind??? dat willen we dan ook wel weten he
xXx
Ellen
Oke omdat jij het vraagt.

Als ik een meisje leuk vind (zoals nu), dan probeer ik haar zoveel mogelijk te zien en als ik der dan zie dan even een glimlach naar der maken en dan hopen dat ze ook terug glimlacht (en dat doet ze ) Verder praat ik met der en chat heel lang met der (laatst zelf meer dan 2 uur achter elkaar) Heb vandaag zelfs langer doorgegymd om haar te zien (ze heeft na ons gym) en ze vond het iig nie erg dat ik er nog was. Woensdag hebbuh we schoolfeest en denk dat ik dan wel wat ga proberen, dus als jullie nog tips hebben graag.

Mzzl
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 15:30
Verwijderd
Citaat:
japie schreef:
Kijk, daar hebben we nog eens wat aan . Daar ga ik eens op letten

sorry ken dr nix aan doen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 15:58
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Rubisco-tje schreef:
als hij af wil spreken altijd tijd voor hem maken dus nooit "oh sorry dan kan ik toevallig niet" maar echt mijn best moeten doen om niet te enthousiast "ja" te zeggen.
dat vind ik echt knap van je hoor! Er zijn echt maar weinig mensen die dat doen. tegenwoordig doet iedereen zoveel en zeggen ze weinig meer af om iemand te zien. ik zou zoeits dus nooit kunnen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:26
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
niet..
Ben jij dan zo'n typ die iedere ongeveer jongen kan krijgen?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-12-2002, 16:38
heldin
heldin is offline
als ik iemand écht heeel leuk vind dan is dat iemand die ik al ken. Ik zorg ervoor dat ik vaak bij hem in de buurt ben en zoek excuses om hem aan te mogen raken. Ik pest hem een beetje en praat vaak met hem. Als we msnen maak ik dubbelzinnige opmerkingen om hem een beetje te 'testen'.
Soms is het handiger om niks te doen en hem een beetje te negeren, hoe moeilijk ik dat ook vind. Op die manier kun je hem wel heel nieuwsgierig maken
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 19:44
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ik zoek gewoon contact ofzo, maak praatjes en zeg dingen die alle jongens leuk vinden (dat zijn echt standaard dingen... ièdereen valt ervoor!) probeer inderdaad een beetje op mijn lichaamstaal te letten, aangezien bijna iedereen weleens een artikel daarover gelezen heeft en ben geinteresseerd (zelf in zijn verhaal over een brommer ofzo...)

maar ik heb een eigen iets, wat jongens op de een of andere manier altijd direct opmerken, en bovendien tegelijk zó leuk vinden, dat ik ze, terwijl ik laat merken da'k ze leuk vind ze ook meteen versier! heeeeeeel handig dus

ik kijk dan zeg maar de leuke jongen recht in zijn ogen aan, als er een stilte in het gesprek valt (da's nogal vaak als je iemand leuk vind en weleens moet nadenken over wat voor iets aantrekkelijks je moet zeggen) en als de leuke jongen me dan terug aankijkt, een beetje vragend alsof hij denkt van: "wil je iets zeggen?" dan lach ik en ga ik op een speciale manier om me heen kijken (alsof ik diep moet nadenken over iets en bovendien verlegen ben, draai mijn ogen schuin omhoog en zet een geheimzinnige glimlach op) terwijl ik met mijn hand aan mijn staart pluk

meestal als ik die move doe (je kan hem zo vaak herhalen als je wilt!!!) dan breekt t gezicht van zo'n jongen echt open en weet je t wel, vervolgens ga ik over op de minder hinterige versiertruuks (hee... wanneer gaan je ouders ook al weer op vakantie? )

ALLE MEISJES: oefen die move voor de spiegel, tot ie perfect is... het is echt... de ideaale truuk, je moet hem zo aanpassen, dat ie bij je persoonlijkheid hoort en je hem zonder er over na te denken zo kan reproduceren!! zooo handig en makkelijk was versieren nog nooit!
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 20:47
japie
japie is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
sorry ken dr nix aan doen
Ooh, maar je hoeft je voor mij niet te verontschuldigen. Ik vond je reactie wel grappig. Zo van: nou, weet ik veel . Ik bedoelde helemaal niet te zeggen dat je arrogant bent ofzo, integendeel. Verre van dat. Mijn excuses als dat zo overgekomen is.
__________________
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 14:42
Bienie
Avatar van Bienie
Bienie is offline
afstandelijk doen
__________________
That boy needs therapy !
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 18:36
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
Missie is dit wel handig om te weten voor ons mannen. Meiden vertel, Hoe laten jullie zien dat je een jongen leuk vind?

Dan weten wij een x waar wij op moeten letten
goeie vraag, de meeste jongens hebben dat toch nooit door. subtiele hinten werkt dus niet.
voorbeeld: vriend van me werd al een tijdje versiert door iemand die bij hem woont (op kamers) en vorig week zei ik van :"jongen, als ge ni wilt verkeren me da meisje moet ge da daar gewoon tegen zeggen, straks gaat ze zielig doen" antwoord: "huh? is ze verliefd op me dan?"

maar het zullen toch niet anders dan subtiele hinten zijn, want anders zu ik me algauw zo opdringerig voelen.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 20:08
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
hem (proberen) aan te kijken in zn ogen maar dan niet normaal zeg maar
(ligt eraan in wat voor omgeving ik ben maar ik kan ook gigantisch druk worden of juist heeel erg stil als diegene die ik leuk vind in de buurt is
t ligt dus aan mn omgeving of t ook opvalt ja of nee
proberen een praatje te maken
tja en verder
hangt t helemaal af van de situatie en de omgeving denk ik
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 15:28
lorenzo30
Avatar van lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
Oke omdat jij het vraagt.

Als ik een meisje leuk vind (zoals nu), dan probeer ik haar zoveel mogelijk te zien en als ik der dan zie dan even een glimlach naar der maken en dan hopen dat ze ook terug glimlacht (en dat doet ze ) Verder praat ik met der en chat heel lang met der (laatst zelf meer dan 2 uur achter elkaar) Heb vandaag zelfs langer doorgegymd om haar te zien (ze heeft na ons gym) en ze vond het iig nie erg dat ik er nog was. Woensdag hebbuh we schoolfeest en denk dat ik dan wel wat ga proberen, dus als jullie nog tips hebben graag.

Mzzl

echt niet man, op school negeer je haar totaal, af en toe op de gang wat zeggen en dat was het dan.
je moet niet zo uit je nek lullen
__________________
als er WATER STAAT wil de WATERSTAAT weten WAT ER STAAT!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2002, 16:51
mic-hal
mic-hal is offline
naar hem kijken
wachten tot hij kijkt
en dan vooral niet terug kijken.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 18:53
Verwijderd
"ik vind je leuk"
of
"ga je mee naar de film?"

maar ja. ik ben lomp.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 19:16
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Jadie schreef:
"ik vind je leuk"
of
"ga je mee naar de film?"

maar ja. ik ben lomp.
maar wel erg duidelijk, zou wel handig zijn als meer meiden zo zouden zijn......
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 20:03
Super Vegeta
Avatar van Super Vegeta
Super Vegeta is offline
GVD! dus het meisje waar ik nu verliefd op ben was met andere woorden eerst al een tijdje verliefd op mij? Dat is echt slecht nieuws, had ik maar een tijdmachine ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 13:05
deathscythe
Avatar van deathscythe
deathscythe is offline
kerel, jij ben net zo dom als haksteeg
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:17
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
deathscythe schreef op 04-04-2003 @ 14:05:
kerel, jij ben net zo dom als haksteeg
kerel, jij upt topics van vorig jaar
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 15:06
wiebenik
Avatar van wiebenik
wiebenik is offline
Bij mij is het altijd een jongen die ik al een tijdje ken, waar ik dan pas later verliefd op wordt. Ik zeg het bijna nooit, maar geef vaak net zolang hints totdat hij (als het wederzijds is dan) de stap durft te zetten. Haha...wel zo veilig.

Wat voor hints dat dan zijn, tja meestal besteed ik dan gewoon meer aandacht aan hem, toon interesse enzo. Lach veel als ik bij hem ben. Raak hem af en toe onschuldig aan. En ik kijk veel naar hem. Zoiets ongeveer...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:06
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
wiebenik schreef op 04-04-2003 @ 16:06:
Bij mij is het altijd een jongen die ik al een tijdje ken, waar ik dan pas later verliefd op wordt. Ik zeg het bijna nooit, maar geef vaak net zolang hints totdat hij (als het wederzijds is dan) de stap durft te zetten. Haha...wel zo veilig.

Wat voor hints dat dan zijn, tja meestal besteed ik dan gewoon meer aandacht aan hem, toon interesse enzo. Lach veel als ik bij hem ben. Raak hem af en toe onschuldig aan. En ik kijk veel naar hem. Zoiets ongeveer...
grotendeels bij aansluit in dit geval waar ik nu last van heb tenminste
en wat doe ik:
ik ben t meest onmogelijke kind ever
en hij vind dat geloof ik wel interessant
maarja hijz bezet en daarom doe ik zow
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 17:40
meisiii
meisiii is offline
zelf begin ik er nooit mee, ik wacht tot hij interesse in mij toont...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:06
Verwijderd
Oogcontact maken, dan lief glimlachen, hoofd wegdraaien, weer kijken..Het bekende liedje..
De volgende keer informeer ik naar wat hij zoal gedaan heeft in het weekend ofzo..
De keer hierop vertellen over welke jongens ik leuk vind (die toevallig heel erg op diegene lijken )..Niet direct natuurlijk (zo van ik val op bla bla bla), maar via plaatjes/praktijkvoorbeelden enzo..Beetje jaloers maken..Ja, ik ben erg!
Sommige jongens pikken het op, de meeste niet

Tja, de stap hierna is dé belangrijkste..Kwam hij positief over in al deze stappen dan is het makkelijk..Dan zeg ik: ik vind jou leuk..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:07
SHE!L@
SHE!L@ is offline
Als ik een jongen leuk vindt. Probeer ik veel met em te praten, als ik em tenminste vaak zie en hem een beetje goed ken. En verder gewoon veel naar em lachuh en oogcontact proberen te maken. Als ik in de disco een onwijs lekker ding zie, probeer ik eerst met hem oogcontact te krijgen, en als hij er goed op reageert, ga ik steeds dichter na em toe en dan ga ik een praatje met em maken. Dus jongens
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2003, 19:08
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Ga DBZ kijken jij.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:19
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
SS2Gohan
18M - Lid

Die.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:11
)Vampje(
)Vampje( is offline
Euh..Bij m'n huidige vriendje door 'm te omhelzen en te zeggen dat ik 'm lief vind Dan is de boodschap meteen duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 21:11
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik kijk hem altijd op een veelbetekende manier aan, of op een mysterieuze manier. Verder raak ik hem veel aan, en zorg ik ervoor dat ik af en toe verlegen mijn ogen neersla wanneer hij me aankijkt. Soms flirt ik ook een héél klein beetje, dan hebben ze het wel door, meestal. Misschien niet erg subtiel, maar 't werkt.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 21:12
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
hoe ik een meisje versier?
Als ik op stap ben vaak helemaal niet, maar als ik het toch doe maak ik gewoon een ontzettend flauwe opmerking tegen haar, zoals:
- Zeg heb je nog huisdieren?

- Ben je al eens met een raket meegeweest?
- Nee
- O dan hebben we al 1 ding gemeen!

En vaak zeg ik ook gewoon dat ze er leuk uitziet. Is het vaak meteen duidelijk, daar hou ik wel van, anders ben je de hele avond bezig met versieren voor een kusje op de wang omdat ze al een vriend heeft ofzo.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 04-04-2003 @ 22:12:
hoe ik een meisje versier?
Als ik op stap ben vaak helemaal niet, maar als ik het toch doe maak ik gewoon een ontzettend flauwe opmerking tegen haar, zoals:
- Zeg heb je nog huisdieren?

- Ben je al eens met een raket meegeweest?
- Nee
- O dan hebben we al 1 ding gemeen!

En vaak zeg ik ook gewoon dat ze er leuk uitziet. Is het vaak meteen duidelijk, daar hou ik wel van, anders ben je de hele avond bezig met versieren voor een kusje op de wang omdat ze al een vriend heeft ofzo.
Hihi, dat is wel leuk Zulke versiertips wil ik ook nog wel horen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 00:08
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Weet je waar ik een hekel aan heb aan van die wijfen die doen net of ze je leuk vinden!
En dat wil je dan heel graag geloven en dan zeggen ze iets van
hahahahah jij bent lelijk d8 je dat nou echt!
had je gewild
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 19:00
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Kijken... en lachen enzo
Ik weet niet precies, heb er geen speciale technieken voor ofzo
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 19:05
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Als iemand mij leuk lijkt probeer ik dat juist zoveel mogelijk te verbergen.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 19:30
Grafdansertje
Avatar van Grafdansertje
Grafdansertje is offline
ahm ja ik heb dan als voordeel absoluut niet verlegen te zijn... Dus als ik een jongen goed ken dan knuffel ik hem vaak gewoon midden in school of op straat... En ja veel met hem praten...

En als k uit ga ook aand8 trekken en dan maar kijken hoe hij het opvat of hij vaak met andere flirt en als je vaker dan eens zn blik opvangt die blik zo lang mogelijk vasthouden en vooral niet te geintereseert doen als je eenmaal aan8 heb...

play hard to get
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 19:36
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Ehmzz ik probeer gewoon normaal te doen maar meestal kan ik toch niet helpen om zo´n lach van.. aaah ik vind je leuk op mijn smoel te zetten
Als ik goed met diegene omga dan wordt ik altijd beetje lief pesterig ofzo
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 20:36
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
er veel mee rondhangen, lachen naar hem, als je voortdurend naar hem kykt, als je met hem kan lachen en plezier maken enz...
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 12:45
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
ik wacht altijd totdat een ander een move maakt.. ik ben echt een ramp op dit gebied
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 13:09
poesiefox
poesiefox is offline
Ik heb het probleem dat ik met iedereen heel gezellig en spontaan en open ben. Ik ben geen brok chagrijn ofzo. En dat wordt wel eens verkeerd opgevat...
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Liefde & Relatie Meiden?? hoe laat je het zien?
Brian 122
56 01-03-2004 15:34
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.