Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2009, 12:05
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja dat weet ik, maar wat is de sickness is nog steeds de vraag. In de ogen van die man die zichzelf niet ziek vindt is Rousseau gewoon gestoord aan het doen omdat ze zegt dat hij ziek is en hem wil schieten.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2009, 12:15
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ja dat weet ik, maar wat is de sickness is nog steeds de vraag. In de ogen van die man die zichzelf niet ziek vindt is Rousseau gewoon gestoord aan het doen omdat ze zegt dat hij ziek is en hem wil schieten.
Maar dat is verder toch niet relevant? Wij zien toch duidelijk dat hij degene is die ziek is?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 13-02-2009, 16:22
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Wellicht was hij door the others 'overgenomen', zoals ze olok dat mokkel uit het vliegtuig opgenomen hebben in hun groep? En dat Rousseau dacht dat hij ziek was omdat hij opeens totaal verandert was.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 13-02-2009, 18:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
. In de ogen van die man die zichzelf niet ziek vindt is Rousseau gewoon gestoord aan het doen omdat ze zegt dat hij ziek is en hem wil schieten.
"die man" was wel de vader van haar kind, dus het lijkt me sterk dat hij echt een goede reden had om Rousseau neer te schieten. Er is dus iets in die tempel gebeurd waardoor men 'krankzinnig' werd.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 12:35
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
hmm. Ze moeten wel wat consequenter omgaan met het tijdreizen, want Daniel heeft dus al buiten zijn weten om 'vroeger' al blijkbaar tegen Charlotte gezegd dat ze niet moest terugkeren, die tijdlijn is nog helemaal niet ontstaan (naar wat wij weten)
Nee, die tijdlijn moet nog gaan ontstaan. In één van de volgende afleveringen zal Daniël wel in die tijdlijn van jonge Charlotte terechtkomen, haar herkennen, en haar duidelijk proberen te maken dat ze niet terug moet keren, omdat hij weet dat ze dan dood zal gaan. Hij weet dan waarschijnlijk ook wel dat hij dat eigenlijk niet kan tegenhouden, maar hij is behoorlijk aangeslagen door haar dood, en dan zeg je wel eens onlogische dingen.

EDIT: Weet iemand wat de laatste zin van Charlotte was voordat ze stierf? Het was lastig verstaanbaar en ik had geen ondertiteling.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.

Laatst gewijzigd op 14-02-2009 om 13:02.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 13:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, die tijdlijn moet nog gaan ontstaan.
Hmm, die bestaat toch al? Anders wist Charlotte niet dat Daniel haar probeerde te overtuigen. Maar goed, dit is een typische 'timeloop', beetje aan de schrijvers van de serie welke regels ze hanteren.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 13:57
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Charlotte wist het al omdat het voor haar al gebeurd is, Daniel wist het niet omdat het voor hem 'nog' niet gebeurd is. De tijdlijn van Charlotte heeft in haar jeugd plaatsgevonden, dus natuurlijk weet ze dat, want het is voor haar al gebeurd. Misschien denk ik er te makkelijk over, maar voor mij klinkt het eigenlijk wel heel logisch.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 14:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
nou ja, het beste voorbeeld is dat Desmond pas de herinnering van Daniel kreeg toen Daniel terug in de tijd ging en Desmond waarschuwde. Daarvoor had hij die herinnering nog niet. Dus ik 'neem aan' dat dat de constructie is. Wij hebben Daniel nog niet tegen een kleine Charlotte zien zeggen dat ze niet terug moet komen, ergo, dus dat is nog niet 'gebeurd' voor ons als kijker zijnde. (kip/ei verhaal)

Maar: We weten wel dat Daniel al terug in de tijd is geweest (begin episode 1) bij het bouwen van dat station, het is alleen niet duidelijk wanneer hij precies daar was in verhouding tot de rest van de tijdreisjes.

Maar wat ik al zei, ligt er net aan hoe de schrijvers omgaan met dit soort dingen, aangaande wat wel en wat niet kan.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 16:57
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Nou, ik kan me niet herinneren dat de moeder van Daniel uberhaupt ter sprake of in beeld is geweest.
Jawel, zij was de vrouw in die juweliers winkel waar ze Desmond ontmoette. In de aflevering "Flashes Before Your Eyes" van seizoen 3.
Ik had de laatste tijd al zo'n vermoeden dat zij z'n moeder was. Dan noemde zijn cavia ook Eloise trouwens.

Citaat:
Charlotte wist het al omdat het voor haar al gebeurd is, Daniel wist het niet omdat het voor hem 'nog' niet gebeurd is. De tijdlijn van Charlotte heeft in haar jeugd plaatsgevonden, dus natuurlijk weet ze dat, want het is voor haar al gebeurd. Misschien denk ik er te makkelijk over, maar voor mij klinkt het eigenlijk wel heel logisch.
Ja echt leuk dat tijd reizen ik ben er nu al aan gewend haha.
Ik vond afl 4&5 weer hartstikke goed, en ik ben blij dat Jin er weer is. Jammer voor Daniel dat Charlotte dood is, ik vind hem echt zo sympathiek! (zij boeide me niet zo )
Maar ik vraag me af, als Dan iets tegen kleine Charlotte zou zeggen waardoor ze juist níet terug zou komen, zou dat uberhaupt kunnen? Of is het voorbestemd nu dat Dan haar 'bangmaakt' door te zeggen dat ze dood zal gaan als ze terugkomt.....?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 17:40
Verwijderd
Citaat:
EDIT: Weet iemand wat de laatste zin van Charlotte was voordat ze stierf? Het was lastig verstaanbaar en ik had geen ondertiteling.
Het was "I'm not allowed to have chocolate before dinner.".. Niet heel spannend dus
Met citaat reageren
Oud 15-02-2009, 12:46
Verwijderd
Citaat:
nou ja, het beste voorbeeld is dat Desmond pas de herinnering van Daniel kreeg toen Daniel terug in de tijd ging en Desmond waarschuwde. Daarvoor had hij die herinnering nog niet. Dus ik 'neem aan' dat dat de constructie is. Wij hebben Daniel nog niet tegen een kleine Charlotte zien zeggen dat ze niet terug moet komen, ergo, dus dat is nog niet 'gebeurd' voor ons als kijker zijnde. (kip/ei verhaal)
Maar Daniël zei heel duidelijk dat Desmond speciaal was wat dat betreft. Ik denk dat Desmond in staat is om het verleden te veranderen, terwijl de andere personen vrij constant zijn en dat niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2009, 21:52
Verwijderd
Misschien kennen de meesten hem al, maar ik wil toch even de wiki Lostpedia aanraden. Heel veel informatie over Lost, met ontzettend veel theorieen, feitjes, verbanden, terugkerende thema's en al wat dies meer zij. Leuk om te lezen en handig om antwoorden op vragen op op te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 00:32
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Die website vermelden lijkt me hier een beetje overbodig.

Ben ik de enige die Danïel exact vind lijken qua praten en doen als Doc Cochran in Deadwood?
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 20:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
http://timelooptheory.com//the_timeline.html Dit is ook prachtig!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 20:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
wat een fluttheorie

de Black Rock heeft gewoon pech gehad dat het opeens verscheen en is daardoor gestrand. Dat virus verhaal raakt kant nog wal. Geschreven door iemand die volgens mij amper een ferm scifiboek heeft gelezen en nu het denkt te snappen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 20:58
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja daarom juist, echt, hoe komt het in je op.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 09:54
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Het was weer !
Het begin zette me eventjes op het verkeerde been... dat was weer grappig verzonnen.

Eindelijk zijn ze terug
Deze aflevering roept wel weer veel vragen op, maar dat zullen ze nog wel uitleggen.
- Ben die zo gewond was.
- Waar is Aaron?
- Waarom is Hurley ook mee?
- Wie is die persoon in het vliegtuig die tegen Jack gecondoleerd zei.
- Waarom was Sayid gearresteerd (heeft vast iets met Ben te maken)

En dat Jin een dharma mannetje is.... zullen ze toch wel in het verleden zitten.

Ik vond die opa verhaallijn wel ff makkelijk erin geschreven.

Ben had leuke onliners trouwens.
- aan de telefoon: "I've been eeeh... sidetracked..."
- Jack: "and the other people on this plane, what's gonna happen to them?"
Ben: "Who cares?"
- Jack: "How can you read?"
Ben: "My mother taught me."
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 09:48
Verwijderd
Waarom duurt het zo lang voordat de 720p HD versies online verschijnen eerst altijd donderdagmorgen vroeg, nu nog niets...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 12:59
Verwijderd
wat een vage aflevering :/ ben zat blijkbaar ook in het vliegtuig? en is john nu ook al op het eiland of wat? ik snap er niet zoveel meer van...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 14:58
Verwijderd
Ik heb die van vandaag nog niet gezien, maar die van vorige week vond ik érg vaag. Pfoe. Ben is wel érg gaaf trouwens, en ik vind het eiland ook altijd leuk, maar alles wat daar buiten gebeurt vind ik al snel heel verwarrend. Wel leuk, though! Ben benieuwd naar die van deze week
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 20:04
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Citaat:
wat een vage aflevering :/ ben zat blijkbaar ook in het vliegtuig? en is john nu ook al op het eiland of wat? ik snap er niet zoveel meer van...
In de vorige episode was ook al te zien dat Ben in het vliegtuig zat.

En John zat in een doodskist, en loopt nu vrij op het eiland. Net als Jacks vader, al is het bij die laatste iets vager omdat hij zich niet laat zien.
(?)
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 21:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
iedereen is dus weer op het eiland al is het nog niet duidelijk wie in welke tijd uithangt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 21:45
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
jezus die ben is wel weer lekker op dreef zeg.

goed dat john de moord op zichzelf () herinnerde. kijken hoe het zal aflopen tussen die twee.

en kate is een stomme trien met dr "jij bent zeker nooit verliefd geweest john." waarom die oceanic 6 nou echt niet terug wil blijf ik raar vinden.

trouwens... john en al die anderen zijn toch op dat kleine eilandje belandt?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 00:09
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Sterke aflevering. De ontmoeting tussen John en Jack in het ziekenhuis was gaaf, evenals de zelfmoord/moordscène. Dit geeft wel aan dat Ben echt bereid is alles op te offeren voor het eiland.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Sterke aflevering. De ontmoeting tussen John en Jack in het ziekenhuis was gaaf, evenals de zelfmoord/moordscène. Dit geeft wel aan dat Ben echt bereid is alles op te offeren voor het eiland.
Prachtig om die confrontaties tussen Jack en John weer steeds te zien.
Science vs Faith

Ik vind dit seizoen toch al weer veel beter dan seizoen 4, had ik eigenlijk niet verwacht.
Die tijdwisselingen vond ik het begin ook nogal lastig om te volgen, maar nu vind ik dat helemaal gaaf.

Gelukkig krijgen we nog 9 afleveringen waarin hopelijk weer een hoop duidelijker gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 13:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind dit seizoen toch al weer veel beter dan seizoen 4, had ik eigenlijk niet verwacht.
Nou ja, sinds er besloten is hoeveel aflveringen er nog komen is het natuurlijk een stuk makkelijker om boeiende screenplay's af te leveren.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 17:06
Verwijderd
Ik snap niet zo goed waarom Ben John ging vermoorden toen hij begon over Eloise Hawkings ze willen toch allemaal hetzelfde? Iedereen terug naar het eiland...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 18:18
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Gelukkig krijgen we nog 9 afleveringen waarin hopelijk weer een hoop duidelijker gaat worden.
Nog 11.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 20:51
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Ik snap niet zo goed waarom Ben John ging vermoorden toen hij begon over Eloise Hawkings ze willen toch allemaal hetzelfde? Iedereen terug naar het eiland...
Het leek alsof Ben die informatie van John wilde horen. Waarom weet ik niet, maar als het zo is wordt dat nog wel duidelijk. En ik denk dat het vermoorden van John een middel is geweest van Ben om Jack uiteindelijk zo ver te krijgen dat hij toch terug zou gaan. Misschien wist Ben ook wel dat John op het eiland weer tot leven zou komen, net als Christian.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Nog 11.
Ik dacht dat ze vanaf seizoen 4 maar 16 afleveringen per seizoen gingen doen, of doen ze er nu 18 omdat vorig jaar die stakingen waren?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 21:34
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Nee seizoen 5 is 17 afleveringen, maar aflevering 16 en 17 zullen achter elkaar op dezelfde avond uitgezonden.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 22:36
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Het leek alsof Ben die informatie van John wilde horen.
Ik kreeg juist het idee dat hij schrok toen John dat zei, en dat Ben toen dacht, hij moet dood.
Maar weet het niet zeker.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg juist het idee dat hij schrok toen John dat zei, en dat Ben toen dacht, hij moet dood.
Maar weet het niet zeker.
Dat idee kreeg ik inderdaad ook. Dat Ben wist dat hij John moest vermoorden toen John haar naam noemde.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 23:46
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik vind die tijdslijn van nadat ze terug kwamen erg lastig te volgen, helemaal met de dingen die we al gezien hebben voordat ze daadwerkelijk van het eiland af waren..
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 07:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
meer scifi kijken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 11:05
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Citaat:
meer scifi kijken.
Volgens mij is 2x Memento kijken ook al genoeg
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 07:32
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Volgens mij is 2x Memento kijken ook al genoeg
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 11:09
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Holy cow, het four toed statue stond nog! Ben benieuwd wat er mee is gebeurd en waar het voor dient. Ik ben ook heel benieuwd hoe ze de O5 gaan verbergen of wat dan ook. Eerst moeten ze maar eens Sun, Sayid en Lapidus vinden. Dat Sawyer met Juliet ging was redelijk voorspelbaar, alleen bij de promo had ik wel het idee dat hij nog heel erg met Kate zat en dat daar die 'is 3 years long enough to get over someone' vandaan kwam omdat hij haar weer zag ofzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 14:22
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ohhh yes ze zijn weer herenigd. maar zijn locke en die mensen nu in het heden op t eiland? want kate, jack, etc. werden teruggeflashed naar die jaren 70 waar ze zich nu bevinden, en de rest niet toch?
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 14:31
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
of zijn ze nu allemaal in dezelfde tijd op het eiland? want timetravel is nu geen issue meer.
maar ik snapgewoon niet waarom sommigen uit hun stoelen 'flashten' en anderen niet...

en wie zou die baby van amy zijn?? vast een belangrijk persoon 30 jaar later die we al hebben 'ontmoet'
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 19:26
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
wat een leuke aflevering
nog nooit zo vaak Saywer zien lachen in 1 aflevering
ik ben niet zo'n fan van Juliet, maargoed, het was natuurlijk te verwachten dat zij samen een item zouden vormen.

Spannend einde ook, zou hij nou toch nog twijfelen tussen Kate en Juliet. Lollig trouwens
Saywer met Kate en Juliet
Jack met Kate en Juliet
Het lijkt wel een soap.

Ik weet ook niet precies wanneer John, Ben, Sun en Sayid zich begeven.
En dat kindje van Amy idd, wie is dat????
Op Lostpedia staat btw dat dat roodharige kindje Charlotte niet kan zijn.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 21:36
Verwijderd
vet vet ik vraag me af wat sawyer nu gaat doen, kiest hij voor kate of voor juliet. Zal nog wel wat geruzie opleveren

Ik snap alleen niet zo goed in welke tijd ze nou ongeveer zijn? Jaren '70-80? 1977 dus.

ohja en weer die richard alpert he, ik vind hem echt tof, haha, hij duikt steeds weer op een of andere manier op...

Laatst gewijzigd op 05-03-2009 om 21:42.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 16:15
Verwijderd
Hele gave ep
Ben benieuwd wie 't zoontje van Amy en Horace blijkt te zijn!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 21:31
Jear
Avatar van Jear
Jear is offline
Ik geloof dat het nog niet gepost was hier dus dan doe ik het maar;

Citaat:
I think you have a lot of the mythology correct, and I too think you nailed it on the original inhabitants of the island being Egyptian.

However, I think you may have focused on the wrong God and statue.

Look at this picture and comparison to Taueret - the Egyptian Goddess, protector of Pregnant Women. BTW, Taueret is a hippo goddess. Hippos have four toes (as do Taueret amulets).

http://img3.imageshack.us/img3/2366/1236237056832.jpg

Not only does the statue bear striking resemblance, but the fact that it has been destroyed at some point could tie in very neatly with the island's particular dislike of child conception/birth.
Andere typerende dingetjes; die ketting van Paul is een symbool wat veel andere Egyptische goden ook dragen zoals bijv. Anubis of Horus. Horus klinkt nogal als Horace, ik hoop dat jullie nog niet vergeten zijn dat vorig seizoen bleek dat Horace ook de cabbin van Jacob had gebouwd. Grote kans dus dat Horace nog een veel specialer personage blijkt te zijn dan simpelweg iemand van de Dharma Iniative .
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 21:52
Verwijderd
Hm, interessant, dat met die Egyptenaren

En ik ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat, nu iedereen weer terug op het eiland is!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2009, 15:18
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Volgens mij is 2x Memento kijken ook al genoeg
Check

Ik droomde vannacht opeens dat Lost en Wie is de mol één programma waren, en ik snapte niet hoe het dan verder moest met Lost omdat Wie is de mol bijna afgelopen is... En er kwam ook nog een forummer in voor
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 09-03-2009, 18:42
Jear
Avatar van Jear
Jear is offline
Citaat:
Check

Ik droomde vannacht opeens dat Lost en Wie is de mol één programma waren, en ik snapte niet hoe het dan verder moest met Lost omdat Wie is de mol bijna afgelopen is... En er kwam ook nog een forummer in voor
Vreemde combinatie! Ik kan me er moeilijk wat bij voorstellen. Ik moet eerlijk bekennen vaak over heel andere dingen te dromen .
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Check

Ik droomde vannacht opeens dat Lost en Wie is de mol één programma waren, en ik snapte niet hoe het dan verder moest met Lost omdat Wie is de mol bijna afgelopen is... En er kwam ook nog een forummer in voor
Hihi Ik zag laatst Desmond (de acteur dan dus) in een film en toen ging ik later ineens zijn acties in die film verbinden aan Lost en dat sloeg nergens op natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 08:46
Verwijderd
ow, er is deze week geen ep
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 14:21
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
ja balen huh
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.