Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2010, 09:21
.Celithrathien.
Avatar van .Celithrathien.
.Celithrathien. is offline
Haay iedereen!

Normaal ben ik meer een doe-het-zelf persoon maar ik zit mezelf nu een beetje gek te maken dus hoop ik dat jullie een advies voor me hebben!

't zit namelijk zo;

Ik heb een jaar geleden een 'date' gehad met m'n buurjongen, die ik al ongeveer 13 jaar ken. Omdat we elkaar steeds op msn spraken en een grapje maakten dat het gek is dat we elkaar nooit zagen ondanks dat we buren zijn, maar elkaar wel op msn spraken. Dus we zijn gewoon vriendschappelijk ergens wat gaan drinken, niets aan de hand. Maar ik begon hem wel een beetje leuk te vinden. Toen niets geworden aangezien hij me nonchalant vertelde dat hij niet toe was aan een relatie, (niet wetende dat ik hem wel leuk vond) aangezien we het daar over hadden.

Nu vond ik 't wel gezellig om met hem om te gaan, omdat we elkaar zo lang al niet gezien hadden. Dus ik een paar maanden daarna een nieuwe 'date' afgesproken, en zouden we bij mij thuis een filmpje gaan kijken. Gewoon weer gezellig zoals die keer daarvoor alleen zoende hij me toen hij wegging. Toen had ik zoiets van yes yes, eindelijk! Maar daarna niks meer van hem gehoord..

Nu heb ik vorige week weer contact gezocht, en begon hij enthousiast te smsen e.d. dus heb ik gevraagd of hij zit had weer iets te gaan doen binnekort. Hij zei dat hij het een goed plan vond en dat ik maar moest laten weten wanneer ik tijd had. Wat heen en weer gesmst, en het is uiteindelijk neer gekomen op zondagavond. Was allemaal weer hartstikke gezellig, maar nu zoende hij me ook onder de film telkens, beetje plagen, knuffelen enzo.

Het was onderhand kwart over 11, en hij zei dat hij eens op huis aan moest omdat hij wilde gaan slapen. En toen hij wegging heb ik hem daarna nog een smsje gestuurd met 'Was gezellig!' waarop hij antwoorde dat hij dat ook zo vond en dat hij ging slapen. Mijn computer stond nog aan dus wilde even m'n mail nog checken voor ik ging slapen, en msn stond ook nog aan. Was hij gewoon online terwijl hij wilde gaan slapen. Dus ik op msn aan hem gevraagd op een beetje plagende manier van 'jij moest toch slapen meneertje?' zegt hij 'ja eigenlijk wel hahaha' en daarna ging hij offline..

Had na dit alles wel verwacht dat hij zelf initiatief zou tonen door eens te smsen of iets, maar aangezien hij dat niet deed gisteravond na een dag gewacht te hebben, heb ik zelf maar een smsje gestuurd om 9uur, of hij nog heeft kunnen slapen s'nachts (wist zo snel niets anders) en krijg ik maar niks terug terwijl hij ondertussen wel gewoon op msn zat! Wel zo slim geweest hem daar niet op te wijzen, want dat vind ik dan weer belachelijk. Maar kreeg wel pas om kwart voor 12 een smsje terug. Die ik vanochtend pas beantwoord heb, want dacht wat jij kan, dat kan ik ook.

Maar ik zit hier nu wel een beetje mee. Moet ik het gewoon zo door laten gaan?
Of moet ik hem ermee confronteren dat het niet zo netjes is om bij een meisje langs te gaan (die je ook nog eens goed kent), verwachtingen te kweken en daarna niets meer te laten horen?

Of doe ik zelf iets helemaal fout? Haha, want dat kan natuurlijk ook..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2010, 10:52
Verwijderd
Uhhmm jee wat lastig

Tja, ik denk dat ik zou afwachten of hij een keer innitatief zou nemen, voor een date..
Of dat hij smst ofzo!
Of gewoon aan hem vraagt wat hier verder nou de bedoeling van is

Dan ben je van de onzekerheid af, en weet je waar je aan toe bent!

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 11:13
.Celithrathien.
Avatar van .Celithrathien.
.Celithrathien. is offline
Citaat:
Uhhmm jee wat lastig

Tja, ik denk dat ik zou afwachten of hij een keer innitatief zou nemen, voor een date..
Of dat hij smst ofzo!
Of gewoon aan hem vraagt wat hier verder nou de bedoeling van is

Dan ben je van de onzekerheid af, en weet je waar je aan toe bent!

Succes ermee!
Bedankt voor het reageren!
Kan en wil ook aan hem vragen wat hij hier van verwacht, maar heb het idee dat dat voor hem anders overkomt omdat ik hem steeds gevraagd heb om iets te gaan doen, en hij hier op in gaat. Juist omdat hij zelf niets onderneemt kan ik hem naar mijn idee niets verwijten.. of zie ik dit nou verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 12:27
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Je hoeft hem ook niks te verwijten. Gewoon informeren is genoeg. Dan weet je waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft hem ook niks te verwijten. Gewoon informeren is genoeg. Dan weet je waar je aan toe bent.
Precies!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 14:49
.Celithrathien.
Avatar van .Celithrathien.
.Celithrathien. is offline
Nou heb dus een smsje gestuurd of hij even op msn wilde komen vanavond omdat ik het even over zondagavond wilde hebben (aangezien we elkaar niet voor eind deze week kunnen zien of iets dergelijks, want woon doordeweeks ergens anders), en hij vroeg (oogde een beetje verbaast) naar wat er was en dat hij er zou zijn, maar dat het laat zou worden. Hoop vanavond een idee te krijgen waar ik aan toe ben! Bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 15:25
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Aangezien nog geen enkele jongen heeft gereageerd: jongens douchen ook, laten hun mobiel op hun kussen liggen en merken het dan even niet. Da's één mogelijkheid. Persoonlijk reageer ik ook niet in ene, maar dan in eens met een goede lap tekst. Daarbij kan het zijn dat hij hard2get wil spelen voor je? Of weer niet te opdringerig? Mogelijkheden die ik zelf ook heb ervaart bij mezelf.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 18:03
.Celithrathien.
Avatar van .Celithrathien.
.Celithrathien. is offline
Citaat:
Aangezien nog geen enkele jongen heeft gereageerd: jongens douchen ook, laten hun mobiel op hun kussen liggen en merken het dan even niet. Da's één mogelijkheid. Persoonlijk reageer ik ook niet in ene, maar dan in eens met een goede lap tekst. Daarbij kan het zijn dat hij hard2get wil spelen voor je? Of weer niet te opdringerig? Mogelijkheden die ik zelf ook heb ervaart bij mezelf.
Dat zou inderdaad kunnen ja!
Vind het alleen zo vreemd dat het soms wel 4 tot 6 uur kan duren
Maar dat hard 2 get heeft ook al in mijn hoofd gespeeld, aangezien hij vroeger altijd achter mij aan zat, en ik hem toen nooit interessant vond..
Heb vanavond een gesprek met hem dus dan wordt alles hopelijk een stuk duidelijker!
Thanks voor het reageren, a boy's point of vieuw is altijd welkom
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 19:27
silentbob
silentbob is offline
ik reageer ook bijna nooit snel op sms(sms dan ook niet veel), heb mn sms-geluid uitstaan voor het geval ik ooit een sms in de les krijg, en mn mobiel ligt zowieso altijd op mn kamer terwijl ik ook wel beneden achter de comp zit
dus dan lees ik een sms pas als ik even mn mobiel check wat ik over het algemeen niet vaker als 1 keer per dag doe(tenzij ik een sms verwacht)

en als mn mobiel leeg is vergeet ik 'm soms dagenlang aan de lader te hangen

dus laat reageren op een sms zegt niet zoveel
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 09:15
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
En, wat is er uit dat gesprek gerold?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 12:52
.Celithrathien.
Avatar van .Celithrathien.
.Celithrathien. is offline
Citaat:
En, wat is er uit dat gesprek gerold?
Hij vond het allemaal wel gezellig zo, en vond het ook normaal om met vrienden te zoenen (omdat ik aangaf dat ik niet zomaar met mijn vrienden zoen).
Dus ik heb gezegd dat ik best met hem om wil gaan als vrienden verder, maar dat ik dat dan ook zo wil houden, en geen gerotzooi meer. En als hij dat niet zag zitten, dit de laatste keer was.. en daar heeft hij niet op gereageerd.
't is jammer, maar misschien is het maar beter ook dat 't zo is afgelopen denk ik nu .
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 13:14
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mjah, als 't 'm niet is, is 't 'm niet. De verwachtingen zijn duidelijk in elk geval en dat is altijd goed. Wel jammer dat hij niet meer gereageerd heeft
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 23:19
Verwijderd
Beetje jammer dat hij niet meer gereageerd heeft!,

Maarja, jij bent het kwijt, en hij weet nu wel wat jij wel en niet verwacht!

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 06:22
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hij zag je blijkbaar gewoon als friends with benefits en dat weet je nu dus
Was op zich wel te verwachten, aangezien hij zelf niets ondernam na jullie (succesvolle) dates.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nou mee
Chantal-31
1 13-05-2014 09:30
Liefde & Relatie Hij weet het nie, wat moet ik ermee?
scholier8
8 31-05-2011 12:08
Liefde & Relatie wat moet ik er mee
Girliej91
9 13-07-2010 08:25
Liefde & Relatie Wat Moet Ik Hier Nou Mee!
paula21
24 11-06-2008 08:59
Liefde & Relatie Zucht, wat moet ik nou doen...
TranceGirl
36 08-01-2004 10:19
Liefde & Relatie wat moet ik nu doen?
xxessiexx
8 04-07-2003 15:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.