Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2010, 08:11
Acapa
Acapa is offline
Beste Forumlezers!

Nadat ik eergister en gister ruzie had gehad met me vriendin en wat gister ook was goed gepraat zit ik toch ergens nog mee.

Al ging de ruzie over iets heel stoms, ze gebruikt de pil. Alleen als jongen wil je toch zekerheid dat ze niet zwanger is. Dus wacht je tot een bepaalde dag waarop een meisje weer een chocolade periode krijgt. Ik tegen een vriendin gezegd dat ik daar heel erg mee zat en dat ik bang was dat ze zwanger was.

Die vriendin dus tegen mijn vriendin als grapje een sms sturen met: En en ben je zwanger? Tja dat pakte voor mijn vriendin dus niet echt goed uit. Ze zei helemaal dat ze het niet leuk vond etc. maar ze bleef er maar op doorgaan waarop ik zei: dat we het morgen maar beter een keer konden bespreken.

Toen flipte ze.

Me uiterste best gedaan om het goed te maken wat uiteindelijk ook lukte. Toen de ochtend daarna hadden we weer een discussie waar ze heel gemeen deed. We hebben zaterdag 3 maanden alleen opeens zei ze dat ze heel het weekend niet meer kon want ze had met vriendinnen afgesproken wat mij echt heel pijn deed. Gister wou ik haar gewoon spreken. Toen smiddags alles goed gepraat met der waar veel tranen vloeide etc. Ze zei dat ze het heel erg speet en ik accepteerde der excuses.

Alleen... Mijn hart was echt gebroken en ik wist/weet nog steeds niet wat ik moet doen. Ik hou/hield echt ziels veel van der. Alleen ik heb gewoon geen verliefd gevoel meer. Het is gewoon als sneeuw voor de zon verdwenen. Als ik haar zie heb ik het vast wel. Maar niet zoals hier voor dat ik dagen aan der dacht. Het is opeens gewoon weg.... Ik zit hier heel erg mee.

Weten jullie misschien wat ik kan doen?

groetjes,

Rogier
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2010, 10:55
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
Mischien wat minder contact, begin je vanzelf weer naar haar te verlangen denk ik en dan heeft ze wat tijd om na tedenken
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 18:52
ladiedoe
Avatar van ladiedoe
ladiedoe is offline
Hi Rogier,

Als ik ruzie met m'n vriend heb gehad, kan ik soms ook heel gemeen uit de bocht komen.
Het enige wat ik je kan aanraden is, vertel haar dat het je veel pijn doet dat ze je niet wil zien in het weekend terwijl jullie 3 maanden met elkaar hebben.
Ze zal het alleen maar waarderen dat jij dit een belangrijk moment vind. En dat je dan graag samen iets leuks wilt doen.

Daarbij was dat over die zwangerschap gewoon een grapje.. ik snap wel dat ze daar even boos over kan zijn, maar het is toch niet nodig om dat zo lang vol te houden.. ?
Vertel haar gewoon dat je je er zorgen om maakt. Zorgen maken kan nooit kwaad toch? En ik neem aan dat ze het alleen maar fijn vind dat jij daar niet 'te gemakkelijk' over denkt.
Maar, je moet niet zó overkomen dat het lijkt alsof je haar niet vertrouwt met haar pilgebruik.

Hopelijk is het al goedgekomen, en anders heel veel succes!
__________________
make love not war!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 19:20
Joehoedith
Avatar van Joehoedith
Joehoedith is offline
hmm... ik begrijp dat het een moeilijke situatie is maar zij probeert je op deze manier te laten voelen wat zij voelt als je elke keer maar hamert om het feit of ze zwanger zou kunnen zijn.

als ze de pil gebruikt, waarom dan niet dat vertrouwen hebben dat ze niet zwanger wordt.

laten we het zo zeggen, om jou zo te dumpen voor zo'n weekend als dat is inderdaad gemeen maar je gaat ook niet erg volwassen om met het hele seksleven en pilgebruik
__________________
I had a handle on life, But it broke off
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 22:44
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
waarom gebruikten jullie dan geen pil én condoom tijdens de seks, dan was dat gezeur ook nergens voor nodig geweest.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 11:35
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik kan heel goed begrijpen dat je bang bent dat ze zwanger wordt. Als je haar dan niet vertrouwt met het pilgebruik, kun je altijd nog een condoom er bij gebruiken. Dan heb jij een grotere zekerheid. Hoef je daar ook geen ruzie meer om te maken.

Ik kan jouw vriendin ook goed begrijpen dat ze daar boos om is geworden. In feite zeg jij namelijk dat je haar niet vertrouwt. Je gelooft haar niet als ze zegt dat ze de pil slikt. Dan is het logisch dat ze boos kan worden.

Zo te lezen moeten jullie gewoon meer praten in jullie relatie. En niet kinderachtig gaan doen door elkaar dan maar te gaan pesten als iets niet zint (bv. jouw vriendin die 'ineens' met haar vriendinnen weg ging).
En over je gevoel, dat komt vanzelf wel weer terug als je wat minder boos op haar bent en het is uitgepraat, verwacht ik
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 12:07
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
A) domme actie van die vriendin om zoiets te smsen
B) waarom heb jij niet tegen je vriendin gezegd waar je je zorgen om maakte?

Daarbij: jullie hebben na drie maanden al issues en na drie maanden heb jij al twijfels aan je gevoelens... Ik weet niet, maar ik vind het een slecht voorteken. Maar goed, ik zou zeggen, plan een date, probeer dat gevoel te vinden en lukt dat niet, dan houdt het denk ik op.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 18:30
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Wat geweldig stom van jou en die vriendin om met dat soort opmerkingen te gaan strooien vlak voor ze ongesteld moet worden Kan me wel voorstellen dat ze zich gekrenkt voelt.
Maar als jij hierom al niet meer verliefd bent? Lijkt me geen goede zaak..
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 17:12
Verwijderd
Ja, volgens mij ligt dit meer aan jou dan aan haar. Ik zou het ook niet fijn vinden als mijn vriend steeds krampachtig wil weten of ik wel of niet zwanger ben. Dan zou ik echt het gevoel krijgen dat-ie mij niet vertrouwt; alsof ik met opzet zwanger zou raken om hem te strikken ofzo.

En dat je zo snel niet meer verliefd bent na een ruzietje, daar zou ik maar wat vraagtekens bij plaatsen als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Wat geweldig stom van jou en die vriendin om met dat soort opmerkingen te gaan strooien vlak voor ze ongesteld moet worden Kan me wel voorstellen dat ze zich gekrenkt voelt.
Maar als jij hierom al niet meer verliefd bent? Lijkt me geen goede zaak..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 14:44
Zwimber
Zwimber is offline
Mjaa als ik ruzie heb dan heb ik idd ook vooral op t moment echt sowiets van wat doe ik met deze relatie en voor je gevoel op DAT moment zou je t dan zo uitmaken gelukkig weetje dat als t weer goed is en ik ben een uur bij haar is t weer echt helemaal terug dan is het echt zo gezellig enzo (A) alleen moet je wel echt bij elkaar zijn dat maakt zoveel goed...

Msn en sms en zelfs telefoon maakt dingen gewoon kapot , ga desnoods vrijdagmiddag of donderdag bij haar langs en probeer niet krampachtig haar leuk te vinden maar doe gewoon gezellig en ik ben er van overtuigd dat als je echt van haar houdt t zeker weer terugkomt, suc6 !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Student en depressief: wat te doen?
tim0thy
9 19-07-2014 14:54
Liefde & Relatie Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen
FW
29 30-11-2007 14:59
Psychologie Ik weet niet goed wat te doen
tinkebel
19 09-03-2006 19:56
Liefde & Relatie Vage situatie (wat te doen?)
useful_idiot
34 12-08-2005 23:00
Liefde & Relatie Wat te doen ?
Cootje
6 18-09-2003 13:48
Liefde & Relatie Wat te doen?
T-ijsje?
23 14-09-2003 23:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24.