Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2003, 18:36
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
als ik met mn vriend neuk, lukt het hem maar niet klaar te komen. Hij heeft zichzelf nml aangeleerd dat het heel erg snel moet bij hem en dat houden we gewoon niet lang genoeg vol of bewegen niet tegelijk.

Heeft iemand tips ofzo of herkent iemand dit?
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 18:49
Verwijderd
In het begin had mijn vriend ook erg veel moeite om klaar te komen tijdens de sex, het duurde vaak zo'n drie kwartier tot een uur... nu nog maar een kwartier tot een halfuur. Ben je wel lang genoeg doorgegaan? (af en toe van standje wisselen tegen de uitputting) En heeft hij vóór jou al sex gehad? Mss zijn jullie nog niet genoeg op elkaar ingespeeld? Helpt het als jullie een standje doen waarin er meer vagina-penis-wrijving is, of waarbij jij al t werk doet?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 08:00
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-04-2003 @ 19:49:
In het begin had mijn vriend ook erg veel moeite om klaar te komen tijdens de sex, het duurde vaak zo'n drie kwartier tot een uur... nu nog maar een kwartier tot een halfuur. Ben je wel lang genoeg doorgegaan? (af en toe van standje wisselen tegen de uitputting) En heeft hij vóór jou al sex gehad? Mss zijn jullie nog niet genoeg op elkaar ingespeeld? Helpt het als jullie een standje doen waarin er meer vagina-penis-wrijving is, of waarbij jij al t werk doet?
we hebben gisteren fetherlite condooms gekocht en toen kwam ie wel klaar! Maar we gaan altijd wel lang genoeg door, zo'n uur tot wel 1,5 uur! En voor mij heeft hij geen sex gehad nee.

Maar het is dus eindelijk gelukt!
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 09:36
poesiefox
poesiefox is offline
Geweldig! Je zult zien dat het vanaf nu voortaan veel makkelijker gaat. Het is namelijk ook een psychische barriere. Enig idee hoeveel gedeeltes van je hersenen mee doen bij het orgasme?

Het is hetzelfde gedeelte als plassen, en zindelijk worden is een van de laatste dingen die een peuter leert, hij kan eerst praten en dan pas op het potje. Omgekeerd geldt dat je niet zomaar je plas kunt laten gaan op commando. Kun jij plassen alsa er iemand staat te kijken? Precies, want jou is geleerd dat je dat niet in het openbaar mag doen, maar juist in een klein kamertje met de deur op slot en een wc-pot.

Datzelfe mechanisme is aan het werk bij klaarkomen. Daar moet je even overheen. Klaarkomen, masturberen, dat doe je stiekem.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 10:54
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
ik herken dit probleem.......... kwestie van wat beter concentreren en langer doorgaan (en fetherlite condooms aabschaffen ofzo) en dan lukt het hopelijk wel. mzzl.
__________________
MVV Supporter, in GOEDE, en ik BARSLECHTE tijden!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 10:58
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-04-2003 @ 10:36:
Geweldig! Je zult zien dat het vanaf nu voortaan veel makkelijker gaat. Het is namelijk ook een psychische barriere. Enig idee hoeveel gedeeltes van je hersenen mee doen bij het orgasme?

Het is hetzelfde gedeelte als plassen, en zindelijk worden is een van de laatste dingen die een peuter leert, hij kan eerst praten en dan pas op het potje. Omgekeerd geldt dat je niet zomaar je plas kunt laten gaan op commando. Kun jij plassen alsa er iemand staat te kijken? Precies, want jou is geleerd dat je dat niet in het openbaar mag doen, maar juist in een klein kamertje met de deur op slot en een wc-pot.

Datzelfe mechanisme is aan het werk bij klaarkomen. Daar moet je even overheen. Klaarkomen, masturberen, dat doe je stiekem.
True! Daar moet je inderdaad even overheen. Omdat het eerst echt iets voor jezelf is. Misschien helpt het ook als je tegen hem zegt dat je hem graag ziet klaarkomen. Als dat tenminste zo is. Anders moet je dat niet zeggen natuurlijk...
Veel plezier verder!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:32
Thomas
Thomas is offline
Yep, vanaf nu is alle commotie van de eerste keer met elkaar verdwenen en daardoor zal je zien dat het als een bevrijding voelt waardoor het vanaf nu veel gemakkelijker zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 14:02
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik hoop echt wel dat het inderdaad vanaf nu beter gaat. Ik vond het altijd zo lullig voor hem dat hij niet klaar kwam.

Tnx in ieder geval alvast voor alles!
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 18:03
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-04-2003 @ 10:36:
Geweldig! Je zult zien dat het vanaf nu voortaan veel makkelijker gaat. Het is namelijk ook een psychische barriere. Enig idee hoeveel gedeeltes van je hersenen mee doen bij het orgasme?
Klopt zeker! Het duurde heel lang voordat mij klaarkreeg bij vingeren/beffen. Nadat het één keer lukte, lukt het altijd! Zijn techniek was blijkbaar altijd al top, maar ik kwam de drempel maar niet over. En daar kwam ook een hoop vertrouwen en je-op-je-gemak-voelen bij.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 19:36
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
gruwelijk, ik kan na zo'n 6 maanden er pas LANGER dan een half uur over doen, moet je bedenken, daarvoor was het vaak zo'n 10 min en dan was het gedaan
__________________
Derp
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat te doen? Ik kan maar niet duidelijk maken dat ik haar ook meer dan leuk vind..
Worteltjes
9 02-06-2010 19:10
Lichaam & Gezondheid niet naar de wc kunnen
dennis018
19 19-07-2008 17:10
Lichaam & Gezondheid Niet kunnen plassen...
Misti
21 29-01-2006 08:40
Seksualiteit Het wil maar niet erin!! :@
SuPeR TeRRoR
20 19-11-2004 17:15
Seksualiteit Het lukt maar niet...
Apaaaj
1 01-11-2004 20:24
Algemene schoolzaken huiswerk lukt niet
Verwijderd
22 19-10-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.