Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2003, 22:30
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Ik ga proberen om dit in zo weinig mogelijk woorden uit te leggen:
Sinds ik vrij jong was vond ik het absoluut niet aangenaam om verliefd te worden...Ik heb de zaak steeds opgekropt tot het overging maar dat duurde telkens een heel eind (telkens meer dan een jaar)...Iedere keer als ik verliefd ben, voel ik nooit geluk ofzo...Met uitzondering als ik bij het meisje ben natuurlijk, maar vlak daarna voel me steeds rot...
Toen ik 14 was ben ik een jaar verliefd geweest op iemand waar ik amper mee omging (behoorlijk naief ik weet het, maar probeer met zoiets om te gaan) We konden het wel met elkaar vinden als oppervlakkige vrienden, maar verder ging het niet...
Juist toen ik haar begon te vergeten (na meer dan een jaar) kwam ik terecht in een andere klas waar ik na 3 weken verliefd werd op iemand anders. Ik verwachtte dat het niet meer zo slecht ging zijn als voorheen, maar uiteindelijk viel het stukken zwaarder tegen...Ik ben zelfs op een avond ten einde raad met haar nicht opgetrokken omdat ik gelijkenissen zag met haar En eigenlijk voelde ik absoluut niets voor dat meisje, ik dacht dat ging helpen om me over die rotgevoelens te zetten...Nee dus

Zij en ik zijn nu hele goeie vrienden en ik voel me er perfect goed bij...Ze zegt dat ze het heel tof vind om me te hebben als goeie vriend enzo...Met de tijd wil ik ook niets meer, ik wil haar enkel als vriendin, wat me nu perfect zou lukken volgens mij, zonder andere gevoelens (ik voel me wel nog steeds een beetje klote als ze of fuiven met iemand staat te kussen...Maar dat valt best mee, ik ben al een eind niet meer verliefd op haar, gelukkig)

Nu, ik heb gisteren iemand ontmoet die al een vriend had...We hadden wat gedanst, gepraat dat soort zaken...En het klikte heel goed tussen ons...Telkens we gedanst hadden gaf ze me een kus (gewone kus), ze speelde met mijn haar en we waren echt heel close zonder ik mezelf iets wijsmaak...Op een gegeven moment fluisterde ze in mijn oor dat ze me ontzettend lief vond, en dat ze zou weten wie te moeten kiezen als ze geen vriend had...Ik heb toen niets geantwoord, haar alleen dichter bij me aangetrokken toen we danstten

De dag erna voelde ik me echt rot, en ben ik echt bang om weer verliefd te worden (zelfs voor de weinige keren dat het wederzijds is)
Wat moet ik hier in godsnaam meedoen...Ik ben nog niet niet tenvolle verliefd, maar ik weet zeker dat het goed genoeg klikt om samen te kunnen zijn...Ik weet gewoon niet wat het beste is...Enerzijds heeft ze al een vriend, en zou ik terug heel lang slecht moeten gaan voelen zelfs al voelt ze iets voor me....Anderzijds zou ik misschien niet meer bang zijn om verliefd te worden als er tussen zij en ik ooit een kans komt...Wat te doen?
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2003, 22:43
Verwijderd
Moeilijk.
Eerst zou ik niet gelijk m'n gevoelens de vrije hand geven. En aankijken of het echt wat wordt.
Daarna kan je altijd nog knetterverliefd worden.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 22:45
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
ik vind het ook een beetje sletterig van dat meisje eigenlijk......ga alsjeblieft niet te veel op mijn mening af, maar volgens mij doe je er niet goed aan om nou net op haar verliefd te worden.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 22:49
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Ik zou zeggen: als je écht verliefd bent, ga er dan voor. Maar anders kun je denk ik beter niets doen en hoop ik voor je dat je niet (al te) verliefd wordt. Maar je moet dat meisje niet van haar vriend af gaan pakken omdat je haar gewoon wel aardig vind, lijkt me.
Uiteindelijk vindt je vast wel iemand op wie je echt verliefd wordt en die dat dan ook op jou is. Succes ermee!
__________________
Mommy, that salesman's on TV!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 23:30
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Thx...Ik vind haar net iets meer dan juist aardig, maar ongeloofelijk verliefd, dat nou ook weer niet...Ze is een van de weinige meisjes waarmee ik goed kan praten (al is ze zelf nogal sociaal) Een bevlieging is het ook niet omdat ik haar voordien al gezien heb, en haar toen gewoon aardig vond

Ik hou bewust mijn gevoelens onder controle omdat ik niemand wil kwetsen...Ik wil gewoon normaal kunnen omgaan met verliefdheid, en ik weet niet of dit een goeie kans is
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 08:55
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Je kunt jezelf beschermen door niet verliefd te worden, en te wachten tot zij zegt echt verliefd te zijn. Maar dan nog bestaat de kans dat zij later niet meer verliefd is. Dus eigenlijk is er geen gulden middenweg.
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:54
avantasia
Avatar van avantasia
avantasia is offline
Ik word nooit verlieft, moet je niet doen ook. Ik heb volledige controle over mezelf.
Verlieft zijn is kut!!!
Iemand versieren is leuk.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:04
blote bosmens
blote bosmens is offline
Verliefd zijn is idd een lastig zaakje.
De keren dat ik echt verliefd geweest ben zijn ook altijd slecht afgelopen en het is ook veel niet wederzijds geweest, maarja...

Ik voel me wel gelukkig dan, ook al is het van korte duur en ik geloof dat die paar momenten de moeite wel waard zijn....

sterkte zou ik zeggen en ga voor het meisje waarbij je je echt voelt zweven! En als dat niet zo is, dan zal het nog wel komen later in je leven (bij iemand anders misschien?)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:40
FastDuck
FastDuck is offline
verliefdzijn is ZO dubbel.
eigenlijk is het gewoon kut...
maar tja... je moet er alleen aan beginnen als je er klaar voor bent.
en het ,,ik krijg anders zo'n spijt'' gelul slaat nergens op.
als je er niet 100% achter staat moet je je niet onnodig in de shit werken.
het kan heel leuk zijn maar die momentjes zijn schaars.
*ze zijn wel de beste die er zijn maar dat terzijde *
__________________
ga iets nuttigs doen. eten of vrienden maken ofzo*
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 21:15
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Het meisje dat me echt doet zweven zeg je...

Is dat niet juist dom om te doen, omdat je juist het risico hebt om de grootst mogelijke ontgoocheling te hebben...En dat risico is echt behoorlijk groot (alhoewel hetgene wat je zegt op het eerste zicht wel goed klinkt)

Het meisje dat me doet zweven is ook steeds het meisje dat me ongelukkig maakt, das gewone de klotezaak telkens ik verliefd op iemand wordt

Ik denk dat ik gewoon ga voor iemand die ik niet zo heel leuk vind...Als ik dat niet zou doen slaan de stoppen vast gewoon door...damn volgens mij ben ik goed ziek lol
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 08:25
blote bosmens
blote bosmens is offline
Volgens mij probeer je het allemaal veel te rationeel aan te pakken. Liefde zijn nu eenmaal gevoelens en geen schaakspelleke.

Kun je ook eens zeggen waarom dat meisje je zo ongelukkig maakt? Is het om iets dat zij doet/niet doet? Misschien past ze gewoon niet eens bij je? Dan moet gewoon verder zoeken tot je het juiste type te pakken hebt. Ook al ben je nu smoorverliefd, als jullie niet samen horen dan loopt het toch zoiezo fout af.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd
jensvhw
5 02-11-2010 13:45
Liefde & Relatie Verliefd, maar door verleden onzeker...
Verwijderd
8 04-11-2005 14:13
Liefde & Relatie Help! Probleem ivm ex in Frankrijk en nieuwe vriendin.
:P
10 07-12-2003 21:28
Liefde & Relatie bang om alleen te zijn?
hopefully
5 25-07-2003 12:23
Liefde & Relatie *kuch* help! [bang zijn, maar waarvoor?]
stout!
38 14-05-2003 19:55
Liefde & Relatie Liefde maakt je kwetsbaar => daarom afwijzing.
Severus
16 26-09-2002 04:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.