Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2013, 16:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe kan het dan dat gewicht zoveel schommelt? Ik weeg één keer per week, soms voor en soms na de lunch, maar er zit tussen twee weegmomenten nooit meer dan een halve kilo (soms boven, soms onder wat het gemiddeld is zodat er in twee weken wel eens een kilo verschil is idd). Maar meer dan dat en ik zou flippen geloof ik
Advertentie
Oud 22-11-2013, 16:49
Verwijderd
Nah, ik word hier niet blij van. Lezen werkt beter.
Oud 22-11-2013, 16:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
? Watdoeje
Oud 22-11-2013, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Een kilo erbij in je ogen lijkt me niet gezond.
Huhu
Oud 22-11-2013, 17:05
Verwijderd
Citaat:
? Watdoeje
Voor het eerst in haar hele levuhhhh mobiel internetten in de trein, denk ik.

Lezen gaat dan makkelijker dan posten.
Oud 22-11-2013, 17:25
Verwijderd
kennen jullie deze klassieker?



hij zat in m'n hoofd de hele dag.
Oud 22-11-2013, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan het dan dat gewicht zoveel schommelt? Ik weeg één keer per week, soms voor en soms na de lunch, maar er zit tussen twee weegmomenten nooit meer dan een halve kilo (soms boven, soms onder wat het gemiddeld is zodat er in twee weken wel eens een kilo verschil is idd). Maar meer dan dat en ik zou flippen geloof ik
Nou, een maand slechte structuur en festivals had wel flinke invloed naar boven, maar een week terug structuur, schopte me meteen weer 2 kilo omlaag. Constipatie (gezellig onderwerp) scheelt ook behoorlijk. Verder weet ik het niet zo, ik kan mijn huidige verbranding niet meer zo voorspellen, soms denk ik met veel fietsen en wat minder honger dat ik op 71 moet staan en dan staat het juist hoger. En na een week met veel gefeest en luiheid waarbij ik denk, verdomme, nu sta ik vast op 75, ben ik juist 71. Dus ik hou mezelf voor dat ik me NIET druk moet maken zolang ik daar rond blijf schommelen. Als er geen weegschaal is, dan lukt dat dus niet ^^ en dan juist ten onrechte.

Maar mijn lichaam is ook niet meer normaal, dus daarom hou ik wel meestal mijn mond in discussies, omdat ik niet weet of het wel of niet normaal doet
Oud 22-11-2013, 17:36
Verwijderd
Citaat:
kennen jullie deze klassieker?

[filmpje]

hij zat in m'n hoofd de hele dag.
OMG ik zet hem aan en kijk meteen wie er tegen me begint te chatten MAAR IK HEB HELEMAAL GEEN MSN MEER DAT BESTAAT NIET MEER Pavlov kom er maar in!
Oud 22-11-2013, 17:44
Verwijderd
Citaat:
OMG ik zet hem aan en kijk meteen wie er tegen me begint te chatten MAAR IK HEB HELEMAAL GEEN MSN MEER DAT BESTAAT NIET MEER Pavlov kom er maar in!
Dat had ik gelukkig net niet ^^
Oud 22-11-2013, 17:47
Verwijderd
Ik denk dat het bij mij meer komt van hoeveel ik toevallig gegeten heb in de tijd ervoor. Er zijn avonden dat ik gewoon misselijk ben en niets eet, dan ben je de volgende dag ongetwijfeld lichter als dat je je volpropt wat ook regelmatig gebeurt. En shit met menstruatie en in totaal vocht vasthouden en dat soort grapjes.
Oud 22-11-2013, 17:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
MSN, good old times.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 22-11-2013, 17:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
kennen jullie deze klassieker?

[filmpje]

hij zat in m'n hoofd de hele dag.
Kutwijf!

@gewicht: ik weeg al tijden veel en soms is 't veel + een beetje en dan moet ik gewoon kakken en is 't weer 'normaal'. (tussen aanhalingstekens, omdat er bij mij minstens 30 af moet voor een 'gezond' gewicht, maar dat heb ik sinds m'n 8e niet meer gewogen).
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-11-2013, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Slecht. Maar goed als je ten opzichte van een maand geleden rekent.

Ehhh, normaliter niet?
Ja nou jah, omdat je niet alles zomaar online gooit enzo
Oud 22-11-2013, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan het dan dat gewicht zoveel schommelt? Ik weeg één keer per week, soms voor en soms na de lunch, maar er zit tussen twee weegmomenten nooit meer dan een halve kilo (soms boven, soms onder wat het gemiddeld is zodat er in twee weken wel eens een kilo verschil is idd). Maar meer dan dat en ik zou flippen geloof ik
Tussen 's ochtends en 's avonds zit bij mij rustig 2kg verschil
Oud 22-11-2013, 17:57
Verwijderd
Citaat:
kennen jullie deze klassieker?

[filmpje]

hij zat in m'n hoofd de hele dag.
Wow wat vet
Oud 22-11-2013, 17:57
Verwijderd
Kronos wordt er wel heel erg zenuwachtig van trouwens.
Oud 22-11-2013, 18:09
Verwijderd
Kronos <3
Oud 22-11-2013, 18:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
MSN, good old times.
Ik gebruik het nog steeds.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-11-2013, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik het nog steeds.
Hoe? Ik moest laatst verplicht overstappen op Skype.
Oud 22-11-2013, 18:32
Verwijderd
MSN. <3 Ik heb heel veel zn om de hele avond te msn'en.

Misschien vind ik mijn ICQ-nummer nog ergens.
Oud 22-11-2013, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik het nog steeds.
Shit he, ik moest ook net zoals Para overstappen op Skype.
Oud 22-11-2013, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Tussen 's ochtends en 's avonds zit bij mij rustig 2kg verschil
Ja, dat wel. Daarom heb ik het ook alleen over het vóór het ontbijt wegen. En daarin schommel ik dus doorgaans nauwelijks.
Oud 22-11-2013, 18:39
Verwijderd
Wat zal ik vanavond eens gaan doen!?
Oud 22-11-2013, 18:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoe? Ik moest laatst verplicht overstappen op Skype.
Klik!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-11-2013, 18:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
OH MIJN GOD, M"N PORTEMONNEE IS TERECHT!!!!
Iemand heeft 'm gevonden, m'n LU kaart gezien en de boel opgestuurd naar de Uni, die 'm dus weer doorstuurden naar mij. HOERA!!!!
AL M'N PASJES!!!!
;_;
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-11-2013, 18:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik gebruik vooral fb-chat als een soortvan msn ^^ En Skype. Bevalt best.

En wow Trimm, wat superfijn
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-11-2013, 18:52
Verwijderd
Yes, goed nieuws! Scheelt een hoop gedoe met al die pasjes weer opnieuw aanvragen
Oud 22-11-2013, 18:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Skype is op zich ook wel prima hoor, maar niet voor msn-gesprekken!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-11-2013, 18:56
Verwijderd
Citaat:
OH MIJN GOD, M"N PORTEMONNEE IS TERECHT!!!!
Iemand heeft 'm gevonden, m'n LU kaart gezien en de boel opgestuurd naar de Uni, die 'm dus weer doorstuurden naar mij. HOERA!!!!
AL M'N PASJES!!!!
;_;
Jaaaaaa!
Oud 22-11-2013, 19:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Yes, goed nieuws! Scheelt een hoop gedoe met al die pasjes weer opnieuw aanvragen
Zo, echt hoor! Plus alle kosten voor alle nieuwe pasjes enzo...
Ben zo blij!

Het compenseert weer voor de rekening van 60 euro die ik net kreeg voor de stroomstoring van vorige week.

Oh en ik heb de mooiste Dr Martens laarzen evar opgestuurd gekregen van Marktplaats, dus dubbel compensatie! YAYUH!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-11-2013, 19:12
Verwijderd
goeie mensen zijn dat
Oud 22-11-2013, 19:15
Verwijderd
Oh wat fijn Trimm!
Oud 22-11-2013, 19:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Everything's coming up Trimm Trabb.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-11-2013, 19:45
Verwijderd
Ik ga denk ik foto's scannen
Oud 22-11-2013, 20:01
Verwijderd
Mijn kat ziet zichzelf in de ruit, ze tikt tegen het glas
Oud 22-11-2013, 20:15
Verwijderd
Citaat:
OMG ik zet hem aan en kijk meteen wie er tegen me begint te chatten MAAR IK HEB HELEMAAL GEEN MSN MEER DAT BESTAAT NIET MEER Pavlov kom er maar in!
Zie, met een ban had je dat allemaal moeten missen!!
Citaat:
Mijn kat ziet zichzelf in de ruit, ze tikt tegen het glas
Oud 22-11-2013, 20:20
Verwijderd
Zou het zin hebben om de huisartsenpost te bellen als je eigen huisarts al heeft gezegd van 'neuh joh geen probleem doe maar gewoon fysiotherapie en rusten', de fysio je pas over een week kan zien, je overmorgen naar 't werk moet dat je klachten veroorzaakt heeft, en je je ondertussen steeds slechter voelt? Het is een week geleden sinds ik een medisch iemand gesproken heb. Ik heb (meestal) niet echt pijn maar ik moet soms wel opeens janken en een beetje hyperventileren van het onprettige gevoel in mijn rug. Ik heb ook 't idee dat ik misselijk en duizelig en tintelig ben, maar dat is niet constant en misschien beeld ik 't me in. Soms gaat het ook gewoon urenlang goed.
Oud 22-11-2013, 20:21
Verwijderd
hebben jullie het google spelletje al gespeeld vandaag?
Oud 22-11-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Zou het zin hebben om de huisartsenpost te bellen als je eigen huisarts al heeft gezegd van 'neuh joh geen probleem doe maar gewoon fysiotherapie en rusten', de fysio je pas over een week kan zien, je overmorgen naar 't werk moet dat je klachten veroorzaakt heeft, en je je ondertussen steeds slechter voelt? Het is een week geleden sinds ik een medisch iemand gesproken heb. Ik heb (meestal) niet echt pijn maar ik moet soms wel opeens janken en een beetje hyperventileren van het onprettige gevoel in mijn rug. Ik heb ook 't idee dat ik misselijk en duizelig en tintelig ben, maar dat is niet constant en misschien beeld ik 't me in. Soms gaat het ook gewoon urenlang goed.
als je klachten steeds erger worden, is dat sowieso een reden om weer naar je eigen huisarts terug te gaan he! Huisartsenpost is meer voor als ze echt van de ene op de andere dag erger worden.
Oud 22-11-2013, 20:22
Verwijderd
Ik heb niet 't idee dat ik nu met spoed ergens heen moet ofzo, maar ik voel me altijd wel kalm, dus dat is geen goede graadmeter.

Het probleem is waarschijnlijk 'gewoon' een aantal verschoven rugwervels, want zo voelt het en bovendien hebben meer mensen op 't werk daar last van.
Oud 22-11-2013, 20:23
Verwijderd
Citaat:
hebben jullie het google spelletje al gespeeld vandaag?
Nee nog niet.
Oud 22-11-2013, 20:24
Verwijderd
Citaat:
als je klachten steeds erger worden, is dat sowieso een reden om weer naar je eigen huisarts terug te gaan he! Huisartsenpost is meer voor als ze echt van de ene op de andere dag erger worden.
Hmm, dan ga ik maandag terug. Jammer dat ik daar vanmiddag niet aan heb gedacht.

Het huilen/hyperventileren is wel een nieuwe ontwikkeling maar past op zich best in het proces van de afgelopen twee/drie weken. Ik denk dat het vergelijkbaar is met een bot breken en dan het uitstekende bot uit je enkel zien steken, zo'n soort reactie.
Oud 22-11-2013, 20:24
Verwijderd
Fascinerend spel.
Oud 22-11-2013, 20:25
Verwijderd
Ik kom nu al niet meer verder.
Oud 22-11-2013, 20:29
Verwijderd
Het was overigens deze huisarts, dus zijn fysiotherapiesuggestie verwoordde hij als 'ga anders eens langs de fysio, kun je je lekker laten masseren '. Daarna begon hij over trends in schaamhaarontharing.
Oud 22-11-2013, 20:34
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het was overigens deze huisarts, dus zijn fysiotherapiesuggestie verwoordde hij als 'ga anders eens langs de fysio, kun je je lekker laten masseren '. Daarna begon hij over trends in schaamhaarontharing.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-11-2013, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Het was overigens deze huisarts, dus zijn fysiotherapiesuggestie verwoordde hij als 'ga anders eens langs de fysio, kun je je lekker laten masseren '. Daarna begon hij over trends in schaamhaarontharing.
Zijn daar trends in
Creepy vent.
Oud 22-11-2013, 20:36
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Zijn daar trends in
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 22-11-2013, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Zijn daar trends in
Creepy vent.
Ja, op dit moment is invlechten helemaal hot.
Oud 22-11-2013, 20:39
Verwijderd
Dip dye?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.