Oud 15-09-2002, 22:11
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
De shooter met de lekkere Cate Archer in de hoofdrol gooide eind 2000 hoge ogen, en dus is het niet vreemd dat Monolith aan een vervolg voor No One Lives Forever werkt. De volledige naam luidt No One Lives Forever 2: A Spy In H.A.R.M.'s Way, maar dat zal maar weinig gamers echt boeien; de even dodelijke als sexy stoot Cate speelt immers weer mee.

"NOLF is een absolute aanrader. Want NOLF is goed, NOLF is grappig en NOLF is... tja... groovy baby!", en duidelijker hadden we de link met de hilarische Austin Powers-films niet kunnen uitdrukken. Alleen speelt in No One Lives Forever geen klungelig, versierderig en smakeloos James Bond-type de hoofdrol; in de game van uitgever Sierra neemt de sexy Cate Archer die rol op zich.

Het zal menig fan van het shootergenre onberoerd laten dat de kittige Cate ook in het tweede deel, weinig verrassend No One Lives Forever 2 (of volledig No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way) geheten, zal gaan optreden. Wederom verplaats je je in de huid van de langbenige, in strakke kleding gehesen dame, om het op te gaan nemen tegen ronduit grappige, maar daarom niet minder gevaarlijke tegenstanders in de trant van de wat oudere James Bond-films.

Om te vieren dat de ontwikkeling van het spel al redelijk begint te vorderen heeft Sierra een officiële website gelanceerd, die je hier vindt. Daar tref je helaas nog maar weinig zinnige informatie aan, want naast een korte plotuitleg, links naar previews her en der en screenshots (zie ook onze Gallery) wordt er nog bar weinig bekend gemaakt. Wel kan je er alvast een trailer met in-game beelden bekijken, en kan je je inschrijven voor de NOLF2-nieuwsbrief.

Kan je het tenminste een beetje in de gaten houden, zullen we maar zeggen. Dat gaan wij in ieder geval ook zeker doen, want deze herfst moet het spel al uitkomen.

Ook uitgevers Sierra en Fox Interactive willen meedoen en laten weten dat er wellicht al volgende week een demo verschijnt van No One Lives Forever 2: A Spy In H.A.R.M.'s Way, de opvolger van hun zeer geslaagde James Bond parodie No One Lives Forever. De demo zal drie levels bevatten. Het spel zelf zal overigens half oktober te koop zijn.

Bron:Gamez.nl

Officiele Site: Sierra


Previews:
firingsquad.gamers.com
gamespy.com

Filmpjes:
Snow flakes
lithtech jupiter engine-water










Bron: Tweakers
Meer screenshots:
avault.com
bluesnews.com
gamespot.com


Verwachte release date: 11 oktober
Ik heb al gezocht naar No One Lives Forever 2 op dit forum maar ze konden niet vinden heb ik maar deze geopend

ik w8 op deze spel wie nog meer ? VETT!!!!!

-NightmareZ-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2002, 17:06
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
euh is al een topic over geopent

http://forum.scholieren.com/showthre...lives+for+ever
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:06
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Hellracer schreef:
euh is al een topic over geopent

http://forum.scholieren.com/showthre...lives+for+ever
hmm klote . ik had het al bij zoeken al gezocht kon niet vinden maar ja ( je topic heet ook "Voor de no one lives for ever fans"
en had alleen naar "no one lives for 2"
en daas was beetje moeilijk



bedankt
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 20:02
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
weet ik stom topic titel wist even niks beters kan ik da nog veranderen of maak hier maar een nieuw topic van deze is beters laat maar.
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Plaats hier je DVD profilers, lijstjes, fotos etc.
DanielC
13 29-09-2005 11:18
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 13:11
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 16:08
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 13-03-2003 00:28
Muziek ff mijn playlist
Japio
3 24-02-2003 18:13
Games E3 , wat zal het geven???
Game-surfer
14 24-05-2002 19:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.