Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2019, 08:42
Spectral
Spectral is offline
Bij mijn eerste vriendinnetje een tijdje geleden (mijn ontmaagding) kon ik de eerste keren absoluut mijn erectie niet behouden. We gingen er beiden vanuit dat dit de zenuwen waren maar er kwam niet echt veel beterschap. Dan lukte het eens 2x op rij wel, dan de volgende maal weer volledig niet. We hebben een penisring geprobeerd maar dat leek eigenlijk niet te helpen. Ik geraakte echter ook niet echt opgewonden van de seks, omdat ze daar gewoon op haar rug ging liggen als een "zak patatten" en doe maar.
Die relatie is dan ten einde gekomen en heb een paar dagen geleden met een nieuw meisje seks gehad. Het is een enorm verschil met mijn ex, zeer actief in bed, doet echt wel moeite om mij ook te stimuleren, maar ik heb wederom hetzelfde probleem. Verlies van erectie.

Ik krijg tijdens het voorspel een zeer harde erectie, die gedurende 10minuten of meer niet weggaat, maar van zodra er penetratie aan te pas komt begint die weg te gaan. Ik heb mijn testosteron eens laten testen en die lag binnen de normale grenzen dus dat was volgens de dokter het probleem niet. Ik merk echter wel dat ik tijdens de penetratie weinig tot zelfs geen stimulatie aan de penis heb, ik voel als het ware de seks niet echt. Is dat normaal?
In het begin kon ik makkelijk een nieuwe erectie krijgen door wat kussen en knuffelen maar nu merk ik dat zelfs dat onmogelijk is. Eenmaal de erectie weggeebt is, is er geen beweging meer in te krijgen. Iemand tips of raad?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2019, 17:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kan je misschien iets van glijmiddel of speciale condooms proberen die extra stimuleren tijdens de penetratie?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-04-2019, 18:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Heb je seks met of zonder condoom? Ben je bij het masturberen gewend om veel wrijving te geven aan jezelf? Als je het ruw gewend bent is een vagina wel heel glad ineens namelijk
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 26-12-2019, 21:15
JeffreyNCofield
JeffreyNCofield is offline
U mag hier geen links plaatsen.

Laatst gewijzigd op 27-12-2019 om 05:02.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2019, 15:26
JeffreyNCofield
JeffreyNCofield is offline
Ik raad aan medicijnen te gebruiken die de geslachtsgemeenschap verlengen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2019, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ik raad aan medicijnen te gebruiken die de geslachtsgemeenschap verlengen.
Waarom?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.