Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2002, 20:55
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
'goede tijden'
tja ff denken.............

jaja isabelle en charlie hebben elkaar gezoend!!

En btw je vergat nog wat van vrijdag:
Marcus deed beetje vervelend op bruiloft
Robin (mongool) is met vriendinnetje bij Harmsen die daar wilt wonen
zodra telefoon uit singapore komtis Job vrij (jaja.....)
en btw slaat nergens op met sophia nee.........Janine die opeens bijna niets zegt tegen beste vriendin barbara.
Advertentie
Oud 01-07-2002, 09:24
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:


het komt maandagochtend ni, dus je zult toch echt moeten wachten tot na de vakantie.....
welluz, ik zit het nu gewoon te kijken
Oud 01-07-2002, 11:46
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:


welluz, ik zit het nu gewoon te kijken

wat?!? op de site en in de tvgids stond dat et ni kwam
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 02-07-2002, 15:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
heb ook gelezen dat het niet kwam!!
khad m'n video 5 minuten langer laten draaien, maar laatste 5 minuten gemist om één of andere reden!

kweet intussen wel wat er gebeurd is, maar niet wat nou de laatste shot is, wat zeg maar de échte cliffhanger is dus...

kvind btw dat jef-met-die-niet-bestaande-gast-gedoe zóóó saai!!
isa en charly vink wel leuk, maar kvond 't vroeger veel leuker, met kim en julian enzo!

kvolg het btw echt al héél lang (alleen eerste twee jaar gemist en het gedeelte dat lotje dood was en laura naar die secte ging heb ik maar deels gezien, omdat ik het niet mocht zien van me moeder. was te eng voor me dus ging ik stiekem kijken )
kvind wel dat het idd beetje in een dieptepunt begint te raken, maar dat met sophia en janine vink ook wel weer grappig
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-07-2002, 16:26
EviL-PriNcEsS
Avatar van EviL-PriNcEsS
EviL-PriNcEsS is offline
Nou, met die mooie meiden die erin spelen wordt het nooit saai!
Maar ik vind het sowieso juist heel interessant en spannend de laatste tijd!!
__________________
Vampiria onderkoffer. *Kelly Osbourne is liev en moowj en grappig en koel :)*
Oud 02-07-2002, 16:27
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
sophia janine is wel weer aardig idd, maar het word zo slap, met van die saaie problemen (alleen maar werk en liefde).

Dat er weer eens wat echt spannends gebeurd!
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Oud 02-07-2002, 21:02
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Vroeger wast inderdaad veel leuker, toen met Simon in IJsland dacht ik.. en dat Linda en Robbert wat hadden en Laura en Tess.. en toen Stan nog meedeed.. dat was ook de enige die goed kon acteren ma goed.. en dat ene Turkse/Marokkaanse meisje dat opgesloten zat bij een enge man.. en Micky.. wieieie!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 03-07-2002, 10:17
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:


op drugsbezit staat daar de doodstraf

daantje moet binnen een paar dagen een nieuwe lever hebben, anders gaat ze dood, en 1) er is geen lever en 2) er staan nog andere mensen vóór haar op de lijst.....

]
dat wist ik nie... ik had de dagen ervoor het ook gemist, vergeten op te nemen
Oud 04-07-2002, 19:49
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:


welluz, ik zit het nu gewoon te kijken
GVD!!! heb ik ut nog gemist, lag nog in mun nest en in de gist stond dat de bold kwam.....snif...snif....
Oud 04-07-2002, 22:21
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
wat maakt het uit of je het niet hebt gezien ?

als het nieuwe seizoen begint, ben je toch al vergeten wat er allemaal is gebeurd
Oud 05-07-2002, 13:17
Verwijderd
Citaat:
DarkRaven schreef:
wat maakt het uit of je het niet hebt gezien ?

als het nieuwe seizoen begint, ben je toch al vergeten wat er allemaal is gebeurd
jah, idd, en als het nieuwe seizoen weer begint wordt de laatste aflevering van het vorige seizoen herhaalt, en die neem ik dus ook op en dan weet ik weer wat er allemaal gebeurt was...
Oud 06-07-2002, 08:43
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
heeeeeeee, thanxxxx, kan ik het toch nog zien
Oud 06-07-2002, 10:45
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef:
heeeeeeee, thanxxxx, kan ik het toch nog zien
moet je niet vergeten je video te programmeren
Oud 19-08-2002, 09:33
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
UP UP UP!!

Vanaf vandaag komt gtst weer om 10.00 op rtl4 -natuurlijk-(weliswaar de herhalingen, maar goed, dan kun je je alvast voorbereiden op de nieuwe afleveringen)
Oud 19-08-2002, 09:52
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
wanneer begint het seizoen weer?
Oud 19-08-2002, 10:02
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
2 september als het goed is
Oud 19-08-2002, 18:16
Chill
Avatar van Chill
Chill is offline
Citaat:
linda85 schreef:
(alleen eerste twee jaar gemist en het gedeelte dat lotje dood was en laura naar die secte ging heb ik maar deels gezien, omdat ik het niet mocht zien van me moeder. was te eng voor me dus ging ik stiekem kijken )
Jaaaaaaa dat was echt cool met Laura en die sekte!! Hadden ze allemaal van die rooie jurken aan, en toen kwam de baas van de sekte het huis van Robert en Laura ingerend met een mes!!

en wie weet er nog dat daniel ontvoerd werd, en dat ie in een gat in de grond werd gesmeten. Dat was spannend!!

en ik zie het nog precies voor me hoe Robert door de spiegel viel, met die punt er recht in!!!

Dat waren goeie oude tijden.......
Oud 22-08-2002, 11:21
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Voor de mensen die de laatste afeleveringen gemist hebben:
Ik las net toevallig in het tv gidsje dat ze de laatste week van voor de vakantie vanaf volgende week maandag weer uitzenden.
__________________
In Chocolate We Trust.
Oud 22-08-2002, 14:14
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
is het dan ooit niet-saai geweest????
Oud 22-08-2002, 19:24
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Joh, is GTST saai? Meen je da nou? Wat is er dan NOG saaier; slechte acteurs, nog slechter verhaal, nog lagere geloofwaardigheid
Oud 23-08-2002, 17:52
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

moet je niet vergeten je video te programmeren

jah!

Trouwens; weet iemand hoe je de naam van deze topic kunt veranderen?
Oud 23-08-2002, 20:04
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef:



jah!

Trouwens; weet iemand hoe je de naam van deze topic kunt veranderen?
dat kunnen alleen fb's doen
of waren het nou alleen fb+?
Nouja, je kan het iig niet zelf doen.

*snif*
ik heb het idee dat ik alles mis...
ik pak de tv gids, issie van vanaf 3 augustus, pak ik de tweede gids, is vaa 10 augustus, op zoek naar de 3e tv gids, vanaf 17 agustus, kijk ik bij maanda, staat daar dat gtst en onm alweer worden herhaald... heb ik dus ook alweer gemist... as. maandag, wordt dan ook weer de laatste aflevering herhaalt???
ik hoop toch van wel, want anders heb ik t weer gemist...
Nouja, ik zie wel...
Oud 24-08-2002, 13:35
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
GT/ST wordt sssssaai!
GT/ST was altijd al sssssaai!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 20-12-2002, 21:37
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Ok dit topic is al een beetke oud maar hier moest ik verder lullen van de forumbaas
Dus hier komen de vragen:

1)Weet iemand of Rik terugkomt??
2)Blijft Remco in GTST?

Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 21:49.
Oud 20-12-2002, 21:57
Verwijderd
[QUOTE]Big Daddy schreef:
1)Weet iemand of Rik terugkomt??
ik hoop et, zou leuk zijn
maar volgens mij wou 'ie weg uit gtst, dus dan zal 'ie ook wel niet terugkomen

2)Blijft Remco in GTST?
hoop ik niet, ik mag em niet, hij doet et met de vrouw van z'n vader

(en hoef je niet meer te weten of de 'echte' charlie weer terugkomt? )
Oud 20-12-2002, 21:59
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
Big Daddy schreef:
Ok dit topic is al een beetke oud maar hier moest ik verder lullen van de forumbaas
Dus hier komen de vragen:

1)Weet iemand of Rik terugkomt??
2)Blijft Remco in GTST?
ik denk niet dat rick terugkomt(alhoewel ik dat wel hoop)... mischien nog even maar ik had pas gelezen op gtst site dat hij verhuisd is naar californië dus komt hij waarschijnlijk niet meer terug..mischien nog even
ik hoop het wel al is het alleen maar zodat die mickey der weer uit gaat want die vind ik echt zo irritant...
ik hoop ook dat job snel weer terugkomt en de normale charlie want die der nu is kan echt niet spelen
__________________
________________
Oud 20-12-2002, 22:25
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
ligt ut nou aan mij of wordt GT/ST nou vet sssssssaai!!?
Ik vroeg me af wanneer GTST nou eindelijk eens leuk werd. Ik geef gelijk een antwoord: nooit.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 20-12-2002, 23:54
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
[QUOTE]vleermuissie schreef:
Citaat:

(en hoef je niet meer te weten of de 'echte' charlie weer terugkomt? )
nee, die komt (eindelijk!!!) maandag weer terug volgens gtst.nl

en rik die zou naar hollywood gaan maar ik hoop toch dat ie weer terugkomt
Oud 21-12-2002, 09:52
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
[QUOTE]vleermuissie schreef:
Citaat:
Big Daddy schreef:
1)Weet iemand of Rik terugkomt??
nee, denk ut nie echt, best wel kut, want hij was een van de weinigen die echt kon acteren!
2)Blijft Remco in GTST?
Citaat:
dat vind ik ook zo'n kwal, da gezeik om dat hij met Barbara gaat, tsja, ze had het gewoon nie moete vertellen! Hoeso domme actie?!

*Yesssss! Charlie trug, want die doos van Lieke van Lexmond kan dus echt niet acteren!

[/B]
__________________
move your body next to me
Oud 21-12-2002, 11:44
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
wieh charlie komt maandag weer terug eindelijk, want die kan zo leuk lopen en stampen dat kan Lieke van Lexmond helemaal niet zo goed haha. verder speelt ze opzich best goed, mja gewoon niet net zoals de echte charlie

iieuw ik heb ook echt zo'n hekel aan die mickey, ik vind m een vieze enge slijmbal iieuw!

ik vind GTST op dit moment wel weer leuk worden, maar kvind t alleen een beetje extreem dat ze ineens allemaal lesbiennes dr in doen, eerst isabella, toen charlie (ok die was niet echt maar toch) en nou blijkt die Jasmien ook lesbisch te zijn! nix mis mee, maar ik vind het een beetje overkomen zo van 'o ja zulke mensen bestaan ook nog, hm die hebben we dr nog niet in zitten, laten we dr dan maar een paar ingooien' ik vind het een beetje excuus-truus-achtig worden, mjaaaa....

oow en die Milan is ook al zoown kwal! verschrikkelijk! en daantje is ineens een keigrote zeikerd geworden bah!

mja waar mak ik me druk om??
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 22-12-2002, 15:59
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
wieh charlie komt maandag weer terug eindelijk, want die kan zo leuk lopen en stampen dat kan Lieke van Lexmond helemaal niet zo goed haha. verder speelt ze opzich best goed, mja gewoon niet net zoals de echte charlie

iieuw ik heb ook echt zo'n hekel aan die mickey, ik vind m een vieze enge slijmbal iieuw!

ik vind GTST op dit moment wel weer leuk worden, maar kvind t alleen een beetje extreem dat ze ineens allemaal lesbiennes dr in doen, eerst isabella, toen charlie (ok die was niet echt maar toch) en nou blijkt die Jasmien ook lesbisch te zijn! nix mis mee, maar ik vind het een beetje overkomen zo van 'o ja zulke mensen bestaan ook nog, hm die hebben we dr nog niet in zitten, laten we dr dan maar een paar ingooien' ik vind het een beetje excuus-truus-achtig worden, mjaaaa....

oow en die Milan is ook al zoown kwal! verschrikkelijk! en daantje is ineens een keigrote zeikerd geworden bah!

mja waar mak ik me druk om??
Milan vind ik wel cool. Die looopt lekker allemaal onrust te stoken Verder vond ik de echte Charlie erg irritant en de nieuwe (door Lieke van Lexmond) vond ik wel wat subtieler neergezet. Maar goed, het gaat natuurlijk helemaal niet om de acteerprestaties
Wat gaat er gebeuren met Charlie? Want de electriciteit viel uit in scala enzo... spanned. Ik vond het serieus best eng. En gaan Ludo en Janine nog bij elkaar komen? Ludo is toch wel mijn favoriet. Ook hoop ik dat ontdekt wordt dat Rick nog leeft en dat ie Mickey eruit schopt. Ik erger me aan die gast.
Oud 22-12-2002, 17:42
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Evergreen schreef:
Milan vind ik wel cool. Die looopt lekker allemaal onrust te stoken Verder vond ik de echte Charlie erg irritant en de nieuwe (door Lieke van Lexmond) vond ik wel wat subtieler neergezet. Maar goed, het gaat natuurlijk helemaal niet om de acteerprestaties
Wat gaat er gebeuren met Charlie? Want de electriciteit viel uit in scala enzo... spanned. Ik vond het serieus best eng. En gaan Ludo en Janine nog bij elkaar komen? Ludo is toch wel mijn favoriet. Ook hoop ik dat ontdekt wordt dat Rick nog leeft en dat ie Mickey eruit schopt. Ik erger me aan die gast.
ik kan het dus nooit zien op vrijdag avond, das best kut, want das meestal de leukste aflevering van de week mja wat is er gebeurd dan in de scala? ik denk dat ik morgenochtend de herhaling maar ff ga kijken *vakantie = leuk *
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 22-12-2002, 18:20
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Mickey komt er toch achter dat rik nog leeft en zegt het niet omdat hij anita niet kwijt wil Wat een schoft had ik ergens gehoord ofzo hoeft helemaal niet waar te zijn misschien...ik weet het niet...

wat een TòèStand!
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Oud 22-12-2002, 18:40
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
legatus schreef:
Ik vroeg me af wanneer GTST nou eindelijk eens leuk werd. Ik geef gelijk een antwoord: nooit.
en ik vraag me af wanneer het nou eindelijk eens afgelopen is
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 23-12-2002, 00:26
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
ik kan het dus nooit zien op vrijdag avond, das best kut, want das meestal de leukste aflevering van de week mja wat is er gebeurd dan in de scala? ik denk dat ik morgenochtend de herhaling maar ff ga kijken *vakantie = leuk *
Dat is zeker kut, al kan ik het meestal door de weeks niet zien en juist wel op vrijdagavond Nouja, Charlie had een paar keer een hijger aan de telefoon en ze had op een gegeven moment iedereen weggestuurd omdat ze nogal doorgedraaid was en toen was ze alleen in de Scala. De telefoon ging weer en het was weer die hijger. Toen werd ze kwaad, hing ze op en viel ineens de electriciteit uit. En toen was t afgelopen
Oud 23-12-2002, 17:15
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Evergreen schreef:
Dat is zeker kut, al kan ik het meestal door de weeks niet zien en juist wel op vrijdagavond Nouja, Charlie had een paar keer een hijger aan de telefoon en ze had op een gegeven moment iedereen weggestuurd omdat ze nogal doorgedraaid was en toen was ze alleen in de Scala. De telefoon ging weer en het was weer die hijger. Toen werd ze kwaad, hing ze op en viel ineens de electriciteit uit. En toen was t afgelopen
oow das wel spannend mja gelukkig kan ik vanaaf zien wat er gebeurd enzo!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 24-12-2002, 16:39
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Ik krijg opeeens allemaal antwoorden op me vragen
Oud 24-12-2002, 18:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
wieh charlie komt maandag weer terug eindelijk, want die kan zo leuk lopen en stampen dat kan Lieke van Lexmond helemaal niet zo goed haha. verder speelt ze opzich best goed, mja gewoon niet net zoals de echte charlie

iieuw ik heb ook echt zo'n hekel aan die mickey, ik vind m een vieze enge slijmbal iieuw!

ik vind GTST op dit moment wel weer leuk worden, maar kvind t alleen een beetje extreem dat ze ineens allemaal lesbiennes dr in doen, eerst isabella, toen charlie (ok die was niet echt maar toch) en nou blijkt die Jasmien ook lesbisch te zijn! nix mis mee, maar ik vind het een beetje overkomen zo van 'o ja zulke mensen bestaan ook nog, hm die hebben we dr nog niet in zitten, laten we dr dan maar een paar ingooien' ik vind het een beetje excuus-truus-achtig worden, mjaaaa....

oow en die Milan is ook al zoown kwal! verschrikkelijk! en daantje is ineens een keigrote zeikerd geworden bah!

mja waar mak ik me druk om??

---------------SPOILER---------------------

In de privé of één van dat soort bladen (jaja, cliché bij de kapper) las ik dat ze het zat zijn, dat lesbische gedoe tussen Charlie en Isabella. Daarom hebben ze de verhaallijn omgegooid waarin Charlie toch hetero blijkt te zijn en Isabella zou biseksueel zijn.

En ik vind Lieke van Lexmond eigenlijk net zo leuk als Aukje van Ginniken. Kvind iig dat ze onwijs leuk speelt en ook wel geloofwaardig dat zij Charlie is. (Niet opeens heel ander karakter ofzo, want Lieke had ergens een keer gezegd dat zij Aukje nog nooit Charlie heeft zien spelen, dat ze het dus puur deed op wat ze had gelezen over Charlie)

En Ferri zou alleen terug in de serie komen (rik) als zijn carrière in Amerika neit van de grond zou komen.
Lijkt me dus niet dat hij nu al terugkomt, want dan geeft hij het wel heel snel op daar in Amerika!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-12-2002, 21:36
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ya, ik ben ook blij dat Aukje van Ginniken terug is (zus van Marieke uit Idols, zó gek )!

En Rik, die baard whahaha! Was wel blij dat ie weer ff terug was, had hem zo gemist . Micky is walgelijk net als Remco met zn gekke bekje.

Ludo is cool maar tis stom dat hij nu achter Roxy aanzit. Zit daar eigenlijk een addertje onder het gras of is dat menens?

Dennis is ook stom, nu wil ie weer Daantje! Naja, beter dan Laura iig

En Milan is cool en helemaal als ie wat met Charlie krijgt, wat gaat gebeuren, lijkt mij. Hij is toch die stalker?

Zo, ook weer even opppervalkkig geblaat
__________________
I'll find you.
Oud 25-12-2002, 09:12
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Nah, naar mijn bescheiden mening denk ik niet dat milan die stalker is, tenminste: die vent die achter charlie stond (op het eind) was wel wat groter dan milan.
Oud 25-12-2002, 09:50
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Zou die zoon van Jeff niet de stalker kunnen zijn?
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Oud 25-12-2002, 10:18
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Die maffe baard van Rik slaat echt nergens op, zn vorige celgenoot zat er nog veel langer en die had ook geen baard en nog superkort haar ook!!
Oud 25-12-2002, 18:01
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Zou die zoon van Jeff niet de stalker kunnen zijn?
Nee, want toen Charlie wegliep om naar die plek te gaan was Remco nog aan het bellen. Bovendien wilde ie eerst met haar mee en toen zij dat ene smsje kreeg, was hij bij haar.

Of was t niet serieus bedoeld ?
__________________
I'll find you.
Oud 25-12-2002, 18:10
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Bij mij in de gids staat dat milan nu eindelijk zijn ware gevoelens voor charlie durft te laten merken ofzoiets...
Oud 25-12-2002, 21:05
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
De stalker is natuurlijk goede amie Casper, maar das logisch...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 26-12-2002, 00:54
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
1) Nee, want toen Charlie wegliep om naar die plek te gaan was Remco nog aan het bellen. Bovendien wilde ie eerst met haar mee en toen zij dat ene smsje kreeg, was hij bij haar.

2) Of was t niet serieus bedoeld ?
1) Ik dacht eigenlijk dat 't daarom juist wel kon. Ook omdat hij zat te bellen, ik weet niet wat hij voor de rest zat te doen (misschien een smsje sturen). En dat hij bij haar was zou meer verassender zijn dan.

2) Ik hoopte van wel.

3) Jammer dat het al opgehelderd is...dat het Milan maar was :\ Waarom deed hij z'n ogen open bij het zoenen eigenlijk? Heb ik iets gemist ofzo (roddels tussen hem en die andere meid met wie hij bij Harmsen in bed heeft gelegen? die nu iets met isabella heeft )
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Oud 26-12-2002, 09:51
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
In de privé of één van dat soort bladen (jaja, cliché bij de kapper) las ik dat ze het zat zijn, dat lesbische gedoe tussen Charlie en Isabella. Daarom hebben ze de verhaallijn omgegooid waarin Charlie toch hetero blijkt te zijn en Isabella zou biseksueel zijn.
Expreszo.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 26-12-2002, 10:52
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Expreszo.
de expreszo bij de kapper?? en trouwens... daar stond dat helemaal niet in ............tog?
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.

Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 11:01.
Oud 26-12-2002, 12:50
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
hm het was dus toch Milan, die stalker?? *ja kerst gister, dus kon t niet zien*

en heeft Isabella nu dus wel iets met Yasmin of niet?

Citaat:
Ya, ik ben ook blij dat Aukje van Ginniken terug is (zus van Marieke uit Idols, zó gek )!
oow dus toch! mijn moeder wist het niet zeker, maar dus toch, grappig tja breda heh? daar komen alle 'sterren' vandaan
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 26-12-2002, 17:24
pinhead
pinhead is offline
beetje raar dat die stalker nu weeer aan de telefoon hing gister, terwijl dat etentje met milan al gweest was (ze dacht eerst dat milan die stalker was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn )
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle mooie mannen & mooie vrouwen
Denise84
214 20-12-2002 15:14
Films, TV & Radio Yeah! Gt/st begint weer!
BrunetJuh
59 12-10-2002 17:25
Films, TV & Radio meest irritantste personages in gt/st
HipHopSter
54 13-03-2002 15:50
Films, TV & Radio Edgar Wurfbain (sydney...gt/st)
ikalto
9 04-02-2002 21:49
ARTistiek Toevallig verliefd.
metzondernix
10 03-10-2001 17:51
ARTistiek het gesprek
metzondernix
25 11-08-2001 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.