Oud 26-10-2008, 13:55
Kemical
Kemical is offline
Citaat:
Addison moet blijven
Ja, of zich niet meer laten zien, steeds terugkomen vind ik ook irritant.
Verder: leuk dat het weer op tv is! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2008, 20:47
Verwijderd
Huh? Zijn de Chief en Bailey met elkaar naar bed geweest?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 21:16
Verwijderd
Oh nee, niet dus. Dat leek even zo omdat de Chief zo moeilijk keek toen hij ook een formulier moest invullen, en Bailey mocht er geen invullen, en hij wil zijn vrouw terug..

Bailey is
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 22:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wat een mooi stuk van Christina.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 10:14
I am Weasel
Avatar van I am Weasel
I am Weasel is offline
De aflevering gisteren was leuk Maar Karev heeft een dochter ofzo, wat is dat? En Sloane en Shepherd
__________________
Ik wezel er tussenuit
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 14:01
Verwijderd
Die Rebecca zegt dat ze zwanger is van Alex, maar Izzy weet dat dat niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 14:22
I am Weasel
Avatar van I am Weasel
I am Weasel is offline
Rebecca.. eh, was dat dat meisje met geheugenverlies en gezichttransplants?
__________________
Ik wezel er tussenuit
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 18:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Rebecca.. eh, was dat dat meisje met geheugenverlies en gezichttransplants?
yeah, she's back
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 21:58
I am Weasel
Avatar van I am Weasel
I am Weasel is offline
Oké
__________________
Ik wezel er tussenuit
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 16:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Onderstaande spoiler is een nieuwsbericht van nu.nl maar bevat tevens (niet enorm verrassende) spoilers.

Spoiler
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 17:54
Verwijderd
Ik las het net toevallig ja..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 09:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik word steeds zo blij van Grey's! Dit seizoen is echt veel beter dan het vorige. Het is altijd zo grappig
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 21:32
Verwijderd
Nou, dat met Rebecca en dat mes dat Alex liet liggen zag je ook wel heeeeeeeel duidelijk aankomen..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 21:43
Verwijderd
Ja, inderdaad.

Ik vind het wel weer echt he-le-maal leuk <3
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 21:48
Verwijderd
ik ook!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 22:09
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Idd

Dit was trouwens het 1e deel van de finale van seizoen 4 Toch jammer dat ze die niet in 1 keer uitzenden!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 22:11
Verwijderd
Jaaa, echt wel een heel frustrerend einde (en wel heeeel kort nog na de reclame!)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 23:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Nou, dat met Rebecca en dat mes dat Alex liet liggen zag je ook wel heeeeeeeel duidelijk aankomen..
Ja, maar blijkbaar was dat deels ook de bedoeling, want vervolgens lieten ze niet letterlijk zien wat er gebeurd was. Je zag alleen wat bloed. En stel dat je niet van te voren al had gedacht 'oh jee, ze gaat wat met dat mes doen' dan had je niet gesnapt wat er gebeurd was.


Citaat:
Idd

Dit was trouwens het 1e deel van de finale van seizoen 4 Toch jammer dat ze die niet in 1 keer uitzenden!
Oh ik vond het al zo'n vreemd einde. Ook omdat dat meisje nog niet is geopereerd en die jongen nog niet uit het cement is. Het stopt toch niet hč, na de finale?


Verder vond ik het echt een toffe aflevering
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 09:38
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Citaat:

Oh ik vond het al zo'n vreemd einde. Ook omdat dat meisje nog niet is geopereerd en die jongen nog niet uit het cement is. Het stopt toch niet hč, na de finale?
Ik mag hopen van niet, er staat iig nog niets op de site van net5 over dat het misschien weer gaat stoppen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 11:57
Verwijderd
Gave aflevering!

Dat mes was wel heel erg duidelijk ja, en ook dat dat dat drinken van de artsen een hint was

Het gaat toch niet stoppen na volgende week ? Het is toch pas een paar weken geleden begonnen?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 14:26
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Was inderdaad een leuke afleveringen. Ik vind cementboy lief <3
En ik had eigenlijk verwacht dat de jongen zou overleven en het meisje overlijden, ben benieuwd of zij nu overleeft of niet.
En ik moest lachen toen McDreamy zei "we're pimps!"
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 14:50
Verwijderd
Ik denk dat dat meisje wel overleeft.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 17:47
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Ik denk het ook... Aan het einde van het seizoen moet er toch iets te vieren zijn?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 10:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg Callie en McSteamy <333 hoe geweldig waren ze
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 18:49
Verwijderd
Zou iemand zo lief willen zijn om te vertellen wat er de vorige aflevering is gebeurd? Ik ben het vergeten op te nemen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 19:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm ik wilde even een link posten naar de samenvatting op wikipedia, maar dat kan niet Deze ep was het eerste deel van een tweeluik, en samen zijn het de laatste twee eps van seizoen 4. Helaas weet ik het niet meer zo goed dat ik zelf een samenvatting voor je kan schrijven. Iemand anders?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 19:49
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Ff nadenken:

- Alex blijft thuis om voor Rebecca te zorgen, maar op een onbewaakt ogenblik pakt zij een scherp mes en snijdt haar polsen door.
- George is nog steeds druk met het assistent zijn van de chief. Hij wordt alleen heel nieuwsgierig naar zijn dossier en naar de dossiers van de andere interns. Lexie besluit de dossiers te stelen.
- Meredith en Derek proberen opnieuw iemand te helpen met een hersentumor, ook deze jongen gaat weer dood. Wat Derek enorm frustreerd, aangezien dit de laatste persoon was, die ze mochten 'uitproberen.'
- Callie en Sloan doen het nog steeds met elkaar, maar Sloan heeft wel door dat Callie Erica wat vindt.
- Christina krijgt de bling-bling pieper van Meredith en is weer opgevrolijkt.

Nou ja, zoiets dus
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 20:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, ik heb er nog even wat dingetjes aan toegevoegd. Dus bij deze een samenvattinkje van ac3000 en mij

Citaat:
- Alex blijft thuis om voor Rebecca te zorgen, maar het gaat duidelijk helemaal niet goed met haar. Izzie hamert er bij Alex op dat er iets moet gebeuren, maar hij houdt het af. Volgens hem heeft hij alles onder controle. Maar op een onbewaakt ogenblik pakt zij een scherp mes en snijdt haar polsen door.
- George is nog steeds druk met het assistent zijn van de chief. Hij wordt alleen heel nieuwsgierig naar zijn dossier en naar de dossiers van de andere interns. Lexie besluit de dossiers te stelen.
- Meredith en Derek proberen opnieuw iemand te helpen met een hersentumor. Ze krijgen te horen dat er teveel mensen zijn gestorven en dat ze nog één patient mogen behandelen. Het probleem is dat er al twee mensen in het ziekenhuis liggen te wachten op de behandeling. Het zijn twee jonge mensen, die ook nog een relatie met elkaar hebben. Het meisje vraagt aan Derek en Meredith of ze kunnen regelen dat ze echt even tijd alleen krijgen, want ze zijn nog nooit met elkaar naar bed geweest. Derek en Meredith besluiten beiden te opereren op dezelfde dag, zodat ze de regels kunnen omzeilen. De jongen overlijdt op de tafel.
- Callie en Sloan doen het nog steeds met elkaar. Sloan heeft besloten dat hij - helaas, helaas - toch niet kan veranderen. Hij houdt nou eenmaal van sex, daar kan hij ook niks aan doen. Sloan weet dat Callie Erica eigenlijk wel hot vindt, en tijdens de sex verzint hij spannende dingen over hun drieën. Callie vind het allemaal erg leuk, maar is er ook nogal onzeker over. Erica heeft (zo lijkt het althans) geen idee.
- Christina krijgt de bling-bling pieper van Meredith nadat ze extreem depri was en is weer opgevrolijkt.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 17:44
Verwijderd
Citaat:
En ook dat dat dat drinken van de artsen een hint was
OH, dat had ik nog niet eens door.

Citaat:
En ik moest lachen toen McDreamy zei "we're pimps!"
Ik ook.

Vond het ook leuk/opvallend dat Bailey een Star Wars fan bleek.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 17:58
desperadoz
Avatar van desperadoz
desperadoz is offline
Ik heb Net5 ge-emailed en ik heb een antwoord binnengekregen.

Grey's Anatomy seizoen 5 word meteen uitgezonden na de laatste aflevering van seizoen 4. Over 2 weken is dus seizoen 5, joepie!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 18:45
Verwijderd
Chick Rock en ac3000, bedankt voor de samenvatting.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 19:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

en ook dat dat dat drinken van de artsen een hint was
Drinken van de artsen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 20:01
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Citaat:
Chick Rock en ac3000, bedankt voor de samenvatting.
Alsjeblieft

Ow, en super dat het nieuwe seizoen meteen begint
Met citaat reageren
Oud 14-11-2008, 00:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Drinken van de artsen?
Dat ze echt overduidelijk uit plastic bekers stonden te drinken met z'n allen, wat ze normaal echt nooit doen.

Ik denk dat ze dat bedoelt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2008, 01:00
Verwijderd
Slurpen zelfs.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2008, 09:28
Verwijderd
ja dat bedoelde ik
Met citaat reageren
Oud 14-11-2008, 09:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ooow dat
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 16-11-2008, 16:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vond het wel minder voorspellend dan dat mes. Bij het mes wist ik direct al wat er ging gebeuren.
Bij dat drinken dacht ik alleen maar 'jeetje, wat staat dat stom' maar ik dacht niet meteen aan de blaas.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2008, 16:57
Verwijderd
Nee oke, ik dacht ook niet meteen aan de blaas, maar wel 'dit ziet er zo stom uit, dat betekent iets'.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2008, 17:02
Verwijderd
Dat drinken had ik ook helemaal gemist.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 21:30
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Wat een liefde <3

Haha, ik hou wel van dit soort finales
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 22:08
Verwijderd
Ik vond het ook leuk & mooi!

Ik hoop alleen dat meredith en derek niet weer zo'n gezeur wordt... maar leuk dat izzie de kliniek mag en huilende alex was mooi en fijn dat george nog een kans krijgt en zelfs christina was lief!

Alleen Hahn en Callie vond ik niet zo leuk.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 22:15
Verwijderd
Ik vind Derek en Meredith leuk, als het dan nu maar wel leuk blijft. Izzie + kliniek leuk, Alex leuk, Christina leuk, Bailey en de Chief leuk en George leuk en ik vind Hahn-Callie ook leuk! (Waarom niet leuk?)
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 10:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaaw ik vond Alex zo zielig en lief <33

En wat een fijne finale, daar werd ik echt blij van
Mijn vader zei echter (ja omg mijn vader kijkt grey's ) dat hij verwachtte dat er iets heel dramatisch zou gaan gebeuren, dat Derek een ongeluk krijgt ofzo. Ik hoop niet dat hij gelijk krijgt...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 10:23
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Het blijft nooit lang goed gaan tussen Meredith en Derek, dus het zou me niets verbazen als er weer eens iets vreemds/ernstigs gebeurd..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 10:37
Verwijderd
Ik hoop toch echt dat het nu dan wel goed blijft gaan, niet opnieuw al dat gezeur. Was ik trouwens de enige die Meredith heel raar vond kijken op het einde?

Mooie aflevering! Over die zelfmoord van die moeder, Alex, Christina met die operatie, echt leuk allemaal
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 13:44
.Pure
.Pure is offline
Als ik het goed zag, alle vrouwen (of iig Meredith, Izzie, Adele en Lexie) droegen rood op het einde, speciale betekenis?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 16:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Als ik het goed zag, alle vrouwen (of iig Meredith, Izzie, Adele en Lexie) droegen rood op het einde, speciale betekenis?
Liefde?



Jeetje van een aflevering, super <3
En Alex.. :want:
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 16:34
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Voor de mensen die de laatste twee afleveringen niet gezien hebben (zoals ik) ik vond net wat leuks op youtube

Hier het eerste deel van de 'finale'

http://www.youtube.com/watch?v=F3EZ3FNlkMY

De andere delen volgen erop dus kan iedereen toch nog de laatste twee afleveringen kijken
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 14:03
Verwijderd
Zou iemand mij kunnen pm-en hoe de aflevering van afgelopen maandag heette / of het nummer? (en als je erbij zet waar ik hem kan kijken (niet downloaden)) ben ik je helemaaaaal dankbaar )
ik probeer nl. niet in dit topic te lezen, want anders kijk ik zo bevooroordeeld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #3.2
Verwijderd
57 27-10-2010 13:43
Films, TV & Radio [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje
desperadoz
45 05-01-2008 20:25
Films, TV & Radio Grey's anatomy #5
Verwijderd
499 08-02-2007 20:50
Films, TV & Radio Veronica Mars
Niet Slaan
500 13-10-2006 19:40
Films, TV & Radio [enquete]
phink
41 26-02-2006 16:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.