Oud 23-05-2003, 21:41
Rhinus
Rhinus is offline
Ik keek vandaag V8. Ik hoopte de Simpsons te krijgen zodat ik echt van mijn eten kon genieten, maar dat was dus niet. "Ally(?)" was erop. De boterhammen smaakte dus minder goed, maar ik dwaal af. Ik keek dus "Ally(?)". Is dat nu "Ally McBeal(?)"? Of hoe zit dat? Is wel met dat zelfde vrouwtje iniedergeval.

Verlicht mij!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2003, 22:27
Verwijderd
Jaa, dat vroeg ik me ook al af..
Ik was aan het zappen afgelopen week, en toen kwam ik er ook bij uit (al dacht ik dat het net5 was, maar dat kan ook aan mij liggen).. op teletekst stond dat het de pilot was van de hitserie Ally McBeal ofzo, maar bij volgende dagen stond ook gewoon Ally, en die afleveringen duurden maar een half uur ofzo, terwijl Ally McBeal toch altijd langer duurde?

Ik wil het ook weten!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 05:34
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ally is een soort Spin-off van Ally McBeal.
Ally McBeal duurde altijd een uur, en ging altijd om rechtszaken enzo, en nu is er dus Ally, en dat gaat alleen maar over Ally zelf en haar relaties. Een rechtszaal zul je daar dus nooit vinden.
Ze hebben gewoon een half uur uit de originele aflevering geknipt, en hem toen "Ally" genoemd, waardoor het nu alleen maar over haar leven gaat.

Ik vind het wel jammer, ik vond die onderlinge interactie en die rechtszaken juist leuk
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 11:53
Rhinus
Rhinus is offline
Aha, mijn dank .

Pebbles 't kwam inderdaad op Net5 en niet op V8 zoals ik typte.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 17:19
Verwijderd
mjah op net5, ennuh t zijn herhalingen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 00:20
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
is dat zo?? oow gaaf alhoewel het zonder die conversaties en dat kleine mannetje met die krullen waar ik de naam ff van kwijt ben idd een stuk minder leuk zal zijn...
weet iemand ook of die 'herhalingen' dan vanaf seizoen 1 zijn of dat die gewoon zomaar doorelkaar gaan ofso?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.