Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2003, 16:20
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Idols
De acht overgebleven kandidaten:


Hind


Jamai


Jim


Marieke


Dewi


Bas


David


Joël

Laatst gewijzigd op 22-01-2003 om 11:46.
Advertentie
Oud 21-01-2003, 16:22
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Omdat de andere inmiddels muf begon te ruiken.
Oud 21-01-2003, 16:28
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik nomineer voor de stoel, geïnspireerd door The Green Mile, David, Joël en Bas.
Marieke zal haar fans wel weer achter zich krijgen na de aanfluiting van de vorige keer toen ze op de stoel belandde! Joëls stemmen kwamen vooral voort uit mensen die zijn keuze waardeerden. Bas hoort op die stoel omdat hij niet goed genoeg is. (Stem, uiterlijk, zenuwen). David zal er toch weer op belanden. Deze keer kon hij de kijkers nog bedanken voor de stemmen in de stoel bij Reinout, maar dat kan hij deze week natuurlijk niet meer doen. Misschien als de jury hem weer afkraakt, dat de kijker medelijden heeft. ZO vals was het nu ook weer niet.
Oud 21-01-2003, 16:31
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mag ik trouwens ff kwijt dat ik het vrij stom vind dat iedereen nu over Jim zegt dat hij niet kan zingen, omdat hij 1 keer flink de mist in is gegaan. 'Jesse' bijvoorbeeld was wel goed, en hij is niet voor niks de eerste rondes doorgekomen. zo

en joel had er allang uitgemoeten.
Oud 21-01-2003, 16:32
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Mag ik trouwens ff kwijt dat ik het vrij stom vind dat iedereen nu over Jim zegt dat hij niet kan zingen, omdat hij 1 keer flink de mist in is gegaan. Jesse bijvoorbeeld was wel goed, en hij is niet voor niks de eerste rondes doorgekomen. zo
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, maarrr,
men zegt wel vaak dat Jim alles één octaaf lager moet zingen omdat zijn bereik niet zo groot zou zijn. Nu maakt dat bij eigen nummers natuurlijk niet veel uit. Zijn stem is inderdaad wel erg goed. Je kon ook horen bij het nummer van zaterdag; het was niet echt vals, omdat zijn stem van nature wel goed is, maar hij zat qua intonatie leek het wel mis. Of was het wel heel vals?
Oud 21-01-2003, 16:32
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Wat mij opvalt..Jamai lijkt echt een beetje op een vrouw Soms als hij zingt heb ik echt het gevoel alsof naar ik een zangeres aan het luisteren ben

Dat hij op een vrouw lijkt zal wel komen door de vele make-up en doordat hij zijn kapsel heeft veranderd

Zal wel aan mij liggen
Oud 21-01-2003, 16:33
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:

en joel had er allang uitgemoeten.
Dat zullen veel mensen met je eens zijn. Maar ga jij mad-bellen voor de zeven anderen?
Oud 21-01-2003, 16:38
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Evito schreef:
Dat zullen veel mensen met je eens zijn. Maar ga jij mad-bellen voor de zeven anderen?
hij wint toch niet En stiekem heb ik zaterdag echt een minuut in een deuk gelegen om zijn rap-actie, ik vond het echt gewoon TE grappig (en voor de rest maakt het me niet echt veel uit wie er wint)

Over Jim: Ik heb eigenlijk helemaal geen gehoor voor vals zingen of niet, dus imo klonk het gewoon niet normaal, maar niet per se vals. Twas een beetje zoals jij zei dat hij tonen probeerde te halen die hij niet haalde, en daarom maar wat aanklungelde.
Oud 21-01-2003, 16:43
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
OMG, die foto van Marieke, echt dr mooiste..

Ik ben volgens mij de enige die Joel wel enorm grappig vind en hem er niet per se gelijk uit wil. Ja, serieus, ik vind hem echt 'humor'.
Van mij hoeft niemand per se te winnen, het interesseert me niet zoveel eigenlijk. Ik kijk wel altijd uit belangstelling voor de (nummer)keuzes van de kandidaten.

In 't vorige topic zei ik dat de winna(a)r(es) Hind, Dewi, Jamai of Jim zou worden. Beetje erg breed genomen, maar tis wel zo, toch?
En als ik toch echt iemand moet kiezen, kies ik voor Hind bij de vrouwen (vanwege haar stem en uitstraling) en Jim bij de 'mannen' (niet omdat ie zo knap ofzo is, vind ik eigenlijk wel meevallen maar hij heeft een goede stem (hij zingt niet echt vals, maar ik vind wel dat hij de verkeerde keuzes maakt qwa nummers bijv. 'under de bridge') en een mooi hoofd om idol te worden).
Oud 21-01-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
DarkRaven schreef:
Wat mij opvalt..Jamai lijkt echt een beetje op een vrouw Soms als hij zingt heb ik echt het gevoel alsof naar ik een zangeres aan het luisteren ben

Dat hij op een vrouw lijkt zal wel komen door de vele make-up en doordat hij zijn kapsel heeft veranderd

Zal wel aan mij liggen

ja.. da was wel minder.. ik von jamai's haar veel te kort.. dat iets langere waz gewoon veel leuker!
Oud 21-01-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
hij wint toch niet En stiekem heb ik zaterdag echt een minuut in een deuk gelegen om zijn rap-actie, ik vond het echt gewoon TE grappig (en voor de rest maakt het me niet echt veel uit wie er wint)
Hehehehe, same here.. Het muziekje begon, en zodra hij 'yeah' zei schoot ik in een ontzettende lachstuip.. Mn vader heeft me nog nooit zo vreemd aangekeken
Oud 21-01-2003, 16:49
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hehehehe, same here.. Het muziekje begon, en zodra hij 'yeah' zei schoot ik in een ontzettende lachstuip.. Mn vader heeft me nog nooit zo vreemd aangekeken
toen ik 'coolio' hoorde ging ik mijn pa al waarschuwen
Oud 21-01-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef:
OMG, die foto van Marieke, echt dr mooiste..

Ik ben volgens mij de enige die Joel wel enorm grappig vind en hem er niet per se gelijk uit wil. Ja, serieus, ik vind hem echt 'humor'.
Van mij hoeft niemand per se te winnen, het interesseert me niet zoveel eigenlijk. Ik kijk wel altijd uit belangstelling voor de (nummer)keuzes van de kandidaten.

In 't vorige topic zei ik dat de winna(a)r(es) Hind, Dewi, Jamai of Jim zou worden. Beetje erg breed genomen, maar tis wel zo, toch?
En als ik toch echt iemand moet kiezen, kies ik voor Hind bij de vrouwen (vanwege haar stem en uitstraling) en Jim bij de 'mannen' (niet omdat ie zo knap ofzo is, vind ik eigenlijk wel meevallen maar hij heeft een goede stem (hij zingt niet echt vals, maar ik vind wel dat hij de verkeerde keuzes maakt qwa nummers bijv. 'under de bridge') en een mooi hoofd om idol te worden).

ik denk ook dat Hind het wordt.. *onder de vrouwen dan* ma dewi waz ook wel goei , en zij is weer eens iets heel anders dus tusse die 2...*van de vrouwen nog steeds* en bij de mannen..ben ik overgeschakeld *zie vorig forum* van Jim naar jamai... die vink gewoon de beste... ma die heb volges mij oo kal een contract..*van horen en zeggen.., maja je moet ook niet allez geloven maar het kan best..* en joel sucks.. hij iz egt de slechtste hoor... wel grappig om ff naar te luistere ofzow.. ma niet als nieuw pop idool...
en david zal dr ook wel snel uitgaan denk...ma bas nog sneller... want die vink egt gewoon nie goei.. kweet ook niet wrom.. *voor degene die het tog willen wete: gewoon niet!*

oke.. dit was mijn mening..
Oud 21-01-2003, 17:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
bas joel en jom mogen er van mij de komende 3 weken uit.
dat trekt het niveau omhoog en dan zijn 'we' van al die mensen die jim ge-wel-dig vinden af.

ik hoop zelf dat Jamai, Hind en Dewi bij de laatste drie komen, die vond ik de afgelopen weken het sterkst overkomen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-01-2003, 17:21
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hehehehe, same here.. Het muziekje begon, en zodra hij 'yeah' zei schoot ik in een ontzettende lachstuip.. Mn vader heeft me nog nooit zo vreemd aangekeken
Haha ja geweldig gewoon!

'Oh yeah'
als je dat met een zware negerstem zegt, dan klinkt dat OK, maar met zijn brilsmurf stem denk ik niet dat het hem echt verder helpt!
Oud 21-01-2003, 17:22
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik vind ook het nieuwe haar van Jamai niet leuk! Te hoog! Te kort!

Jamai is geen idool denk ik. Een idool moet van de mensen afstaan, moet bewonderd kunnen worden. Hij/zij moet aan de ene kant aansluiting vinden bij het publiek maar er aan de andere kant qua zang en andere kwaliteiten onbereikbaar ver vanaf staan. Jamai heeft dat niet. Ik denk dat Jim dat wel kan hebben. Ook Dewi heeft misschien wel die kwaliteit. Bij Hind twijfel ik, misschien is ze té leuk. Marieke heeft het bijvoorbeeld ook niet. Maar ja, het publiek stemt misschien niet op degene die het meest geschikt is voor de posters aan de muur en de fandagen met huilpartijtjes.

Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 17:25.
Oud 21-01-2003, 17:25
Rhinus
Rhinus is offline
Als Hind niet wint dan blijkt maar weer eens dat puberige mensen (vooral meiskes) er voor zorgen dat in de op 40 alleen K*T muziek staat. Logisch? Nee. De waarheid? Ja.
Oud 21-01-2003, 17:35
Screenager
Screenager is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
toen ik 'coolio' hoorde ging ik mijn pa al waarschuwen
Hehe jah.. ik lag ook al in een deuk bij et idee... tijdens et nummer nog steeds.. ik vond het echt slecht, hoog karaokebar niveau ofzoiets.. tot mijn grote ergenis vonden mijn ouders + zus joel goed en sympathiek

Ik denk trouwens dat Jim's populariteit tegen hem gaat werken, hij schijnt de druk niet helemaal aan te kunnen.. en er zijn nu ineens ook veel jim-haters..

Ik ben echt benieuwd hoe het de laatste paar liveshows gaat lopen.. als Hind, Jamai Dewi en Jim er nog zijn...denk dat als jim et nog een paar keer verknalt dat Dewi de nieuwe publieksfavoriet wordt.. (ik las dat Jim volgende week Cry Me A River van Justin Timberlake gaat zingen dat kan echt nooit goed gaan... )

En Marieke gaat zaterdag Sk8terboy zingen..

Het thema is de huidige top40..
Ads door Google
Oud 21-01-2003, 17:52
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Live-Show 1:

Hind:
Dewi:
Jamai:
Jim:
Zosja:
Bas:
Yuli:
Joël:
David:


Live-Show 2:

Hind:
Dewi:
Jamai:
Jim:
Bas:
Yuli:
Joël:
David:
Oud 21-01-2003, 17:53
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Screenager: Weet je er nog meer? Van Hind bijvoorbeeld?
Oud 21-01-2003, 17:54
Screenager
Screenager is offline
Citaat:
Evito schreef:
Screenager: Weet je er nog meer? Van Hind bijvoorbeeld?
Nope.. maar dat zullen we ook wel snel horen denk ik, Yuli had et vorige week bijvoorbeeld al voor de uitzending op haar site gezet, joel had et ook al verklapt etc..


Citaat:
Evito schreef:
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, maarrr,
men zegt wel vaak dat Jim alles één octaaf lager moet zingen omdat zijn bereik niet zo groot zou zijn. Nu maakt dat bij eigen nummers natuurlijk niet veel uit. Zijn stem is inderdaad wel erg goed. Je kon ook horen bij het nummer van zaterdag; het was niet echt vals, omdat zijn stem van nature wel goed is, maar hij zat qua intonatie leek het wel mis. Of was het wel heel vals?
Het slechte aan dat optreden was vooral zijn timing.. brr.. en bijv dat 2e zinnetje dat ie zingt is erg vals..

Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 17:57.
Oud 21-01-2003, 18:18
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Hoe hij ook zong, ik kán het gewoon niet serieus nemen als Joel "but I ain't never killed a man who didn't deserve it" zingt. Hind met Colours of the Wind dan weer wel. Ik bedoel, Hind is gewoon Pocahontas incarnate

Anyway, Jim moet ook ernstig gestraft worden. Scream kan niemands favoriete film zijn. Zeker niet als je dan ook nog eens van onvoorspelbare films schijnt te houden. Klopt niet, echt niet
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Oud 21-01-2003, 18:19
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Joël zong de tekst ook verkeerd. Woorden omgedraaid enzo.
Oud 21-01-2003, 18:48
di-rectfan14
Avatar van di-rectfan14
di-rectfan14 is offline
Ik vind Dewi, Hind, Marieke en Jim heel erg goed, Bas mag er meteen uit, net als Joel, sorry hoor maar ik lag helemaal dubbel, k vond het echt niet klinken!! En wat betreft Jim okaay deze keer was misschien minder mooi, maar het was eigenlijk ook een fout liedje voor zijn stem, vind ik dan, ik vond trouwens wel meer mensen zwaar tegen vallen 18 januari, alleen word er vooral over Jim gesproken dat hij zo slecht was, dat slaat dus nergens op. Maar toch ben ik voor Jim hij heeft bewezen, vind ik dan dat hij het wel kan luister maar eens heel goed naar "Jesse" dat is echt goed gezongen dus..... Ik ben voor Jim en Dewi mag ook wel winnen van mij, maar ik ben voor Jim!!

Go Jim, Go Jim

Liefs!!
__________________
oNlY gOd cAn jUdGe mE..........
Oud 21-01-2003, 19:59
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Zaterdag was er nogal veel discussie over de onderlinge relaties tussen de Idols-kandidaten. Men ontkende stellig dat er strubbelingen waren. Is dat wel waar? Ik zag dat er af en toe door een medekandidaat niet werd geklapt, en je ziet duidelijk mensen die met elkaar klieken!
Advertentie
Oud 21-01-2003, 20:02
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Trouwens;
Ik heb vernomen dat het verschil tussen Zosja en Joël in uitzending 1 éé stem was.
Oud 21-01-2003, 20:09
load_harmony
load_harmony is offline
dewi gaat winnen!!!!!!!!!!!!!!!!1 ABSOLUUT!


ik zit bij de weg bij dewi op school, maar ze is gewoon goed!! (en dat heeft dus niks met mijn school te maken!)
__________________
just call it music
Oud 21-01-2003, 20:36
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Evito schreef:
Trouwens;
Ik heb vernomen dat het verschil tussen Zosja en Joël in uitzending 1 éé stem was.
waar heb je dat vernomen dan?
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 21-01-2003, 23:04
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Evito schreef:
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, maarrr,
men zegt wel vaak dat Jim alles één octaaf lager moet zingen omdat zijn bereik niet zo groot zou zijn. Nu maakt dat bij eigen nummers natuurlijk niet veel uit. Zijn stem is inderdaad wel erg goed. Je kon ook horen bij het nummer van zaterdag; het was niet echt vals, omdat zijn stem van nature wel goed is, maar hij zat qua intonatie leek het wel mis. Of was het wel heel vals?
Geloof me, het was idd heel erg vals, net als David alhoewel hij minder vals was. Jim is hard door de mand gevallen zaterdag.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 21-01-2003, 23:13
Verwijderd
hele gedoe boeit me niet, maar die amerikaanse Idols winnares, Kelly Clarkson met dat liedje A moment like this, diez heel mooi
Oud 21-01-2003, 23:31
Screenager
Screenager is offline
Citaat:
owlbeer schreef:
Geloof me, het was idd heel erg vals, net als David alhoewel hij minder vals was. Jim is hard door de mand gevallen zaterdag.
Mja.. het schijnt dus dat er allemaal meisjes aan het gillen waren tijdens zijn optreden.. dat kon je niet horen op tv.. maar kan me voorstellen dat et dan moeilijk wordt om zuiver te zingen, aangezien hij zichzelf niet hoorde.. ze hadden geen oordopjes met de muziek zoals in bijvoorbeeld de duitse idols.. best vaag eigenlijk..
Oud 22-01-2003, 08:26
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Yatta schreef:
waar heb je dat vernomen dan?
Op een forum waar men zegt dat het op het nieuws was.
Misschien had voor Zosja 1 iemand gebeld. En voor Joel zijn mamma en zijn pappa!
Oud 22-01-2003, 10:23
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Evito schreef:

Misschien had voor Zosja 1 iemand gebeld.
ja, ik
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 22-01-2003, 11:47
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
ja, ik
En ik. En m'n moeder. En m'n zus.

Ik snap nog steeds niet waarom ze eruit ligt
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Oud 22-01-2003, 11:57
scala
scala is offline
Ik heb de blijkbare lachwekkende versie van Coolio van Joel dus nog niet gehoord ik was nog op vakantie maar vanavond is de herhaling dus ik verheug me d'r nu al op

die foto van marieke omg.. en als ze daadwerkelijk avril gaat zingen ben ik helemaal op d'r afgeknapt...vind iemand anders haar nou ook zo ongelooflijk veel lijken op Roxy uit gtst??

van mij mag joel eruit overigens...en david vind ik ook niet echt bijzonder. Hij heeft echt weinig gezichtsuitdrukkingen, ik heb het idee dat ie erg laconiek erover is ofzo...niet alsof ie er 100% voor gaat...

En jamai doet me nou echt denken aan gordon! niet slecht bedoeld dus...maar het is ook op zich een goede zanger, mooie stem maar niet echt een idool uitstraling. En verder een grappenmaker, die het ook op andere vlakken(radio, presenteren) nog ver kan schoppen met z'n persoonlijkheid. Iemand herkenning?
Oud 22-01-2003, 12:03
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
scala schreef:
die foto van marieke omg.. en als ze daadwerkelijk avril gaat zingen ben ik helemaal op d'r afgeknapt...vind iemand anders haar nou ook zo ongelooflijk veel lijken op Roxy uit gtst??
Ja, dat vind ik ook, moest ik zaterdag ook denken, vooral als ik haar van de zijkant zien. Hopen dat ze niet met chloor gaat gooien. Ik vind haar ook niet leuk, in de eerste ronde dacht ik: wow wat een knap meisje, maar nu...
Ads door Google
Oud 22-01-2003, 12:09
scala
scala is offline
haha jah wie weet maar d'r is geen ludo lookalike dus helaas
bij de audities vond ik haar wel koel, het liedje en haar reactie maar nu...Anyway haar kaken en haar is gewoon hetzelfde als roxy..nog even ter visualisatie:



Oud 22-01-2003, 12:40
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
scala: ik zou je sig willen quoten maar dat lukt me niet zonder inspanning.
Oud 22-01-2003, 12:55
scala
scala is offline
Oud 22-01-2003, 14:16
xx
xx is offline
Ik blijf voor HIND!! zij is absoluut de beste, en ik vind dat Henk-Jan heel erg gelijk heeft; dat hind een eigen stemgeluid heeft, want dat vindt je niet vaak meer!!!!!!!

xx
Oud 22-01-2003, 14:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Evito schreef:
scala: ik zou je sig willen quoten maar dat lukt me niet zonder inspanning.
nouhou... dat wilde ik ook net zeggen!
__________________
Tsja
Oud 22-01-2003, 16:56
heavinly
heavinly is offline
.. waarom in hemelsnaam skater boy dat moet ze echt niet doen en ik vond Hind trouwens echt heel goed als Vanessa Williams (die ze trouwens ook een jaar of wat geleden deed in de Soundmixshow..).
Dus het wordt weer lachen zaterdag.. ben benieuwd wat Joel er nu van maakt
Oud 22-01-2003, 17:24
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
eigenlijk is het ook wat hypocriet: joel doet alsof ie o zo gaaf is omdat ie rapt, maar door iemand ander zn nummer te rappen schend ie dus wel de gouden rapregel: nooit een nummer van een andere rapper doen(nee ik ben zelf geen rapper-absoluut niet, maar dat had k gehoord van een rapper, en nederlands kampioen beatboxing, tijdens de ckv week ).. het klonk wel geinig trouwens ^_^
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 22-01-2003, 17:25
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Bluesummers: Ik zie Joël liever als een nepper dan als een rapper.
Oud 22-01-2003, 17:27
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
hehe
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 22-01-2003, 17:39
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Zoals vele anderen heb ik me ook rot gelachen om Joël, en toen kreeg ik nog commentaar van mn ouders ook omdat ze het zo niet goed konden horen . En toen later gaven mn ouders ook nog de reactie dat ze het niet zo slecht vonden, en niet begrepen waarom ik nou zo moest lachen.

Weet iemand trouwens al het thema van zaterdag?

En over Jim: hij zong inderdaad slecht, en ik vond hem vorige keer met Under the bridge ook niet geweldig, alleen Jesse vond ik hem echt heel goed doen. Maar ik geef hem nog een kans zaterdag, als ie het dan weer verpest is hij gewoon niet goed genoeg denk ik....

*gaat straks de herhaling winnen, want ik moet Joel nog een keer zien en hoopt dat Hind wint*
Oud 22-01-2003, 17:42
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Breg schreef:


Weet iemand trouwens al het thema van zaterdag?

de top 40 van nu
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 22-01-2003, 19:00
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Bron: Story.nl

Moet 15-jarige Idols-favoriet nu afhaken?
Jim ingestort!
Voor de 15-jarige JIM BAKKUM uit Egmond is het allemaal te veel geworden. Direct na de live-uitzending van ´Idols`stortte de jonge zanger compeet in. Huilend zat hij in zijn kleedkamer en zelfs zijn ouders konden hem niet troosten. Jim, die zich deze avond muzikaal van zijn slechtste kant liet zien, lijkt de druk van de favorietenrol niet aan te kunnen

Bron: Story.nl
Oud 22-01-2003, 19:23
Screenager
Screenager is offline
Citaat:
Evito schreef:
Bron: Story.nl

Moet 15-jarige Idols-favoriet nu afhaken?
Jim ingestort!
Voor de 15-jarige JIM BAKKUM uit Egmond is het allemaal te veel geworden. Direct na de live-uitzending van ´Idols`stortte de jonge zanger compeet in. Huilend zat hij in zijn kleedkamer en zelfs zijn ouders konden hem niet troosten. Jim, die zich deze avond muzikaal van zijn slechtste kant liet zien, lijkt de druk van de favorietenrol niet aan te kunnen

Bron: Story.nl
Story.nl zegt al genoeg
Denk niet dat die Story paparazzi in zijn kleedkamer mogen komen
Oud 22-01-2003, 19:27
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Screenager schreef:
Story.nl zegt al genoeg
Denk niet dat die Story paparazzi in zijn kleedkamer mogen komen
Toe,
zou het complete onzin zijn dan?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 13:56
Films, TV & Radio Wie is de Mol in Idols 2 ??
Verwijderd
21 18-03-2004 15:52
Films, TV & Radio Idols 2: Workshops Poll
Ovidius
72 02-02-2004 17:50
Muziek Idols-2
lucky*me
93 16-09-2003 16:44
Films, TV & Radio Idols 2 > wie doet er mee
jewel4life
5 15-09-2003 20:10
Films, TV & Radio Idols 2
Poor twisted me
72 11-09-2003 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.