Oud 08-01-2003, 23:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
is een soort soap, werkt verslavend
idd en net zo kut als soaps en TOCH kijken he?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Oud 09-01-2003, 08:48
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Qimm schreef:
idd en net zo kut als soaps en TOCH kijken he?
The hearts of Men are easily corrupted...
__________________
[spAm]
Oud 09-01-2003, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Scimmia schreef:

Dan nu het dilemma der dilemmas: hoe krijg ik het ding zonder credit card in NL?
Gefeli met het krijgen van kabel!
Welk ding? bedoel je deel 10? Ik heb hem al 8P ik heb hem in het engels bij de Nawijn-Polak gehaald een top boekenwinkel

En btw ik heb nu kabel dusszz, wil iemand plz een goede site opgeven waar ik 260+ eps kan downloaden? thx alvast.

Laatst gewijzigd op 09-01-2003 om 14:24.
Oud 09-01-2003, 17:16
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Welk ding? bedoel je deel 10? Ik heb hem al 8P ik heb hem in het engels bij de Nawijn-Polak gehaald een top boekenwinkel

En btw ik heb nu kabel dusszz, wil iemand plz een goede site opgeven waar ik 260+ eps kan downloaden? thx alvast.
doh das toch illegaal en dat mag hier niet en als je ff nadenkt wis je dat het vast wel op kazaa staat ik zal geen link geven maar je moet zelf maar even nadenken

en waarom praat iedereen toch zo zacht
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 09-01-2003, 18:01
Verwijderd
dat zacht praten is omdat het over iets gaat dat totaal off-topic is.
Oud 09-01-2003, 18:10
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Offtopic: Je hebt hem al 8p? Ergens raak ik de draad hier kwijt
En ja, ik bedoel deel 10. De portokosten zijn volgens mij belachelijk hoog :/
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 09-01-2003, 18:35
Verwijderd
Ga gewoon naar een goede boekenwinkel in de buurt. Er is alleen nog geen pocketversie, maar zo´n grote. Hij is ook duurder dan zo´n pocket; 24,35 euro
Oud 11-01-2003, 00:00
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Damn wat zijn de nieuwe eps (t/m 272) kewl.

-Een geweldige toespraak van Vegeta tegen de aardbewoners
-Satan (Hercule) die Vegeta van de dood redt
-Good Buu die tegen Kid Buu vecht om goku tijd te gunnen voor zn ultimate attack
-Vegeta die eindelijk eens zn verstand gebruikt (en daardoor eigenlijk de dag redt)
-De terugkeer van ANDRIOD 17...............
-Goku en Gotenks die een beetje zitten te stoeien met elkaar

Dit waren een paar van de hoogtepunten
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Oud 11-01-2003, 14:04
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
ow cewl
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Oud 11-01-2003, 14:49
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
Mensen van 17,18 en 19 die helemaal op gaan in die serie... *schud hoofd*

Heb ik even mazzel dat ik al 21 ben... Of is dat nu fout?
__________________
=Justice to All=
Oud 11-01-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
SS2Gohan schreef:
Damn wat zijn de nieuwe eps (t/m 272) kewl.

-Een geweldige toespraak van Vegeta tegen de aardbewoners
-Satan (Hercule) die Vegeta van de dood redt
-Good Buu die tegen Kid Buu vecht om goku tijd te gunnen voor zn ultimate attack
-Vegeta die eindelijk eens zn verstand gebruikt (en daardoor eigenlijk de dag redt)
-De terugkeer van ANDRIOD 17...............
-Goku en Gotenks die een beetje zitten te stoeien met elkaar

Dit waren een paar van de hoogtepunten
Vegeta gebruikt altijd zijn verstand al, hij en Piccolo zijn het slimst van allen hoor... En Juunanagou is niet terug, hij komt er toevallig alleen even voor. Jammer genoeg

En nee Justice, jij kijkt immers NOOIT DBZ
Oud 11-01-2003, 16:41
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
-Goku en Gotenks die een beetje zitten te stoeien met elkaar
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 11-01-2003, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Vegeta gebruikt altijd zijn verstand al, hij en Piccolo zijn het slimst van allen hoor... En Juunanagou is niet terug, hij komt er toevallig alleen even voor. Jammer genoeg

En nee Justice, jij kijkt immers NOOIT DBZ
Verstand hébben en 't gebruiken in plaats van je arrogantie/trots in de weg laten zitten zijn 2 verschillende dingen hoor Zo intelligent is Vegeta nou ook weer niet :>
Oud 12-01-2003, 00:19
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Waar zijn ze nu gebleven met de Aflevering?
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Oud 12-01-2003, 01:25
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Tv: 94
I-net: w88 op 273-276 11 Maart is nog zó ver weg
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 12-01-2003, 13:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Verstand hébben en 't gebruiken in plaats van je arrogantie/trots in de weg laten zitten zijn 2 verschillende dingen hoor Zo intelligent is Vegeta nou ook weer niet :>
hehem geen leden van mijn harem beledigen ja! *squeal* ik heb een harem... nou nog in het echt

*droomt weg*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-01-2003, 10:31
AirRaid
Avatar van AirRaid
AirRaid is offline
als ik heb goed heb is woensdag de Garlic JR. Saga afgelopen
en dan komen dan weer trunks en de androids en Cell weer of gaan we dan over op Kid Buu??????
__________________
Now light our darkest hour. Till all are one!!!!!
Oud 13-01-2003, 12:50
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
AirRaid schreef:
als ik heb goed heb is woensdag de Garlic JR. Saga afgelopen
en dan komen dan weer trunks en de androids en Cell weer of gaan we dan over op Kid Buu??????
Ik denk niet naar Kid Buu, want de saga is nog niet afgelopen op i-net (toch?)
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 13-01-2003, 15:12
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Ik denk niet naar Kid Buu, want de saga is nog niet afgelopen op i-net (toch?)
Klopt...we zijn nu pas bij ep 272..terwijl ze stoppen bij 276...en van de Ocean kunnen ze ook niet verder, want ze kunnen niet iets stelen wat nog niet uit is.....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 14-01-2003, 20:33
Verwijderd
Kheb btw net Story of Trunks gedownload(tja kheb nog niet eens een week kabel en ik download al als een trein ) En het viel mij op dat er allerlei metal in kwam(het enige dat ik herkende was een nummer van Dream theater). tuurlijk hoorde ik ook de stemmen gewoon goed, maar is het ook zo bij de originele versie zo dat er de hele tijd metal te horen is?

Btw Daarvoor had ik al de film met Brolli gedownload, wist alleen niet dat ie Japs met Subs was. Kheb me rotgelachen met die stemmen
Oud 14-01-2003, 23:21
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Kheb btw net Story of Trunks gedownload(tja kheb nog niet eens een week kabel en ik download al als een trein ) En het viel mij op dat er allerlei metal in kwam(het enige dat ik herkende was een nummer van Dream theater). tuurlijk hoorde ik ook de stemmen gewoon goed, maar is het ook zo bij de originele versie zo dat er de hele tijd metal te horen is?

Btw Daarvoor had ik al de film met Brolli gedownload, wist alleen niet dat ie Japs met Subs was. Kheb me rotgelachen met die stemmen
Alleen de specials en de films hebben deze muziek....de eps is puur instrumentaal, en wat milder...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 15-01-2003, 10:12
Verwijderd
Dus die metal(zelfs bekende bands blijkbaar) hoort er gewoon in? Heb je de originele dvd of heb je gewoon net als ik een versie gedownload waarin iemand zelf die muziek erbij heeft gezet?

Kvindt het best wel vaag aangezien dat nummer van Dream Theater pas 3 of 4 jaar oud is gloof ik terwijl de film toch een stuk ouder is, al kan dat bij het vertalen natuurlijk zijn aangepast.
Oud 15-01-2003, 15:54
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Dus die metal(zelfs bekende bands blijkbaar) hoort er gewoon in? Heb je de originele dvd of heb je gewoon net als ik een versie gedownload waarin iemand zelf die muziek erbij heeft gezet?

Kvindt het best wel vaag aangezien dat nummer van Dream Theater pas 3 of 4 jaar oud is gloof ik terwijl de film toch een stuk ouder is, al kan dat bij het vertalen natuurlijk zijn aangepast.
Ik heb em gedowned, maar die nummers staan ook op de Trunks special OST, dus dat zal wel goed zijn..
De FUN gooit er geheel nieuwe muziek in, en die hebben dat niet al te lang geleden gedubbed..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 15-01-2003, 18:21
Verwijderd
Damn, kan 267 maar niet krijgen. Vindt steeds japse versies en 266??!! terwijl ik op dragonball 267 zoek.

Ik kijk of ik misschien de volgende wel kan vinden.
Oud 15-01-2003, 20:57
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Damn, kan 267 maar niet krijgen. Vindt steeds japse versies en 266??!! terwijl ik op dragonball 267 zoek.

Ik kijk of ik misschien de volgende wel kan vinden.
Offtopic: www.dbz-media.com
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 15-01-2003, 21:02
Verwijderd
Erg handig, probleem is alleen: ik heb geen java.
En mijn windows xp is niet legaal dus ik kan de service pack niet downloaden.

Daarom kan ik ook niet bij andere sites van dat soort downloaden, alleen bij Kazaa.
Oud 19-01-2003, 11:50
Verwijderd
Hmm, kheb nu eindelijk Java, maar ik download steeds maar 200 kb, meer niet. Moet ik DAP of zoiets eerst installen?
Oud 19-01-2003, 19:18
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Hmm, kheb nu eindelijk Java, maar ik download steeds maar 200 kb, meer niet. Moet ik DAP of zoiets eerst installen?
Netpumper
www.netpupmer.com (gloofik)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 19-01-2003, 20:15
Verwijderd
www.netpumper.com lijkt me logischer

Maar is dat wel veilig? het is toch niet zoiets als Marketscore dat de bandbreedte van de server wegkaapt of dat van de mensen in de buurt?
Oud 19-01-2003, 20:28
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
www.netpumper.com lijkt me logischer

Maar is dat wel veilig? het is toch niet zoiets als Marketscore dat de bandbreedte van de server wegkaapt of dat van de mensen in de buurt?
Voor zover ik weet is het veilig...ik heb dr geen problemen mee...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 21-01-2003, 17:55
Karioudo
Karioudo is offline
Dragonball Z is gewoon echt te gek! Ik volg het al sinds het voor het eerst op Cartoon Network kwam, en ik volg het nog steeds! Ook de Frieza en Garlic Junior Saga die nu wordt uitgezonden, (daarvan heb ik nu alle afleveringen per stuk 14 keer gezien ) wil ik niet missen.
Ik kan niet wachten op de Kid Buu Saga
Oud 21-01-2003, 20:30
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
De grote vraag is: wat krijgen we donderdag? De Garlic jr. saga is morgen nl afgelopen....et lijkt me dat ze dr dan tijdelijk mee kappen ofsow...aangezien ik nog geen andere aankondiging heb gezien....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 21-01-2003, 20:57
SuperDracula
Avatar van SuperDracula
SuperDracula is offline
DragonBall Z is echt zalig!!!!!
wat is mis met hun stemmen?
het enige minpunt die ik zou kunnen bedenken is als het rustige beelden zijn bevoorbeeld van chi-chi of bulma of matser Rochi de achterlijke muziek op de achtergrond, maar je wend er aan.
DBZ RULEZ
__________________
If you don't like the answers, then don't ask the questions
Oud 21-01-2003, 21:29
Karioudo
Karioudo is offline
Ik heb de mensen van Yorkiddin een horen zeggen dat ze tot en met april doorgaan met nieuwe afleveringen, maar dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, helaas.
Ik denk dat ze donderdag gewoon doorgaan met de Kid Buu Saga, tenminste dat hoop ik.

Ik weet niet of dit al ergens op deze site staat (Kep me pas vandaan aangemeld) maar ik heb op een andere bekende site gelezen dat Yorkiddin ook DBGT gaat uitzenden over een tijd. Ik weet niet wanneer en of het waar is, maar het zou wel te gek zijn!
Oud 21-01-2003, 21:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Karioudo schreef:
Ik heb de mensen van Yorkiddin een horen zeggen dat ze tot en met april doorgaan met nieuwe afleveringen, maar dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, helaas.
Ik denk dat ze donderdag gewoon doorgaan met de Kid Buu Saga, tenminste dat hoop ik.

Ik weet niet of dit al ergens op deze site staat (Kep me pas vandaan aangemeld) maar ik heb op een andere bekende site gelezen dat Yorkiddin ook DBGT gaat uitzenden over een tijd. Ik weet niet wanneer en of het waar is, maar het zou wel te gek zijn!
hoei ook de GT? *is nieuwsgierig* schijnt klote te zijn, maar ik wil het WEL zien!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-01-2003, 00:32
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Qimm schreef:
hoei ook de GT? *is nieuwsgierig* schijnt klote te zijn, maar ik wil het WEL zien!
ik heb pas wel ergens een stukje gezien bij Funimation achter de schermen, daar waren ze GT aan het dubben En weer een vrouw die Goku insprak
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 22-01-2003, 01:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vash! schreef:
ik heb pas wel ergens een stukje gezien bij Funimation achter de schermen, daar waren ze GT aan het dubben En weer een vrouw die Goku insprak
rare jongens, die Japanners
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-01-2003, 02:15
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Nu zit 'ie wel aardig vol.
We gaan verder met deel twee.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie "De mens is egoïstisch"
Egoconstructie
52 17-04-2010 14:38
Levensbeschouwing & Filosofie God is:
hookee
204 17-06-2009 13:35
Films, TV & Radio Het grote DBZ topic deel 2
Vlooienband
101 24-04-2003 01:32
Films, TV & Radio Het grote Gundam Wings topic
Verwijderd
37 18-02-2003 12:46
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11
Films, TV & Radio dragonballz
mocrodealer
4 04-11-2002 13:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.