Oud 12-07-2011, 09:25
Verwijderd
We gingen schaatsen op een of ander ondergespoten plein, en we deden een spelletje. Iets met hele grote pakken stroopwafels die je aan moest tikken en als je hem aantikte, werd hij van jouw team. Het was een leuk spelletje, vooral omdat de stroopwafelpakken in van die Mario-bloemen veranderden. Maar op een gegeven moment hadden we geen zin meer, dus ik ging de stad in. In een of ander steegje kwam ik een onbekend meisje tegen dat boos op me was. Ik had namelijk duizend jaar geleden de antwoorden van een of andere gedichtenspeurtocht online gezet, en het antwoord van de Vlindersteeg scheen niet te kloppen. Ik zei dat ze dan maar zelf wat moest doen.
Een kennis van me liep intussen een heel smal steegje in. Daar lag teer op de grond. Hij zei dat hij daar misschien het gedicht zou vinden. Ik riep hem toe dat ik hem niet achterna kwam, veel te smerig. Hij kwam terug en was het met me eens. We besloten in de zee (die heel dichtbij was) zijn voeten te wassen. Op het strand was het heel erg druk. Ik kwam mijn moeder tegen en we gingen samen zonnen. Dan - we zagen twee schepseldingen lopen, een beetje zoals Dobby er in lego uitziet. Ze keken heel droevig. Naast me siste iemand: "Hij heeft in een concentratiekamp gezeten, zo een waar ze mensen doodsteken!" Toen werd het overal heel donker en ik zag die Dobby. Hij keek heel boos en hatend en stak iets, ik weet niet wat, niet mij in ieder geval. Iemand gilde en ik werd wakker. Het was zó eng - hoe hij keek, vooral.
Advertentie
Oud 12-07-2011, 10:19
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Gisteren dan,

Was in een groot huis, het nieuwe huis van mijn broer maar blijkbaar was het huis van mijn oudste broer die niet bestaat. Mijn fantasie-broer zag ik niet kwa gezicht maar het was zo doodnormaal dat hij er was. Hij leek veel meer op mijn broer in zijn doen en laten. Mijn broer en fantasie broer gingen bij elkaar wonen want het huis was toch duizend super mega groot.
Ook ik mocht er wonen maar het was me te groot en ik vond mezelf niet in dat wereldje van luxe passen.

Rare bende.
__________________
O nou
Oud 12-07-2011, 14:10
Verwijderd
op mijn bovenlichaam en tieten zaten hele grote wonden en korsten.
Oud 14-07-2011, 10:16
Verwijderd
Dat het winter was en ik telkens te laat op school kwam waar ik ook nog eens werd bekogeld met sneeuwballen.

en mijn andere droom was

Dat ik een zusje had die een viend had en die vriend was mijn oom in het echt.
Oud 14-07-2011, 13:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik woonde in het huis van mijn beste vriend, maar het was zijn huis helemaal niet. Althans, dat weet ik niet, want hij woont samen en ik heb zijn nieuwe huis nog niet gezien, maar soit, het was zijn huis. En het was een heel raar huis. Ik was daar met andere mensen en we gingen koken, maar het was echt een teringzooi en het eten hing in een net aan het plafond.

Volgens mij wil mijn onderbewustzijn me iets vertellen, want gister droomde ik ook al over mijn beste vriend. Zijn moeder kwam met hem en zijn broertje tompouces terugbrengen die ze had geleend en ik woonde weer in mijn oude huis (waar zij nu wonen )
Oud 14-07-2011, 13:52
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Over schrijfblokken met kantlijn. Ja, door dat topic hieronder. WTF.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 14-07-2011, 13:54
Verwijderd
over glazen flessen met water. Meer weet ik niet meer, terwijl het net-net is geweest...jammer dat ik er niet heel ff bij heb stilgestaan toen ik net wakker werd.
Oud 14-07-2011, 13:57
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Over dat het nieuwe schooljaar begon, en ik zat in een grote klas helemaal achteraan bij een leraar die ik niet kende. En dat bleek dan mijn wiskundeleraar en mentor te zijn. Maar ik wilde een kleine klas en mijn huidige wiskundeleraar. En ik geloofde steeds niet dat ik de leraar achterin de klas ook kon verstaan, maar hij bleek steeds harder te spreken dan ik gedacht had.
Oud 15-07-2011, 11:45
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik herinner weer eens iets van wat ik gedroomd heb!
Ik droomde dat er op het forum automatisch een melding kwam als je genaamzoekt werd
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 15-07-2011, 11:46
Verwijderd
Ik droomde dat ik met twee vriendinnen in mijn tuin was en dat we daar een massagraf vonden. We gingen toen alle lijken herbegraven.
Oud 15-07-2011, 11:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat ik het heeeel gezellig had met een knappe jongeman.
__________________
you're not my demographic
Oud 15-07-2011, 12:14
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
In ieder geval dat ik mijn schouders verbrand had, en de rest weet ik niet meer.
Oud 15-07-2011, 12:23
Verwijderd
over een engels so dat ik voor de hellft had gemaakt en daarom terug moest komen.
Oud 17-07-2011, 12:46
Verwijderd
ik was op een station met sam (hij zat nog in de kinderwagen) het was er erg druk. Er kwam een bericht op de radio langs over Tristan van der V. maar ik hoorde het niet goed. Plotseling zag ik alle mensen op het station een schuilplek zoeken of stokstijf blijven staan. Tristan vd V zag ik de roltrap aflopen. Althans dat dacht ik want hij had een geweer bij zich. Ik schoot (huhu) snel naar een trap en bleef versteend staan. Hij schoot precies op mij, met een vieze sadistische lach. Ik wis niet of het raak was want ik durfde niet te kijken. Toen liep hij weer weg.
Later was in met anne in mijn huis, maar het was op een andere locatie. Er kwam een jongen binnen die een rondje maakte met benzine over mijn kleed. Toen stak hij het in brand en lachte erg hard. Er stond ook een meisje bij die het grappig vond, zo'n scootersletje.
Sebastiaan Labrie liep later mijn huis binnen. Hij was erg agressief. Ik begreep niet hoe al die mensen in mijn huis konden komen.
Er was ook nog een gezin bestaande uit een moeder met 3 dochters, ze waren antilianen. Het jongste dochtertje wilde een keukenschortje aan, maar moeder had wat anders in haar hoofd. Ze kreeg een zwart laklerenjasje met kersen erop en een bolling aan de onderkant, de moeder zei 'zo nu ben je helemaal keuken, kijk dan.' maar het kind jankte. Toen struikelde ze over de jas.

droom 2 gister: Q zei 'wajoo ik heb 46 graden koorts.' ik zei dat kan niet dan ben je dood. Maar hij bleef het volhouden.
Oud 18-07-2011, 13:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Q zei 'wajoo
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-07-2011, 11:14
Verwijderd
ik was in Q zijn huis, alleen zag het er heel anders uit. Het was in mijn straat. Hij had een tuin en om daar uit te komen moest je een klein doolhofje van schuttingen door, ging erg lastig met een fiets.
Ik ging met sam even naar buiten. Het pleintje was opgebroken en er stonden allemaal hekken. Er liep een oudere man met een kindje. Plots kwam er een auto met grote snelheid aangereden die op de man inreed. Er was veel geschreeuw. Ik werd erg bang en gilde tegen sam dat we naar binnen moesten. We stonden bij de barportiek. Toen ik bijna bij mijn eigen portiek was keek ik richting de fight. Ik zag dat de automobilist de man van de straat onder schot hield. Net precies toen ik keek, keek de automobilist mijn richting op en schoot onze kant op.
Het was trouwens wel vreemd dat ik sam 'sabien' noemde ipv sam.
Toen werd ik wakker en ben ik verder gaan slapen met de radio en het licht aan omdat ik bang was

droom 2 : ik was in het huis van thomas, die was op vakantie. Het leek totaal niet op zijn huis. Ik wilde hem helpen door zijn afwasmachine uit te ruimen, maar ik kwam er achter dat hij daar zijn waardevolle spullen bewaarde, waaronder allemaal foto's van zijn moeder. Zijn tv stond nog op stand by maar toen ik hem uitdrukte gingen er allemaal lampen aan. Toen deed ik hem maar weer op stand by. Boy kwam ook nog, hij kraakte alles af daar.
Oud 19-07-2011, 20:24
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik droomde vroeger heel vaak dat de tv maar niet uitging als ik op de knop drukte. Dan drukte ik hem dus uit, maar dan ging ie een seconde later vanzelf aan! Ik kan echt nachtmerries hebben om zulke dingen
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 19-07-2011, 20:25
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Nou ja, kon. Gelukkig heb ik dat al heel lang niet gehad.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 19-07-2011, 21:02
Verwijderd
Ik weet het nog vaag, m'n ouders zouden weer een kind krijgen, bleek, en ik was heel erg boos, vond het erg stom. Ik zei 'ik ben op de leeftijd om een kind te krijgen, jij niet!! Dan zit er 23 jaar tussen mij en m'n broertje!'

En toen wilde ik het contact met ze verbreken ofzo, en zei ik: veel plezier met jullie nieuwe gezin!

Wat een dramaz.
Oud 20-07-2011, 08:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat er een groot project was met kunst- en cultuurstudenten over pretparken in Nederland en Duitsland. Absinthe en ik leidden een groepje dat de Efteling deed. Onderweg zei Absinthe dat ze me nu superaardig vond maar dat ze vroeger altijd een hekel aan me had.
In de efteling schoot ik iemand dood, dat was eigenlijk Absinthes schuld, maar die was opeens verdwenen. Toen kwam die chaperone uit Sucker Punch met me praten. Daarna wilde ik in de achtbaan maar er waren geen achtbanen in de Efteling.

absinthe naamzoek

Laatst gewijzigd op 20-07-2011 om 15:56.
Oud 20-07-2011, 12:21
Verwijderd
Ik had een broertje en hij was niet echt menselijk. Hij was heeeel lang en had rare poten, met twee tenen. Toen ik boos op 'm was, ging hij staan en trapte hij me tegen mijn hoofd met een van z'n enorme poten. Het was allemaal heel frustrerend.
Oud 02-08-2011, 11:02
Verwijderd
ik had een paar dromen om hier te noteren, maar ik ben een heleboel vergeten omdat ik niet in de gelegenheid was ze meteen op te schrijven. En dan vergeet ik het heel snel.

deze heb ik onthouden :
ik lag met Q in de tent (toen ook in het echt) en iemand gooide een teiltje met slakken naar binnen. Ik werd helemaal gek, maar Q lag op zijn rug en zonder zijn ogen open te doen met slaperige stem zei hij dat ik me niet zo druk moest maken. Later had ik nog een insectendroom.

mijn droom van daarnet ben ik ook gelijk vergeten, weet alleen nog dat het in een ander land was en heel warm.
Oud 08-08-2011, 15:14
Verwijderd
ik was heel veel afgevallen, ik stond naakt voor de spiegel. Toen ik opstond zag ik dat er ontzettend veel overtollig vel aan mijn benen hing, het ging echt zo naar beneden hangen toen ik opstond. Ik walgde ervan.
Oud 08-08-2011, 22:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik droom de laatste tijd verdacht veel over baby's en zwanger zijn. Volgens mij beginnen m'n eierstokken te klapperen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-08-2011, 08:56
Verwijderd
Ik liep mijn slaapkamer binnen en daar zag ik K. naakt op mijn bed liggen. Er zat iets op zijn rug maar ik zag niet goed wat, toen ik dichterbij kwam om te kijken zag ik een heleboel kak tussen de billen van K. zitten. Ik liep snel weer weg.
Oud 13-08-2011, 20:47
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Wist ik het nogmaar, het enige wat ik weet is dat ik het freaking awesome vond vanochtend en toen ik 3 minuten later het iemand wou vertellen was het kwijt.

FU
__________________
O nou
Oud 13-08-2011, 22:20
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik weet niet meer precies hoe het kwam, maar uiteindelijk had ik mijn privétrein en daarmee wilden we naar het strand. Ik vond dat we in 15 minuten moesten vertrekken en ik bedacht de hele tijd dingen die nog mee moesten, dus rende ik heen en weer, en was ik uiteindelijk de laatste. Toen probeerde ik mijn katten achterin de auto (één of ander rood oud ding, geen idee wat ie in m'n droom deed) te doen, maar dat leek me later toch niet zo'n goed idee, dus heb ik ze maar weer vrijgelaten en hoefde ze niet mee naar het strand. En een deel van mijn klas was erbij, of toch in ieder geval de jongen die van school verandert en dus niet meer in mijn klas zit (maar dat was ik in mijn droom vergeten). Maar ik weet niet meer waarom hij me zo opviel, en ik wel weet dat hij er was, maar geen flauw idee heb wie verder.
Oud 14-08-2011, 15:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat er spinnen van ±een halve meter op mijn muur zaten en plasseks hadden.
Oud 14-08-2011, 15:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik droomde laatst dat ik op een enorme DK-meet was. Het was bij iemand thuis in zijn of haar enorme huiskamer, en die zat propvol. We zaten in een kring. Herkenbaar aanwezig waren iig Schrödinger (twee keer), Syori, Uice, Para, Rationeel, Lorelei, Luud, Stefenootje, LL en Pippeloen.

Schrödinger begon op elke anekdote die ik vertelde lastige vragen te stellen, Syori zat me vooral vreemd aan te kijken, Rationeel en Lorelei zaten aan de (zelf meegenomen) drank, Stefenootje en LL waren met puppies aan het spelen in de naastgelegen kamer en Stefenootje kwam toen huppelend naar de huiskamer om te roepen dat de puppies zó scháttig waren.
Even later riep Luud om via de microfoon dat men moest uitkijken voor bierflesjes en gloeilampen, omdat die wel eens spontaan konden ontploffen. Na die korte mededeling begon iedereen enthousiast te klappen en te juichen alsof het een geweldige speech was.
Oud 14-08-2011, 15:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik droomde dat Johnny Depp een grote vieze spin op me gooide en die beet me.
Maar omdat het Johnny Depp was, vond ik het minder erg
Oud 14-08-2011, 16:00
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
ik stond ergens, waar alleen maar oneindig zwart was. Toen was er een soort lichttunnel die me naar een kamer leidde waar een paar vrienden van me zaten. Ze konden me horen, maar ik weet niet of ze me konden zien. Toen veranderde alles langzaam in water, en toen ik achter me keek zag ik een strand. Ik zat tot m'n middel in het water en toen kwam er een grote golf aan. Ik sprong met de golf mee en "surfde" als het ware mee. Toen viel ik door het zand heen en kwam bij een berglandschap met een huisje. Het was nog steeds zomer. En daarna ging ik met een paar mensen die ik niet ken naar een kloof bij de bergen. Er zat iets van een hert, maar die ging weg. Daarna kwam er een uil op een tak voor de kloof zitten. Het laatste beeld was dat hij zijn vleugels spreidde en naar mij toevloog. Daarna zag ik (niet meer vanuit mijn oogpunt) een paar mensen in het ziekenhuis liggen, maar ik weet niet zeker of ik erbij lag.
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Oud 14-08-2011, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde laatst dat ik op een enorme DK-meet was. Het was bij iemand thuis in zijn of haar enorme huiskamer, en die zat propvol. We zaten in een kring. Herkenbaar aanwezig waren iig Schrödinger (twee keer), Syori, Uice, Para, Rationeel, Lorelei, Luud, Stefenootje, LL en Pippeloen.

Schrödinger begon op elke anekdote die ik vertelde lastige vragen te stellen, Syori zat me vooral vreemd aan te kijken, Rationeel en Lorelei zaten aan de (zelf meegenomen) drank, Stefenootje en LL waren met puppies aan het spelen in de naastgelegen kamer en Stefenootje kwam toen huppelend naar de huiskamer om te roepen dat de puppies zó scháttig waren.
Even later riep Luud om via de microfoon dat men moest uitkijken voor bierflesjes en gloeilampen, omdat die wel eens spontaan konden ontploffen. Na die korte mededeling begon iedereen enthousiast te klappen en te juichen alsof het een geweldige speech was.

Vooral de twee keer aanwezige Schrödinger, haha.
Oud 15-08-2011, 10:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Fijn, ik was weer eens niet uitgenodigd.
__________________
you're not my demographic
Oud 15-08-2011, 11:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Over mijn werk.
Oud 15-08-2011, 11:45
Rationeel
Rationeel is offline
er is eindelijk weer eens over mij gedroomd
Oud 15-08-2011, 12:19
Verwijderd
Dat ik 'Avallon' liet tatoeëren op mijn bil.
Oud 15-08-2011, 12:22
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat ik 'Avallon' liet tatoeëren op mijn bil.
Ik kreeg ik net een ansichtkaart binnen van mijn ouders die nu in Avallon zitten!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 17-08-2011, 13:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was jarig en daarom was iemand (van werk?) mijn persoonlijke butler, die mij bediende terwijl ik in een bubbelbad met zeepbubbels lag en lag te zeuren dat Marco Borsato (die hadden ze ook geregeld) niet Wit Licht moest gaan zingen, want die vond ik stom.

Daarna was ik asociaal hard aan het rijden op mijn brommer en toen reed ik door een plas heen en kwam het water zelfs in mijn gezicht, maar het was niet erg.

Ik was daarna uit bad en ging een rondje lopen, maar het was een soort verlaten bedrijventerrein, met van die hele grote halfronde loodsen.
Ik deed mijn hoofddoek goed om, ik had alleen geen spelden om ze vast te zetten en liep een gebouw binnen. Toen veranderde het perspectief, want ik (of gewoon een meisje met een hoofddoek) werd doodgeschoten. Ineens had de schutter mij ook gezien en zag ik op mijn beurt nog meer mensen in de loods waren. De vrouwelijke schutter commandeerde me te gaan liggen en schoot met een mitrailleur het meisje overhoop, en mij ook bijna, dus ik probeerde weg te komen. Dat meisje bewoog nog steeds, Te bizar.
Nou, ineens kwam er een man met een pistool ons redden. Na wat kogels heen en weer en een trauma voor de rest, rende ze weg en ging ze thuis ruzie maken met haar kleine zusje, en viel ze haar aan, omdat ze een hoofddoek op had.
Oud 17-08-2011, 13:55
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik droomde laatst dat ik op een enorme DK-meet was. Het was bij iemand thuis in zijn of haar enorme huiskamer, en die zat propvol. We zaten in een kring. Herkenbaar aanwezig waren iig Schrödinger (twee keer), Syori, Uice, Para, Rationeel, Lorelei, Luud, Stefenootje, LL en Pippeloen.

Schrödinger begon op elke anekdote die ik vertelde lastige vragen te stellen, Syori zat me vooral vreemd aan te kijken, Rationeel en Lorelei zaten aan de (zelf meegenomen) drank, Stefenootje en LL waren met puppies aan het spelen in de naastgelegen kamer en Stefenootje kwam toen huppelend naar de huiskamer om te roepen dat de puppies zó scháttig waren.
Even later riep Luud om via de microfoon dat men moest uitkijken voor bierflesjes en gloeilampen, omdat die wel eens spontaan konden ontploffen. Na die korte mededeling begon iedereen enthousiast te klappen en te juichen alsof het een geweldige speech was.
Ik was weer eens heel erg aanwezig!
Oud 17-08-2011, 14:02
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
ik droomde dat ik in een hele kleine stad was, en toen werdt ik ontvoerd door mannetjes in witte pakken, nouja, niemand vond het erg dus werdt ik meegenomen, en belande ik in nog een kleinere stad, en toen ging een van die mannetjes de macarena dansen, en toen werdt ik wakker

WTF
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Oud 17-08-2011, 18:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
werdt ik ontvoerd door mannetjes in witte pakken

dus werdt ik meegenomen

belande ik in

en toen werdt ik wakker
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 17-08-2011, 19:10
Brownies IQ
Avatar van Brownies IQ
Brownies IQ is offline
Ik heb ook lucide gedroomd, ik was er al een beetje mee bezig met voorbereidingen treffen dus toen was het me gelukt, ik was samen met mijn broer door het huis aan het rennen, op de zolder gooide hij de deur voor me dicht en ik dacht, ik ga door die deur heen, en dat lukte. we renden verder naar de badkamer waar hij zomaar in het niets verdween dus maakte ik hem opnieuw, we renden naar beneden en ik ging voor de grap bomen maken in huis, dus dat liet ik aan mijn vader zien in de droom en die zei weer:'Dat is toevallig'. En hij liet mij een boom zien die hij aan het planten was. Ik besloot maar eens wakker te worden.
__________________
Geloof je dit niet, stuur dit bericht dan door naar acht andere mensen.
Oud 17-08-2011, 23:26
Verwijderd
Ik was opzoek naar een specifiek merk sigaretten, maar ik had niet onthouden welk merk. Overal zag ik pakjes liggen, maar het waren allemaal witte, blanco pakjes zonder merknaam en waarschuwingen enzo. Plots herinnerde ik me dat ik natuurlijk het typisch gele camelpakje moest hebben, maar ik kwam niet op de naam camel en vulde zelf pall mall in. Maar het werd allemaal niks met die sigaretten dus liet ik het maar zitten.
Later gaf Q mij aftrektips voor als ik nog andere mannen zou gaan aftrekken.
:')
Oud 18-08-2011, 10:43
Verwijderd
Dat we naar Lowlands gingen, maar iedere avond weer naar huis fietsten, omdat we daar geen slaapplek hadden kunnen regelen. De bandjes waren precies hetzelfde als vorig jaar en ik had helemaal niet door dat ze die bij mij om hadden gedaan. En toen ik in Tilburg fietste kwam ik langs een soort appartementencomplex waar op ieder balkon iemand zat te musiceren. Iemand met een gitaar, een balkon met twee zingende negers, iemand achter een drumstel... En het klonk heel mooi samen.
Oud 18-08-2011, 11:35
Verwijderd
ik was in een oud huis met mijn moeder, ik was er erg bang. Mijn roze kastje stond er ook, toen ik even weg was had iemand er allemaal tags opgezet met stift. Mijn moeder pakte een sopje en kreeg het er een beetje af. Ik werd nog banger voor inbrekers en probeerde steeds te verzinnen hoe ik mensen buiten moest houden.
Er zat ook nog een soort gymzaalaanbouw aan (je zag de gymzaal niet maar wel het halletje naar gymzaal zoals bij de piramideschool), waar allemaal mensen waren, tieners.
Er was nog iemand op bezoek met een baby, ik geloof dat het tommy van het forum was maar not sure. Ik ging de baby verschonen en vertroetelen. Alleen was de baby heel onrustig en duwde zich steeds van alles af. Hij lag zonder luier op een aankleedkussen. Tommy-achtig iemand gaf mij een ander aankleedkussen om de baby op vast te houden. Het was een knappe baby.
Later liep ik over een loopbrug langs allerlei woonboten en kleine huisjes. Bij het een na laatste huisje was een studenten meisje bezig haar kamer in te richten. Ze zei iets over een asbak die op tafel stond.
Bij het laatste huis realiseerde ik ineens dat ik op iemands dak van de woonboot stond en dat ik bijna nog meer naar voren was gelopen en er dan was afgevallen.
Ik ging weer naar het huis en stopte mijn telefoon in de computer, want daar zat ineens een usb aansluiting op. Ik kreeg een sms van anne dat ze bijna een ongeluk had gehad. Ineens zag ik op het scherm (zwart wit like beveiligingsbeeld) anne in beeld. ze stond langs de kant met haar auto en had net een botsing gehad met een andere vrouw. Iedereen was rustig en ze gingen het zo te zien even regelen. Plots zette anne het op het rennen richting een tuinomdat er iemand met hoge snelheid door een plas reed. De andere vrouw kreeg de volle lading water over haar knar.
ik probeerde haar te bellen maar ik dacht dat het slimmer was om te wachten als ze klaar was daar met dingen regelen.

Laatst gewijzigd op 18-08-2011 om 12:18. Reden: meer details
Oud 18-08-2011, 16:04
MegaKind
Avatar van MegaKind
MegaKind is offline
Dat ik 17 was & dat ze een suprise fuif ineen hadden gestoken
& de dag erna had ik een enorm gat in mijn tand, met gevolg dat ik naar de tandarts moest
Oud 18-08-2011, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Later gaf Q mij aftrektips voor als ik nog andere mannen zou gaan aftrekken.
:')
Oud 22-08-2011, 11:29
Verwijderd
terugkerend thema was het doen van zwangerschapstesten en allerlei chaos en onoverzichtelijkheid.
Oud 22-08-2011, 11:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn werk. Alweer
Oud 25-08-2011, 16:19
Verwijderd
Ik kocht iets in de supermarkt, als ik een bepaald formulier zou invullen zou ik het aankoopbedrag terugkrijgen. Maar het formulier was onbegrijpelijk en toen liet ik het maar zitten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Little Phoebe
500 28-10-2013 17:07
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 14:10
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 14:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 09:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 10:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20.