Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2001, 13:43
Tiger_Wolf
Avatar van Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Nou heb ik nog al een aantal films op me computertje staan (freeware overigens:
en ja, die filmpkes wil ik natuurlijk ook laten zien aan de niet-engelskundige. Dus dan moet ik ze gaan vertalen. Nou ben ik wel een aantal sites tegengekomen waar allemaal vertalingen staan van films, maar daar heb je niks aan als da filmpje er nie bijstaat. Dus nou heb ik dus een programmatje nodig waarmee je zelf die vertalingen kan maken, en dan het liefst dat ie het naar avi omzet zodat ik met weer een ander proggie het op de film kan plakken.. Met welk programmatje kan ik die vertalingen maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2001, 10:37
proycon
Avatar van proycon
proycon is offline
hehe vergeet het maar hoor vertaalproggies zijn lang niet zo geavanceerd en maken er meestal een zooitje van... en bovendien is er geen enkel proggie dat automatisch en correct Nederlandse ondertiteling onder een Engelse film zet Misschien kan het in Star Trek maar in the real world nog niet
__________________
Things are not what they appear, nor are they otherwise -- Surangama Sutra
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 10:58
MilieuGaatVoor
Avatar van MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Citaat:
proycon schreef:
hehe vergeet het maar hoor vertaalproggies zijn lang niet zo geavanceerd en maken er meestal een zooitje van... en bovendien is er geen enkel proggie dat automatisch en correct Nederlandse ondertiteling onder een Engelse film zet Misschien kan het in Star Trek maar in the real world nog niet


Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 16:47
Verwijderd
Neem even contact via email met mij op, met je naam en de film. Ik stuur je wel wat links. En, waarschijnlijk is er van jouw film alwel een tekst in het Nederlands ingetypt. Email a.garlich@chello.nl gebruiken
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 18:11
Verwijderd
Citaat:
schreef:
Neem even contact via email met mij op, met je naam en de film. Ik stuur je wel wat links. En, waarschijnlijk is er van jouw film alwel een tekst in het Nederlands ingetypt. Email a.garlich@chello.nl gebruiken
volgens mij niet, ik denk dat ie van die korte filmpjes bedoelt.. die op kicken.com te vinden zijn enzo

Laatst gewijzigd op 30-01-2013 om 11:15.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 10:05
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
volgens mij niet, ik denk dat ie van die korte filmpjes bedoelt.. die op kicken.com te vinden zijn enzo

Ja dat weet ik niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.