Oud 14-12-2010, 18:18
Sysax
Hallo ; kan er iemand mij helpen met frans?

Ik moet dus het volgende vertalen:

Citaat:
De politie kreeg 's nachts een noodoproep in de nacht, maar niets werd gezegd tijdens dat oproep.
Daarom heeft de politie voor de zekerheid naar het huis gegaan waar er gebeld werd. De man, die aan het slapen was bleek van niets te weten. De man ontdekte dat zijn kat naast de telefoon sliep en dat zijn klauwen op toetsenbord lagen.
Voor de politie was dit een bewijs dat de kat het noodnummer had gedraaid.
Ik heb echt moeite met Frans... heb al pogingen gedaan maar het trekt uiteindelijk op niets ...

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2010, 20:24
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
laat je pogingen eens zien.

translate.google.com?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 20:32
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Wat Lotte^^ zegt. En waarom is het trouwens zo'n scheef Nederlands?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 20:32
Verwijderd
Gebruik babelfish
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 13:26
Verwijderd
Automatische vertalingen zijn echt af te raden. Ze zijn handig wanneer je bv een Franse tekst wil lezen om de grote lijnen te begrijpen, maar niet om correct iets te vertalen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 23:05
Verwijderd
De politie kreeg 's nachts een oproep in de nacht? Is dit niet uit het Frans vertaald met een vertaalmachine?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 15:03
Tallahassee
Avatar van Tallahassee
Tallahassee is offline
Off-topic: Het Nederlands van de opgave is al niet echt geweldig moet ik zeggen

On-Topic:

Dans la nuit, la police a reçu un appel d'urgences, mais rien ne s'est dit.
Pour être sûr, la police est allée à la maison d'ou venait l'appel. L'homme, qui était en train de dormir, ne savait rien. L'homme a trouvé que son chat était en train de dormir à côté du téléphone avec ses poings sur le clavier.
Pour la police, ceci était la preuve que le chat avait appelé le numéro d'urgences.


Hopelijk helpt deze vertaling je een beetje op weg!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 19:00
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
De politie kreeg 's nachts een noodoproep in de nacht, maar niets werd gezegd tijdens dat oproep.
Daarom heeft de politie voor de zekerheid naar het huis gegaan waar er gebeld werd. De man, die aan het slapen was bleek van niets te weten. De man ontdekte dat zijn kat naast de telefoon sliep en dat zijn klauwen op toetsenbord lagen.
Voor de politie was dit een bewijs dat de kat het noodnummer had gedraaid.
Het Nederlands is zo veel beter:
Citaat:
De politie kreeg 's nachts een noodoproep, maar er werd niets gezegd tijdens die oproep. Daarom is de politie voor de zekerheid naar het huis gegeaan vanwaar er gebeld werd. De man, die ana het slapen was bleek van niets te weten. De man ontdekte dat zijn kat naast de telefoon sliep en dat zijn klauwen op het "toetsenbord" lagen. Voor de politie was dit een bewijs dat de kat het noodnummer had gedraaid.
En heeft een telefoon wel een "toetsenbord"?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 22:50
13546372860876
heey mensen ik moet wat vertalen het zijn vreemde tekens (niet engels of frans) iemand die dit weet ??

links naar foto van de tekens die op een banier op mijn muur hangen
http://i52.tinypic.com/ogevpj.png
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 14:45
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
heey mensen ik moet wat vertalen het zijn vreemde tekens (niet engels of frans) iemand die dit weet ??

links naar foto van de tekens die op een banier op mijn muur hangen
http://i52.tinypic.com/ogevpj.png[afbeelding]
Lijkt mij persoonlijk iets Chinees achtig.
En de meeste Europese talen hebben het Latijnse schrift (o.a. Nederlands, Engels, Duits, Frans, Deens, Zweeds, Fins, enz.).
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 10:35
Gðmndr
Gðmndr is offline
ja, Chinees (of Japans): ik zou zeggen, meebrengen naar de eerste de beste afhaal-Chinees en laten vertalen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 21:12
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
ja, Chinees (of Japans): ik zou zeggen, meebrengen naar de eerste de beste afhaal-Chinees en laten vertalen.
Dat kan. Maar als je weet dat het bijv. de letters zijn: chym, dan kun je dat met Google Translate vertalen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 11:14
Directvertalen
Directvertalen is offline
Hi Sysax,

Voor uitgebreide Franse vertalingen kun je best een professioneel vertaalbureau inschakelen? Dat hoeft niet per se veel te kosten en kan je veel hoofdpijn schelen met vertalen.

Succes!
__________________
Goede vertalingen door native speakers, alle onderwerpen.
www.directvertalen.nl/franse-vertaling
Met citaat reageren
Oud 08-04-2020, 22:03
Amylake123
Amylake123 is offline
Ik moet vanwege corona een 'vlog' maken in het frans. Ik heb een aantal vragen in het Nederlands gekregen die ik in het Frans moet beantwoorden. Frans is alleen niet mijn sterkste vak, is er iemand die wat foutjes wilt verbeteren?

Salut! Je m’appelle Amy. J’ai quinze ans. J’habite à Maartensdijk, c’est un village aux Pays-Bas. Pendant la crise du coronavirus j’appelle amis, et je fais beaucoup d’exercice.

J’ai deux sœurs plus jeunes, j’ai un chien et deux chatons. Je suis grand, j’ai les yeux bruns et j’ai les cheveux bruns. Mon plat préféré est le sushi.
Je suis en troisième année sur la Atc. Mes sujets préférés sont l'éducation physique et espagnole. La physique est comme le plus dur.

Je jouais ‘korfbal’, il est une sorte de basket-ball, j’exercice cinq fois par semaine.
J'aime les films qui traitent des affaires pénales. J’ai un long piano et de guitare, mais maintenant je ne joue que pour moi-même.

Après Atc je veux étudier la criminologie, je ne sais toujours pas exactement quel travail, mais je veux faire quelque chose avec criminologie.
Je veux me marier, je fais les enfants de besoin, je pense que deux.
Si je gagnais un million, j’achetais une maison et y vivre curaçao.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans Tekst
Afghan-NL
9 14-01-2008 16:32
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Frans] Tekst vertalen (presentatie)
D.Eresh
20 13-04-2007 16:07
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans tekstje, vertaling checken.
Wobbel
5 21-03-2007 14:20
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen tekst vertalen (frans)
vixen
3 07-06-2005 17:49
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen engels/frans
willow1
9 26-11-2004 21:27
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Frans] liedtekst vertalen.
Trimm Trabb
4 14-01-2004 16:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.