Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2008, 01:08
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Jaaaaaa met Macaulay Culkin!
Duizendmaal dank!
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Advertentie
Oud 16-11-2008, 20:07
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Ok, ik zoek een digitale animatieserie (een van de eerste) die vroeger werd uitgezonden op RTL4. Het speelde zich af in de wereld waarin games werden ingeladen en de hoofdpersonages werden dan personages in het spel. Die dude was volgens mij paars met zilver haar ofzo. En er zat ook een badguy in en het was allemaal vrij slapstick achtig.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Oud 16-11-2008, 21:34
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ok, ik zoek een digitale animatieserie (een van de eerste) die vroeger werd uitgezonden op RTL4. Het speelde zich af in de wereld waarin games werden ingeladen en de hoofdpersonages werden dan personages in het spel. Die dude was volgens mij paars met zilver haar ofzo. En er zat ook een badguy in en het was allemaal vrij slapstick achtig.
Reboot.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 16-11-2008, 22:48
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Verrek, dat was em idd, thnx.
Oud 19-11-2008, 18:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het past niet precies in dit topic, maar ik vind het een eigen topic niet waard, dus toch maar hier, tenzij een fb er bezwaar tegen heeft. Ik heb gehoord dat er bij De Wereld Draait Door laatst een filmpje is vertoond van Martin Ros en ik wilde weten of iemand mij kon vertellen uit welke aflevering dat kwam. Want ik heb niet zo'n zin om van de afgelopen week alle afleveringen door te ploeteren voor alleen dat filmpje, dus het zou erg fijn zijn als iemand zei: "O, dat heb ik gezien, dat was afgelopen donderdag, of anders vrijdag!" Bij voorbaat een hoop dank
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-11-2008, 11:15
Verwijderd
Donderdag 13 november op 28:30.
Oud 20-11-2008, 12:52
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O Josimar, je bent mijn held, echt waar, bedankt!

En jeej, ik was dus een soort van op tv, je ziet mijn hoofd zo'n beetje. Het leukst blijft de arm van Irma die je ook hoord schreeuwen: "Ja, ik heb graag dat u naar huis gaat, ja!"
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-11-2008, 13:02
Verwijderd
Graag gedaan!

Haha, ik zal es kijken of je herkenbaar bent.
Oud 20-11-2008, 13:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dat waarschijnlijk niet Als je het filmpje op edtv nog kunt vinden, dan zie je me beter, meisje met rood vestje.
http://www.ed.nl/regio/eindhovenstad...n-weglopen.ece
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-11-2008, 23:02
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik keek vroeger een serie, over een meisje dat door haar spiegel in het verleden terecht kwam. Verder weet ik er vrij weinig meer van Behalve dat het een grote ronde spiegel was.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 22-11-2008, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Dat waarschijnlijk niet Als je het filmpje op edtv nog kunt vinden, dan zie je me beter, meisje met rood vestje.
http://www.ed.nl/regio/eindhovenstad...n-weglopen.ece
Ik wilde dat filmpje net gaan stoppen, zie ik jou ineens in beeld. En Omg, je hebt gewonnen. Gefeliciteerd nog!
Oud 23-11-2008, 10:31
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Ik keek vroeger een serie, over een meisje dat door haar spiegel in het verleden terecht kwam. Verder weet ik er vrij weinig meer van Behalve dat het een grote ronde spiegel was.

mirror mirror?

http://www.imdb.com/title/tt0112073/
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Oud 03-12-2008, 15:46
stella1963
stella1963 is offline
hallo

ik zoek een film of een serie, ik dacht dat het een film wasHij is al erg oud, was wel in kleur..Het ging over een blonde vrouw die ontvoerd werd naar een harem. De man die erin speelde was donker, zijn haar zwart en hele grote donkere ogen. Een scene was dat die vrouw opgetilt werd op een platform door al die mannen die in een harem werken en ze langzaam naar voren ging. Die man stond langs de kant te kijken, hij is een amerikaanse acteur maar met een buitenlandse naam. In die scene was ze volgens mij gekleed om te trouwen wat ze niet wilde.Wie kan mij helpen?? Bedankt alvast
Oud 03-12-2008, 21:54
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Omg, ik was dit helemaal vergeten, maar dit is hem inderdaad! Bedankt!
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 17-12-2008, 14:58
Natassie2
Natassie2 is offline
Citaat:
Ik ben al een paar jaar op zoek naar een film die ik ongeveer 8 a 9 jaar geleden op tv heb gezien. Wat de verhaallijn precies was weet ik niet meer, maar het was een horror/thriller achtige film waarin een enorm huis voor kwam die op een heuvel stond. Het huis was zo groot dat het wel een hotel had kunnen zijn. De rest van de mensen in het dorp woonden aan de voet van de heuvel in soorten trailers/houten blokhuisjes.

In het huis woonde een jonge vrouw die in de woonkamer een vleugel had staan. Ik herinner mij nog dat zij naar boven gaat en in de badkamer staat. Op een gegeven moment merkt zij dat er in de muur twee kijkgaatjes zitten en kijkt zij er doorheen. Op dat moment kijkt er een donkere verschijning terug en deinst zij achteruit. Ze gaat de kamer in waar hij hoorde te zijn en haar bed en kast enzo zijn bedekt met wit plastic. Op een gegeven moment gaan er jonge dorpelingen onder het huis naar binnen, maar komt die "enge verschijning"(een man met een donkere cape oid) erachter en gaat ze achterna. Ze proberen er via het raam uit te klimmen, maar hij heeft ze al te pakken met een bijl??/mes??. Je ziet dan een spoor bloed over het kleine raampje lopen van het meisje dat daar met haar handen heeft gezeten.

Wie o wie weet welke film dit is, ik heb het bij videotheken geprobeerd, maar niemand wist het.

ps. De donkere verschijning was iemand die daar niet hoorde te zijn omdat hij al dood was. Vanuit de houten blokhutjes zien de bewoners hem vaak door het raam gluren en daarom waarschuwen zij de jonge vrouw die daar in dat enorme huis woont. De vrouw gelooft hen niet, totdat zij hem dus zelf ziet.
Hey deze film zoek ik waarschijnlijk ook.
ik weet er ook niet veel meer van. maar dat het een jonge vrouw met lang bruin/zwart haar was volgens mij.

en ik zie hier nergens meer iets over terug dus ik post het nogmaals weet iemand wat voor film dit is ?
Oud 11-01-2009, 15:05
Verwijderd
Dit zit nu al 4 dagen in mijn hoofd en ik kan er maar niet opkomen!

Begin jaren 90 was er een serie op tv over een verstandelijk gehandicapte jongen, en die serie had Obladi Oblada van de Beatles als titelsong. Hoe heet die serie?
Oud 11-01-2009, 16:50
PV
PV is offline
Life Goes On volgens mij?
Oud 11-01-2009, 17:59
Verwijderd
Ja, tnx!

Die titel kwam ook in me op, maar dat zit ook in de tekst van het liedje en ik dacht dat ik daarmee in de war was ofzo.
Oud 15-01-2009, 15:28
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Invasion of the Body Snatchers.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 18-01-2009, 11:46
Liwin
Avatar van Liwin
Liwin is offline
Ik zoek de titel van een film die niet zo heel lang geleden nog op tv was om een uur of zes. Het gaat om kinderen die een spel vinden, maar dat is een levensgevaarlijk spel. Het spel slokt de jongen op en het meisje vlucht weg. Jaren later vinden twee andere kinderen het spel en dan gooit het meisje zodanig dat de jongen die opgeslokt was vrij komt. Maar inmiddels is die jongen een man.
Bij elke keer dat er gegooid wordt geeft het spel een rijmpje, zoiets als: Jij moet in de jungle blijven en wacht, totdat er wordt gegooid zeven of acht. Zoiets XD.
Op die manier komen ze onder een moesson die zo ernstig is dat ze bijna verdrinken en dat er krokodillen komen, komt er een doorgedraaide soldaat uit het spel die vastberaden is ze te vermoorden, komen er spinnen uit het spel, komen er mensetende planten, uh, doorgedraaide dieren ter grootte van olifanten, apen en een soort bijen die zeer giftig zijn.
Als het spel uit wordt gespeeld, wordt de tijd teruggedraaid.

Weet iemand toevallig de titel? Het was zoiets als jumazo, ofzo, onmogelijke titel .
__________________
If I could ask God one question, it would be Why?
Oud 18-01-2009, 12:18
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Jumanji.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Oud 18-01-2009, 15:06
Verwijderd
Jumazo?
Oud 02-02-2009, 00:02
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Dag allemaal,
ik zoek de titel van een film (comedy) die ik lang geleden heb gezien...
ik weet het verhaal niet meer zo goed, maar het kwam erop neer dat er twee mannen ('ridders') vanuit de middeleeuwen via een soort putdeksel naar het heden, new york worden geflitst. Ze verbazen zich over alles, vallen auto's aan omdat ze denken dat het monsters zijn o.i.d., daar een vrouw ontmoeten (blond haar?) en uiteidenlijk wordt er weer iemand teruggeflitst ofzo.
Het klinkt allemaal heel vaag maar ik hoop dat er bij iemand een lichtje op gaat
thnx alvast!
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Oud 02-02-2009, 11:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Het klinkt verdacht veel als Enchanted, maar dat zal 'em wel niet zijn als je hem echt lang geleden hebt gezien...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-02-2009, 16:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Just Visiting.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-02-2009, 16:46
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
relaxt, eindelijk gevonden weer (had ik nodig voor een verslag) thnx!
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Oud 02-02-2009, 17:00
Verwijderd
Nu ik hier toch ben, ik moest laatst weer denken aan een film. Daarin zat een klein meisje, jaartje of 8, zij zat in een observatieruimte bij de psycholoog/psychiater ofzo. Je weet wel met zo'n spiegel van binnen, maar doorkijkraam van buiten. En toen ging ze haar hele lichaam abstract verven en ging ze bij de muur staan met dezelfde schilderingen, zodat ze wegviel tegen de achtergrond. De dokter die dan terug komt kijken schrikt zich dood omdat ze haar niet meer kan zien en denkt dat ze weg is ofzo.

Volgens mij waren de ouders van dat meisje vermoord ofzo? En wellicht dat Bruce Willis dr in zat.

Wie o wie gaat mij helpen?
Oud 03-02-2009, 00:08
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Bruce Willis en psychiater doet me alleen aan Color of Night denken, maar tis te lang geleden om te weten of die scene er in zat. Maar wie weet.

http://www.imdb.com/title/tt0109456/
Oud 03-02-2009, 13:23
Verwijderd
Haha, nee, geen seksfilm! ;x Als Bruce Willis erin zat, speelde hij de rol van een Agent ofzo, iets met defenise/veiligheid iig.
Oud 03-02-2009, 17:46
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Dan weet ik het ook niet. Je zou zijn cv na kunnen lopen, als je er vrij zeker van bent dat hij er in zit.
Oud 13-02-2009, 16:23
xLisa_
xLisa_ is offline
Ik heb ook een vraagje,
ik hoop rap een antwoord te krijgen want ik ben al zo lang opzoek naar deze film.
Ik heb hem ooit eens op vt4 gezien maar weet de naam totaaal nietmeer.
Hij gaat over een jongen die gedumpt wordt door zijn meisje en dan de hulp van zijn buurmeisje vraagt om zijn meisje
terug voor zich te winnen.
Een amerikaanse romantische komedie!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Dankje
Oud 24-02-2009, 14:16
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Drive me crazy

http://www.imdb.com/title/tt0164114/
Oud 09-05-2009, 19:01
Stephanie.
Stephanie. is offline
Hey hallOo!
Ik had in de vorige forum dit ook al neergezet,
maar vlak na myn bericht werd het topic gesloten,
Toen daarna zag ik deze pas dus zet het hier maar neer..
(in de hoop dat ik niet te laat ben zodat deze niet word gesloten??)




Ik ben dringend op zoek naar een film waarvan ik niet weet hoe die heett.
Ik heb hem een paar jaar geleden gezien en het heeft me zo geraakt,
dat het me lievelingsfilm is geworden.
ik weet wel ongeveer hoe het gaat:

het begin van de film gaat een meisje naar balletles met haar moeder,
en verwachtte ze dat haar vader er ook bij zou zijn, maar die kwam pas
aan toen ze net klaar was.
ze stapt van kwaadheid in de auto bij haar moeder, krijgen een ongeluk,
en dat meisje valt door de voorruit heen.

ergens in het midden van de film ruimen ze haar spullen op en zetten
haar lievelingsmuziekdoosje in haar kast.
Omdat ze wil laten weten dat ze er is laat ze dat muziek doosje elke keer afspelen.

Ook komt er ineens een uil voor het raam dat verandert in een wit meisje.

De vader gaat na een tijdje in de film naar een lang stuk bos, met een huisje waar een oude vrouw woont die speelgoed in haar huis heeft staan, maar zelf geen kinderen heeft.
Na met het oude vrouwtje gesproken te hebben, en naderhand weer een keer terug te komen om te kijken of zijn dochtertje er ook is, hoort hij allemaal kinderstemmen.
als hij weer weg wil gaan ziet hij allemaal spookkinderen rennen en verstoppen achter bomen die naar hem kijken, en ziet zijn dochter dan naderhand ook even
om contact te leggen dat ze nog steeds van hem houd en niet boos meer is.......


ken iemand me helpen met deze film???........
zou het echt geweldig vinden als iemand deze bekend voorkomt,
en ook de naam of regisseur weet.
Oud 10-05-2009, 10:22
Verwijderd
Deze misschien? http://www.imdb.com/title/tt0108324/
Oud 14-05-2009, 13:40
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik zoek de namen van deze 2 heren:




__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 14-05-2009, 21:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zoek de namen van deze 2 heren:


[afbeelding]


[afbeelding]
De bovenste is Billy Crudup . De onderste weet ik niet.

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-05-2009, 21:40
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Thanks! Die onderste is Stuart Townsend, heb 'm inmiddels al, das wel een leukerd haha.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 14-05-2009, 21:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Vind Billy anders leukerder .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-05-2009, 13:42
minkjaah
minkjaah is offline
is een wat oudere film.
Gaat over een neger, ik meen een rapper, die gevangen word genomen en in een bos word gedumpt.

In dat bos gaan rijkelui op hem jagen en hij moet vluchten. Zit een zoon en vader bij en de zoon word vermoord uiteindelijk
Ik meen dat die ook op een moment op een quad rijdt.

Op het einde word de baas van de rijken om het zo te zeggen neergeschoten door zijn eigen geweer die blokkeert.
Oud 16-05-2009, 18:04
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Surviving the game met Ice-T
http://www.imdb.com/title/tt0111323/
Oud 17-05-2009, 23:44
minkjaah
minkjaah is offline
top, thanks !
Oud 20-05-2009, 11:52
Stephanie.
Stephanie. is offline

Oh dat is hem!

ik weet niet hoe erg ik je kan bedanken,
na zoveel jaar eindelijk te hebben!
je bent echt top!
ga hem gelijk van internet afhalen.
hoe vond je hem zo snel??..

xxxx
Oud 28-05-2009, 08:01
Duitsers
Duitsers is offline
Ik zoek een korte film, volgens mij een beetje art-house, van een Britse (weet ik niet zeker) filmmaker die in Marokko of Egypte is gaan wonen. Het gaat over twee jongens, de één rookt hash en de ander drinkt alcohol en dan wordt de jongen die alcohol drinkt agressief en zo en de jongen die hash heeft gerookt zegt: doe even cool yo.
Moraal: je kunt beter hash roken dan alcohol drinken. Maar misschien was het ook wiet ipv hash.

WIE WEET WAAR IK HET OVER HEB?
Oud 28-05-2009, 15:28
hansie
Avatar van hansie
hansie is offline
Citaat:
Ik zoek een korte film, volgens mij een beetje art-house, van een Britse (weet ik niet zeker) filmmaker die in Marokko of Egypte is gaan wonen. Het gaat over twee jongens, de één rookt hash en de ander drinkt alcohol en dan wordt de jongen die alcohol drinkt agressief en zo en de jongen die hash heeft gerookt zegt: doe even cool yo.
Moraal: je kunt beter hash roken dan alcohol drinken. Maar misschien was het ook wiet ipv hash.

WIE WEET WAAR IK HET OVER HEB?
http://www.imdb.com/title/tt0113118/

Friday wellicht??
Oud 29-05-2009, 14:33
Duitsers
Duitsers is offline
Haha. Nee.
Oud 28-06-2009, 14:44
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vergeet steeds wat de titel is van een tekenfilm waar ik vroeger naar keek.
Het speelt zich af op een stervormige planeet en er is nog een planeet met allemaal afval. De figuurtjes zijn roze geloof ik en hebben grote neuzen ofzo?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 28-06-2009, 15:06
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Ik vergeet steeds wat de titel is van een tekenfilm waar ik vroeger naar keek.
Het speelt zich af op een stervormige planeet en er is nog een planeet met allemaal afval. De figuurtjes zijn roze geloof ik en hebben grote neuzen ofzo?
Bedoel je Starstreet?
__________________
En dat meen ik!
Oud 28-06-2009, 16:17
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Bedoel je Starstreet?
ik weet wel zeker dat ze starstreet bedoelt

maar deze is beter
Oud 29-06-2009, 09:52
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ja inderdaad, bedankt!
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 30-07-2009, 01:25
claudia123
claudia123 is offline
Hi, iemand enig idee welke film dit is ? :

Het gaat over een gezin van een vader , moeder, en 2 dochters. De moeder overlijd (volgens mij door de oudste dochter vermoord door middel van gif ofzo maar dat weeti k niet zeker) en dan blijft die vader over met die dochters. Die oudste dochter trekt dan zo'n jurk aan van dr moeder (volgens mij rood) en wil als ware de plaats van dr overleden moeder innemen en de vrouw worden van haar vader. k zou deze graag weer eens willen zien met mn vriend. Iemand enig idee ? Die jongste dochter was ongeveer 10 jaar en die oudste 18 ofz. als je het weet graag reagere, bedankt !
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is! #3
WolterB
72 13-10-2019 20:09
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 14:34
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet welke titel het is!
DanielC
502 08-05-2009 17:34
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 21:32
Films, TV & Radio Wie kent ff een goede Dbz Download-site?
Verwijderd
11 01-04-2002 14:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.