Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2009, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Ha ha ha dat gezicht van Neeltje toen Wietse zei dat ie helemaal verliefd op dr was

'Help hoe red ik me hier uit '
Idd, je zag haar daarvoor ook al een beetje bang kijken
Maar ik vond ze daarna wel heel lief samen

Verder vond ik het allemaal heel lief Ben zeer benieuwd welke relaties stand zullen houden!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2009, 21:13
Verwijderd
Bij Neeltje kreeg ik echt zo'n ongemakkelijk gevoel dat zij het eigenlijk helemaal niet zo graag wil, een serieuze relatie met Wietse.

Voor de rest was het allemaal niet zo boeiend. Een beetje voorspelbaar, die uitslagen, en de reacties waren ook weinig dramatisch. Overigens vind ik die Jo nu ook irritant worden met dat 'God heeft het zo gewild'. Jaja, hou jezelf maar lekker voor de gek
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 09:39
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Moest ook wel lachen om Wim aan het begin van de uitzending, wat ie tegen Yvon zei...

"Je hebt je missie volbracht, nu wegwezen"
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 13:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind Jos en Dycke samen echt ontzettend irritant, terwijl ik ze apart best leuk vond en ik ze ook wel goed samen vind passen, maar die combinatie werkt me op de zenuwen, al dat psychologische gezever en gerelativeer.

En ja, Neeltje. Ik dacht dus op het begin dat dat gedoemd was om te mislukken en ik denk nog steeds dat Iris gelijk had met dat zij een verstandigere keuze was geweest (ik vond het wel zielig voor Iris, had het haar wel gegund!), maar tegelijkertijd is mijn beeld van Neeltje toch wel wat veranderd. Misschien redden ze het wel samen, misschien is Neeltje inderdaad in staat om het overal gezellig te maken en vindt ze juist wat rust op die boerderij. Dat hoop ik dan maar voor ze.

En Jo begon ineens wel heel erg religieus te doen ja! Ach, ik snap het wel, de meeste afgewezen mensen zeiden 'het is goed zo', alleen zij haalde God erbij, in wezen is dat niet veel verschil en het is natuurlijk kiezen tussen rationeel en afstandelijk zeggen dat het goed zo is en dat je het beste wilt voor die man of kei hard in huilen uitbarsten en zeggen dat hij de foute keuze heeft gemaakt en dat je hoopt dat ze kort en ongelukkig zullen leven.

En Peter toch met Hanneke, tss, die kende hij al van tevoren! Maar ik vind ze leuk samen. Maar ik vond Saskia ook leuk, dus ach.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Bij Neeltje kreeg ik echt zo'n ongemakkelijk gevoel dat zij het eigenlijk helemaal niet zo graag wil, een serieuze relatie met Wietse.

Voor de rest was het allemaal niet zo boeiend. Een beetje voorspelbaar, die uitslagen, en de reacties waren ook weinig dramatisch. Overigens vind ik die Jo nu ook irritant worden met dat 'God heeft het zo gewild'. Jaja, hou jezelf maar lekker voor de gek
Ik vond dat juist heel goed van haar. Wat er ook zou gebeuren, het is het goede voor de situatie. Heel zen. Of dat nu op basis van God is of niet, op deze manier ben je zelf een stuk rustiger en gelukkiger dan anders.

Neeltje wil inderdaad helemáál niet, die wilde alleen maar winnen. Dat gaat heftig fout. Maar goed, het is maar goed dat Iris niet gekozen is, want zij verdient beter dan Wietse.

Jos en Dycke vind ik ook strontirritant, hoewel ze wel lief zijn. Hemel dat je je zo aan kan stellen met pseudo-psychologisch gezemel, en dan doen ze het ook nog allebéi. Maar nou ja, dan hebben ze elkaar wel gevonden Also, vozen!

Peter en Hanneke lijkt mij wel okee, zij kan hem wel aan

En Wim vond ik ook schitterend ja, wegwezen met die camera's, er moet gevoosd worden
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Ik vond dat juist heel goed van haar. Wat er ook zou gebeuren, het is het goede voor de situatie. Heel zen. Of dat nu op basis van God is of niet, op deze manier ben je zelf een stuk rustiger en gelukkiger dan anders.
Ja, prima als je erbij neerlegt en helemaal zen bent met de situatie, maar ik krijg er alleen standaard kriebels van als God er weer moet worden bijgehaald Geef in plaats daarvan jezelf eens credit, denk ik dan. Maar ze moet het zelf weten natuurlijk.

Dycke lijkt me trouwens wel heel lief, omdat ze het lot van anderen zo aangrijpt en zich schuldig voelt over iets waar ze zich niet schuldig over hoeft te voelen.
Ik vond dat gesprekje tussen Mirjam en Jos wel grappig, dat ie wil vertellen dat ie voor Dycke heeft gekozen, en dan op het moment eerst even gauw iets ging halen om het maar uit te stellen Uiteindelijk vatte Mirjam het wel supergoed op.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 21:41
Verwijderd
Ik vond Jos nu wel
een stuk leuker dan in het begin, maar met Dycke leek de oude Jos wel weer terug te komen

Ik verheug me op de volgende aflevering! Polderromantiek!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 12:48
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Neeltje lijkt in de interviews eigenlijk wel een beetje op Wietse, viel me zondag op
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Neeltje lijkt in de interviews eigenlijk wel een beetje op Wietse, viel me zondag op
Vond ik ook heel erg ja
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 20:28
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik had juist zondag zoiets van Neeltje, nee Die passen dus echt niet bij elkaar. Zij met feestjes, kroegen en hij die dat voor mijn gevoel niet echt wat vind.

Verder vind ik de combinaties wel leuk
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 09:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind Neeltje net zo verlegen als Wietse, alleen uit zij het anders. Al dat gegiebel en onzeker lachen.. En met die feestjes overbluft ze zichzelf een beetje, ben benieuwd of dat op Wietse ook een goede uitwerking heeft. Hmm ik geloof er nog steeds wel in, al ben ik benieuwd of Wietse haar uberhaupt ooit een keer durft aan te raken

De rest van de stellen vind ik erg leuk, behalve die vrouw van Wim. Het alternatief (cynthia) was niet veel beter, maar jeetje dat is dat mens verschrikkelijk. Hoe ze cynthia vertelde lomp en met een grote grijns vertelde dat hij (nog net niet 'lekker puh') voor haar koos.. En dat puberachtige gedrag de rest van de tijd. Zie daar mijn bron van ergernis
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 09:58
Verwijderd
Hahaha ik vond Astrid juist wel aandoenlijk

Was ik de enige die dacht: 'doe nou iets', toen Wietse en Neeltje samen bij dat hek stonden? Alleen Neeltje draaide zich toen van hem af... Ik zie Neeltje ook niet als boerenvrouw, wat ik bij sommige anderen juist wel meer zag.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 12:59
Verwijderd
Ik vond Neeltje toen ze Fries sprak trouwens ook ineens heel anders, leuker ook. En idd, wat Balance zegt, volgens mij is zij eigenlijk ook verlegen, alleen uit ze dat door juist heel veel te gaan kletsen en doen, toen ze serieus met Wietse zat te praten in het gras vond ik haar ineens heel anders overkomen. Ik denk wel dat zij echt nog niet weet wat ze wil, dus ik ben heel benieuwd hoe hun relatie zal verlopen

En volgens mij bedoelde Astrid het helemaal niet gemeen; Cynthia had al aangegeven dat zij toch niet die klik had met Wim, dus volgens mij was er ook geen sprake van jaloezie ofzo, ik geloof oprecht dat Cynthia blij was voor Astrid en Wim Ik vond het ook juist heel aandoenlijk hoe puberachtig Astrid deed, Wim deed zelfs een beetje mee
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 20:42
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik vond Astrid en Wim juist heel schattig en zeker met dat wat puberale gedoe. Helemaal toen Wim de camera's enzo eigenlijk weg wilde hebben

Ik hoorde over Jos en Dycke
Spoiler
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 08:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik begrijp wel wat Balance bedoelt, ik denk alleen niet dat Astrid dat bewust deed, zij is gewoon niet zo'n gecompliceerde vrouw en was gewoon lekker verliefd, dat vond ik op zich wel leuk om te zien, maar het bleef sneu voor Cynthia, die juist veel te veel piekert en denkt.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 11:10
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Offtopic: Even een kort vraagje: Dycke, is dat nou een algemeen bekende Friese naam? Ik heb gekeken op Hyves en Facebook, maar daar zie je amper of geen dragers van die naam - en op Google kom je steevast bij de achternaam Van Dycke uit. Of is dit meer een fantasienaam, of een gevalletje waarbij de ouders er in geslaagd zijn om min of meer een achternaam als voornaam te geven (wat in Nederland normaliter niet mag, maar bijvoorbeeld wel in Engelstalige landen)?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: Even een kort vraagje: Dycke, is dat nou een algemeen bekende Friese naam? Ik heb gekeken op Hyves en Facebook, maar daar zie je amper of geen dragers van die naam - en op Google kom je steevast bij de achternaam Van Dycke uit. Of is dit meer een fantasienaam, of een gevalletje waarbij de ouders er in geslaagd zijn om min of meer een achternaam als voornaam te geven (wat in Nederland normaliter niet mag, maar bijvoorbeeld wel in Engelstalige landen)?
Ik kwam toevallig gisteren nog een andere Dycke tegen, zelfde spelling etc, die vertelde dat ze naar haar oma was vernoemd (want ik vroeg het me ook af ) en dat het voor zover zij wist geen erg gangbare naam was.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Astrid en Wim juist heel schattig en zeker met dat wat puberale gedoe. Helemaal toen Wim de camera's enzo eigenlijk weg wilde hebben

Ik hoorde over Jos en Dycke
Spoiler
Hahah ik hoorde ook al
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 09:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hahah ik hoorde ook al
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 10:35
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Offtopic: Even een kort vraagje: Dycke, is dat nou een algemeen bekende Friese naam? Ik heb gekeken op Hyves en Facebook, maar daar zie je amper of geen dragers van die naam - en op Google kom je steevast bij de achternaam Van Dycke uit. Of is dit meer een fantasienaam, of een gevalletje waarbij de ouders er in geslaagd zijn om min of meer een achternaam als voornaam te geven (wat in Nederland normaliter niet mag, maar bijvoorbeeld wel in Engelstalige landen)?
Mijn overgroot oma heette ook zo en het was een beppe, dus misschien is het inderdaad Fries.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 20:06
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Nou, nu weten we ook van wie Hanneke die vreeeeeeeeselijke stem heeft...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 20:20
Verwijderd
Ja, ik zat ook met open mond naar die moeder te kijken

En die ouders van Neeltje: Siem en Siemy (of zoiets)

Ik vraag me af of Hanneke en Peter het wel volhouden, dat lijkt nog niet echt iets te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 20:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nou, nu weten we ook van wie Hanneke die vreeeeeeeeselijke stem heeft...
Idd

Het meest heb ik me verbaasd over Neeltje: ze is niet verliefd maar wil wel binnen twee weken bij Wietse wonen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Idd

Het meest heb ik me verbaasd over Neeltje: ze is niet verliefd maar wil wel binnen twee weken bij Wietse wonen
Dat vond ik ook gek, maar hoeveel tijd zat er tussen die uitspraken? Ze zei geloof ik bij die ontmoeting met de schoonouders dat ze nog niet verliefd was, maar bij die 'reunie' had ze ook in ieder geval al een nacht bij Wietse geslapen, dus mogelijk dat ze tussen die uitspraken in toch ineens erg verliefd is geworden ofzo? Ik vind het jammer dat ze niet even aangeven wanneer een bepaalde uitspraak gedaan is Iig vond ik het wel heel grappig dat Neeltje zo stellig zei dat ze graag binnen 2 weken bij Wietse in wilde trekken Misschien lijkt ze toch meer opWietse -met z'n "ik ben zoo verliefd" - dan ik dacht. Ik vind ze allebei iig erg leuk en hoop dat ze samen ook leuk zullen zijn
Oh, en Siem en Siemy :lol:

Verder vond 'k het allemaal wel vrij normaal bij de andere boeren...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 22:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Nou, nu weten we ook van wie Hanneke die vreeeeeeeeselijke stem heeft...
Ja omg.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 10:40
Verwijderd
Ik moest zo lachen toen ik die moeder van Hanneke zag. De stem, de uitdrukkingen, mimiek.. precies hetzelfde.

Ik vind Neeltje en Wietse heel schattig en Wietse lijkt nu wel voor zijn doen een stuk opener. Hij maakt in ieder geval zijn zinnen af.
Die uitspraak van Neeltje over dat ze niet verliefd was vond ik een beetje raar, maar ik denk dat het gewoon niet logisch was gemonteerd. Als je binnen twee weken bij iemand in wil trekken ben je wel verliefd neem ik aan..

Jos en Dycke vind ik ook leuk, vooral Dycke ziet er superverliefd uit. Ik vond alleen wel dat Jos errug zijn best deed om in de smaak te vallen bij die twee dochters. Zo van 'kijk eens wat papa Jos voor jullie heeft meegebracht!' Maar oke, het was wel goed bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 12:08
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik vond alleen wel dat Jos errug zijn best deed om in de smaak te vallen bij die twee dochters.
Tja, het blijven pubers, die natuurlijk erg kritisch zijn over een nieuwe vriend van hun moeder en wat hun moeder allemaal doet met zo'n tvprogramma. Ik vond wel dat je kon zien dat hij ervaring heeft met die leeftijd; hij sprak ze wel vlot aan.

Hanneke lijkt inderdaad precies op haar moeder. En als ik Peter en Hanneke zo zie, dan geloof ik wel dat het wel echt iets kan worden samen; ze leven echt in eenzelfde wereldje.
Astrid en Wim zijn heerlijk verliefd samen; ik ga oprecht verbaasd zijn als straks blijkt dat dat geen stand heeft gehouden.
Neeltje deed naar mijn idee mee aan BZV om te winnen, en nu heeft ze gewonnen en weet ze nog niet zo goed wat ze er mee aan moet. En haar uitspraak dat ze binnen 2 weken wel op de boerderij wil wonen (en "net als zijn moeder" wel wil wassen en koken enzo), daar keek ik wel even vreemd van op.
Om Hans' zijn gezicht bij het eten van de nasi moest ik wel even lachen. Dat maakt Frits dus kennelijk nooit klaar .
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 13:07
Verwijderd
Als ik me niet vergis gaf hij ze zelfs Pandora-armbandjes een prijzig kennismakingskadootje!
En Hanneke + moeder, priceless Audrey en haar moeder leken ook erg op elkaar, volgens mij had de hele familie dergelijk haar + bril + bloemetjesbloesjes
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 15:06
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, ik vond het ook absurd dure cadeautjes, toch een beetje jezelf inkopen.. Maar misschien is dat ook wel nodig bij zulk soort meisjes, ja.

Eigenlijk leek iedereen heel erg op haar moeder, Neeltje en Audrey ook, maar Hanneke natuurlijk het meest opvallend door haar stem. Ik vind Hanneke en Peter leuk samen, volgens mij kan dat nog wel echt wat worden. Ben benieuwd hoe dat in Riga gaat En Neeltje is volgens mij verliefder op de boerderij dan op Wietse, maar goed, we zullen zien
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 17:15
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Nou, nu weten we ook van wie Hanneke die vreeeeeeeeselijke stem heeft...
Dit dacht ik ook meteen!!
Misschien is Neeltje toch wel een stuk serieuzer dan ik dacht.

Denk dat er uit deze serie veel serieuze relaties komen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 18:10
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ik moest zo lachen toen ik die moeder van Hanneke zag. De stem, de uitdrukkingen, mimiek.. precies hetzelfde.

Ik vind Neeltje en Wietse heel schattig en Wietse lijkt nu wel voor zijn doen een stuk opener. Hij maakt in ieder geval zijn zinnen af.
Die uitspraak van Neeltje over dat ze niet verliefd was vond ik een beetje raar, maar ik denk dat het gewoon niet logisch was gemonteerd. Als je binnen twee weken bij iemand in wil trekken ben je wel verliefd neem ik aan..

Jos en Dycke vind ik ook leuk, vooral Dycke ziet er superverliefd uit. Ik vond alleen wel dat Jos errug zijn best deed om in de smaak te vallen bij die twee dochters. Zo van 'kijk eens wat papa Jos voor jullie heeft meegebracht!' Maar oke, het was wel goed bedoeld.
Ik was even bezig op de computer (die staat aan de wand tegenover de wand waar ik de tv heb staan) en had ondertussen BZV aan staan...programma was net begonnen ik dacht dat ik Hanneke hoorde praten, draai ik me om, blijkt het dus haar moeder te zijn

Zelfs al houdt de relatie van Wietse en Neeltje geen stand dan is het toch wel goed geweest voor Wietse denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 18:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Als ik me niet vergis gaf hij ze zelfs Pandora-armbandjes een prijzig kennismakingskadootje!
En Hanneke + moeder, priceless Audrey en haar moeder leken ook erg op elkaar, volgens mij had de hele familie dergelijk haar + bril + bloemetjesbloesjes
Ik weet niet of het echte of neppe zijn (je hebt ook veel van die armbandjes die er erg op lijken) maar die meiden hadden het er wel over en ik vind het ook wel iemand om dure cadeau's mee te nemen.

Audrey en haar moeder was me ook opgevallen ja
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 20:56
Verwijderd
(Wat zijn Pandora-armbandjes nou weer en wat is er zo bijzonder aan?)

Neeltje en Wietse blijf ik een vage combi vinden. Het doet een beetje aan als een façade. We zullen zien hoe de vakantie verloopt

Hanneke en moeder: zo moeder, zo dochter
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 21:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat zijn van die armbandjes waar je verschillende soorten bedeltjes aan kunt hangen en die je dus steeds kunt veranderen en kunt uitbreiden. Ze zijn nogal duur, zeker om zomaar kado te doen Soort moderne bedelarmbandjes.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 11:06
Verwijderd
Ja pandora-armbandjes kosten echt iets van 50 euro per lelijke kraal ofzo, absurd.

Die stem van de moeder van Hanneke

En ik had ook het idee dat Neeltje meer verliefd op de boerderij was dan op Wietse. Maar je weet inderdaad niet hoeveel tijd er tussen zat.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 11:33
Verwijderd
Maar Neeltje zei zelf toch ook dat 't om Wietse ging en niet om de boerderij? Een boerderij zonder Wietse hoefte van haar niet.

En ik vind Jos weer de oude slijmbal die ik hem eerst ook vond
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 11:47
Verwijderd
Nee dat zou ook wel heel erg zijn, als het alléén maar om de boerderij ging
"maakt me niet uit met wie! Ik MOET op een boerderij wonen!"
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Nee dat zou ook wel heel erg zijn, als het alléén maar om de boerderij ging
"maakt me niet uit met wie! Ik MOET op een boerderij wonen!"
Dan denk ik dat ze uiteindelijk toch verliefder is op Wietse dan op de boerderij
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 17:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Toen al die boeren naar de schoonfamilie gingen waren ze nog heel ongemakkelijk, zeiden ook dingen als 'leuk om je weer eens te zien'. Volgens mij was dat dus de eerste ontmoeting sinds de meiden van de boerderij af waren.
En die andere filmpjes, dat Yvon met ze kletst en dat die boeren aan tafel zitten met die dames, dat lijkt veel later. Bijv. Neeltje geeft al aan op de boerderij te hebben geslapen en de rest leek ook een stuk gemakkelijker. Ook wat meer gedurfde uitspraken enzo. Dus volgens mij zat daar best wel wat tussen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 13:46
Verwijderd
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 08:43
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Iemand hier die gisteren ook Dushi met boer Jan (van vorig seizoen) en Stadsvrouwtje (Pauline dus ) gezien heeft?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 20:26
Verwijderd
Wat een heerlijke aflevering weer <3

Ik blijf Wietse & Neeltje erg leuk vinden, ik had ook echt het idee dat Wietse praatjes had gekregen Ben heel benieuwd hoe het volgende week met ze gaan (na die sprong va 3 maanden dus)!

Peter & Hanneke vind ik echt bij elkaar passen. Leuk stel

Wim & Astrid passen ook echt samen Vond ze erg ontspannen over komen samen.

Hans & Audrey vond ik soms een beetje pijnlijk om te zien, maar dat is misschien omdat ik Hans vaak eng vind kijken

En dan nog Jos & Dycke; ik vond Jos nu echt over komen als een hartenbreker... Dycke is echt lief, geloof ik, dus ik hoop echt dat Jos niet de hartenbreker is die ik hem vind lijken!

Heb zooo'n zin in de volgende aflevering
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 21:36
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Ha, ik vind Wietse en Neeltje echt verschrikkelijk. Neeltje spreekt zichzelf regelmatig tegen, en Wietse, tjah wat moet ik daarover zeggen. Ik erger me dood aan hem.

Wim en Astrid vind ik leuk samen. Hij is zo schattig, en ik moest zo lachen om zijn reactie toen hij het raam niet open kreeg (?) of wat er ook gebeurde. Maar wel stom dat ze chinees gingen halen bij de afhaal, helemaal als je in een 3-sterren hotel verblijft.

Ik ben blij dat Jos en Dycke zo in love zijn, maar het wordt mij soms iets te zoetsappig. Ik vind haar wel een mooie vrouw, die ogen.

Ik ben ook benieuwd naar volgende week.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 21:58
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik ergerde me deze aflevering heel erg aan Hans , misschien is praten wel belangrijk maar je hoeft niet alles te zeggen. Voor mij is het vaak meer 'go with the flow' en zien waar je relatie uitkomt, dat kan hij ook wel gebruiken. Hij heeft zo'n ideaalbeeld in zijn hoofd dat de vrouw en de man precies bij elkaar moeten passen, maar naar mijn idee kun je ook een prima relatie hebben als je elkaar niet helemaal perfect aanvult. Hou op met die woorden, ik wil fysiek contact zien

Wim & Astrid en Peter & Hanneke; alletwee de koppels zijn gewoon echt super om te zien. Ze passen echt goed bij elkaar, die relaties zie ik wel standhouden.

Jos en Dycke vind ik persoonlijk ook leuk; zou niet kunnen geloven als blijkt dat ze uit elkaar zijn. Vind ze zooo lief met elkaar, eindelijk een man die niet zo boers is. O en Porto zag er gaaf uit, ideetje voor een komende vakantie haha

Wietse en Neeltje, tja, ik hoop dat ze heel gelukkig worden maar ik word daar ook een beetje onpasselijk van als ik ze zie. Mijn opa en oma zijn boeren (en echt boers in die zin) en je kunt niet zomaar een boer zijn hele leven omgooien (dat moet in ministapjes stapjes haha) dus ik hoop dat ze daar even rekening mee gaat houden. Huppa samenwonen, wintersport, kroegentocht, après ski hahaha, ik zie Wietse dat allemaal niet zo snel doen. Al deel ik wel Neeltjes mening dat het goed voor hem zou zijn.
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 07:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Wim en Astrid vind ik leuk samen. Hij is zo schattig, en ik moest zo lachen om zijn reactie toen hij het raam niet open kreeg (?) of wat er ook gebeurde.
Volgens mij wilde Wim naar buiten kijken, maar vergat hij dat het raam nog dicht was en stootte hij dus zijn hoofd.

Ik vond het een leuke aflevering om te zien. Ik moest erg lachen om Hanneke die al wankelend aan de arm van Peter terug naar het hotel ging. En dan Peter die in de derde persoon enkelvoud over zichzelf vertelt dat hij zich niet laat kennen en beter tegen de drank kan dan zij

Bij Neeltje en Wietse blijf ik een raar gevoel houden. Wietse kwam wel wat meer los bij haar, maar toch heb ik nog steeds niet het idee dat zij hem nou echt superleuk vindt.

Jos en Dycke gaan echt super daar samen in Porto; ben benieuwd hoe het nu met ze gaat (of ze echt al weer uit elkaar zijn, zoals iemand hier zei).

Hans met zijn opmerkingen over het eten... Eerst leek het me een redelijk normale jongen, maar na de scene met de nasi (bij Audrey thuis) en de lunch in de hotelkamer vind ik het wel een typische 'wat de boer niet kent dat eet hij niet'.
De opmerking van Hans vond ik trouwens erg sneu voor Audrey. Volgens mij gaat ze nu geforceerd haar best doen om toch 'leuk' genoeg te zijn voor Hans.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 15:22
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik heb bij Hans het idee dat hij nu meer los komt, meer zichzelf wordt en dat Audrey gewoon wat te timide voor hem blijft. Ik denk dat hij gehoopt had dat zij ook meer los zou komen, wat minder verlegen misschien, nadat hij voor haar gekozen had en er geen concurrentie meer was verder. En dat dat helaas niet het geval is omdat Audrey nu eenmaal erg (errrrrrrrrrrrg) rustig van karakter is. En ik vind dat je daar best iets over mag zeggen als Hans zijnde, als je andere verwachtingen had.

Jos en Dycke: denk wel dat ze bij elkaar passen, maar het kwijl druipt van de tv.

Wim en Anneke: haha, die knal tegen het raam... en echt te idioot dat ze Chinees gingen halen, wat er ook nog niet eens lekker uit zag. Maar ze passen wel samen.

Hanneke en Peter: goede vrienden maar geen lovers. Peter die over zichzelf in derde persoon praat Hanneke is wel altijd eerlijk en oprecht, dat kan ik wel waarderen. Peter is typisch boer, what you see is what you get. Maar deze relatie houdt niet lang stand helaas.

Neeltje en Wietse: Neeltje is raar, gelijk samen willen wonen als je nog steeds niet verliefd bent. Dit gaat niet werken in de toekomst... Ik denk dat Neeltje in het verleden heel vaak misbruikt en gebruikt is door jongens ofzo. Wietse lacht vooral eng.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 15:23
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Nog iets: vond het niet helemaal eerlijk dat Hans en Audrey naar Brugge gingen en de rest met het vliegtuig half Europa over vloog.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 16:17
Verwijderd
Zo, dat vond ik ook al vreemd, inderdaad. Allemaal vet gave reizen naar plaatsen waar je niet heel snel zou komen (zeker als boer niet), en zij mogen gezellig met de trein naar Brugge...

Ik denk dat Peter en Hanneke juist een superstel zijn. Ik geloof er wel in dat er sprake is van liefde tussen die twee, en dat een relatie tussen hen júist goed zou werken omdat ze allebei zo nuchter zijn en omdat ze eenzelfde soort toekomstdroom hebben.

Wim en Astrid (geen Anneke) vind ik allebei gewoon rare mensen, maar ze passen wel bij elkaar, denk ik.

Jos en Dycke lijken nu een volmaakt koppel, hoop écht dat het gerucht dat ze alweer uit elkaar zijn, niet waar is.

Wietse en Neeltje vind ik gewoon pijnlijk om naar te kijken. Wietse is echt een schatje, en hij laat zich gewoon helemaal door Neeltje inpakken. Niets aan haar lijkt oprecht. Ik was maar wat blij dat hij eindelijk eens voor zichzelf opkwam door te zeggen dat hij nog niet wilde samenwonen. Wat een achterlijk plan ook, als je nog niet eens verliefd op hem bent. Ik snap haar echt totaal niet.

Hans en Audrey... tja, beetje een nietszeggend stel. Vond het wel heftig dat hij nu al zo sterk uitsprak dat hij iets aan haar vond tegenvallen, haar reactie daarop (dat ze gewoon allebei nog moeten wennen) was zeer logisch. Audrey vind ik wel leuker dan ik had verwacht, maar ik weet niet of ze uiteindelijk heel gelukkig zou worden met Hans.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 16:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het viel me vooral op hoe weinig ze van Jos lieten zien deze aflevering in tegenstelling tot de rest van de boeren. En hoe verliefd ze ook lijken te zijn, er is iets aan hem waar ik me niet lekker bij voel op de één of andere manier. Ook zijn reactie op Dycke, net alsof het voor hem allemaal maar een spelletje is en niet meer.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Het viel me vooral op hoe weinig ze van Jos lieten zien deze aflevering in tegenstelling tot de rest van de boeren. En hoe verliefd ze ook lijken te zijn, er is iets aan hem waar ik me niet lekker bij voel op de één of andere manier. Ook zijn reactie op Dycke, net alsof het voor hem allemaal maar een spelletje is en niet meer.
Idd, dat heb ik dus ook. Ik heb bij Jos het idee dat hij de charmeur speelt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Boer zoekt vrouw de film: Boer roept vrouw (2009)
Rooster
54 17-03-2008 18:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.