Oud 02-04-2006, 22:02
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik heb me examen al gedaan en geslaagd.
Maar zijn jullie voorbereid ^_^

Kriebels zenuwachtigheid?
Of heb je iets van: Het is een gewone grote repetitie waar maak ik me druk om?

Vertel het maar aan Skilly.


En ik zelf was toen der tijd niet zenuwachtig, alleen een dag voor me eerste examen
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2006, 16:26
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik bereid al het gehele jaar geen donder voor en doe vrijwel alles op het laatste moment. Maargoed, het is dan ook maar VMBO.

Sta voor alles een 8/9 gemiddeld dus ik maak me nergens druk om, laat maar komen die examens!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 02-04-2006 @ 22:02 :

Of heb je iets van: Het is een gewone grote repetitie waar maak ik me druk om?


Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 20:51
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Het gaat me wel lukken. Ik ben (tot nu toe) eventjes maar zenuwachtig geweest. Dat komt omdat er op 't moment erg veel gebeurt in mijn leventje.

Ik sta afgerond (laatste stand) 5 7'ns en 1 8 (voor engels ), dus inprincipe hoef ik me geen zorgen te maken!!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 13:18
.:zonnetje:.
Avatar van .:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
ik ben der best wel bang voor maar maak me der niet echt druk om ik denk ik kom er wel maar heb net bij natuurkunde te horen gekregen dat 95% van de examens lager zijn dan het gem. dat je staat en dat maakt me best wel bang heb net me aller laatste toetsen achter de rug en ben der wel aardig van af gekomen maar dat examen van mij mag dat nog wel even wachter groetjes tessa
__________________
ik heb dyslexie :)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 13:48
Verwijderd
ik heb vorig jaar vmbot gedaan, makkelijk geslaagd.
ik weet niet of jullie dat hebben, maar oefen vooral de examenbundels de echte examens lijken er echt op.
gewoon veel oefenen met oefentoetsen.


www.examenbundel.nl

dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 17:43
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ik ben al langzamerhand aan het voorbereiden op de examens. Heb 6 vakken dus das best veel

Het wordt waarschijnlijk de 1 ŕ 3 dagen ervoor wel zenuwachtig maar als je het goed voorbereid hebt kan er eigenlijks niks mis gaan

Het is gewoon een repetitie maar dan een stukje groter

Maar ik heb zelf nog 1 toetsweek te gaan waar ik vet goed ga knallen . En alles vet goed omhoog halen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 16:05
oOLittle-DreamO
Avatar van oOLittle-DreamO
oOLittle-DreamO is offline
Ik heb (maar) 5 vakken om examen in te doen. Ik ben natuurlijk wel een beetje zenuwachtig, maar ik denk dat ik veel meer zenuwachtig zou zijn voor de uitslag, en niet voor het examen zelf.

Administratie praktijkexamen heb ik volgende week vrijdag, praktijk én theorie in 1. Naja, dat gaat denk ik wel lukken. Wel lastig geregeld, omdat het in de toetsweek valt, en dus ook allemaal andere dingen moet afronden en maken.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 17:44
Verwijderd
Ik maak me daar helemaal niet druk om.. maar ik ben wel helemaal aan het stressen omdat ik deze week te horen krijg of ik aangenomen ben bij de havo of niet
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 23:11
PatJe007
PatJe007 is offline
Yoo..


uuhm..maak me niet eCht druk ofsow..is natuurliCk wel foCkiing belangrijk, dat wel..maar..niet dat ik er nu al mee bezig houd, terwijl het eiGk wel zou moeten, want die leraren zeggen wel steeds, je kan al beginnen met leren, maar je krijgt toCh examen over je gehele 4 jaar ofnie

haha Laterrzz
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 18:37
Verwijderd
Citaat:
brands schreef op 09-04-2006 @ 17:43 :
Ik ben al langzamerhand aan het voorbereiden op de examens. Heb 6 vakken dus das best veel
Ik vind zes vakken echt niet zoveel eigenlijk. Ik heb zelf ook 6 examenvakken en er zijn heel veel klasgenoten die er 7 hebben. Dus het kan nog erger
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 20:50
leipo
leipo is offline
voorbereid lol nee ga pas twee-drie weken van te voren beginnen denk ik... we gingen in de klas oefenexamens doen en het werd nagekeken en had een 9,6 voor engels en een 8,7 voor eco dus komt wel goed....doe TL trouwens
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 10:37
bagel
Avatar van bagel
bagel is offline
en ik ben ook niet zenuwachtig

ik doe vmbo T.. met even kijken.... frans duits nederlands engels wiskunde economie geschiedenis en maatschappijleer (meende ik) dus 8 vakken. achja. dat lukt wel alleen wiskunde is even nog goed m'n best doen maar dat lukt wel

eerst nog even een tentamenweekje komende week nou dat wil als het goed is ook wel en dan vrij komt vast wel goed.. hoop ik
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 20:18
SwingSwing
SwingSwing is offline
Nee. Nog niet.
Heb het hele jaar helemaal niks gedaan en haal overal ongeveer een zeven of acht voor.

Moet er wel voor zorgen dat ik slaag met allemaal voldoendes en dan 2 jaar HAVO, C&M.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 00:19
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
bagel schreef op 15-04-2006 @ 10:37 :
en ik ben ook niet zenuwachtig

ik doe vmbo T.. met even kijken.... frans duits nederlands engels wiskunde economie geschiedenis en maatschappijleer (meende ik) dus 8 vakken. achja. dat lukt wel alleen wiskunde is even nog goed m'n best doen maar dat lukt wel

eerst nog even een tentamenweekje komende week nou dat wil als het goed is ook wel en dan vrij komt vast wel goed.. hoop ik
wiskunde is dan ook gewoon een kútvak

ps: succes!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 14:24
bagel
Avatar van bagel
bagel is offline
Citaat:
Mono-racer schreef op 22-04-2006 @ 00:19 :
wiskunde is dan ook gewoon een kútvak

ps: succes!
dat vind ik dus ook!! alleen meneer de leraar vind van niet

p.s. dankje
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 18:04
moniquejuh
Avatar van moniquejuh
moniquejuh is offline
Citaat:
brands schreef op 09-04-2006 @ 17:43 :
Ik ben al langzamerhand aan het voorbereiden op de examens. Heb 6 vakken dus das best veel

Het wordt waarschijnlijk de 1 ŕ 3 dagen ervoor wel zenuwachtig maar als je het goed voorbereid hebt kan er eigenlijks niks mis gaan

Het is gewoon een repetitie maar dan een stukje groter

Maar ik heb zelf nog 1 toetsweek te gaan waar ik vet goed ga knallen . En alles vet goed omhoog halen
eerlijk gezegd is dat best weinig hoor en maak je niet dik, ik heb 2 jaar geleden vmbo t examen gedaan (met een extra vak) en je hoeft er echt geen ruk voor te doen. Zorg gewoon dat je rustig blijft, blijf uit de buurt van de mensen die voor de examens staan te roepen dat ze o zo zenuwachtig zijn. Geloof me dat beinvloed je, ga er echt niet bij staan. Enne succes he.
__________________
cogito ergo sum
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 19:59
brands
Avatar van brands
brands is offline
Citaat:
moniquejuh schreef op 24-04-2006 @ 18:04 :
Enne succes he.
Dank je wel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-04-2006, 08:47
Cyberwolf21
Avatar van Cyberwolf21
Cyberwolf21 is offline
Citaat:
HvJ schreef op 03-04-2006 @ 16:26 :
Ik bereid al het gehele jaar geen donder voor en doe vrijwel alles op het laatste moment. Maargoed, het is dan ook maar VMBO.

Sta voor alles een 8/9 gemiddeld dus ik maak me nergens druk om, laat maar komen die examens!
Ga je volgend jaar HAVO doen dan?

Maar ik heb heel het jaar niks anders gedaan dan examens maken ze komen ondertussen me neus uit. Ik sta gemiddeld een 8.
__________________
Wolfs are loyal beast.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 14:45
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
*hihi* als je zo over het forum kijkt maakt iedereen zich al helemaal druk over examens ensow! hihi .. ik ben vorig jaar geslaagd voor mijn vmbo en toen maakte ik me helemaal nergens druk om. Dat moet je ook echt niet doen, daar word je alleen maar zenuwachtiger van en dan gaat alles mis ..
Een beetje leren da's owke, maar ik ken een meisje die begon echt al een maand voordat ze een examen had met leren ensow ..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 14:09
Danseninderegen
Danseninderegen is offline
Ik heb volgende week dinsdag mijn eerste examen (duits, ik sta er nu een 6,7 voor) en ik heb eigenlijk maar 2 vakken waar ik goed voor moet leren (scheikunde, sta ik een 5,9 voor en biologie, sta ik een 6,1 voor) en daar ben ik al bijna mee klaar. Verder heb ik wiskunde (8,2), nederlands (8) en engels (7,4)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken 1 geven voor toets bij absentie voorbereiding?
Zonwuka
6 20-06-2013 21:58
Algemene schoolzaken 1 geven voor toets bij absentie voorbereiding?
Zonwuka
3 20-06-2013 10:01
Liefde & Relatie Het grote zwangerschaps- en babytopic #9
Verwijderd
500 20-01-2010 17:43
Eindexamens 2004 Goede voorbereiding?
heavinly
30 02-04-2004 15:50
Verhalen & Gedichten Stiekem voorbereid..
star9
1 26-02-2002 19:11
Verhalen & Gedichten De allerlaatste keer; Stiekem voorbereid; De hemel kan wachten; Ster met een traan..
star9
4 04-02-2002 19:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.