Oud 16-08-2002, 10:19
Verwijderd
Wat een negavititeit op dit forum

Snap het niet hoor, het is 2002 lekker mooi weer, iedereen heeft wat die nodig heeft, bijna iedereen dan en toch zijn veel mensen ongelukkig, hoe komt dat toch.

Ben ik dan de enige die zich heel blij voeld en dat is echt niet alleen omdat ik nu een vriendin heb, ik voel mij altijd goed, ken geen verdriet tot nu toe nog niet, vrolijk mijn vrienden ook altijd op, neem ze dus mee in de postieve zin.

Maar ja mijn leven is dan ook super, komt klein beetje door mijn luxe leven, anders was ik nu ook niet online .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2002, 10:42
Verwijderd
Oh neej hoor. Ik kan ook genieten van de zon en al dat soort dingen.. Maar als er bepaalde dingen gebeuren, waarover ik ga lopen piekeren en al dat soort dingen ga ik me rot voelen, rakelt dat dingen op..

En tuurlijk ben je niet de enige.. Maar veel mensen die op psychologie komen komen hier voor her -en erkenning.. die komen hier dus juist omdat ze zich rot voelen. Misschien moet je dan op DK gaan zitten, is volgens mij een stuk vrolijker enzow..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 11:19
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Op DK zeiken ze elkaar af, al valt het nu wel mee

Tja ik er zijn wel meer mensen vrolijk en blij, maar dit is niet voor niet PSYCHOLOGIE, dus ga naar ander forum en geniet van de blijheid...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 11:22
Verwijderd
oke verplaats het dan maar.....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 12:13
dystopia
dystopia is offline
Hmm. Op zich kan hij best open blijven mits er niet geflamed wordt...

Trouwens, je hebt wel een punt. De zon heeft een positieve invloed op het humeur. Hoe dat precies zit weet ik niet. Iig krijg je van 'de zon' vitamine D...
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 12:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Hmm. Op zich kan hij best open blijven mits er niet geflamed wordt...

Trouwens, je hebt wel een punt. De zon heeft een positieve invloed op het humeur. Hoe dat precies zit weet ik niet. Iig krijg je van 'de zon' vitamine D...
De zon heeft bij mij een negatieve invloed op mijn humeur. Ik voel me beroerd, krijg hoofdpijn ga zo maar door, zon is echt persoonlijk...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 13:08
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Gothic schreef:


De zon heeft bij mij een negatieve invloed op mijn humeur. Ik voel me beroerd, krijg hoofdpijn ga zo maar door, zon is echt persoonlijk...
Dan ben je denk ik een uitzondering.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 13:37
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Ben ik dan de enige die zich heel blij voelt
Nee ik voel mee ook heel blij maar heb ook soms minder goeie momenten, en ik vind dat hoort erbij, dan ervaar je des te meer de goeie momenten. Een leven van een permanent heel gelukkig iamand is volgens mij absoluut geen boeiend leven!
Citaat:
dystopia schreef:
Dan ben je denk ik een uitzondering.
Soms heb ik het ook, dat als de zon schijnt, alles me te veel wordt, ik me niet buiten wil wagen, omdat je dan overal buiten mensen ziet die overdreven happy doen en krijg ik claustrofobie. Soms vind ik het des te beter en gezelliger als het regent.
Maar afwisseling is het beste, ik kan er ook van genieten maar niet altijd.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 13:43
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Hmm. Op zich kan hij best open blijven mits er niet geflamed wordt...

Trouwens, je hebt wel een punt. De zon heeft een positieve invloed op het humeur. Hoe dat precies zit weet ik niet. Iig krijg je van 'de zon' vitamine D...
klopt.. net als dat de winter negatief kan werken..

Je hebt toch zoiets als winterdepressie? Daar kan dan veel licht een medicijn tegen zijn enzow..
En ja, ik vind ook dat ie open kan blijven.. een beetje positiviteit is niet verkeerd! En de zon die je opvrolijkt is natuurlijk ook iets psychologisch
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 14:51
Q
Avatar van Q
Q is offline
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 15:13
Verwijderd
Empiristisch gezien herinnert de zon aan zomervakanties uit het verleden. Tijden waar je met vakantie ging naar landen als Oostenrijk en Italie .. tijden waar je met je maatjes ging zwemmen in het buitenzwembad .. tijden waar je soms hele dagen niets anders deed dan voetballen en lol trappen.

Mjah, daar herinnert mij de zon aan. Als ik buiten met mooi weer loop, voel ik me ook automatisch positiever / opgewekter, dan wanneer ik in de winter met het grauwe weer buiten ben.

Anderzijds heeft de winter ook zijn charme, geeft me namelijk een gesloten gevoel .. alsof ik helemaal alleen ben op de aarde soms. Enigzins desolaat misschien, anderzijds is de winter wel de tijd waar ik me het beste kan concentreren. Gedachten zijn dan reiner door de verminderde afleiding.

Maar ja, ik ben vaag
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 15:19
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:


Anderzijds heeft de winter ook zijn charme, geeft me namelijk een gesloten gevoel .. alsof ik helemaal alleen ben op de aarde soms. Enigzins desolaat misschien, anderzijds is de winter wel de tijd waar ik me het beste kan concentreren. Gedachten zijn dan reiner door de verminderde afleiding.

Ja, ik kan het dus zo lekker vinden om in de snijdende kou, met tegenwind, keiharde regen/hagel en ijsel naar huis te fietsen!

dus je bent niet de enige die vaag is
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 16:03
VoRaZ
Avatar van VoRaZ
VoRaZ is offline
Ik heb dat ook wel, in de winter voel ik me ook beter. Behalve dan als ik buiten ben terwijl het regent enzo, zoals Dusjcrib beschrijft .

Ik vind het ook altijd gezellig als ik in bed lig en het regent. Onweer vind ik nog gezelliger. Ik voel me in de winter ook meer alleen, zoals ******** zei.. Maar dan wel op een prettige manier.

Misschien omdat op die momenten, (met sneeuw enzo) je moet denken aan kerst en sinterklaas enzo.

"The most wonderful time of the year"
__________________
"Waarheid zit anders vol paradoxen."
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 16:57
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Soms heb ik het ook, dat als de zon schijnt, alles me te veel wordt, ik me niet buiten wil wagen, omdat je dan overal buiten mensen ziet die overdreven happy doen en krijg ik claustrofobie. Soms vind ik het des te beter en gezelliger als het regent.
Maar afwisseling is het beste, ik kan er ook van genieten maar niet altijd.
Tja in de zomer is het wel drukker buiten, komt het daardoor? Of juist omdat anderen zo vrolijk zijn en jij niet en je dan zoiets hebt van 'waarom zij wel en ik niet'?

Citaat:
Dusjcrib schreef:


klopt.. net als dat de winter negatief kan werken..

Je hebt toch zoiets als winterdepressie? Daar kan dan veel licht een medicijn tegen zijn enzow..
Ja inderdaad, winterdepressie. Kan een solarium/zonnebank denk ik wel helpen want dat is ook UV licht.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 17:00
tacidvs
tacidvs is offline
In de zomer komen alle domme mensen uit hun holen gekropen, zuiver en alleen om mij lastig te vallen. Ik ben graag buiten, in de winter zijn er dan niet zoveel mensen. Nederland is vol mensen
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 18:11
kom7kom7mer
kom7kom7mer is offline
ik ben ook vaak zo blij. Soms wel probleem omdat ik van de negatieve dingen blij wordt. Bijvoorbeeld bij het horen over overstromingen op het nieuws, mogelijke oorlogen, rellen, zinloos geweld slachtoffers etcetera, daar wordt ik nou vrolijk van.

Of wat gras, helpt ook wel. Bier drink met (on)bekenden. Negatieve invloed omzetten in positieve invloed, alles kan positief zijn, als je er maar in geloofd.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 18:42
moucie
moucie is offline
ik moet niet zoveel hebben van de zon, ik vind het vreselijk allemaal die bijzonder overdreven opgewekte mensen, geef mij maar de winter lekker knus en dan zijn er niet zoveel mensen op straat die zitten dan allemaal binnen met een winterdepressie

IK HOU VAN DE WINTER!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 18:54
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:


Dan ben je denk ik een uitzondering.
Denk het niet. Ik denk dat er zat mensen niet van zon ed houden. 'k vind het zo nu en dan wel lekker, maar nu is het toch echt iets te warm naar mijn idee. I love Sweden...daar koelt het iig ook nog af.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-08-2002, 19:35
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
dystopia schreef:


Tja in de zomer is het wel drukker buiten, komt het daardoor? Of juist omdat anderen zo vrolijk zijn en jij niet en je dan zoiets hebt van 'waarom zij wel en ik niet'?
Hmm nee dat denk ik niet, ik voel me ook vaak vrolijk, het is denk ik meer omdat ik me dan meer suf voel door de warmte, en geen zin heb dan iets te doen, ook door de drukte buiten, de mensen die vals vrolijk zijn, allez ja ik weet niet juist.
De winter en dagen wanneer het regent vind ik gewoon 'gezelliger' maar in de zomer inderdaad voel ik me wel vrolijker, dat is dan wel meer onbewust.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 20:10
arrebar
Avatar van arrebar
arrebar is offline
vrolijke mensen die verkijken zich altijd op dit soort dingen, dat jij nou effe alles mee hebt zitten betekend nog niet dat iedereen dat heeft
__________________
ein volk, ein reich, ein lemmy
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 21:49
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Denk het niet. Ik denk dat er zat mensen niet van zon ed houden. 'k vind het zo nu en dan wel lekker, maar nu is het toch echt iets te warm naar mijn idee. I love Sweden...daar koelt het iig ook nog af.
Zweden? Hmm. Alleen vanwege het klimaat of ook vanwege andere redenen? Noorwegen is ook best mooi qua natuur heb ik me laten vertellen. Heb er familie wonen.

Denk jij dat het percentage winterdepressie/zomerdepressie (of noem het 'gelukkig zijn tijdens jaargetijde x en y) 50/50 ligt?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 23:44
Verwijderd
gelukkig zijn jullie niet offtopic gegaan........
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 03:24
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:


Dan ben je denk ik een uitzondering.
Beetje zon is wel ok, maar die warme hete zon en dat k*tweer erbij is niet leuk Ik moet in Italie ook altijd 's middags slapen anders ben ik net een kasplantje. Dus al 2 uitzonderingen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 23:13
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Ik word ontzettend blij van mooi weer en merk altijd goed het effect wat de zon op mensen heeft!

Helaas wordt het dan meestal weer nét iets te benauwd en achja de Nederlander heeft altijd wel iets te klagen!!

Nee ik word blij van de zomer want dan is alles mogelijk en leuk om te doen, in de winter heb ik t alleen maar koud
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 23:31
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Wat een negavititeit op dit forum

Snap het niet hoor, het is 2002 lekker mooi weer, iedereen heeft wat die nodig heeft, bijna iedereen dan en toch zijn veel mensen ongelukkig, hoe komt dat toch.

Ben ik dan de enige die zich heel blij voeld en dat is echt niet alleen omdat ik nu een vriendin heb, ik voel mij altijd goed, ken geen verdriet tot nu toe nog niet, vrolijk mijn vrienden ook altijd op, neem ze dus mee in de postieve zin.

Maar ja mijn leven is dan ook super, komt klein beetje door mijn luxe leven, anders was ik nu ook niet online .
Same here. Psychologie kan best een interessant forum zijn, ik kom hier zo nu en dan ook wel eens kijken. Maar als ik de topiclijst bekijk en de eerste 3/4 topics gaan over mensen met zelfmoordneigingen die vooral dingen niet positief willen benaderen gaat bij mij de zin snel over .
Het één na het andere topic over mensen die denken dat ze dingen oplossen met - of emoties kwijtraken door in hun eigen lijf te snijden (het lijkt g*dverd*mme wel een rage of mode-verschijning ) en mensen met een puberale depressie die het niet meer zien zitten en er graag een einde aan maken.
Alle gevallen over één kam scheren is inderdaad niet op z'n plaats hier, excuses dan ook voor mensen die wèl grote problemen hebben en daar ook met professionele hulp maar moeilijk uit kunnen komen.

Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 10:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2002, 02:48
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
me kut voelen en me goed voelen houden elkaar in evenwicht, zolang dat evenwicht er is ben ik tevreden.
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 17:59
*Legolas*
Avatar van *Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Wat een negavititeit op dit forum

Snap het niet hoor, het is 2002 lekker mooi weer, iedereen heeft wat die nodig heeft, bijna iedereen dan en toch zijn veel mensen ongelukkig, hoe komt dat toch.

Ben ik dan de enige die zich heel blij voeld en dat is echt niet alleen omdat ik nu een vriendin heb, ik voel mij altijd goed, ken geen verdriet tot nu toe nog niet, vrolijk mijn vrienden ook altijd op, neem ze dus mee in de postieve zin.

Maar ja mijn leven is dan ook super, komt klein beetje door mijn luxe leven, anders was ik nu ook niet online .
Niet om je bang te maken, maar mijn leven is ook altijd perfect geweest, tot ik op een gegeven moment op mezelf stuitte. Sommige doen dat nooit en sommige wel. Nou ik dus wel, en nu probeer ik er zo snel mogelijk weer bovenop te komen..
Wes blij dat je nergens last van hebt..
__________________
* Ik kan het niet hebben als iemand me zegt dat ik niet tegen kritiek kan *
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 09:59
miep
Avatar van miep
miep is offline
Ik ben ook vrolijk, heb alleen wat onzekerheden, normaal toch?
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 16:08
Gael
Gael is offline


Das mijn masker LOL

Naja, ehm... Ik ben een wintermens. Ik voel me het beste als het koud is enzo. Raar.. maja...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 00:23
red violin
red violin is offline
Vaak ben ik wel vrolijk, maar soms voel ik me ook echt kut.

Ik vind de winter trouwens ook leuker. In de zomer krijg ik het altijd zo benauwd en gewoon te heet van die zon als het echt warm is en dan heb ik juist nergens meer zin in. Bovendien houd ik van winterkleren, vestjes, dikke jassen met sjaals. Dat zit zo lekker als het koud is. Veel lekkerder dan bijvoorbeeld een bikini ofzo of een hempje en een rokje en je hebt het nog steeds heet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit meiden doet het ineens met meiden [beffen,zoenen etc] Een HYPE??
devilcat
70 29-10-2004 12:52
Verhalen & Gedichten Wiegendood? - Hier ben ik dan
Evito
2 11-10-2002 19:32
De Kantine Aan welke woord heb jij een hekel ?
MORTICIA
128 29-08-2002 20:07
Films, TV & Radio ben ik dan de enige die de harry potter film SLECHT vond?
fruitmand
34 22-03-2002 22:33
Seksualiteit ben ik de enige...
Tiga
21 17-01-2002 15:22
Verhalen & Gedichten Als ik terug kijk!!
bijgochem
5 30-12-2001 13:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.