Oud 06-04-2002, 15:19
katten
katten is offline
Hey,
ik ben 16 jaar en mijn vriendin is 14 jaar en ze vertrouwt me ,niet echt. Ik ben nochtans geen echt " meisjes achteraanloper". Ik doe alles voor haar en toch vertrouwd ze me niet. Wat moet ik hier achter zoeken ? Wat kan ik er aan doen ? Ik kan het nog steeds niet geloven , ben zeer boos geweest hierom , is wel gedeeltelijk bijgepraat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2002, 15:33
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
meide zijn snel jaloers
ik vertrouw ok niemand hoor
zou niet wete wat je mot doen
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 15:45
Verwijderd
ik zou er dan wel aan denken wat je aan dat meisje hebt hoor!

ik bedoel hoe kun je een relatie hebben als je de ander niet eens vertrouwd

ik zou dat echt niet kunnen,ik dekn dat je dan maar eens heeeeeeel goed met dat meisje moet gaan praten!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 19:14
apart persoontje
apart persoontje is offline
Misschien heeft ze maar heel weinig zelfvertrouwen, en snapt ze gewoon niet wat een jongen van 16 in haar ziet!
Tenminste dat zou mijn probleem zijn....

Probeer, ipv boos te worden (waar jullie beide niks aan hebben), er met haar over te praten, scheelt misschien een hoop, alhoewel ze niet snel zal zeggen, als het zo is, wat haar dwars zit...
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:57
B.G.G.O
B.G.G.O is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
Misschien heeft ze maar heel weinig zelfvertrouwen, en snapt ze gewoon niet wat een jongen van 16 in haar ziet!
Tenminste dat zou mijn probleem zijn....

Probeer, ipv boos te worden (waar jullie beide niks aan hebben), er met haar over te praten, scheelt misschien een hoop, alhoewel ze niet snel zal zeggen, als het zo is, wat haar dwars zit...
genau
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 23:57
eden6
eden6 is offline
Jij kunt haar niet veranderen, zij is de enige die zichzelf kan veranderen. Vraag haar waarom ze jaloers is. Misschien is ze onzeker maar het kan ook gewoon haar karakter zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 00:00
de abt van sion
de abt van sion is offline
Snel uitmaken en verder zoeken op de ruime meisjesmarkt. Doorgaan is vragen om problemen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 00:19
Bienie
Avatar van Bienie
Bienie is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Snel uitmaken en verder zoeken op de ruime meisjesmarkt. Doorgaan is vragen om problemen.
__________________
That boy needs therapy !
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 02:56
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
*is het met apart persoontje eens*
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 11:37
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
Sleep 2 Dream schreef:
*is het met apart persoontje eens*
en ik ook..
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:06
lake bodom
lake bodom is offline
ik vertrouw ook nooit iemand...
ik denk als je langer met haar hebt, dat t dan wel verandert
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 18:57
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
mja.. ze is gewoon zooow bang om je kwijt te raken, blijkbaar geeft ze ZOVEEL op je..

dit probleem hebbik nl. ook, ik vertrouw hem echt niet..
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:03
Verwijderd
Ik denk dat ieder meisje dat wel heeft!!
Ik heb dat nu nog welleens en dan heb ik wel meer dan een jaar een vriend!
En soms ben ik ook heel onzeker als hij weggaat....
Maar dat komt ook omdat hij niet dichtbij woont!!
Je weet nooit wat ze daar allemaal uitspoken!!
En dat wil ik ook niet eens weten ook!!
Je moet je daar denk ik niet zo druk om maken.....Want iedere meid heeft dat wel!!

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:16
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hey,

Ik vertrouw mijn vriend opzich wel, maar ben ook heel onzeker, wat ziet hij in hemelsnaam in mij. En ik zie in ieder meisje een vijand zeg maar. Maar ik vertrouw hem wel, dat moet ook wel.

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 10:25
bas_1985
Avatar van bas_1985
bas_1985 is offline
ik ken het probleem ook al ben ik een jongen. Ben heel onzeker en snap echt niet wat mijn vriendin in mij ziet. Hierdoor maak ik vaak opmerkingen dat ze gek is dat ze wat met mij heeft en daar wordt zij weer niet vrolijk van...

Maar ik vertrouw haar 100% maar ben toch bang dat ze snel een ander heeft...

Ik wil echt van dit gevoel af maar lukt niet echt... Ze maakt me wel steeds duidelijker dat ze me echt niet kwijt wil en ook wel verder wil dan alleen zoenen maar ik blijf onzeker
__________________
At your service
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:22
dushi_angel
dushi_angel is offline
mesije vertouwen jongens gewoon niet snel. meschien dat als je haar echt laar blijken dat ze jou ka vertouwen datr het dan beter word ofow...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:09
rabecca
rabecca is offline
Ik denk dat het vertrouwen moet groeien.
Ik zou een jongen ook niet meteen vertrouwen, ik bedoel je hoort zoveel ellende om je heen enzo van jongens die het wel alleen om de sex doen.
Tenminste dat hoor ik vaak, en dat geldt ook voor de meiden.
Tja en als je dat heel vaak hoort ga je toch nadenken...
Je kunt mensen tegenwoordig vaak moeilijk vertrouwen.
En als zij vroeger bepaalde dingen heeft meegemaakt kan dat ook een oorzaak zijn.
Probeer met haar te praten en haar gerust en op d`r gemak te stellen.
Het zal misschien ook nog wel een tijdje duren voordat ze je durft te vertrouwen.
En je moet er wel 100% voor gaan denk ik...
en dat is jouw keuze.
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:32
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
Ik herken het wel een beetje. Ik heb een heel lief vriendje en ik weet zeker dat hij nooit vreemd zou gaan, maar soms ben ik in zo'n onzekere bui en dan twijfel ik ook wel eens, aan ALLES!, niet alleen aan hem.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2002, 17:00
Verwijderd
Ik herken dit ook wel. Ik heb heel veel angst om mijn vriend kwijt te raken (Dit Werkt Echter Alleen Averechts ) en mijn vriend denkt dat dit om vertrouwen gaat. Het feit is dat ik gewoon heel onzeker ben, over alles. Vooral over zijn ex maar dat probleem is nu echt uit de wereld

Ik ben bang dat ie verliefd wordt op een ander, of dat ik teveel zeur, of dat ie genoeg van me krijgt of wat dan ook. Dit heeft verder niets met vertrouwen te maken, want ik vertrouw hem echt heel erg 100%.

Ik weet natuurlijk niet wat er met jouw vriendin aan de hand is, maar wacht nog even met dit als "zij vertrouwt mij niet" te bestempelen.. Praat met haar, dat kan echt helpen en stel haar gerust als zij haar twijfels op tafel gooit.
Ga dus niet boosworden, want als het echt twijfels zijn heeft het waarschijnlijk niets met vertrouwen te maken (behalve als ze twijfelt aan jou natuurlijk).

Ik kan er niet meer over zeggen. Praat met haar, wacht haar antwoorden af en trek niet te snel conclusies. Het kan heel pijnlijk zijn als je ervan wordt beschuldigt dat je je vriend/in niet vertrouwt...

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:03
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
ik vertrouwde men lief ook niet in het begin... zorg gewoon dat je niet te snel begint over andere meiskes enzo (bv, mmm kheb gedroomd over uw beste vriendin, klag met haar in bed) want da is dus nie zo cool 'k verkeer nu al ongeveer 2 maand met hem ma ondertusse vertrouw ik hem al wat meer ... ge moet da gewoon langzaam opbouwe , en nie verwachte da ze van den ene dag op den andere ga zegge : kvertrouw u ... da komt langzaam!!

trust me, i'm a girl
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 09:53
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
volgens mijn vriendin ben ik ook een enorm flirter maar dat heb ik zelf niet in de gaten. het is gewoon altijd lastig om iemands vertrouwen te winnen, vooral op gebied van liefde.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 13:27
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik herken dit ook wel. Ik heb heel veel angst om mijn vriend kwijt te raken (Dit Werkt Echter Alleen Averechts ) en mijn vriend denkt dat dit om vertrouwen gaat. Het feit is dat ik gewoon heel onzeker ben, over alles. Vooral over zijn ex maar dat probleem is nu echt uit de wereld

Ik ben bang dat ie verliefd wordt op een ander, of dat ik teveel zeur, of dat ie genoeg van me krijgt of wat dan ook. Dit heeft verder niets met vertrouwen te maken, want ik vertrouw hem echt heel erg 100%.

Ik weet natuurlijk niet wat er met jouw vriendin aan de hand is, maar wacht nog even met dit als "zij vertrouwt mij niet" te bestempelen.. Praat met haar, dat kan echt helpen en stel haar gerust als zij haar twijfels op tafel gooit.
Ga dus niet boosworden, want als het echt twijfels zijn heeft het waarschijnlijk niets met vertrouwen te maken (behalve als ze twijfelt aan jou natuurlijk).

Ik kan er niet meer over zeggen. Praat met haar, wacht haar antwoorden af en trek niet te snel conclusies. Het kan heel pijnlijk zijn als je ervan wordt beschuldigt dat je je vriend/in niet vertrouwt...

Succes ermee!
Hier sluit ik mij echt volledig bij aan..
Ik ben owk super onzeker, als mn vriend de naam van een meisje noemt moet ik hem echt helemaal uithoren en alles. Ik vertrouw hem echt wel, geloof echt wel dat ie nix uitspookt met dat meisje. Ik ben alleen bang dat hij haar dan gewoon leuker/mooier vind dan mij, dat heeft dus niets met vertrouwen te maken. Gelukkig begrijpt hij het en weet hij dak hem echt wel voor de volle 100% vertrouw en geeft dus gwoon antwoord op mn vragen waardoor dr nooit een conflict over is. En daar no bij, ookal vertrouw ik hem nog wel, dan vertrouw ik die meisjes niet! Dus wat heeft zij dan precies gezegd, heeft ze letterlijk gezegd ik vertrouw je niet? Probeer dan te achterhalen waar dit vandaan komt.. Heeft ze echter haar onzekerhied getoont en vat jij dit op als geen vertrouwen hebben denk ik toch echt dat je het mis hebt...

Dan kan ik alleen maar zeggen probeer het onderscheid tussen vertrouwen en onzekerheid te zien en probeer voor zover dat voor jou gaat haar onzekerheid weg te nemen op momenten dat dat nodig is en dan hoop ik dat het bij haar uiteindelijk minder zal worden net als dat bij mij zo is, waardoor het gewoon helemaal geen conflictspunt meer is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Hoe leer ik haar te vertrouwen?
DanielPieters
16 19-02-2009 22:17
Liefde & Relatie Vertrouwen zoek
Zonnemeisje
18 22-03-2007 22:41
Liefde & Relatie Compleet vertrouwen
Thee Muts
42 10-01-2007 17:33
Psychologie Nooit vertrouwen lijken te krijgen
Hayden
1 11-05-2006 13:57
Psychologie Vertrouwen.
~~dolce~~
29 28-03-2004 19:44
Verhalen & Gedichten Vertrouwen
Yoda
1 08-02-2002 23:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.