Oud 22-07-2008, 21:16
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Die kus heb ik dus in beide eps niet gezien

En serieus waar, als je je door je zestienjarige dochter laat tegen houden een relatie aan te gaan.. dan was het vast niet veel waard.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2008, 16:01
Verwijderd
Die 'kus' was in het begin van de tweede ep. Dat stukje uit de reclame, en nog wat meer er tussen door, en Chuck die dan naar Serena toebuigt en haar wil zoenen. Serena buigt ook naar Chuck toe, maar zegt dan iets gemeens of iets van 'vergeet het maar' ofzo. Het zat er dus wel in, maar dan heel anders dan de reclame het liet lijken

Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat als je dochter heel ongelukkig ervan zou worden, en als ze misschien bang is dat Serena weer wordt zoals voor ze Dan leerde kennen, dat je dan voor je dochter kiest en niet een eventuele man. Of het in elk geval even laat rusten.
Wat ik dan niet snap is waarom je dan toch gaat trouwen met de man die je juist niet wil. Dan kies je ze toch gewoon allebei niet?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 16:15
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Wat ik dan niet snap is waarom je dan toch gaat trouwen met de man die je juist niet wil. Dan kies je ze toch gewoon allebei niet?
Beter dan niks en hiij heeft veel geld helpt ook altijd
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 17:39
Verwijderd
Waren leuke afleveringen. Had niet verwacht dat Serena de schuldige was.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 18:19
Verwijderd
Ja leuk inderdaad! Wel beetje onrealistisch dat met één telefoontje van die gast alles goed is.. hoe invloedrijk Chuck's pa ook is..
En wanneer het broertje van Serena in beeld komt wil de tv uit het raam gooien.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 13:18
Larry Flint
Larry Flint is offline
Dat broertje van Serena speelt ook de jonge versie van Alexander in gelijknamige film, ik kwam er nu ineens pas achter, vroeg me al steeds af waar ik hem van herkende (i).

Vond het ook leuke afleveringen alleennnn klopte er volgens mij weer iets niet. Dan werd bij de nieuwe rector geroepen, Serena realiseert zich dat ze eerlijk moet zijn en gaat ook naar school om het te vertellen. Rector boos en had het volgens mij niet echt verwacht en dan hebben ze het over de gevolgen maar dat zien wij verder niet, en dan een paar scenes later blijkt dat de straf heel erg mee valt. Wanneer zou die pa van Chuck dan gebeld hebben? Voordat Dan werd geroepen? Of nadat Serena het had opgebiecht? (maar dat kan niet want dan zou de pa van Chuck gebeld moeten hebben tijdens dat gesprek en dan had Serena dat ook meteen geweten). Maar als die pa had gebeld voordat Dan op het matje geroepen werd dan had de rector ook geen verklaring van Dan/Serena meer hoeven te hebben omdat ze dan al wist wie het had gedaan?
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 16:26
Verwijderd
Nja het kan natuurlijk zijn dat Serena later terug moest komen om te horen wat de straf was, en dat in de tussentijd gebeld is door de pa van Chuck! (Die het in de tussentijd had gehoord van Lily die het weer had gehoord van S.) Maar waarschijnlijk is het een plothole (bestaat dat woord voor series?).
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 20:28
Verwijderd
Waarom kan het nou precies kan het niet dat hij belde vóór ze opbiechtte? Want dat dacht ik namelijk.

@Flint, ik ken het broertje van 8 Legged Freaks, tenminste, ik ga ervanuit dat hij die jongen is.

En ik zie dat die nieuwe serie Pushing Daisies is, vond ik persoonlijk niet zo'n leuke serie.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2008, 21:15
Verwijderd
Wie is G.??

Ik hoopte eigenlijk dat Jenny bij zou draaien na dat hele jurk-gebeuren. Ik vind dat Blair-Jenny gedoe wel leuk, die dingen die ze met elkaar uithalen en hoe ze elkaar steeds overtreffen. Maar ik vind Jenny leuker als ze lief is, en niet zo'n trut als Blair.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2008, 22:33
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
G. komt vanzelf voorbij in een volgende aflevering. Ik volg het niet op tv, dus misschien was ze er nu al. Mocht ze er al zijn, dan bij deze een spoiler

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 30-07-2008, 08:16
Verwijderd
ik heb de 2e aflevering gisteren gemist..

Kan iemand mij een beetje bij praten? Helpt de ex van Blait Jenny met het terugkopen van de jurk enzo?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2008, 08:46
Nyawa
Citaat:
ik heb de 2e aflevering gisteren gemist..

Kan iemand mij een beetje bij praten? Helpt de ex van Blait Jenny met het terugkopen van de jurk enzo?
Nee, Jenny steelt 'm zelf weer terug en gaat naar huis. Wat ze alleen niet weet is dat Blair Rufus heeft overtuigd dat het een goed idee is om Jenny haar feestje thuis te laten houden en er een surprise party van te maken, waardoor al haar vriendinnen daar dus zijn en op gegeven moment zien ze dus ook dat Jenny die jurk aan heeft. Maar ze weet het weer goed bij hen te maken door Nate mee te nemen, waar Penelope een oogje op heeft, en haar vriendinnen vergeven het haar weer. Uiteindelijk wint Jenny dus toch van Blair in deze aflevering.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2008, 16:20
Verwijderd
Hahah het was zo onrealistisch dat Jenny gewoon bij die groep mocht komen zitten met Nate op het einde.. ze had een jurk van 15k gejat
Met citaat reageren
Oud 30-07-2008, 16:52
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Hahah het was zo onrealistisch dat Jenny gewoon bij die groep mocht komen zitten met Nate op het einde.. ze had een jurk van 15k gejat

Ze had Nate meegebracht daarom, en in die kringen is 15.000 dollar voor een jurk weinig
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 14:08
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Het gaat ook gewoon steeds meer over de top. Ik dacht eerst trouwens aan de test voor Serena's moeder
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 17:40
Verwijderd
Het was overigens ook belachelijk dat Serena 'I love you' zei tegen die kerel die haar blaadjes opraapte. Vond ik heel erg nep overkomen.. zo van: we zoeken een situatie waarin ze onbenullig 'I love you' zegt als kan, maar dit was zo onbenullig dat het nep overkwam. Als iemand nou haar kwijtgeraakte telefoon terug kwam brengen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 18:11
Verwijderd
Een 'I like you' was gepaster geweest inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Een 'I like you' was gepaster geweest inderdaad.
Eh, nee? Als iemand op straat je pas gemaakte werk bij elkaar raapt zeg je toch niet "Aaaah dankjewel, ik vind je leuk!" Eerder "you're the best".

Mensen zeuren wel in dit topic zeg. "Ah dit kan nooit echt zo gaan etc.", bij Heroes zeg je toch ook niet "Ah dat kunnen mensen helemaal niet!" :') Het is een serie, natuurlijk zijn dingen niet altijd logisch en gebeurtenissen aangepast aan de verhaallijn. Al helemaal bij zo'n soort serie! Lijkt me niet echt relevant hoe realistisch de boel is
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 11:10
Larry Flint
Larry Flint is offline
Hahahaha ik voel me ineens net een klein kind met een crush op een celebrity

ik heb echt een hele kansloze maar uitermate leuke droom over NATE gehad hahahaha.

om op te vreten, beide trouwens.



en ik ben het met dusjcrib eens, over the top is alleen maar leuk. Maar ik vind het eventjes wel irritant als iets gewoon niets klopt ofzo.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 11:39
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oh lord ze zijn allebei inderdaad heel leuk, vooral chuck
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Eh, nee? Als iemand op straat je pas gemaakte werk bij elkaar raapt zeg je toch niet "Aaaah dankjewel, ik vind je leuk!" Eerder "you're the best".
Dat was uds niet serieus bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 20:48
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Wat Larry zegt. Het is verdomme een karikatuur van hier tot Tokyo, ik kijk er gewoon over heen.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 02-08-2008, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Dat was uds niet serieus bedoeld.
Ah, dan vond ik het gewoon niet grappig
Met citaat reageren
Oud 02-08-2008, 20:39
Verwijderd
chuck :love:
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 06:27
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Heel erg goed te doen.
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 14:52
Verwijderd
Zo, ik ben weer helemaal bij Afgelopen dagen 6 afleveringen ingehaald, zodat ik voor morgenavond op schema lag. Ben benieuwd naar die G.! Durf geen spoilers te lezen...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 15:21
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik heb alles wel gevolgd, maar hoe zat dat dan met die blaadjes en I love you? Dat heb ik blijkbaar gemist..ik weet wel dat ze dat zo lief tegen Dan zei..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2008, 21:26
Verwijderd
Wow! Wat een afleveringen!

Dat gedoe met Georgina, wat een bitch! Die moord zag ik op het laatst wel aankomen. Ben wel benieuwd naar het hele verhaal.

En dat hele gedoe met Jenny en Eric en Asher. Hoop wel dat Jenny nu weer leuk en lief is. Dat einde was wel mooi, zo met haar vader

En Nate en Vanessa! <3 Vind ik echt leuk samen!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2008, 21:33
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Aargh! Nate en Vanessa en Jenny/Asher was wel oké, maar dat gewhine om Georgina heen Dit wordt vast nog acht afleveringen uitgesponnen en o drama the drama en geen zin in, bah. Gewoon even vertellen, uit met Dan, aan met Dan en weg met dat kind (Michelle Trachtenberg toch?)
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 15:41
Larry Flint
Larry Flint is offline
Hahahahahaha ik moest zo lachen toen ze dat zei op het einde. Zo over the top hahaha. Prachtig ik wil niet dat volgende week de laatste 2 afleveringen zijn . En dat gedoe met die Georgina vind ik niet nodig maarja.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 17:17
Verwijderd
Ik vind Georgina juist heerlijk bitchy. Ik erger me eerder aan Serena met haar stomme gedrag (aanstellerij ). Sowieso is Michelle <33333333333.

Heel voorspelbaars gisteren, maar dat van Eric is homo zag ik echt niet aankomen.

Nathan en Vanessa passen inderdaad leuk bijelkaar. <3
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 17:47
Verwijderd
Ja, Serena moet het gewoon even tegen Dan zeggen, Dan snapt het wel, en Georgina kan weg.

Ben toch ook benieuwd wat er nu precies gebeurd is waar Serena zich niks van herinnert? Is ze na die drugs in haar drankje met een jongen naar bed geweest ofzo? Dan bemoeilijkt dat natuurlijk wel het hele gewoon-dan-vertellen-idee..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 18:01
Larry Flint
Larry Flint is offline
Volgens mij is er niets met Serena gebeurd en heeft Georgina gewoon wat bedacht. Maar ze had zich wel verslapen door die drugs dus dat is wel kut. Alleen kan ze echt niet zomaar tegen Dan zeggen dat ze iemand (ik weet niet of dit echt in een spoiler moet maar misschien voor de mensen die deze aflevering gemist hebben)
Spoiler
dus het is wel logisch dat ze het een beetje eh moeilijk heeft.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 19:27
Verwijderd
Maar Georgina had toch een video naar Serena gestuurd, en daarop hoorde je (dacht ik toch) erge dingen van Serena. Maar ik weet niet meer precies hoe het ging.

En die moord (die staat hier boven ook al zonder spoiler en mensen die nog moeten kijken moeten maar even uit het topic blijven ): ik denk niet dat het een bewuste moord was. Denk eerder een ongeluk oid, wat ze sinds die tijd voor iedereen verzwegen hebben.

Ben wel benieuwd naar volgende week!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 19:30
Verwijderd
Ik heb net twee korte samenvattingen van de komende afleveringen gelezen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 19:49
Larry Flint
Larry Flint is offline
Volgens mij heeft Serena seks met iemand op dat filmpje ofzo of verleidt ze iemand ofzo en dat is sowieso niet leuk als Dan dat te zien krijgt, maar Georgina zei ook zoiets van dat wat er na gebeurde nog veel erger was ofzo (wat na de opnames van dat filmpje gebeurde)

dus ik dacht dat dat filmpje meer beelden waren van vroeger maar nu je het zegt kunnen het natuurlijk ook beelden van die avond er voor zijn. maar dan hadden wij daar toch wel wat van gezien? het ging er om dat ze die toets mistte, niet perse dat ze erge dingen had gedaan die avond er voor. volgens mij was het gewoon een heel heftig slaapmiddel..?
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 20:02
Mabaraja
Mabaraja is offline
ik vin het saai boring
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 15:20
Verwijderd
Ik snapte dat hele filmpje niet, de makers moeten niet zo irritant vaag doen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 18:35
Verwijderd
Nog maar 2 afleveringen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 19:13
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Misschien was het GHB in d'r drankje. En op de film een trio dat slecht afloopt ofzo, bla.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 19:32
Verwijderd
Ja zoiets dacht ik ook.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 21:38
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Ja, ik dacht idd ook dat het een trio was op dat filmpje. Volgens mij waren Georgina en een jongen eerst in de kamer en toen hebben ze ergens een camera neergezet, toen hoorde je: Georgina: Haha, Serena heeft zo niets door, Jongen: wil ze dit wel? Georgina: Serena is up for everything!
En toen kwam Serena binnen en volgens mij hadden ze toen een trio.
Maar ik vind het op zich niet echt bij de serie passen dat ze iemand hebben vermoord.. Het is al onrealistisch, maar nu helemaal.. En dat al in het eerste seizoen..
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 22:12
Verwijderd
Over de moord:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Over de moord:
Spoiler
Precies. En het wordt allemaal duidelijk in de volgende afleveringen mensen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 20:24
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Als dat de volgende afleveringen komt kan ik wel van die spoiler af blijven
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 15:31
Liesss*
Avatar van Liesss*
Liesss* is offline
De volgende 2 zijn de laatste, en ik moet zeggen: ze vallen best tegen. En dan wachten op het tweede seizoen
__________________
Jesus loves you! But everybody else thinks you're an asshole
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 19:40
Verwijderd
Kijkt iemand streams? en zo ja, waar?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 21:34
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Oh ja ik dacht 19 augustus ook nog, maar dan is inderdaad een hele nieuwe!
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 12-08-2008, 20:50
Larry Flint
Larry Flint is offline
zoooooooooo spannend
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2008, 21:19
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
O dat viel me nog mee! Dat met Georgina werd gelukkig even snel afgehandeld en verder best leuke eps.. Alleen jammer dat Dan en Serena nog een poosje om elkaar heen moeten draaien en wat een afschuwelijke jurk had ze aan tijdens de bruiloft
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Parasaaitamol met codeine #1820
Trimm Trabb
500 27-04-2013 11:53
Films, TV & Radio Glee
Chick Rock
186 11-10-2011 22:34
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Gossip Girl
x-spekkie-x
233 11-11-2009 06:35
Films, TV & Radio Fall season 2008
Verwijderd
99 04-03-2009 10:43
Verhalen & Gedichten Gossip girl
Noddy
49 30-07-2006 14:15
Verhalen & Gedichten If Only.....
Gossip Girl
11 09-05-2004 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.