Oud 25-08-2003, 15:39
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Nummertje 15 is alweer vol, dus hier nummertje 16! Vraag en vertel hier alles wat je kwijt wilt op het gebied van lijnen!

Nummer 15 staat hier!
Oud 25-08-2003, 18:48
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
is een crosstrainer net zo effectief als een fiets of loopband?
en klopt het nou dat je pas na 20 min vet verbrand, of na 45?
want i khoor verschillende verhalen...
Oud 26-08-2003, 15:07
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
20

volgens mij is crosstrainer niet zo heel effectief als die andere, is denk ik vooral bedoeld om spieren te kweken
Oud 26-08-2003, 16:08
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
wat is een crosstrainer??

lijnen lukt bij mij altijd beter als ik naar school ben , weer wat regelmaat in mn leven enzo en dan fiets ik ook 2x drie kwartier (heen en terug) dat is ook wel goed natuurlijk.
Oud 26-08-2003, 16:52
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik heb zelf gehoord dat een crosstrainer beter is, ik moet zegegn dat ik een crosstrainer over het algemeen ook zwaarder vind dus me kan voorstellen dat deze ook effectiever is. maar ja....ik heb deze informatie ook niet echt van experts, dus misschien dat je het beste in de sportschool kan vragen.
Oud 26-08-2003, 21:08
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
[D0RIEN] schreef op 26-08-2003 @ 16:52:
ik heb zelf gehoord dat een crosstrainer beter is, ik moet zegegn dat ik een crosstrainer over het algemeen ook zwaarder vind dus me kan voorstellen dat deze ook effectiever is. maar ja....ik heb deze informatie ook niet echt van experts, dus misschien dat je het beste in de sportschool kan vragen.
Hij is zwaarder.. maar als je vet wil verbranden moet je niet zo hard mogelijk willen trainen maar zo lang mogelijk.

zoals ik al zei krijg je van zwaardere trainingen vooral betere spieren
Oud 28-08-2003, 18:24
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Jééjhh, ik ben al ruim 3.5 kilo afgevallen, bijna 4!!!!
__________________
..:::Turn your lights down low:::..
Oud 29-08-2003, 15:27
BELLEKE
BELLEKE is offline
Zijn hier mensen die 'herbalife' al eens probeerden? helpt het echt.. je ziet in de reclame dikwijls van die foto's 'voor en na' maar is dat sterk overdreven...?
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Oud 29-08-2003, 16:26
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik twijfel altijd als die voor en na foto's wel kloppen, volgens mij laten ze dan foto's zien van verschillenden mensen ofzo.
__________________
■▲■▲■▲
Oud 29-08-2003, 18:43
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 29-08-2003 @ 15:27:
Zijn hier mensen die 'herbalife' al eens probeerden? helpt het echt.. je ziet in de reclame dikwijls van die foto's 'voor en na' maar is dat sterk overdreven...?
het helpt echt (mijn tante is bewijs) maar ikzelf vind het te duur en heb liever normaal eten zodat ik zeker weet dat ik goede bouwstoffen enzo binnenkrijg. ik heb het nooit zo op shakes en soepjes en repen enzo.
Oud 29-08-2003, 19:00
naantje
naantje is offline
Hey, mijn ouders en ik doen herbalife, het helpt echt maar het is wel heel erg duur. Je moet 2 keer per dag voedingsvervangende shake eten, heel gezond en goed voor je en geen tussendoor of whatever.. Het vult ook heel erg en je moet allemaal pilletjes slikken. Maar mijn moeder is al 13 kilo afgevallen. Het kost ongeveer 8 euro per dag en je bent er zeker een halfjaar mee bezig, afhankelijk van hoeveel je wil afvallen. In die shakes zitten alle bouwstoffen mineralen en alles wat je nodig hebt, dus je zit jezelf niet te kwellen, je voed jezelf alleen beter, en zo krijg je alle goede stoffen binnen die je nodig hebt en val je af als dat nodig is.
xxx naantje
Oud 29-08-2003, 20:10
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
naantje schreef op 29-08-2003 @ 19:00:
Hey, mijn ouders en ik doen herbalife, het helpt echt maar het is wel heel erg duur. Je moet 2 keer per dag voedingsvervangende shake eten, heel gezond en goed voor je en geen tussendoor of whatever.. Het vult ook heel erg en je moet allemaal pilletjes slikken. Maar mijn moeder is al 13 kilo afgevallen. Het kost ongeveer 8 euro per dag en je bent er zeker een halfjaar mee bezig, afhankelijk van hoeveel je wil afvallen. In die shakes zitten alle bouwstoffen mineralen en alles wat je nodig hebt, dus je zit jezelf niet te kwellen, je voed jezelf alleen beter, en zo krijg je alle goede stoffen binnen die je nodig hebt en val je af als dat nodig is.
xxx naantje
acht euro per dag is ontzettend veel.. bestaat er dan iets wat even goed maar iets goedkoper is...

toch zal k t misschien eens proberen.. maar tips zijn nog steeds welkom naast herbalife... na hoeveel tijd zie je verandering?
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Oud 29-08-2003, 22:55
Cola_Light
Avatar van Cola_Light
Cola_Light is offline
Citaat:
naantje schreef op 29-08-2003 @ 19:00:
Hey, mijn ouders en ik doen herbalife, het helpt echt maar het is wel heel erg duur. Je moet 2 keer per dag voedingsvervangende shake eten, heel gezond en goed voor je en geen tussendoor of whatever.. Het vult ook heel erg en je moet allemaal pilletjes slikken. Maar mijn moeder is al 13 kilo afgevallen. Het kost ongeveer 8 euro per dag en je bent er zeker een halfjaar mee bezig, afhankelijk van hoeveel je wil afvallen. In die shakes zitten alle bouwstoffen mineralen en alles wat je nodig hebt, dus je zit jezelf niet te kwellen, je voed jezelf alleen beter, en zo krijg je alle goede stoffen binnen die je nodig hebt en val je af als dat nodig is.
xxx naantje
Hoe veel ben jij er al mee afgevallen dan?
Oud 30-08-2003, 00:00
Hypocrisy_Female
Hypocrisy_Female is offline
Citaat:
naantje schreef op 29-08-2003 @ 19:00:
Hey, mijn ouders en ik doen herbalife, het helpt echt maar het is wel heel erg duur. Je moet 2 keer per dag voedingsvervangende shake eten, heel gezond en goed voor je en geen tussendoor of whatever.. Het vult ook heel erg en je moet allemaal pilletjes slikken. Maar mijn moeder is al 13 kilo afgevallen. Het kost ongeveer 8 euro per dag en je bent er zeker een halfjaar mee bezig, afhankelijk van hoeveel je wil afvallen. In die shakes zitten alle bouwstoffen mineralen en alles wat je nodig hebt, dus je zit jezelf niet te kwellen, je voed jezelf alleen beter, en zo krijg je alle goede stoffen binnen die je nodig hebt en val je af als dat nodig is.
xxx naantje
je bent 13 wtf geniet alsjeblieft van je leven en van het eten
Oud 31-08-2003, 17:32
Mara
Mara is offline
Heej allemaal.

Ik ben zo gefrustreerd. Eet al weken gezond, soms een keer zondigen, maar dat mag ook wel vind ik.
Ik val niks meer af. Niks. En dan vertelt je vriendin, die 1,83 meter is met een gewicht van 62 kg dat ze laatst 3 McKroketten heeft opgegeten. Hartstikke mager, maar dat eet ze gewoon. Heeft altijd 8 boterhammen mee naar school.

Ach, ik weet ook wel dat ik mezelf niet zoveel met anderen moet vergelijken, maar als je dit ziet

Maargoed, zit nog steeds op 66 kg bij 1,66 meter. Begin maandag weer met fitness (zou vorige maandag al beginnen, maar had iets vaags met m'n 7e nekwervel ofzo) hopelijk helpt dat.
Oud 31-08-2003, 18:47
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Als je "gezond" af wil vallen, moet je je eetpatroon veranderen. Dat ben ik nu dus van plan, gezond afvallen, i.p.v. niet of heel weinig eten, maar wat is nou het minimale maar toch juiste eetpatroon???
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Oud 31-08-2003, 18:59
Mara
Mara is offline
Citaat:
San123 schreef op 31-08-2003 @ 18:47:
Als je "gezond" af wil vallen, moet je je eetpatroon veranderen. Dat ben ik nu dus van plan, gezond afvallen, i.p.v. niet of heel weinig eten, maar wat is nou het minimale maar toch juiste eetpatroon???
Zorg dat je genoeg voedinsstoffen enzovoorts binnenkrijgt. Verder ligt het natuurlijk aan hoe je bouw nu is, hoeveel je sport en dergelijken. Maar als je zeker wilt weten dat je een gezond dieet volgt, moet je naar de dietist(e) gaan. Die kan je precies vertellen wat en hoeveel je nodig hebt
Oud 31-08-2003, 19:13
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 31-08-2003 @ 18:59:
Zorg dat je genoeg voedinsstoffen enzovoorts binnenkrijgt. Verder ligt het natuurlijk aan hoe je bouw nu is, hoeveel je sport en dergelijken. Maar als je zeker wilt weten dat je een gezond dieet volgt, moet je naar de dietist(e) gaan. Die kan je precies vertellen wat en hoeveel je nodig hebt

Ik weeg nu 56 kilo en ben 1.70 m. Ik rijd iedere dag paard, 1 uur. Ik ga misschien ook naar een dietiste, doorverwezen door de dokter maar weet niet of ik dat echt wil. Dan gaan ze zo op je letten...
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Oud 31-08-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
San123 schreef op 31-08-2003 @ 19:13:
Ik weeg nu 56 kilo en ben 1.70 m. Ik rijd iedere dag paard, 1 uur. Ik ga misschien ook naar een dietiste, doorverwezen door de dokter maar weet niet of ik dat echt wil. Dan gaan ze zo op je letten...
Afvallen met dat gewicht...???

Op www.voedingscentrum.nl is te vinden wat je per dag gemiddeld moet eten. ('k zal het ff opzoeken)

ff reclame maken voor m'n eigen site, daar is het nl ook op te vinden. http://80.112.236.198/~klc037/index....spijsvertering En dan ergens een beetje aan de onderkant.
Oud 31-08-2003, 19:28
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-08-2003 @ 19:24:
Afvallen met dat gewicht...???

Op www.voedingscentrum.nl is te vinden wat je per dag gemiddeld moet eten. ('k zal het ff opzoeken)

ff reclame maken voor m'n eigen site, daar is het nl ook op te vinden. http://80.112.236.198/~klc037/index....spijsvertering En dan ergens een beetje aan de onderkant.
Nou, ik ben echt niet dun hoor!!!! Als ik 50 weeg ben ik tevreden en stop ik met lijnen!!! Ik woog laatst 53,5, maarnu dus weer 1,5 kilo meer, baal ik echt van dus wordt weer fiks lijnen... Maar ik zal eens ff op je site gaan kijken!!
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Oud 31-08-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
San123 schreef op 31-08-2003 @ 19:28:
Nou, ik ben echt niet dun hoor!!!! Als ik 50 weeg ben ik tevreden en stop ik met lijnen!!! Ik woog laatst 53,5, maarnu dus weer 1,5 kilo meer, baal ik echt van dus wordt weer fiks lijnen... Maar ik zal eens ff op je site gaan kijken!!
Je bent iig niet dik.

Ik ken genoeg mensen die ooit zeiden 'als ik zoveel weeg, dan ben ik tevreden en dan stop ik', mjah, tot ze zoveel wogen en merkten dat ze nog steeds niet tevreden waren, enz. De gevolgen kun je zelf wel verzinnen, denk ik. Maar goed, dietiste lijkt me sowieso geen slecht plan. Als het een goede dietiste is iig. Hopelijk heb je iets aan de info op mijn (en ekki's ) site.
Oud 31-08-2003, 21:37
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Wat en hoeveel eten & drinken jullie gemiddeld per dag?
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Oud 01-09-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
San123 schreef op 31-08-2003 @ 21:37:
Wat en hoeveel eten & drinken jullie gemiddeld per dag?
Bij mij verschilt het enorm per dag/week/maand...maar op een normale dag ongeveer:
zes tot acht boterhammen met jam
één of twee stuks fruit
avondeten
yoghurt met cruesli
heel soms iets van een tussendoortje of wat chips ofzo
ruim twee liter water/thee
heel soms iets van frisdrank of sap
Zo iets, denk ik.
Oud 01-09-2003, 14:32
Verwijderd
Citaat:
San123 schreef op 31-08-2003 @ 21:37:
Wat en hoeveel eten & drinken jullie gemiddeld per dag?
En jij?
Oud 01-09-2003, 17:46
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
leuke site, die van jou, leonoor, en van ekki

ja mensen, het is weer september dus ik ben weer begonnen!
Ik weeg nu 78,2 kg dus ben weer wat aangekomen sinds ik hier laatst postte, maar ik ga nu vrolijk verder. zal van de week wel wat meer posten, maar moet nu eten.
Oud 01-09-2003, 18:56
Hagel
Hagel is offline
ik eet normaal

4 boterhammen
2 stukken fruit
avondeten (1.5 bord)
en nog koeken, chocola, stokbroodje kruidenboter etc oid, ik ben nu aan het lijnen dus ik laat dat allemaal zitten

ik zit nu trouwens alwwwwwwwwweeer boven de 70... eerst maar de grens van 70proberen te bereiken, als dat binnen 2 maanden niet lukt, ga ik toch eens naar een dietiste.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 01-09-2003, 20:01
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-09-2003 @ 14:32:
En jij?
Uh nou, verschilt ook wel, meestal 1 boterham, 2 appels, avondeten (brood of warm) en griesmeelpap. Verder drink ik voornamelijk water. Alleen vandaag slechte dag gehad dus heb alleen 5 appels op en 1 bakje griesmeelpap. Als het een rotdag is slaat t meteen weer op mn eten, maar goed, komt wel goed!!
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Oud 01-09-2003, 20:18
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 01-09-2003 @ 20:02:
Dat is dus veel te weinig, en het lijkt me dat met een beetje gezond verstand je dat zelf ook wel ziet.
Idd veel te weinig en ook niet echt zo dat je alles wat je binnen moet krijgen binnen krijgt. Dietiste lijkt me geen slecht idee.
Oud 01-09-2003, 20:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nu ik weer naar school ga en weer een beetje regelmaat heb ga ik ook maar weer proberen om wat af te vallen, als ik onze weegschaal moet geloven is dat hard nodig maar ik geloof dat die niet echt klopt (dat hoop ik niet iig )

Ik ga dan proberen of ik me aan het volgende schema kan houden:

's ochtends: 1 boterham en een glas milk en fruit
tussendoor: 1 boterham en water
's middags: 2 boterhammen en water
tussendoor: 1 boterham en een plakje ontbijtkoek en light frisdrank of water
's avonds: gewoon avondeten en een stuk fruit of iets van yoghurt of vla
's avonds laat: eventueel nog fruit als ik dat niet heb gegeten bij het avondeten.

Dit lijkt me wel redelijk, nu maar hopen dat ik er genoeg aan heb en anders neem ik nog een boterham extra eventueel ipv het plakje ontbijtkoek. Tussendoor eet ik dan soms nog een mueslireep of een koekje maar daar zal ik ook geen vijf kilo van aankomen en het leven moet een beetje leuk blijven natuurlijk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-09-2003, 20:38
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 01-09-2003 @ 20:02:
Dat is dus veel te weinig, en het lijkt me dat met een beetje gezond verstand je dat zelf ook wel ziet.
Ja dat zie ik nu gelukkig wel in jah, waarom denk je dat ik vraag wat het goede eetpatroon is??? Dat ga ik dus maar eens opstellen en me er dan aan houden!! Maar ik heb ook niet zoveel nodig hoor, dus het lijkt misschien nog minder dan het in werkelijkheid is, al is het wel te weinig...
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Oud 01-09-2003, 21:35
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Citaat:
San123 schreef op 31-08-2003 @ 21:37:
Wat en hoeveel eten & drinken jullie gemiddeld per dag?
Meestal op één dag, kan natuurlijk verschillen:
- Danio (1 portie) of platte kaas
- 4 of 5 boterhammen met beleg (meestal kaas, kipsla, boterhamworst of kippenwit)
- 2 of 3 x fruit (appels / sinaasappels)
- gewone portie avondmaal (pasta / aardappelen met groenten en vlees)
- 2 liter water
- paar glazen pepsi max / sinaasappelsap


Dit klinkt precies een beetje weinig, maar ik heb er genoeg mee en beweeg nochtans heel veel, 1,5 uur fitness 3 à 4 keer per week. Ben 1m74 en weeg 68 kilogram.
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Oud 01-09-2003, 21:47
marisjuhh
Avatar van marisjuhh
marisjuhh is offline
Er niet druk over maken werkt het beste.
dan let je niet op je eten en denk je er niet de hele dag aan!
waardoor je, geloof het of niet, geen zin meer hebt in vét eten!

(het is bewezen door mij)
__________________
I've came, I've said and I've conquered!
Oud 02-09-2003, 16:37
Hagel
Hagel is offline
Ik wil me binnekort bij een sportschool inschrijven gewoon om wat fitter en gezonder te worden maar natuurlijk ook om aftevallen, wat raden jullie mij aan en wat vinden jullie leuk om te doen? fitness, tae bo etc? Ik heb vroeger weleens tae bo gedaan en dat vond ik wel leuk, maar ik wilde graag weten wat er nog meer is en wat jullie ervaringen daarmee zijn.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 02-09-2003, 19:02
pechke
pechke is offline
hey

ik ben wat op men voeding aan het passen, want ik eet veel en zou het niet kunnen om zomaar even niet te eten.
dus is het makkelijk dat ik wat mee doe met dit forum, zo kunnen we lekaar wat aanmoedigen

ik ben 1.73m en weeg 62 kg
ik weethet, er zou aan sport moeten gedaan worden ipv de voeding te controlleren; maar k en sport dat gaat nu niet zo lekker samen

ik zoek wat eten dat lekker is maar opzich weinig calorieen en vet bevat
zoals ze zeggen augurken ed.

wat denken jullie van die
effie confituur
krisprols (droge beschuitjes, 2cm dik en langwerpig)
peperkoek

zijn er nog andere zaken die misschien goed zijn voor de voeding en lekker?
Oud 02-09-2003, 22:52
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
San123 schreef op 31-08-2003 @ 21:37:
Wat en hoeveel eten & drinken jullie gemiddeld per dag?
`s ochtends:
2 boterhammen en een glaasje jus

`s middags:
2 of 3 boterhammen

`s avonds:
bordje avondeten.

Tussendoor probeer ik fruit te eten en soms wat lekkers.

Ik drink ongeveer 3 liter water de hele dag.
Oud 03-09-2003, 18:07
Verwijderd
Citaat:
BELLEKE schreef op 29-08-2003 @ 15:27:
Zijn hier mensen die 'herbalife' al eens probeerden? helpt het echt.. je ziet in de reclame dikwijls van die foto's 'voor en na' maar is dat sterk overdreven...?
mijn beste vriendin is distributeur voor Herbalife (in Belgie wel) als je wil kan je me privee mailen ellen2601@yahoo.com
Oud 03-09-2003, 18:30
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
San123 schreef op 01-09-2003 @ 01:07:
Wat en hoeveel eten & drinken jullie gemiddeld per dag?
vandaag:
4 boterhammen met kipfilet
4 continue biscuitjes
pasta
+/- 1,5 liter water
2 glazen fanta pomelo light
1 glas fristi
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Oud 03-09-2003, 19:52
snoopy17
snoopy17 is offline
Citaat:
FrantiC schreef op 03-09-2003 @ 18:30:
vandaag:
4 boterhammen met kipfilet
4 continue biscuitjes
pasta
+/- 1,5 liter water
2 glazen fanta pomelo light
1 glas fristi
kzou wat gevarieerder eten als ik jou was..en wat fruit kan ook geen kwaad
Oud 03-09-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
San123 schreef op 31-08-2003 @ 21:37:
Wat en hoeveel eten & drinken jullie gemiddeld per dag?
Vandaag:
vier boterhammen met (suikervrije) jam
een croissantje
handje chips
zelfgemaakte pizza (dat houdt in: deeg met kaas en groenten)
yoghurt met cruesli
een liter (suikervrije) siroop
een liter water
twee bekers (suikervrije) chocomel

Flink wat vetten dus (croissantje en chips), maar goed, af en toe moet wat lekkers kunnen. Ik heb ook een heleboel laten liggen.

Vanavond zal ik nog wel wat drinken en misschien ook nog wel wat eten (yoghurt ofzo), 't fruit is helaas op.
Oud 03-09-2003, 20:11
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
snoopy17 schreef op 04-09-2003 @ 02:52:
kzou wat gevarieerder eten als ik jou was..en wat fruit kan ook geen kwaad
owjaah en een stukje kaas...
jaah fruit is een beetje een probleem...
want daar hou ik niet zo heel veel van...
soms eet ik wel vitamine C pilletjes, als compensatie...
en over dat gevarieerder eten: dit was gewoon wat ik vandaag gegeten heb...
meestal eet ik aardappels/groente/vlees, maar soms rijst of zoals vandaag pasta...
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Oud 03-09-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
FrantiC schreef op 03-09-2003 @ 20:11:
jaah fruit is een beetje een probleem...
want daar hou ik niet zo heel veel van...
Van geen enkel fruit? Er is meer dan appels, sinasappels en dat soort dingen, hè? En anders houdt je misschien wel van vruchtensap of andere dingen waarin fruit verwerkt is...? 't is wel niet helemaal hetzelfde, maar iig beter dan niks.
Oud 03-09-2003, 20:29
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-09-2003 @ 03:14:
Van geen enkel fruit? Er is meer dan appels, sinasappels en dat soort dingen, hè? En anders houdt je misschien wel van vruchtensap of andere dingen waarin fruit verwerkt is...? 't is wel niet helemaal hetzelfde, maar iig beter dan niks.
ehmz...alleen aardbeien en watermeloen...maar dat is heel erg seizoens gebonden, en aardbeien zijn bovendien heel erg duur
en met watermeloen zit je zo te kl*ten met pitjes enzo, ik ben een beetje lui

vruchtendrank lust ik wel, maar denk je dat dat nut heeft dan>?
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Oud 03-09-2003, 20:41
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Citaat:
FrantiC schreef op 03-09-2003 @ 20:29:
...watermeloen zit je zo te kl*ten met pitjes enzo...

Er bestaat toch watermeloen zonder pitjes?
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Oud 03-09-2003, 20:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
FrantiC schreef op 03-09-2003 @ 20:29:
ehmz...alleen aardbeien en watermeloen...maar dat is heel erg seizoens gebonden, en aardbeien zijn bovendien heel erg duur
en met watermeloen zit je zo te kl*ten met pitjes enzo, ik ben een beetje lui

vruchtendrank lust ik wel, maar denk je dat dat nut heeft dan>?
Aardbeien kan je ook prima in je tuin zetten als je een tuin hebt. Als je een doordragende soort neemt heb je bijna het hele jaar door aardbeien. De pitjes in watermeloen daar moet je niet zo moeilijk overdoen, slik ze gewoon door en spuug de echt grote uit.

Als je vruchtensap neemt kies dan voor de vers-geperste soorten daar zitten naar mijn idee meer vitamines en vezels in dan in bijv. Dubbeldrank. Versgeperste sapjes kun je natuurlijk zelf maken of vinden in het koelvak in de supermarkt. Het is ook een goed idee om bijv. Hero Fruitontbijt te nemen, daar zitten ook gelijk vezels doorheen en dan krijg je ook gelijk wat fruit binnen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-09-2003, 20:49
Arashi
Arashi is offline
Vanaf welk gewicht (welke bmi) gemiddeld kan je last krijgen van duizeligheid, menstruatiestoornissen etc?

En wat te doen als je maar blijft afvallen? (meer eten ed, duh, maar hoe bouw je dat op?)


Ik wéét dat er dingen als dietisten enz zijn, hoef ook geen dieet oid, alleen een paar tips als het kan...

Laatst gewijzigd op 03-09-2003 om 20:53.
Oud 03-09-2003, 20:52
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Heerlijk was dat stuk chocola

Hoe kom ik van mn verslaving af


en die vraag hierboven: Ligt aan de persoon, lijkt me
Oud 03-09-2003, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Arashi schreef op 03-09-2003 @ 20:49:
Vanaf welk gewicht (welke bmi) gemiddeld kan je last krijgen van duizeligheid, menstruatiestoornissen etc?

En wat te doen als je maar blijft afvallen? (meer eten ed, duh, maar hoe bouw je dat op?)


Ik wéét dat er dingen als dietisten enz zijn, hoef ook geen dieet oid, alleen een paar tips als het kan...
Dat wisselt enorm per persoon.

Wat je kunt doen...tja, ik denk toch naar een dietiste gaan. Zij kan je ook heel goed vertellen hoe je meer eten op kunt bouwen.
Oud 03-09-2003, 20:56
Verwijderd
Citaat:
FrantiC schreef op 03-09-2003 @ 20:29:
vruchtendrank lust ik wel, maar denk je dat dat nut heeft dan>?
Je hebt idd van die versgeperste en volgens mij ook met extra vitaminen ed. Bij de AH kun je tegenwoordig toch ook ingevroren fruit kopen (ik weet niet precies wat voor fruit, maar goed) of is dat ook seizoensgebonden? En als je wat minder fruit eet dat wat duurder is (elke dag aardbeien is bv. idd niet echt haalbaar (terwijl elke dag een appel wel weer kan), maar elke week één of twee keer kan best en dan ben je ongeveer even duur (misschien ietsje duurder) uit als elke dag een appel) is het ook wat minder duur.
Oud 03-09-2003, 21:45
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Kun je Jus de Orange drinken ter vervanging van een maaltijd?
__________________
Oud 03-09-2003, 21:47
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
hebben jullie ook wel eens een soort vreetbuien? gebeurt vooral als ik me verveel, dan ga ik heel veel eten, koekjes en crackers en chocola enzo.... en weten jullie iets wat helpt?
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote Voeding en Gezondheid topic #36
Verwijderd
500 08-03-2005 17:24
Lichaam & Gezondheid hoeveel calorieen nodig?
Buskruitje
23 28-01-2005 19:23
Lichaam & Gezondheid Hoeveel Kcal
beckham1990
3 21-09-2004 17:30
Lichaam & Gezondheid Gezond dieet
Elmoo
2 04-04-2004 16:44
Lichaam & Gezondheid afvallen
Gianluca *
5 12-02-2004 20:47
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic # 17
Verwijderd
250 09-11-2003 19:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.