Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2002, 16:41
Razza
Razza is offline
Ervaringen met Heroine ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2002, 16:44
Euforian
Euforian is offline
Tja .. ik heb het wel een paar keer gedaan.

Het is totaal bewustzijnveranderend.. Alsof je je leven leeft zoals je jezelf droomt ..

ZEER verleidend om het nog een keer te doen, en doordat de uitwerking pijnlijk en lang is heb je de neiging om meteen na de trip weer een fix te nemen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 16:44
Razza
Razza is offline
Lijkt me wel wreed hehehe
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 16:45
Euforian
Euforian is offline
Doen we wel een keer
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 16:46
Razza
Razza is offline
Hahahah ok !

We halen SunShine er ook bij

[Dit bericht is aangepast door Razza (03-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:42
SunShine 18
SunShine 18 is offline
hahaha neee nooit!!!

heroine gaat ECHT te ver voor mij....

coke ligt echt op de grens... (of er net overheen...ben er nog niet helemaal uit )

x
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:44
Euforian
Euforian is offline
Heheh SunShine aan de naald
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:44
SunShine 18
SunShine 18 is offline
he maaar ik ben wel nieuwsgierig......

leg eens wat uitgebreider uit hoe het gaat ?
van begin tot eind.....

x
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:54
SunShine 18
SunShine 18 is offline
Hahaha....nee ECHT NEVER NOOIT NIET...

dat HOOP ik echt..dat et nooit zover met mij zal komen....

Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:58
purple
purple is offline
is di nou serieus???

voor het geval da: ik heb daar dus echt geen zin in. jointje ok, alcohol ok. alleen padoos vinnik al eng laat staan heroine. alleen dat valt niet te vergelijken. alleen dat ik het liever bij soft soft sotft drugs houd... en nix daarbuiten want dat lijkt me gewoon zooooo eng!!


xm
__________________
En toen kwam de spreekwoordelijke aap uit de al even spreekwoordelijke mouw.......
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 09:44
Jenally
Jenally is offline
Ik zie vaak hoe het afloopt met mensen die ooit aan de heroine zijn begonnen, dat schrikt wel af...(Vader werkt met verslaafde mensen en zo)
Evengoed denk ik dat ik het ooit toch ga proberen, maar pas als ik zeker weet dat ik geestelijk sterk genoeg ben om er daarna af te blijven.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 21:04
SunShine 18
SunShine 18 is offline
Heeft er niemand spannende verhalen te vertellen over ervaringen met Heroine?????

gaat allemaal ook wel erg ver, maar ben gewoon nieuwsgierig
x
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 14:25
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
SunShine 18 schreef:


heroine gaat ECHT te ver voor mij....

coke ligt echt op de grens...
coke is erger..


__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Euforian schreef:
Tja .. ik heb het wel een paar keer gedaan.

Het is totaal bewustzijnveranderend.. Alsof je je leven leeft zoals je jezelf droomt ..
da hebk ook een keer gehad... maar dan met wiet

Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 16:24
SunShine 18
SunShine 18 is offline
Citaat:
Mugshot schreef:
coke is erger..


Ja??? daar geloof ik niks van....
hoe kom je bij die wijsheid ?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:40
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
SunShine 18 schreef:

Ja??? daar geloof ik niks van....
hoe kom je bij die wijsheid ?
Misschien merk je na een keer snuiven minder als na een keer spuiten maar de schade die het in het lichaam en vooral op lange termijn op de geest oplevert is bij cocaine groter.
Veel mensen raken psychisch compleet in de war als de coke aan het uitwerken is en kunnen er zelfs agressief van worden.
Heroine maakt ook een hoop kapot maar wordt door het lichaam vrij goed verwerkt, het effect is op lange termijn vooral op de geest en zorgt voor enorme onverschilligheid en verslaving.

Maar die dingen liggen ver over mijn grens, mijn grens ligt bij paddowen en dergelijke middelen.
Zelfs xtc gaat veel en veels te ver voor mij.

__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 01:29
Euforian
Euforian is offline
Citaat:
SunShine 18 schreef:

Ja??? daar geloof ik niks van....
hoe kom je bij die wijsheid ?
Hehehe...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 15:35
stb
stb is offline
nou nee hoor liefje.
ik begon ook met een keer enzo.
nu ben ik 2 jaar verslaafd.
en heb echt hulp nodig.
zeg niet dat het nooit bij jou zou zou worden.
want dat dacht ik ook.
nu ben ik heel erg vermagerd.
en ik zie ne hoor dingen die er niet zijn.
heel eng.
dus plies plies.
probeer het niet eens.
het is echt ver over de grens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat:
SunShine 18 schreef:
hahaha neee nooit!!!

heroine gaat ECHT te ver voor mij....

coke ligt echt op de grens... (of er net overheen...ben er nog niet helemaal uit )

x
__________________
/
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2002, 10:48
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Predjuh schreef:
volgens mij weet jij echt niet waar je overpraat ? weet jij wel wat heroine geestelijk met je doet op langere termijn ? omg geef geen bullshit informatie door.

vergeet niet dat dat ook deels komt juist omdat dat spul illegaal en peperduur is.
daardoor kom je in de problemen, omdat je constant bezig bent met de vraag waar je je volgende shot vandaan moet halen.
Freud nam ook elke dag morfine en/of cocaine en hij hield er niks slechts aan over.
omdat hij als psychiater er makkelijk aan kon komen.

Coke doet helemaal niks met je lichaam, want het word opgenomen via bloedstroompjes in je neus,

WHAHAHA. Coke doet niks met je lichaam LOL.

en coke is niet alleen agresief makend als het uitwerkt, ook als het werkt. Wanneer je coke heb genomen voel je je superman, en dat je alles en iedereen aankan, vandaar die agresie (en ja ik heb er ervaring mee)

eens.

Geestelijk is het slopend ja, maar echt NO WAY erger dan heroine.
het hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt. ze hebben beide totaal andere effecten en gevaren.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 17:03
Locke
Locke is offline
Lol als je hard drugs neemt neem dan coke want das nog wel een van de 'minst erge' hard drugs kzeg niet dat het goed is natuurlijk ..
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:48
Copelanl)ia
Avatar van Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
uhm wat verwoest xtc dan??
en weet iemand of paddo's nog bijwerkingen heeft op lange termijn, want die heb ik zelf nog niet kunnen ontdekken op voorlichtingssites.
__________________
Is it tomorrow, or just the end of time?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 01:33
De-GeXte
De-GeXte is offline
Citaat:
Predjuh schreef:

ook maag, nieren, darmwand, en hersens, maar niet zo zwaar als Speed.
Mondje over speed makker !! das mijn drug !!! whaaahha

Huh ? ja !!
Maar je hebt wel gelijk hoor ... koppie kapot
__________________
Ik ben niet gek !! jullie zijn allemaal gek ! whahahaa :P %-) tjoek tjoek !! kun jij ook met je oren ??

Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 01:35.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 01:51
De-GeXte
De-GeXte is offline
Citaat:
Predjuh schreef:


dat neemt niet weg dat Speed schadelijker is als Coke en XTC
heb paar keer speed gebruikt, en vond het ook niet zo leuk geef mij dat spacy gevoel van XTC maar
Coke maakt me lam en xtc zeverig .. kvind speed vooral beter omdat je er helder en aanwezig van word

maar de lange termijns gevolgen zijn minder ... kben zwaar agressief geworden en hoofdrekenen is ook erg moelijk

maarja kheb wel lol gehad he
__________________
Ik ben niet gek !! jullie zijn allemaal gek ! whahahaa :P %-) tjoek tjoek !! kun jij ook met je oren ??
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 14:10
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Copelanl)ia schreef:
uhm wat verwoest xtc dan??
en weet iemand of paddo's nog bijwerkingen heeft op lange termijn, want die heb ik zelf nog niet kunnen ontdekken op voorlichtingssites.

XTC verneukt je lange-termijn geheugen en je concentratievermogen kan er van achteruit gaan. voor het brein is het eigenlijk de gevaarlijkste drug. neem 1 XTC pil en het kan een jaar later nog onder een MRI-scanner gezien worden.
op zich heb je er natuurlijk geen problemen mee dat je lange termijn geheugen achteruit gaat maar je moet het niet te vaak doen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 00:34
Predjuh
Predjuh is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:



XTC verneukt je lange-termijn geheugen en je concentratievermogen kan er van achteruit gaan. voor het brein is het eigenlijk de gevaarlijkste drug. neem 1 XTC pil en het kan een jaar later nog onder een MRI-scanner gezien worden.
op zich heb je er natuurlijk geen problemen mee dat je lange termijn geheugen achteruit gaat maar je moet het niet te vaak doen.
grappig is dat dit nog steeds allemaal niet 100 % bewezen is maar over een jaartje of 20 zullen we het wel merken als de eerste generatie pillenslikkers last gaat krijgen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2002, 23:28
De-GeXte
De-GeXte is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:



XTC verneukt je lange-termijn geheugen en je concentratievermogen kan er van achteruit gaan. voor het brein is het eigenlijk de gevaarlijkste drug. neem 1 XTC pil en het kan een jaar later nog onder een MRI-scanner gezien worden.
op zich heb je er natuurlijk geen problemen mee dat je lange termijn geheugen achteruit gaat maar je moet het niet te vaak doen.
Je lange termijnsgeheugen ??? Nee toch ??? je korte termijnsgeheugen toch ???
__________________
Ik ben niet gek !! jullie zijn allemaal gek ! whahahaa :P %-) tjoek tjoek !! kun jij ook met je oren ??
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 07:09
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Degenen die het willen proberen zouden zich toch eens prychisch moeten laten testen...
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 22:25
nao
nao is offline
speed meeste risico op verslaving omdat het GOEDKOOP is en makkelijk te krijgen is de drempel veel minder hoog om meer te nemen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:28
De-GeXte
De-GeXte is offline
Citaat:
nao schreef:
speed meeste risico op verslaving omdat het GOEDKOOP is en makkelijk te krijgen is de drempel veel minder hoog om meer te nemen
Huh ? ja hoor !!! echt niet MEER he !! nog eens ok maar MEER ?? je vat echt niet meer speed want als je iets te veel pakt krijg je daarna een slapeloze week kado waarin je kunt bedenken wat je nu toch weer hebt gedaan en dan weet je de volgende keer echt wel dat je fout zat.

En zeker na die slapeloze week word je ook duidelijk dat je iets goed fout gedaan hebt want dan kun je al die slaap gaan inhalen !!gvd wa ben je dan moe, chaggie en agressief

wel een punt : Speed is idd erg goedkoop en erg leuk

Edit: typos eruitgehaald
__________________
Ik ben niet gek !! jullie zijn allemaal gek ! whahahaa :P %-) tjoek tjoek !! kun jij ook met je oren ??

Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 18:30.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:23
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:



XTC verneukt je lange-termijn geheugen en je concentratievermogen kan er van achteruit gaan. voor het brein is het eigenlijk de gevaarlijkste drug. neem 1 XTC pil en het kan een jaar later nog onder een MRI-scanner gezien worden.
no way voor `t brein de gevaarlijkste drug!! LSD kan zomaar optreden als je het 1x gehad hebt als ik bijv. nu lsd neem en ik ben 50 dan kan ik ineens een trip hebben met nare gevolgen (werk, relatie, verkeer, gezondheid enz enz) als je beetje pech hebt dan heb je later een bad-trip dat sucks helemaal duz LSD is psygisch gezien veel erger/heftiger voor de lange termijn!
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:56
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
Mugshot schreef:


coke is erger..


spreek je uit ervaring?
nee? hou dan je mond

het hangt trouwens af van op welk punt je ze vergelijkt
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:58
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
nm
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:50
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
1lijmsnuifen is t gevaarlijkst is goedkoop zie je eigenlijk alleen bij kinderen in sloppewijken 3e wereld landen.

2Crack is lekker goedkoop is de mooiste drug die er bestaat vraag maar aan ex veslaafde junkies, je bent in de hemel duurt ongeveer 10 a 60 sec zeer verslafend om nog een keertje in de hemel te komen.

3heroine voelt je lekker wiegen, je ziet er erg verrot uit als t werkt.
Gram kost ongeveer 30 piek, bolletje een tientje is verslafend in je hersenen om t nog een keer te gebruiken,gaat er minder kapot aan gaan als 1 gram coke vergeleken met 1 gram heroine.

4speed is rommel der drugs zitten kattenbrokken honden schijt noem t maar op om t zo goedkoop mogelijk te maken.
Is lekker goedkoop als je buiten koopt kost 2 pilletjes 5, 6.5 guldens ongeveer ,gram ongeveer 15 piek of wat minder.
als je een zwakhart hebt kan t al snel fout gaan.

4 LSDis verslafend, gevaren zijn bij werking als je t in eentje doet waarschijnelijk had herman brood t ook gebruikt toen die sprong van de Hilton,

5coke minder verslaafd door de prijs en werking is net zo als speed oppepend, maar de drugs is veel schoner dan speed of wat dan ook.

6XTC[MDMA,PMA,MDA,DMX] hangt er gewoon af wat je krijgt van 1 pilletje doodgaan kan niet alleen met een zwakhart,je kan je veel beter beschermen dan andere drugs water drinken,iets van zout eten om vocht vast te houden,vitamine c nemen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:56
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Ik ben 2 keer verslaafd geweest en ook weer afgekickt,en het is echt een hel geloof me,ik was er bijna tijdens het afkicken er geweest,ben nu ruim een half jaar clean en nog steeds merk ik wat bijverschijnselen.
Spannende verhalen.
ach je durft en doet wat meer omdat je niet bang bent,want emotie voel je niet meer,geen angst,geen boosheid of verdriet,maar blij of geil wordt je ook niet dus het vaagt echt alles weg.Heroine is vernietigender dan coke dat hebben ze me zelf bij het afkickcentrum verteld,heroine is de ergste drug wat dat betreft
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Heroïne - Een geweldige ervaring tot een ramp!
HaroldVanBlaade
2 18-03-2016 17:54
Drugs & Alcohol heroiene verhalen....
punk mae
15 26-11-2002 17:11
Drugs & Alcohol Ik heb ervaringen nodig
Angelic
13 30-10-2002 11:20
Drugs & Alcohol Wie is er wel eens in aanraking gekomen met heroine?
irisje01
2 21-07-2002 18:53
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 10:39
Drugs & Alcohol Ervaringen met (Crack) Cocaine.
Isa
25 28-01-2002 20:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.