Oud 03-01-2007, 22:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hier is de vorige
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1519327
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 03-01-2007, 22:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
de angst komt weer steeds meer terug
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-01-2007, 22:49
Saarah
Saarah is offline
Ik ben er nog zo vol van. Het was zo geweldig, zo zalig. Zo lief, intiem en tegelijk zo vol passie.
Maar het mag nog steeds niet...
Maar oh damn, ik ben gewoon zo gelukkig. Gek hoe iemand je in één uurtje zó zielsgelukkig kan maken.
Oud 04-01-2007, 07:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
En het word erger en erger in huis.

Nu stond mijn moeder weer onder aan de trap te schreeuwen. Ik lag nog te slapen en schrok me dood van al het kabaal; Zoef, weer naar beneden gespeurt om te zien wat er aan de hand was, misschien was ze van de trap gevallen?
Nee, de kapstok was omgevallen, tegen een schilderij aangevallen, schilderij was naar beneden gedondert, en de honden stormde gelijk gestresst op mij af. Leuk!
Ze is zoooooo prikkelbaar, ongelofelijk. En dan vraag ik me af: Waar maak je jezelf druk om?
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 04-01-2007, 07:58
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
"Ben je boos?" 'Nee, te laat.' "Chagrijnig dan?" 'Ik ben te laat, bijna 40 minuten en daar baal ik van.' "Tja, dat doe je jezelf aan..." *werpt vernietigende blik toe, zegt gedag en trekt de deur dicht* Ho even, het was niet mijn schuld! Iemand van die leeftijd kan echt wel zelf opstaan. Behoort dat in ieder geval te kunnen, ook als ik nog even blijf liggen. Ik heb vakantie, sorry hoor, dat ik daar dan ook 'gebruik' van maak.

En volgens mij heb ik vandaag wel weer de spirit om hard voor school te werken! *deelt dit met anderen die dat ook kunnen gebruiken*
Oud 04-01-2007, 08:18
Verwijderd
@ liefsvanhier,

Gewoon belangstelling
Iig goed dat je de motivatie hebt om je schoolwerk in orde te maken.. maar je hebt ook nog vakantie hé
Oud 04-01-2007, 08:56
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Hij heeft me een beetje in de war gemaakt..noujaa, komt wel weer goed.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 04-01-2007, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Meissiej schreef op 04-01-2007 @ 09:56 :
Hij heeft me een beetje in de war gemaakt..noujaa, komt wel weer goed.
gefeliciteerd!
Oud 04-01-2007, 09:17
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 03-01-2007 @ 22:28 :
Mijn zus (heeft CVS) en twijfelt over een antibotica kuur bij haar zijn er ook dingen uit een test gekomen. Wat is jou overweging geweest om aan de antibotica te gaan?
Ik vond de keus heel simpel: als ik geen antibiotica ga slikken weet ik iig zeker dat het niet zal veranderen, met is er een kans dat dat wel gebeurd. Het nadeel is alleen dat ik er waarschijnlijk al heel lang mee rondloop, ik geloof dan ook niet in volledig herstellen, maar zoals het de laatste tijd ging, ging het gewoon niet, ik ben dus blij met ieder klein verbeteringetje of als het alleen al zorgt voor stabilisatie/tegengaan van verdere achteruitgang.

Citaat:
Daantje_0705 schreef op 03-01-2007 @ 22:59 :
Daar heb je wel gelijk in. Punt is alleen dat ik niet zo gauw zou weten wie. Mijn vriendin woont nu vlakbij me op kamers en die weet wel dat ik psychotherapie enzo volg maar verder niet. Verder heb ik wel vrienden maar die heb ik nog niet zolang dus ik wil ze liever nog niet hiermee 'opzadelen' omdat ik bang ben dat ik ze kwijt raak. Ik schaam me er ook een beetje voor. Heb zelfs mijn moeder nog niet verteld dat ik borderline-trekjes heb. Ik vind het gewoon heel moeilijk.
Misschien toch één of twee mensen uitkiezen uit de mensen waar je mee omgaat (bv. die vriendin en nog iemand) om wat meer tegen te vertellen. Je hoeft ze heus niet meteen alles te vertellen, als je dat niet wilt, maar je kunt misschien wel aangeven dat je af en toe iemand nodig hebt om bij te zijn oid, dat je iig hen op kunt bellen/bij ze langs kunt gaan/vragen of zij bij je langskomen/enz.

En misschien je moeder eens een mailtje sturen oid? Dat is vaak toch makkelijker dan het irl vertellen. Dan heb je iig, naast Michel, nog één iemand waar je echt mee kunt praten zonder dingen te moeten verzwijgen.

Heb je die psychotherapeut al gevraagd om uitleg over die borderline-trekjes?

Laatst gewijzigd op 04-01-2007 om 10:16.
Oud 04-01-2007, 09:21
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Meissiej: gefeliciteerd!!

OT: Gisteren naar Amsterdam geweest, samen met m'n broer naar opa&oma geweest, en dat was niet eens zo verschrikkelijk als anders. Daarna nog even de stad in geweest en toen zijn we samen uiteten gegaan. Was heel erg leuk, moet ik echt weer zoveel vaker gaan doen.

Vandaag weer vroeg op, weer aan m'n schoolwerk werken. Die twee weken vakantie zijn écht geen twee weken vakantie, want de helft van de laatste week ben je alleen maar met school bezig. Belachelijk, ik heb m'n rust juist zo ontzettend nodig, zodat ik tijdens school niet meteen in stort.

Ooh bah en vanavond met L. naar de film, daar heb ik dus écht geen zin in. Hij verwacht een relatie en ik wil dat gewoon niet. Hoe ga ik dat zeggen, en waarom is hij jongen nummer zoveel, die ik eerst probeer te krijgen en op het moment dat hij 'in the pocket' is, krabbel ik terug en durf ik niet meer. GRRRR ik haat mezelf echt af en toe
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 04-01-2007, 10:12
kroot
kroot is offline
@ meissiej: gefeliciteerd

dalijk weer voor het eerst naar orkest. heb er wel zin in, iedereen weer zin, muziek maken. Ik heb alleen heel lang niet geoefend door mijn teringelleboog. Maar ik mag eind januari weer naar het ziekenhuis.
Oud 04-01-2007, 10:34
Verwijderd
Aah
Ik zit gewoon 48 euro over mijn abo heen..
Hoe moet ik dit ooit vertellen tegen mijn ouders.
Oud 04-01-2007, 10:49
Verwijderd
Omg, dat was echt een gave avond. aan het eind nog met zn 5en over, en gepokerd. daarna nog een tijd met zn 4en gepraat, damn, ik heb echt goede vrienden. zo lief ook dat ie zei dat ie van ons hield, ja we zijn goed samen met zn allen. om 12 u opnieuw oud&nieuw gevierd, afgeteld, grondbloemen afgestoken, heel cool


(en nu negatief: drank is slecht, zeker de volgende ochtend. au mn keel. en ´hij´ was wel stom bezig, nou val maar neer dan)
Oud 04-01-2007, 11:34
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Mijn vriendje slaapt schattig nu.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 04-01-2007, 11:41
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Saarah schreef op 03-01-2007 @ 23:49 :
Ik ben er nog zo vol van. Het was zo geweldig, zo zalig. Zo lief, intiem en tegelijk zo vol passie.
Maar het mag nog steeds niet...
Maar oh damn, ik ben gewoon zo gelukkig. Gek hoe iemand je in één uurtje zó zielsgelukkig kan maken.
Fijn dat het leuk was

Meissiej: gefeliciteerd!

Straks bowlen. Nouja, om half vier daar afgesproken. Dus om drie uur weg. Nu nog even snel biologie doen dan. Ik kan me er niet toe zetten, het is zo'n saai hoofdstuk. Over planten, dat boeit me dus niks. En het is zoveel werk. En niet eens voor deze proefwerkweek, dus ik vind het echt onzin. Ik kan mijn tijd wel beter besteden dan.

Maar ik ga niet zo zeuren. Muziekje op, en hup aan het werk. En dan word ik ingemaakt met bowlen (hopelijk niet) en gaan we gezellig eten.
Ik heb er wel zin in, en dat is nieuw. Meestal heb ik geen zin tot ik er ben. Ik moet niet overal zo tegenop zien.
Blij vandaag
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 04-01-2007, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Lilium schreef op 04-01-2007 @ 12:34 :
Mijn vriendje slaapt schattig nu.
Ik kijk ook vaak naar mn vriendinnetje als ze slaapt <3 Echt heel lief

En oh, ze is nu een beetje ziekig en dat is stom en ik moet echt met school weer bezig en daar heb ik niet echt zin in, eerst maar eens ontbijten. En mam belde gister over Coen, de jongen die op nieuwjaarsdag onder de trein kwam op Amsterdam Centraal, wat een vaag verhaal, er kloppen zoveel dingen niet Het lijkt nu eerder een misdrijf dan een ongeluk
Oud 04-01-2007, 13:02
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Queasy schreef op 04-01-2007 @ 11:34 :
Aah
Ik zit gewoon 48 euro over mijn abo heen..
Hoe moet ik dit ooit vertellen tegen mijn ouders.
Betalen je ouders je abonnement dan?
Oud 04-01-2007, 13:11
Verwijderd
Op oudjaarsavond stortte ik in aanwezigheid van mijn ouders, zus, zwager en man in. Om half twaalf Ik kon écht niet meer doen alsof. Alles uit proberen te leggen, iedereen luisterde aandachtig en vervolgens kwam er een eenduidig advies; ga een huisarts zoeken in Maastricht en ga daar naartoe. Dat wist ik natuurlijk al, maar nu weten zij het ook. Dat is wel fijn Om een paar minuten voor twaalf konden we gewoon lekker aftellen en vervolgens naar het vuurwerk kijken, dus dat was wel goed getimed

(Enige nadeel is dat er nu áltijd zo'n sfeertje heerst, iedereen praat nu anders tegen me, doet heel bezorgd. Ik vind het zoveel fijner wanneer m'n zus gewoon heel vrolijk vertelt over haar zwangerschap, en niet telkens dat 'maar hoe gaat het nu écht met je?'. )

Nu nog die huisarts zoeken
Ads door Google
Oud 04-01-2007, 13:22
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Zao schreef op 04-01-2007 @ 13:11 :
En mam belde gister over Coen, de jongen die op nieuwjaarsdag onder de trein kwam op Amsterdam Centraal, wat een vaag verhaal, er kloppen zoveel dingen niet Het lijkt nu eerder een misdrijf dan een ongeluk
Hij kwam op Amstel onder de trein hè. En het lijkt idd meer op een misdrijf dan een ongeluk nu die videobeelden bekend zijn..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 04-01-2007, 13:24
Verwijderd
@Leonoor: 'fijn' dat ze iets gevonden hebben. Niet fijn natuurlijk, maar misschien wel prettig dat het nu een naam heeft. Ik hoop dat de anti-biotica helpt!

OT: Vandaag weer een afspraak af moeten zeggen, omdat ik me nog te ziek voel. Baal ontzettend; ik had er zo'n zin in! En nu net in de vakantie, al mis ik zo geen colleges. Een schrale troost.

Maargoed, vanmiddag maar een beetje bank/bed hangen met een boek of dvd.
Oud 04-01-2007, 13:49
Verwijderd
Het was zó gezellig gister!

Nu moet ik alweer bijna weg, naar de volgende eetafspraak. Ook gezellig hoor om de meiden weer eventjes te zien en te spreken. Maar het is me eigenlijk te veel. Heb nog niks gedaan vandaag terwijl ik wilde studeren. En ik wil ook nog eventjes rust, eventjes nadenken, eventjes niks, voordat ik me weer in het sociale leven stort. Nou ja, morgen maar weer dan...
Oud 04-01-2007, 13:59
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Godver. :boos:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 04-01-2007, 14:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-01-2007, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 04-01-2007 @ 14:22 :
Hij kwam op Amstel onder de trein hè. En het lijkt idd meer op een misdrijf dan een ongeluk nu die videobeelden bekend zijn..
Ohja, foutje, iig, ik ben benieuwd........

@ Roos, kusjeop^^
Oud 04-01-2007, 14:41
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 04-01-2007 @ 14:22 :
Hij kwam op Amstel onder de trein hè. En het lijkt idd meer op een misdrijf dan een ongeluk nu die videobeelden bekend zijn..
kwam hij uit aalten?
Advertentie
Oud 04-01-2007, 15:45
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 04-01-2007 @ 15:41 :
kwam hij uit aalten?
Ja, net als ik. Hij is mijn oudbuurjongen en zijn ouders zijn vrienden van mijn ouders en grootouders
Oud 04-01-2007, 16:07
Verwijderd
Jezus..
Onder het folderen zag ik een lijkwagen staan..
Blijkt dat dat een vrouw van 40 zelfmoord heeft gepleegt..
Jeetje die kinderen zijn nog zo jong..
De vorige maand zijn zoveel mensen uit mijn omgeving overleden..
Oud 04-01-2007, 16:25
Verwijderd
Eeeeindelijk heb ik het idee dat ik het af ga krijgen
Oud 04-01-2007, 16:29
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Zao schreef op 04-01-2007 @ 16:45 :
Ja, net als ik. Hij is mijn oudbuurjongen en zijn ouders zijn vrienden van mijn ouders en grootouders
Gecondoleerd! Ik kom ook uit de achterhoek en ik had zoiets vernomen. Echt vervelend zeg! In de krant stond dat het een ongeluk was? Nouja, ik weet het ook niet maar was wel benieuwd.
Oud 04-01-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 04-01-2007 @ 17:29 :
Gecondoleerd! Ik kom ook uit de achterhoek en ik had zoiets vernomen. Echt vervelend zeg! In de krant stond dat het een ongeluk was? Nouja, ik weet het ook niet maar was wel benieuwd.
Dankje Ik ben ook benieuwd wat er nou eigenlijk écht is gebeurd......
Oud 04-01-2007, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 04-01-2007 @ 14:02 :
Betalen je ouders je abonnement dan?

Nee, ikzelf, maar hij staat op mijn oudersnaam
Omdat ik minderjarig ben
Ik heb het nog steeds niet verteld
Oud 04-01-2007, 17:27
Verwijderd
@ meissiej: gefeliciteerd!!


Ik heb maar besloten dat ik het rustig aan ga doen. Ik heb me vorig jaar uit de naad gewerkt om die acht te halen en dat is me gelukt. Eigenlijk was ik toe aan een jaartje rust, maar ik ben toch gaan studeren. Alles is nieuw, het hele leven gewoon. En dan kan ik niet alles goed en perfect doen. Dit is een tussenjaar en we zien het allemaal wel. Ik presteer hoe ik kan en ik ga me nu eens niet uit de naad werken en gewoon leven en mijn gevoelens er ook laten zijn zonder alles weg te stoppen.
Oud 04-01-2007, 17:33
Saarah
Saarah is offline
Vanavond weer uitgaan, wordt superleuk.
Voorlopig de laatste donderdag, want vanaf volgende week moet ik weer naar school... Ik ga er dus maar extra van genieten!

Mijn jongste kat is vanmorgen gesteriliseerd en nu heeft ze pijn en dat vind ik hélemaal NIET leuk. Bah, ik heb zo'n medelijden met haar!
Ze zit nu onder tafel op een stoel en volgens mij (maar dat kan ook verkeerd gedacht zijn natuurlijk) durft ze er niet meer af, omdat het pijn doet als ze eraf springt. Maar ik durf haar al helemaal niet oppakken en op de grond zetten want dan doe ik haar ook pijn.

En ik denk dat er iets mis is met m'n oog. Toen ik vanmorgen m'n lenzen in wilde doen, zag ik allemaal rode adertjes naar mijn pupil lopen. Niet door heel mijn oog, maar gecentreerd op één plaats zeg maar. Ik heb m'n lenzen toch gewoon ingedaan (het deed geen pijn ofzo), dus ik hoop wel dat er niks mis is. Maar het is nu al beter dan vanmorgen, er zijn al veel minder adertjes te zien. Gelukkig.

En omg, gisteren was zo geweldig. Ik kan gewoon niet uitdrukken hoe super het was en hoe verliefd ik ben . <3
Oud 04-01-2007, 17:36
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 04-01-2007 @ 14:24 :
@Leonoor: 'fijn' dat ze iets gevonden hebben. Niet fijn natuurlijk, maar misschien wel prettig dat het nu een naam heeft. Ik hoop dat de anti-biotica helpt!
Het had opzich al wel een naam, alleen klopte de sterke achteruitgang die ik de laatste tijd had er niet zo mee, er 'moest' meer aan de hand zijn, zeg maar. Omdat ik er waarschijnlijk al heel lang mee rondloop, is de kans dat de antibiotica (blijvend) helpt helaas niet enorm groot en de kans dat er blijvende schade is, is ook aanwezig...maar ik ben al blij als het nu gewoon stopt ed.
Oud 04-01-2007, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 04-01-2007 @ 18:36 :
Het had opzich al wel een naam, alleen klopte de sterke achteruitgang die ik de laatste tijd had er niet zo mee, er 'moest' meer aan de hand zijn, zeg maar. Omdat ik er waarschijnlijk al heel lang mee rondloop, is de kans dat de antibiotica (blijvend) helpt helaas niet enorm groot en de kans dat er blijvende schade is, is ook aanwezig...maar ik ben al blij als het nu gewoon stopt ed.
Ik wist niet dat het al een naam had. Weet je al wat er nog 'meer' aan de hand is? Of komt het doordat je het al lang hebt?
Sterkte in ieder geval!
(Ik had nav een teek die ik een tijdje geleden had een en ander gelezen over Lyme, en het ging over jarenlang antibiotica?)

OT: Vanmiddag weer 2,5 uur in bed gelegen en ik voel me nu best goed. Maar dat zal morgen wel weer minder zijn .
Nu 'de mol' kijken. Ben benieuwd!
Oud 04-01-2007, 20:19
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 04-01-2007 @ 20:34 :
Ik wist niet dat het al een naam had. Weet je al wat er nog 'meer' aan de hand is? Of komt het doordat je het al lang hebt?
Sterkte in ieder geval!
(Ik had nav een teek die ik een tijdje geleden had een en ander gelezen over Lyme, en het ging over jarenlang antibiotica?)
Ik heb al jarenlang klachten (sinds dat ik acht ben oid), de diagnose fibromyalgie/cvs heb ik sinds mijn achttiende (al kun je je afvragen of dat idd het geval is ed, maar goed, daar houd ik me me nog maar even niet te veel mee bezig).

De meeste artsen stoppen bij een antibioticakuur van 30 dagen, omdat dat officieel het langste is dat ze voor mogen schrijven/omdat dat in de richtlijnen staat. Mijn huisarts heeft al gezegd dat het, als het effect heeft een kuur van enkele maanden zal worden, maar ook dan is het nog de vraag wat het effect is en of dat blijvend is ed. Voorlopig is het sowieso nog afwachten hoe ik er op reageer.

Dank je.
Ads door Google
Oud 04-01-2007, 20:53
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Vreselijk. Therapie was zó moeilijk, en ik raakte zo ontzettend verstrikt in alle webben die ik om mezelf heb geweven. Ik weet niet meer wat ik wil, weet niet meer wie ik ben en wat bij mij hoort. Ik weet hoe anderen tegen me aankijken, ik weet hoe ik eruit zie in de ogen van anderen, maar ben ik ook zo?
Wat kan ik loslaten en wat niet, wat is al voorbij? Vreselijk voel me ook zó doodmoe nu..

Maar in de stad met L. was hartstikke leuk. Uiteten en naar de bios, het was helemaal niet overdreven klef of zo. En ik ben heel duidelijk naar hem geweest, vind ik zelf. Het was gewoon leuk, als vrienden, daarbij houden we het. Wel jammer dat hij nooit wat van mij zal begrijpen, hij zal me waarschijnlijk nooit echt kénnen, zoals ik écht ben..

Morgenvroeg naar de dokter om te kijken of het iets lichamelijks is, die moeheid of dat het geestelijk is. Vast wel. Heb er iig geen zin in, die vervelende man die me toch niet echt kent en voor wie het ook echt geen zak zal uitmaken hoe ik me voel.. Pff.

Nu moet ik eigenlijk gaan slapen, maar ik kan alleen maar huilen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 04-01-2007, 20:58
Verwijderd
Kut kut kut kut kut. Ik heb gewoon géén zin om weer te studeren volgende week. En nee, dat is niet ik-wil-nog-langer-vakantie-luiheid. Ik heb gewoon écht geen zin. Geen zin in de stress, de werkdruk, mijn studiegenoten, het tentamen, de stof überhaupt... Gadver de gatver, dit is de studie die ik al dik twee jaar wil doen en nu begint toch de twijfel toe te slaan. Wáárom??? Oooh, waarom moet ik me altijd zo opwinden van te voren en waarom heb ik niet gewoon wél zin, als in het begin van het schooljaar?
Oud 04-01-2007, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 04-01-2007 @ 21:53 :
Vreselijk. Therapie was zó moeilijk, en ik raakte zo ontzettend verstrikt in alle webben die ik om mezelf heb geweven. Ik weet niet meer wat ik wil, weet niet meer wie ik ben en wat bij mij hoort. Ik weet hoe anderen tegen me aankijken, ik weet hoe ik eruit zie in de ogen van anderen, maar ben ik ook zo?
Wat kan ik loslaten en wat niet, wat is al voorbij? Vreselijk voel me ook zó doodmoe nu..
Herkenning!, al is het bij mij zo dat ik dénk te weten hoe anderen mij zien, maar dat vaak niet klopt (en ik maak het mezelf er knap lastig mee...).
Oud 04-01-2007, 21:01
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Zao schreef op 04-01-2007 @ 15:28 :
Ohja, foutje, iig, ik ben benieuwd........

@ Roos, kusjeop^^
(: Kusjeterugop!

En godver, ik wil me nù beter voelen. Het is zo godvergeten frustrerend dit!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 04-01-2007, 21:19
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Saarah schreef op 04-01-2007 @ 18:33 :
En ik denk dat er iets mis is met m'n oog. Toen ik vanmorgen m'n lenzen in wilde doen, zag ik allemaal rode adertjes naar mijn pupil lopen. Niet door heel mijn oog, maar gecentreerd op één plaats zeg maar. Ik heb m'n lenzen toch gewoon ingedaan (het deed geen pijn ofzo), dus ik hoop wel dat er niks mis is. Maar het is nu al beter dan vanmorgen, er zijn al veel minder adertjes te zien. Gelukkig.
Dat heb ik ook wel eens, maar ik plop m'n lenzen er dan altijd weer in. Als het niet wegtrekt wil ik nog wel eens even zonder lopen. Na een dag trok het altijd toch weer weg.
Oud 04-01-2007, 21:36
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Bedankt voor de felicitatie's allemaal


Het laatste bezoek is net de deur uit..nu ben ik moe, nouja was ik al maar nu laat ik het toe.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 04-01-2007, 22:14
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
wat een kut msngesprek was dat
hij deed echt heel anders tegen mij
Oud 04-01-2007, 22:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Met mijn verslagen ben ik bij, nu alleen mijn samenvattingen nog. Gek genoeg voelt het toch wel goed/fijn om weer eens iets voor school te kunnen doen! Eindelijk!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 04-01-2007, 22:57
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
De wie is de mol pool van F&T bijhouden.. jeuj, bezigheidstherapie
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 04-01-2007, 23:03
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline

Hij zou eens moeten weten hóe serieus ik ben..
Ik dacht gewoon dat het helemaal over was en zocht naar manieren om me beter te voelen. Oh oh, ik hoop dat ons afspraakje zondag écht doorgaat en dat hij me kan begrijpen

je wil niet weten hóe kut ik me heb gevoeld. Dat ik donderdag ben uit gegaan en daardoor nóg meer het besef kreeg hoe leuk ik jou wel niet vind. Die andere jongens interesseerden mij totaal niet. Ik voelde me alleen nog maar meer rot, omdat ik toen gewoon het idee had dat het écht over was. Dat is ook allemaal niet voor niks.. ik ga er toch niet over liegen dat ik me zo kut voelde. En dat ik zo verdrietig was is allemaal niet voor niets. Ik was toch niet zó verdrietig geweest als ik je helemaal niet zo leuk vond en niet zo serieus was?
Oud 04-01-2007, 23:35
Verwijderd
ik heb mijn ketting afgedaan
en het is meteen merkbaar, bah, doodeng
maar iig íets minder jeuk
en ik krijg nu ook eczeem op mn handen en polsen.
Oud 05-01-2007, 00:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Oh yes, tis als vanouds. Zoiets als een gesprek vervolgen dat je ruim 2 jaar geleden eens beeindigd hebt. Dus ja ik zeg nog steeds; Kickeh! Alleen zonde dat hij weer zo'n jaloerse slet moest treffen, dat verdient hij niet.

Oh jottum, bang bang... tututu!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 05-01-2007, 01:06
Verwijderd
ik wil een knuffel en nooit meer een mens die me idioot, raar, gek, gestoord, niet sporend, vaag, of 'echt niet normaal' noemt. ze menen het
Oud 05-01-2007, 01:35
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 05-01-2007 @ 02:06 :
ik wil een knuffel en nooit meer een mens die me idioot, raar, gek, gestoord, niet sporend, vaag, of 'echt niet normaal' noemt. ze menen het
Hey, vooruit omdat ik teveel gezopen heb, maar ik meen het wel ; knuffel!


Hoezo noemen ze je "gek"?
Waarom?


ot; pff jezus te veel gedronken en gedanst maar het was leuk en daar ging het volgens de rest om. bijna iedereen was ouder....maar niemand studeerde of woonde op kamers, tig reacties van; "wow wat COOl studeer je?? WOOW heb je een kamer". En ja, tja zeg ik. Is wel leuk hoor, grappig en tof. Maar ergens he, verlang ik terug naar de middelbareschool ; Elke dag chillen in het park, beetje stoned in de les hangen, geen flikker uitvoeren en niks serieus nemen. Oh wat is het leven saai geworden sinds ik "studeer&en op kamers woon". Wel leuk, ik raad het niemand af, maar ja verantwoordelijkheid, op een of andere manier toch ambitie om school af te maken en goed voor mezelf te zorgen. En ook nog een serieuze vaste relatie er bij, omg nu ik mezelf niet nuchtig analyseer'; omfg wát ben ik saai. Verantwoordelijkheid en vaste relatie, serieus met school bezig zijn. En eerder oh, eerder ja ik wist dat ik niet zoveel moest blowen en rondhangen en met iedereen moest flirten en dat het volgens mijn broer niet netjes was om "zomaar" te zoenen met iemand. Ik mis het echt. Wat mis ik mijn losbandigheid en het geouwehoer, maar toch vind ik het fijn om zelfstandig en verantwoordelijk te zijn en gezond te koken.....etcetera etcetera........Maar is 17 niet te jong om al zo zelfstandig te zijN!?>

Bah, ik word nog sentimenteel.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.