Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 16:13
onzinnigegothic
onzinnigegothic is offline
ik erger me rot aan hoe ze op bv het journaal over schrebrenita doen. net alsof het de schuld van de militairen was, na al het ergs wat ze daar gezien hebben gaat de nederlandse media en politiek doen alsof het hun schuld is
__________________
ill call him, mini me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2002, 16:29
Verwijderd
Ja, daar erger ik me ook ontzettend aan. Er wordt de indruk gewekt dat die Dutchbat-militairen die moslimmannen zelf hebben gedeporteerd, terwijl ze eigenlijk alleen maar nalatig hebben gehandeld. Ze hebben niet echt een actieve rol gespeeld. Er wordt achteraf wel heel makkelijk over gedaan, met tranentrekkers als die wijven uit Srebrenica die dan achteraf het Nederlandse volk beschuldigen van 'genocide'. Walgelijk.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:41
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Karremans is de hoofdschuldige (wat nalatigheid betreft dan) IMHO....
en daarnaast ook minister van defensie en de NAVO die geen luchtsteun wouden geven.

Herrineren juillie je trouwens dat fotorolletje? Ik geloof er nu echt geen ruk meer van dat dat een ongeluk was....
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:44
onzinnigegothic
onzinnigegothic is offline
ja precies, en die tasjes waarin die documenten zaten waren ook erg spottend, zag je paul rosemoller met een linnen schrebrenita tasje. dus als je nog een keer in de een supermarkt in den haag komt moet je niet raar opkijken als je kok zijn boodschappen in een schrebrenita tasje ziet doen
__________________
ill call him, mini me
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 13:14
twiety
twiety is offline
http://nu.nl/document?n=55045


Melkert: 'Opstelling van Balkenende is stuitend'

Uitgegeven: 11-4-2002 13:00

UTRECHT - PvdA-lijsttrekker Melkert vindt het 'stuitend' dat zijn CDA-collega Balkenende het NIOD-rapport over de val van Screbrenica heeft gebruikt voor partijpolitiek. Volgens Melkert mogen politieke partijen het rapport niet aanwenden om elkaar de schuld in de schoenen te schuiven.



Melkert zei dat donderdag tijdens een debat met Balkenende in het De Bruijne Lyceum in Utrecht. Balkenende zei woensdag na het verschijnen van het NIOD-rapport dat de rol van premier Kok daarin onderbelicht is gebleven, terwijl de onderzoekers wel forse kritiek uiten op ex-bewindslieden van het CDA als Lubbers en Van den Broek en de VVD'er Voorhoeve.

Melkert wees erop dat in 1993 alle politieke partijen het uitzenden van Nederlandse militairen naar Screbrenica hebben gesteund. "Het debat moet niet zijn: wie heeft er in 1993, 1994 of 1995 fouten gemaakt. Het debat moet zijn: wat kunnen we in godsnaam hiervan leren."



Tuuuurlijk, weer lekker paars. Hooguit 'sorry' zeggen, maar verantwoordelijkheid wordt nooit genomen (waarbij je verantwoordelijk zijn niet moet verwarren met schuldig zijn overigens). Lekker met z'n allen fout zijn, zodat niemand op z'n kop krijgt. 't Begint bijna te wennen. Blergh!

Laatst gewijzigd op 11-04-2002 om 13:18.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:14
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
twiety schreef:
http://nu.nl/document?n=55045


Melkert: 'Opstelling van Balkenende is stuitend'

Uitgegeven: 11-4-2002 13:00

UTRECHT - PvdA-lijsttrekker Melkert vindt het 'stuitend' dat zijn CDA-collega Balkenende het NIOD-rapport over de val van Screbrenica heeft gebruikt voor partijpolitiek. Volgens Melkert mogen politieke partijen het rapport niet aanwenden om elkaar de schuld in de schoenen te schuiven.



Melkert zei dat donderdag tijdens een debat met Balkenende in het De Bruijne Lyceum in Utrecht. Balkenende zei woensdag na het verschijnen van het NIOD-rapport dat de rol van premier Kok daarin onderbelicht is gebleven, terwijl de onderzoekers wel forse kritiek uiten op ex-bewindslieden van het CDA als Lubbers en Van den Broek en de VVD'er Voorhoeve.

Melkert wees erop dat in 1993 alle politieke partijen het uitzenden van Nederlandse militairen naar Screbrenica hebben gesteund. "Het debat moet niet zijn: wie heeft er in 1993, 1994 of 1995 fouten gemaakt. Het debat moet zijn: wat kunnen we in godsnaam hiervan leren."



Tuuuurlijk, weer lekker paars. Hooguit 'sorry' zeggen, maar verantwoordelijkheid wordt nooit genomen (waarbij je verantwoordelijk zijn niet moet verwarren met schuldig zijn overigens). Lekker met z'n allen fout zijn, zodat niemand op z'n kop krijgt. 't Begint bijna te wennen. Blergh!

Jezus! Verwacht je nou echt dat ze binnen 2 dagen hun eindbeslissing nemen ofzo?! Verantwoordelijk zal er zeker worden genomen, lees neit alleen van die mediabronnen waar vaak heel veel dingen niet aan kloppen, ik zou maar beter naar beelden van die gasten(tijdens het journaal of een programma) kijken, dat zou toch een betere indruk moeten geven dan dit. En idd, ze zijn allemaal fout bezig geweest in DIE tijd, daarom dient de verantwoordelijk door hen allen genomen te worden en dat gebeurd dus echt niet in 2 dagen!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:18
DruidessI
DruidessI is offline
Ik will geen propaganda voor de SP hier neerzetten, maar ik dacht dat de links die je op hun pagina vind wel handig zijn, wat betreft dit onderwerp:

http://www.sp.nl/nieuws/srebrenica/

En nog wat neutrale info:
http://www.nrc.nl/dossiers/Srebrenica/index.html
http://www.volkskrant.nl/nieuws/nede...414411797.html

Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle

Laatst gewijzigd op 11-04-2002 om 15:24.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:23
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
Voorbeeldje wat me nogal stootte was dat een plaatselijke krant kopte met "Dutchbat soldaten niet schuldig aan moord" .. lijkt me duidelijk waarom.
__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 19:21
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Herrineren juillie je trouwens dat fotorolletje? Ik geloof er nu echt geen ruk meer van dat dat een ongeluk was....
Dat geloofde ik al niet toen ik het voor het eerst hoorde, het is wel erg toevallig dat net dit rolletje is mislukt....zeker met de profesionele afdrukapparatuur waarover de regeringslaboratoria ongetwijfeld beschikken.

[althans ik neem niet aan dat ze het rolletje naar het Kruidvat oid hebben gestuurd ]
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 09:52
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:


Dat geloofde ik al niet toen ik het voor het eerst hoorde, het is wel erg toevallig dat net dit rolletje is mislukt....zeker met de profesionele afdrukapparatuur waarover de regeringslaboratoria ongetwijfeld beschikken.

[althans ik neem niet aan dat ze het rolletje naar het Kruidvat oid hebben gestuurd ]
Precies, en wat die huilenende wijven betreft Nare Man, Ik snap niet dat je daar zo koud over kan doen. Jouw moeder zou ook nog jaren later treuren als haar zonen, man, en broers of whatever zomaar vermoord waren.

Ik vind niet dat de Dutchbatters iets fouts hebben gedaan, ik geloof best dat ze gedaan hebben wat de konden, wat ik niet over Karremans en de Fransen kan zeggen. En die Radovan Karadzic die toendertijd hoofdverantwoordelijke was voor de dood van al die mensen, mag wat mij betreft levenslang laten boeten samen met Generaal Ratko Mladic .
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 10:01
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef:


Precies, en wat die huilenende wijven betreft Nare Man, Ik snap niet dat je daar zo koud over kan doen. Jouw moeder zou ook nog jaren later treuren als haar zonen, man, en broers of whatever zomaar vermoord waren.
Oh, heel simpel. Je kunt je onmogelijk alle huilende en zielige mensen in het nieuws persoonlijk aantrekken, anders word je gek. Ik studeer strafrecht, en als je je het leed van slachtoffers allemaal persoonlijk gaat aantrekken, word je ook gek. Dat moet je dus niet doen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 10:10
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
hee dat debat was in mijn ouwe school
als ik dat had geweten, was ik gaan kijken!
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 10:31
twiety
twiety is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Jezus! Verwacht je nou echt dat ze binnen 2 dagen hun eindbeslissing nemen ofzo?!

Nee, maar het paarse handje boven het hoofd houden en het de aandacht afhouden van de verantwoordelijken (daarvoor hoeft niet in de plaats hiervan het leren van wijze lessen van het verleden voor de toekomst, kan beide) is al wel snel begonnen. Er moet gekeken worden wie waarvoor verantwoordelijk was en in welke mate en afhankelijk van die mate moeten acties worden ondernoemen.

Verantwoordelijk zal er zeker worden genomen, lees neit alleen van die mediabronnen waar vaak heel veel dingen niet aan kloppen, ik zou maar beter naar beelden van die gasten(tijdens het journaal of een programma) kijken, dat zou toch een betere indruk moeten geven dan dit.
Uhhuh. Ik geloof dat ik hier kok hoorde zeggen medeverantwoordelijk te zijn, maar hij wist niet hoe snel hij moest zeggen dat dat voor iedereen het geval was en dat hij nog steeds iedereen recht in de ogen kon kijken. En dat vind ik slecht! Bovendien is hij als premier niet alleen medeverantwoordelijk, maar vooral eindverantwoordelijke.
Je hebt gelijk, geeft een nog betere indruk!

En idd, ze zijn allemaal fout bezig geweest in DIE tijd, daarom dient de verantwoordelijk door hen allen genomen te worden en dat gebeurd dus echt niet in 2 dagen!
...en het liefst zouden ze hun mond hierover dichthouden tot na 15 mei. Ik verwacht inderdaad enigszins een verantwoordelijkheidsbetuiging, ze kunnen het ook niet maken om dat niet te doen. Ik verwacht echter dat dit collectief zal gebeuren, dat mensen persoonlijk buiten schot blijven en/of er met een 'sorry' vanaf komen en er verder geen consequenties zullen volgen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:23
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
In principe zijn mensen als Karadzic en Mladic inderdaad hoofdverantwoordelijke voor al de dode mensen die zijn gevallen.
Ik kan me haast niet voorstellen dat de Dutchbatters met opzet zich zo nalatig hebben gedragen waardoor slachtoffers zijn gevallen.
Karremans, die zichzelf volgens mij onschendig bevindt in zijn kostuum, mag wel op bepaalde zaken worden aangesproken.
Hij wist zo goed het beleid uit te stippelen en een leider die niet adequaat handelt is naar mijn inziens geen goede leider.
Ook al heeft hij nog zoveel medailles.
Waarom heeft Karremans überhaupt eigenlijk altijd zijn uniform aan?
Als ik melkboer ben en ik mag in NOVA, dan kom ik toch ook niet in m’n witte jas m’n verhaal doen.

En nare man, je kunt je het leed van anderen niet persoonlijk aantrekken maar je kunt er ook niet zo koudjes over doen.
Als je al het nieuws persoonlijk zou aantrekken dan zou je inderdaad gek worden, maar dat wil nog niet zeggen dat het niets meer betekent.
Je hoeft het leed niet persoonlijk aan te trekken, maar je moet er wel rekening mee houden.
Ik ben het met je eens dat het natuurlijk onzin is dat Dutchbatters ervan worden beschuldigd dat mensen zijn vermoord, maar als je verwacht dat je wordt beschermd tegen moordenaars en dit gebeurt niet kan ik me woede ook wel enigszins inbeelden.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 20:02
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
nare man schreef:


Oh, heel simpel. Je kunt je onmogelijk alle huilende en zielige mensen in het nieuws persoonlijk aantrekken, anders word je gek. Ik studeer strafrecht, en als je je het leed van slachtoffers allemaal persoonlijk gaat aantrekken, word je ook gek. Dat moet je dus niet doen.
Het gaat hier niet om een of twee mensen, is het niet?
Het gaat wel over 7400 man.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 20:45
Verwijderd
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Karremans is de hoofdschuldige (wat nalatigheid betreft dan) IMHO....
en daarnaast ook minister van defensie en de NAVO die geen luchtsteun wouden geven.

Herrineren juillie je trouwens dat fotorolletje? Ik geloof er nu echt geen ruk meer van dat dat een ongeluk was....
nalatigheid: nee

wat zou je dan willen zien?

dat die lui zich opgeofferd hadden?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 21:31
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Havock schreef:


nalatigheid: nee

wat zou je dan willen zien?

dat die lui zich opgeofferd hadden?
Yeah right, dan zouden ze zijn omgekomen, geloof je het zelf? Een klein beetje hulp was toch niet te veel gevraagd??
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 22:08
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Ons heel land word beschuldigd van een grote massamoord.
Waarom is dit grotendeels voor de pers verschenen?
ik maar denken dat ze niet veel info achterhouden



KUTNAVO en waarom zouden ze de Joint Strike Fighter aanschaffen als ze em toch niet gebruiken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-04-2002, 17:43
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef:


Yeah right, dan zouden ze zijn omgekomen, geloof je het zelf? Een klein beetje hulp was toch niet te veel gevraagd??
juist, ze hadden gewoon die servische troepen daar gewoon zo hard moeten bombarderen dat hun klein-klein kinderen de explosies nog voelden

maar het probleem ligt niet bij de NAVO, het ligt bij de VN; VN=bureaucratie
bureaucratie= de oorzaak van veel ellende in de wereld..

ik zeg niet dat de VN ellendig is (hebben ze aan gewerkt) maar toen waren ze gewoon LAF!

klerebureaucraten...
ik zou het zelf beter gedaan hebben dan zulke incompetente lamzakken
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:12
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Havock schreef:


juist, ze hadden gewoon die servische troepen daar gewoon zo hard moeten bombarderen dat hun klein-klein kinderen de explosies nog voelden

maar het probleem ligt niet bij de NAVO, het ligt bij de VN; VN=bureaucratie
bureaucratie= de oorzaak van veel ellende in de wereld..

ik zeg niet dat de VN ellendig is (hebben ze aan gewerkt) maar toen waren ze gewoon LAF!

klerebureaucraten...
ik zou het zelf beter gedaan hebben dan zulke incompetente lamzakken

'Voorhoeve wilde bovenop de feiten zitten in plaats van er steeds achteraan te moeten hollen. Hij rekende daarbij op loyaliteit, steun en een goed gevoel voor politieke verhoudingen'.

Maar de werkelijk was anders.

'De Koninklijke Landmacht had andere prioriteiten, waardoor de minister relatief laat en dikwijls inadequaat (of een enkele keer zelfs helemaal niet) werd geïnformeerd.' De landmachttop bestond destijds uit bevelhebber Couzy, en zijn plaatsvervanger Van Baal, de huidige bevelhebber.

De minister kreeg tevens onvoldoende informatie over gevoelige onderwerpen zoals strafbare feiten die begaan werden door Dutchbatters, het (dis)functioneren van overste Karremans, en de negatieve houding in het bataljon tegenover Moslims. Generaal Couzy onthield de minister belangrijke gegevens. Zo suggereerde hij over de deportatie van vluchtelingen 'dat het wel meeviel'.


Ze hebben gedaan wat ze konden doen.

Laatst gewijzigd op 14-04-2002 om 18:12.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:53
PFP
PFP is offline
Na het rapport moet je het ook laten rusten!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 11:13
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef:



'Voorhoeve wilde bovenop de feiten zitten in plaats van er steeds achteraan te moeten hollen. Hij rekende daarbij op loyaliteit, steun en een goed gevoel voor politieke verhoudingen'.

Maar de werkelijk was anders.

'De Koninklijke Landmacht had andere prioriteiten, waardoor de minister relatief laat en dikwijls inadequaat (of een enkele keer zelfs helemaal niet) werd geïnformeerd.' De landmachttop bestond destijds uit bevelhebber Couzy, en zijn plaatsvervanger Van Baal, de huidige bevelhebber.

De minister kreeg tevens onvoldoende informatie over gevoelige onderwerpen zoals strafbare feiten die begaan werden door Dutchbatters, het (dis)functioneren van overste Karremans, en de negatieve houding in het bataljon tegenover Moslims. Generaal Couzy onthield de minister belangrijke gegevens. Zo suggereerde hij over de deportatie van vluchtelingen 'dat het wel meeviel'.


Ze hebben gedaan wat ze konden doen.
vind je het gek?

je zit daar zwaar in de minderheid
geen/weinig voedsel
slecht moraal
kutserven die je constant lopen te beschieten
nix om zelf mee te schieten
en dan ook nog een paar bureaucraten die je je luchtsteun niet willen geven omdat dat de 'vredesonderhandelingen in gevaar zou brengen'...

ik zou zelf ook gek worden, en dan roepen jullie dat je met praten enzo alles oplost, nou, dat constante gepraat heeft wel geleden tot de val van srebrenica...
zoals ik al zei:

de VN was te LAF om de bombardementen goed te keuren...

en veel moslims waren ook zo schijnheilig als wat, die kropen snachts door de linies om bij de serven herrie te trappen, en overdag zaten ze achter jou te schuilen...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:35
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Havock schreef:


vind je het gek?

je zit daar zwaar in de minderheid
geen/weinig voedsel
slecht moraal
kutserven die je constant lopen te beschieten
nix om zelf mee te schieten
en dan ook nog een paar bureaucraten die je je luchtsteun niet willen geven omdat dat de 'vredesonderhandelingen in gevaar zou brengen'...

ik zou zelf ook gek worden, en dan roepen jullie dat je met praten enzo alles oplost, nou, dat constante gepraat heeft wel geleden tot de val van srebrenica...
zoals ik al zei:

de VN was te LAF om de bombardementen goed te keuren...

en veel moslims waren ook zo schijnheilig als wat, die kropen snachts door de linies om bij de serven herrie te trappen, en overdag zaten ze achter jou te schuilen...
Ohw en karremans heeft ook zijn best gedaan en gedaan wat ie kon wil je zeggen, en niet alle dutchbatters waren even eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 19:36
onzinnigegothic
onzinnigegothic is offline
Citaat:
Havock schreef:


de VN was te LAF om de bombardementen goed te keuren...

het systeem van de aanvraag tot bombardementen werkte voor geen meter
eerst faxten ze het naar een general, vervolgens naar sarejevo en vervolgens naar de vliegbasis in zagreb.
de kolonel in sarejevo heeft 2 van de 3 verzoeken afgewezen omdat hij dacht dat het anders afgewezen zou worden in zagreb.
hij kon zich verschuilen achter de regelementen maargoed nu iets anders.
stel mladich en zijn troepen werden volledig de pan in gehakt wat hadden andere generaals van de serven dan gedaan.
volgens mij had dat tot een catastrofe gelijd
__________________
ill call him, mini me
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 20:20
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef:


Ohw en karremans heeft ook zijn best gedaan en gedaan wat ie kon wil je zeggen, en niet alle dutchbatters waren even eerlijk.
ben jij altijd eerlijk?

Citaat:
onzinnigegothic schreef:

het systeem van de aanvraag tot bombardementen werkte voor geen meter
eerst faxten ze het naar een general, vervolgens naar sarejevo en vervolgens naar de vliegbasis in zagreb.
de kolonel in sarejevo heeft 2 van de 3 verzoeken afgewezen omdat hij dacht dat het anders afgewezen zou worden in zagreb.
hij kon zich verschuilen achter de regelementen maargoed nu iets anders.
stel mladich en zijn troepen werden volledig de pan in gehakt wat hadden andere generaals van de serven dan gedaan.
volgens mij had dat tot een catastrofe gelijd
nee, dat had geleid tot een aanvaal van de serven, wat daarna had geleid tot de volledige vernietiging van de servische militaire capaciteit...

tenzij ze slim waren en nix deden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2002, 21:25
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Havock schreef:


ben jij altijd eerlijk?

[/B]
Ohw en dat is te vergelijken met de situatie die daar toen aan de gang was..
Toen ging het om onschuldige mensenlevens.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:27
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Havock schreef:


ben jij altijd eerlijk?
Dat kan je ook echt vergelijken he met zoiets wat daar toen aan de hand was
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:03
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef:


Ohw en dat is te vergelijken met de situatie die daar toen aan de gang was..
Toen ging het om onschuldige mensenlevens.
ja duhhh

maar goed, wat deden die militairen dan niet eerlijk dan?

hadden ze zichzelf moeten opofferen ofzo?

"over mijn lijk dat jullie ze meenemen"
*3 schoten*
-"ok"
weer een dooie dutchbatter en je schiet er nix mee op...

en je moet er rekening mee houden dat:
1- ze er zelf niet veilig waren
2- ze weinig tot geen voorraden hadden
3- het ook maar mensen zijn

ik weet zeker dat velen hier compleet zouden zijn doorgedraaid als ze daar zaten.....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:39
J
J is offline
Kok is de schuldige
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:57
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
J schreef:
Kok is de schuldige
misschien moet je een waarschuwing krijgen


met je loze reply's, kindje van ''18''
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:57
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Havock schreef:


ja duhhh

maar goed, wat deden die militairen dan niet eerlijk dan?

hadden ze zichzelf moeten opofferen ofzo?

"over mijn lijk dat jullie ze meenemen"
*3 schoten*
-"ok"
weer een dooie dutchbatter en je schiet er nix mee op...

en je moet er rekening mee houden dat:
1- ze er zelf niet veilig waren
2- ze weinig tot geen voorraden hadden
3- het ook maar mensen zijn

ik weet zeker dat velen hier compleet zouden zijn doorgedraaid als ze daar zaten.....


dat leger kon zelf verder nix nee, die gasten zijn helemaal doorgedraaid nu ja, alleen ''de top'' die heeft echt wel zeer grote fouten gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 19:14
J
J is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:




dat leger kon zelf verder nix nee, die gasten zijn helemaal doorgedraaid nu ja, alleen ''de top'' die heeft echt wel zeer grote fouten gemaakt.
de top, kok behoort daar ook bij.... En hoezo moet ik een waarschuwing krijgen? Omdat jij een betweter bent en mijn mening niet deelt ,kneusje van 16...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:03
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Havock schreef:


ja duhhh

maar goed, wat deden die militairen dan niet eerlijk dan?

hadden ze zichzelf moeten opofferen ofzo?

"over mijn lijk dat jullie ze meenemen"
*3 schoten*
-"ok"
weer een dooie dutchbatter en je schiet er nix mee op...

en je moet er rekening mee houden dat:
1- ze er zelf niet veilig waren
2- ze weinig tot geen voorraden hadden
3- het ook maar mensen zijn

ik weet zeker dat velen hier compleet zouden zijn doorgedraaid als ze daar zaten.....
De minister kreeg tevens onvoldoende informatie over gevoelige onderwerpen zoals strafbare feiten die begaan werden door Dutchbatters

Ze konden de Bosniers niet beschermen ok dat snap ik maar moesten ze de Serviers dan maar gaan helpen??
Ik zeg niet dat iedereen dat deed maar er zater zeker wel een paar tussen die zich dus niet aan de regels hebben gehouden en hun mond maar hebben gehouden of nog erger zelf dat ze misschien hebben geholpen, en die Karremans helemaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.