Oud 09-07-2003, 16:45
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 09-07-2003 @ 16:38:
ga je gang!
hmmz okee....

"Who?"
"Yuki"
"Okay, take a break."
"Heeft ze je gezien?"
"Ik hoop het niet, ze denkt dat ik vast zit.
"Ze weet niet dat je vrijgesproken bent?"
"Yuki denkt dat ik veroordeeld ben voor aanranding, verkrachting en poging tot doodslag. Ten tijde van het hoger beroep, dat ik gewonnen heb, zat ze in een inrichting. We denken dat ze het nooit gehoord heeft."

Terug naar de andere ER-mensjes .
Advertentie
Oud 09-07-2003, 16:48
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Anneee schreef op 09-07-2003 @ 16:45:
Aan mij?

Hè, wat flauw


ik wil dus een site maken, met zeg maar een paginaatje over elk karakter, misschien nog wat ander geblaat eromheen.....dus zou jij dan het paginaatje over Corday zeg maar willen verzorgen? het hoeft heus niet veel en diepgravend te zijn hoor, al mag het natuurlijk wel
Oud 09-07-2003, 16:59
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 09-07-2003 @ 16:48:


ik wil dus een site maken, met zeg maar een paginaatje over elk karakter, misschien nog wat ander geblaat eromheen.....dus zou jij dan het paginaatje over Corday zeg maar willen verzorgen? het hoeft heus niet veel en diepgravend te zijn hoor, al mag het natuurlijk wel
Over Corday? Dus niet over Alex?

Ik zal zien wat ik kan bedenken.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 09-07-2003, 17:50
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Anneee schreef op 09-07-2003 @ 16:59:
Over Corday? Dus niet over Alex?

Ik zal zien wat ik kan bedenken.
mja Corday én Alex zeg maar....
Oud 09-07-2003, 22:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 09-07-2003 @ 16:11:
*gaat groot stuk schrijven*

*vraagt aan mensjes die hieraan meedoen of ze heel misschien willen meewerken aan een ER-site waar ik al tijdje plannen had, en zegt er gelijk bij dat het absoluut niet moet, gewoon als je het leuk lijkt*
Ja, tuurlijk wil ik helpen, ik heb alleen absoluut geen verstand van zelf een site bouwen maar info zoeken wil ik wel doen enzo, je vraagt het maar, ik wil het iig proberen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-07-2003, 10:26
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 09-07-2003 @ 22:57:
Ja, tuurlijk wil ik helpen, ik heb alleen absoluut geen verstand van zelf een site bouwen maar info zoeken wil ik wel doen enzo, je vraagt het maar, ik wil het iig proberen.
tsja ik ben ook niet zo'n layout-held, maar ik zal zien wat ik kan doen en ik ken iemand die er wel iets moois van kan maken. Maar ik had gewoon geen zin om heel veel tekst te maken (ja het is vakantie hè ) dus als jullie me willen helpen, graag.

even een verhaal-update:

Citaat:
Malucci is nog steeds bezig met Flowerpower. Carter staat er een beetje versufd bij te kijken. "C'mon, help us!" schreeuwt Pratt. Carter stormt de traumakamer uit.
Pratt staat te schelden op Carter. "Wat is dat nou voor een dokter! Hij moet toch een voorbeeld zijn? Nou lekker voorbeeld!"
Malucci zegt niks en gaat verder met Flowerpower. Is hij echt zo, zoals tegen hem gezegd werd?
Citaat:
Greene blijft enigzins versuft achter in de regen. Meende ze dat nou of...... Hij weet het allemaal ook niet meer. Houdt hij eigenlijk zelf nog wel van haar? Tuurlijk, Corday betekent veel voor hem, maar de laatste tijd, ja, echt goed met haar opschieten doet ie niet meer. En wanneer hebben ze ook maar voor het laatst gezoend? Dat is al zeker maanden geleden....

Abby stormt vlak voor Greene langs als hij druipend weer naar binnen loopt. Ohja, en dan schieten zijn gevoelens voor Abby ook weer door zijn hoofd. Hoe lang kan hij het nog ontkennen, überhaupt voor zichzelf?!? Al een tijdje spookt ze door zijn hoofd, maar stopte het altijd weg voor en door Corday. Maar hij vindt haar toch eigenlijk 'leuker' dan Corday? Vorige week zijn ze samen naar Doc Magoo's geweest, om even wat te eten na het werk. Hij heeft goed gepraat met Abby, toen. Ze vertelde dat ze vaak, als ze weer terugkeert naar haar flatje, eigenlijk best eemzaam is. Zeg nou zelf, wie kent ze nou buiten het werk?!? Eigenlijk is hij wel verliefd op Abby, concludeert Greene in de gang. Maar hoe voelt dat ook alweer, was dit ook al weer verliefdheid?

"Mark. joehoe. MARK!!!" schreeuwt Lewis. "Wat is er?" "Recurring chestpain in curtain 3". De rest van de dag kan Greene aan niemand anders denken dan......

Ondertussen zijn Malucci en Pratt nog steeds bezig met flowerpower. Pratt maakt zich nog steeds druk om Carter die zomaar wegliep. Carter stormt roodbevlekt naar de lift, op naar Romano. Hij vliegt langs de secretaresse naar binnen.
"Whohoho, what a rush! Weaver trying to suck your dick or what?"
"Romano, this is serious shit. She's back......!"
Citaat:
"Who?"
"Yuki"
"Okay, take a break."
"Heeft ze je gezien?"
"Ik hoop het niet, ze denkt dat ik vast zit.
"Ze weet niet dat je vrijgesproken bent?"
"Yuki denkt dat ik veroordeeld ben voor aanranding, verkrachting en poging tot doodslag. Ten tijde van het hoger beroep, dat ik gewonnen heb, zat ze in een inrichting. We denken dat ze het nooit gehoord heeft."
Oud 10-07-2003, 16:23
Verwijderd
ik ga morgen op vakantie, dus ik kan niet meer meeschrijven . over 2 weekjes ben ik terug. doeidoei! (ennuh, niet TE gekke dingen over me schrijven he!)
Oud 12-07-2003, 21:39
Mara
Mara is offline
Ik ga morgen 2 weken op vakantie, dus ik kan niet (meer) schrijven dan. Ik weet dat ik tot nu toe niet veel inbreng heb gehad, maar misschien wordt dat na de vakantie wel beter
Oud 12-07-2003, 22:35
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
damn volgens mij moet ik me terug trekken. ik heb heeeeeel weinig te vertellen. sorry ben een jerry met weinig inbreng. maar dat klopt op zich oowk wel weer. kheb wel lol aan het lezen duzzz keep up the good work. kzal proberen mijn leven te beteren en oowk weer eens iets in het verhaal stoppen. kwens ieder ER-personeelslid (klinkt wijs, nie??) een hele fijne vakantie!!!!!
greeetzz
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Oud 14-07-2003, 19:33
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
hmm dit is onderhand meer een ik-ga-op-vakantie-topic maar goed, dan zal ik maar weer eens in deze verzengde hiitte een leuk verhaaltje typen.
Oud 14-07-2003, 19:56
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Abby is weer terug op haar flatje, en ze luistert haar antwoordapparaat af. Een schuldeiser, en de anti-alcoholisme vereniging. "I don't need you guys.". Ze trekt een blikje.....fris ....open en zet de TV aan. Maar haar aandacht blijft niet bij de TV. Maar ook niet ergens anders....haar hoofd is leeg. Ze klampt het kussen valt, een traan rolt.......

Terug op de ER->
Yuki/flowerpower is nu enigzins stabiel. Carter is nog steeds op de kamer van Romano. Ze zijn een oplossing aan het verzinnen voor de situatie. Yuki mag Carter natuurlijk niet zien, maarja Carter kan toch ook niet een week zomaar wegblijven. Er kan natuurlijk gezorgd worden dat hij niet aan dei kant van de ER hoeft te komen, maar dan moet netuurlijk iig Weaver wel op de hoogte gebracht worden. "Suzy, get Weaver overhere, will you."

ok, twee inkoppertjes....neemt iemand het weer even over?
Oud 14-07-2003, 21:34
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
woensdag heb ik tijd en kan ik waarschijnlijk ook niet normaal lopen (wordt iets onder mijn voet weggehaald ) dus dan kan ik wel verder gaan met schrijven
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Oud 16-07-2003, 14:39
flowerpower
Avatar van flowerpower
flowerpower is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 09-07-2003 @ 16:30:


laat mij ajb dit carter-probleempje verder uitwerken
Ohoh dat belooft wat.......
__________________
***van verdriet kun je grappige hoedjes vouwen***
Oud 16-07-2003, 19:26
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
WTF
gaat lekker, ik hoop niet dat Carter ook daadwerkelijk iets in die zin gedaan heeft,
het is wel een beetje de bedoeling niet TE ver af te wijken van het ''normale'' verhaal dus niet dat er mensen elkaar vermoorden ofzo als het niet bij hun karakter past!!!
*hehe*

owjah is terug van vakantie!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-07-2003, 19:45
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-07-2003 @ 19:26:
WTF
gaat lekker, ik hoop niet dat Carter ook daadwerkelijk iets in die zin gedaan heeft,
het is wel een beetje de bedoeling niet TE ver af te wijken van het ''normale'' verhaal dus niet dat er mensen elkaar vermoorden ofzo als het niet bij hun karakter past!!!
*hehe*

owjah is terug van vakantie!!
uhh er is niet gezegd dat hij dat gedaan heeft, alleen dat hij daarvoor is veroordeeld, en later vrijgesproken
Oud 16-07-2003, 20:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jah ik weet dat het niet gezegt is en wel veroordeeld en bladiebladie
maar niet dat er strax zo een grappenmaker is die zegt dat het wel zo is, ze hem nog eens aanklaagt en hij er uit gaat, niet helemaal de bedoeling....lig ik er uit
hehehehe
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-07-2003, 14:02
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-07-2003 @ 20:21:
jah ik weet dat het niet gezegt is en wel veroordeeld en bladiebladie
maar niet dat er strax zo een grappenmaker is die zegt dat het wel zo is, ze hem nog eens aanklaagt en hij er uit gaat, niet helemaal de bedoeling....lig ik er uit
hehehehe
neenee rustig maar, wie dat zegt die....die.....daar worden we boos op! ofzo.....
Oud 17-07-2003, 20:37
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Dames en heren, om even de spoilertag te testen ga ik hier een (overigens op waarheid berustende) spoiler plaatsen. Pas goed op, want hij is erg schokkend, komt ie:

Spoiler
Oud 17-07-2003, 20:46
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
spannend!!!!!!!!!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-07-2003, 20:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
twee inkoppertjes?????????????
oke dan?

iemand die huilt en weaver moet er bij komen mmmm......
maar wil eigenlijk wel weer schrijven maar ga ik mijn eigen verhaal idee van abby compleet maken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-07-2003, 20:58
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 18-07-2003 @ 20:32:
twee inkoppertjes?????????????
oke dan?

iemand die huilt en weaver moet er bij komen mmmm......
maar wil eigenlijk wel weer schrijven maar ga ik mijn eigen verhaal idee van abby compleet maken
doe je best hoor, ik fratsel er wel weer wat omheen.
Oud 19-07-2003, 14:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Abby is van uitputting op de bank in slaap gevallen, ze is de laatste tijd zo moe. ze valt in een dromenloze slaap

Carter loopt te ijsberen door het kantoor van Romano en weaver loopt haastig over de gang om daar heen te komen.
Yuki is stabiel en de worden bloedproeven gedaan o.a op drugs en alcohol gebruik.
Weaver heeft ondertussen wel een oplossing verzonnen Yuki wordt ze snel mogelijk overgebracht naar psychiatrie of een andere afdeling.
we verzinnen gewoon een afdeling die er het best bij past en psych lijkt mij heel voor de hand liggen dat kind spoort nog steeds niet denk.
en carter neem ff een dag vrij om hier ff overheen te komen het is al jaren geleden en wij weten dat er niets van waar is maar toch uit voorzorg en ter bescherming van jezelf ga naar huis.

dus carter vertrekt naar huis maar niet dat van hem
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-07-2003, 19:13
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Ik vind die spoiler niet leuk.

En ik wil gelijk even van de gelegenheid gebruikmaken... kunnen we Carol niet een plaatsje geven? Ik ben dan liever Hathaway.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 19-07-2003, 20:53
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
joh nu lees ik die spoiler pas
DUH goede morgen
maar vind hem wel
en Carol terug? weet wie stemt voor en wie tegen??

en die spoiler gaat dan wel weer een kant op waarvan je zegt HELP waars het einde en het ''echte'' er verhaal????
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-07-2003, 20:53
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
uhh volgens mij begrijpen jullie het verkeerd, die spoiler is niet van ons verhaal, maar van de echte ER!!!!
Oud 19-07-2003, 20:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
JAH DAAGG!!
doen we niet aan
we gooien de boel om wij maken er iets leuks van....ownee green gaat dood mmmm dan blijft zijn alleen en daarnaast en daarnaast dit is ons verhaal en wij zouden hem laten leven dus zij blijft bij hem zo
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-07-2003, 22:27
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 19-07-2003 @ 20:53:
uhh volgens mij begrijpen jullie het verkeerd, die spoiler is niet van ons verhaal, maar van de echte ER!!!!
Ja, dat had ik begrepen. Maar dan vind ik het nog niet leuk. En ik wil een Carol-avatar!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 20-07-2003, 13:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nou CORDAY zoeken dan he
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 20-07-2003, 14:31
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 20-07-2003 @ 13:43:
nou CORDAY zoeken dan he
Laat maar. Er zijn geen leuke plaatjes. Liz is toch leuker. En als we dan een Doug Ross er in doen?
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 20-07-2003, 17:03
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hehe ja laten we ze er allemaal weer in proppen
heb trouwens de geest van lucie nog niet gezien
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 20-07-2003, 19:23
angel4
Avatar van angel4
angel4 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 20-07-2003 @ 17:03:
hehe ja laten we ze er allemaal weer in proppen
heb trouwens de geest van lucie nog niet gezien

ja lucy was effe op vakantie
__________________
free tibet
Oud 20-07-2003, 20:03
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ook lucy heb je niet gezien
maar welkom terug ik denk dat we je hulp strax nodig hebben want ik heb nog een leuke wending in het verhaal
MOEHAHAHA
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-07-2003, 13:48
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jah he zeg!!! ik heb zin om te schrijven dus doe dat ook gewoon lekker PUH!!

Carter staat voor het huis van Abby hij moet haar zien, hij staat voor haar deur met zijn vinger bij de bel......maar durft niet te bellen.
wat als ze hem veroordeeld en hem niet meer wil zien
hij besluit eerst naar huis te gaan en morgen ochtend opweg naar zijn werk weer langs te gaan, misschien kunnen ze dan samen.

de psych zit op het zelfde moment bij Yuki en maakt van zijn diagnose schizofrenie, ze lijkt stemmen te horen die haar vertellen wat ze moet doen.
ondertussen komt ookde uitkomst van de drugs en alcohol test voor Yuki binnen, ze heeft pillen geslikt wat de wanen verergerde en dat alles in combinatie met drank is ze op straat gevallen.
er wordt meteen een afspraak op de psychiatrisch afdeling gemaakt (hehe)

Carter loopt naar huis en krijgt een naar gevoel over zich.....het was vandaag precies 2 jaar sinds....sinds die aanval van Paul.
inplaats van rechtdoor naar huis slaat hij links naar het kerkhof waar Lucy ligt, hij was er in al die jaren nooit geweest........
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-07-2003, 11:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
al die jaren is dus 2 jaar

en wil niemand schrijven of echt iedereen op vakantie? want dan ga ik gewoon nog ff door
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-07-2003, 13:44
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
*steekt hand op*
he ik ben er nog! (zoals je weet )
vandaag of morgen schrijf ik weer een stuk, maar jij mag er gewoon tussendoor wausen hoor
Oud 22-07-2003, 13:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
MOOI dan gaat ik gewoon nog ff door MOEHAHAHA
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-07-2003, 14:07
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Carter zit aan het graf van Lucy, de tranen stromen over zijn wangen. hij heeft haar nooit kunnen zeggen hoe goede leerlinge ze was.
het valt hem op dat er helemaal geeen verse bloemen meer staan, ja eentje van haar moeder en dan nu die van hem. maar ook niemand van de ER is er geweest.

na een tijdje heeft hij zijn rust weer terug, hij heeft even met haar gepraat en het leek zowaar dat hij antwoord kreeg.
als hij thuis is gaat de telefoon. het is weaver met de mededeling dat hij morgen gewoon een vroege dienst heeft, Yuki gaat naar psychiatrie en zal hem dus niet zien.
''ook dat nog'' denkt Carter.

DE VOLGENDE OCHTEND!!!!
Green wordt wakker naast elisabeth, zo wat is ze heet (in de zin van lichaamswarmte) en hij voelt aan haar voorhoofd. Elisabeth wordt wakker en kijkt Mark aan.
''volgens mij heb je koorts'' zegt mark en stapt het bed uit opzoek naar een termometer.
opeens springt elisabeth uit bed en rent naar het toilet. en begint te spugen shit wat voelt ze zich beroert

op het zelfde moment worden ook Carter en Abby wakker. Abby voelt zich misselijk en rent naar de wc. shit zou ze ook die buikgriep hebben het schijnt te heersen.
maar ze heeft geen koorts dus gaat ze gewoon naar haar werk. terwijl ze de deur uitstapt komt Carter aan rennen.
''hai'' zegt hij en ze gaan opstap naar de ER.


(lang he ) heb nog meer LEUKE plannen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-07-2003, 15:20
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hoop altijd als ik online kom dat er iemand al verder heeft geschreven maar helaas
of toch niet helaas nu ga ik gewoon vrolijk verder
*leuk leuk leuk*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-07-2003, 15:27
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
terwijl ze de deur uitstapt komt Carter aan rennen.
"wat doe jij hier?" vraagt Abby.
"nou, gewoon" zegt Carter
"o, jij komt gewoon langs mijn huis dat helemaal niet op jouw weg naar de ER ligt"
"ja, zoiets"
*Abby doet haar liefste lachje* (ik zit zelf te zwijmelen hier )

Citaat:
en begint te spugen shit wat voelt ze zich beroert
Elizabeth is te ziek om naar haar werk te gaan. Ze ploft weer neer in bed. Mark voelt zich ook niet zo lekker en twijfelt of hij wel naar de ER zal gaan. Normaal zou hij allang hebben afgebeld en lekker voor Liz hebben gezorgd. Hij twijfelt, gewoon naar de ER gaan (lees: naar Abby), of..... Hij zucht. Dan krijgt hij een soort flits door zijn hoofd, wat loopt ie ook eigenlijk stom te doen. "Elizabeth, shall I make you some tea?"

rare kwast ga verder met je 'plannetjes'
Oud 23-07-2003, 15:28
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-07-2003 @ 15:20:
hoop altijd als ik online kom dat er iemand al verder heeft geschreven maar helaas
of toch niet helaas nu ga ik gewoon vrolijk verder
*leuk leuk leuk*
sorry, ik was aan het schrijven ...hoop dat onze verhalen nu niet door de war gaan lopen
Oud 23-07-2003, 15:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
was net klaar met typen dus weer verwijderd maar kan ng wel verder hoor
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-07-2003, 16:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
onderweg wil Carter Abby vertellen over het gebeuren rond Yuki.
maar Abby is hem voor, ze had het verhaal al gehoord en weet dat het allemaal niet zo is.
opeens voelt ze weer een vlaag van misselijkheid op komen en begint in de berm te spugen, Carter die dit eerst niet doorhad en gewoon verder liep kijkt ineens achterom sprint terug en ondersteunt haar.

Mark komt terug met de thee maar Liz is in slaap gevallen, hij blijft doodstil staan en kijkt naar haar ademhaling en haar gezicht, god wat is ze mooi en gaat naast haar liggen.

Carter en Abby zijn intussen aangekomen bij de ER daar komt kovac ook aan lopen, ze groeten elkaar en gaan lachend naar binnen, alleen CArter maakt zich toch een beetje zorgen om Abby, ze heeft geen koorts maar toch voelt ze zich rot als het geen buikgriep is wat dan??

opeens blijft Abby staan en tikt carter en kovac aan
''is dat niet die rare man die hier een paar dagen terug ook al was?''
''ja wat raar'' is de reactie van Carter en kovac
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-07-2003, 16:38
Verwijderd
Kovac en Carter lopen naar de man toe om te vragen wat hij heeft. Abby staat op een afstandje toe te kijken. Net als Kovac wil vragen wat er met die rare man aan de hand is, hoort hij de man in zichzelf praten: ze zitten achter me aan, ze zitten achter me aan, ze zitten achter me aan...... Kovac en Carter draaien zich om en overleggen even: "Oh my god, another lunatic" zegt Carter. "Daar hebben we er hier wel enough van" "idd" zegt Kovac en hij loopt naar Abby toe en vraag haar of ze psychiatrie wil waarschuwen, maar net als ze naar de balie van Jerry loopt om naar de afdeling te bellen, klinkt buiten een enorme klap.....BOEM!!! Met een enorme klap komt er een patient op de grond neer. Het is Yuki........


Franse site met ER-verhalen gemaakt m.b.v. The Sims (computerspel):
http://simserie.free.fr/series/urgen...rgentisims.htm
Oud 23-07-2003, 17:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
yuki ligt in een hele rare positie op de stoep.
ze is gesprongen van de 10de verdieping (leuk plekkie voor psych)
ze bloed uit haar mond en oor, kovac en Abby zijn er het eerste bij, Carter blijft bij die andere gek....
ineens moet hij denken aan wat doe vrouw zei, er gebeurt hier wat vreselijks, toen was hij er ook

Yuki is inmiddels op een drager getild en opweg naar kamer 2.
ze wordt meteen aangesloten op de monitor, die laat nog maar een zwakke hartslag zien.
kovac, weaver en Abby staan om haar heen, er komt bloed uit haar oor, mond (herhaling ) verder wat botbreuken en weaver zegt: ''we kijken het aan ze moet het toch zelf doen''
ze ligt aan de beademing en het gaat staads slechter ineens roept weaver: ''abby beadem haar kovac laad tot 200''
en weaver geeft hardmassage en klapt haar........................NIETS................300.................* klap*...
..................niets........................360..................*k lap*....
................niets............again.................*klap*.......ni ets
weaver geeft het op, denk haar toe Abby.

Carter heeft inmiddels de man naar onderzoekskamer 3 meegenomen en zit met hem te praten, hij heeft een wondje op zijn grote teen, ''zij hebben dat gedaan'' is het enige wat hij kan uitbrengen.
dan hoort Carter een fluisterstem''........ga weg.........schiet op.........ga weg''
Lucy denkt hij en hij kijkt om zich heen maar er is niemand



__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-07-2003, 22:41
angel4
Avatar van angel4
angel4 is offline
Lucy is back!!!!
__________________
free tibet
Oud 23-07-2003, 22:43
angel4
Avatar van angel4
angel4 is offline
sorry vergeten te vertellen net5 gaat het eerste seizoen ER uitzenden weet nog niet waarneer
__________________
free tibet
Oud 24-07-2003, 10:59
Verwijderd
Citaat:
angel4 schreef op 23-07-2003 @ 22:43:
sorry vergeten te vertellen net5 gaat het eerste seizoen ER uitzenden weet nog niet waarneer
Oud 24-07-2003, 13:59
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
angel4 schreef op 23-07-2003 @ 22:43:
sorry vergeten te vertellen net5 gaat het eerste seizoen ER uitzenden weet nog niet waarneer
omfg dat is echt

mag ik een bron? ik kan het namelijk nergens vinden.
Oud 24-07-2003, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 24-07-2003 @ 13:59:
omfg dat is echt

mag ik een bron? ik kan het namelijk nergens vinden.
http://web.sbsnet.nl/najaar2003/net5/

en dan moet je klikken op "Nieuw Buitenland"
Oud 24-07-2003, 14:35
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 24-07-2003 @ 14:07:
http://web.sbsnet.nl/najaar2003/net5/

en dan moet je klikken op "Nieuw Buitenland"
NET 5 start, op veler verzoek, met het eerste seizoen van ER. De verwikkelingen van de dokters, verpleegsters en medewerkers uit het County ontvouwen zich voor de ogen van de kijkers en er wordt ze een blik gegund in zowel het privé-leven als het stressvolle bestaan binnen de ziekenhuismuren.

'ER' is de mateloos populaire en uiterst reële dramaserie over het hectische leven op de Eerste Hulp afdeling van het County ziekenhuis in Chicago. De hitserie, overgewaaid uit Amerika, heeft 18 Emmy's in de wacht gesleept en werd 104 keer genomineerd. De cast heeft vier keer de Screen Actors Guild Award gewonnen voor haar voortreffelijke acteerprestaties en het mag geen verrassing zijn dat 'ER' behoort tot een van de kijkcijferkanonnen van NBC.
Dr. Mark Greene (Anthony Edwards), acteur van het eerste uur, is hoofdarts op de afdeling en getrouwd met Jenn (Christine Harnos). Samen zorgen ze voor de opvoeding van hun dochter Rachel (Yvonne Zima). Dat dit, door de vele uren die Mark in het ziekenhuis maakt niet altijd even vlekkeloos verloopt, wordt al snel duidelijk. Kinderarts Doug Ross (George Clooney) is briljant op zijn vakgebied en bezit een bijzondere gave waar het de omgang met kinderen betreft. Hij is enorm toegewijd, maar als persoon verre van perfect. Regels en voorschriften lapt Doug aan zijn laars en hij gaat volledig zijn eigen weg ongeacht de eventuele consequenties. Zijn motto is dan ook dat hij beter loyaal aan zijn patiënten kan zijn dan loyaal aan het systeem wat er achter schuilt.

In dit eerste seizoen maakt de kijker tevens kennis met Susan Lewis (Sherry Stringfield), een aankomend arts in het tweede jaar van haar studie. Ze is betrokken en goed in haar werk, maar niet de meest krachtige persoon in de wereld. Susan's relatie met Div, een psycholoog, is net stukgelopen en ook de band met haar zus is niet bepaald optimaal te noemen. Ze bouwt ondertussen een bijzondere vriendschap op met collega John Carter (Noah Wyle), die haar met raad en daad bijstaat. John Carter is derdejaars arts in opleiding en wanneer hij voor het eerst voet over de drempel van het County zet, heeft hij nog helemaal geen medische werkervaring. John is echter een snelle leerling en weet zich goed te handhaven in de verschillende situaties die voorkomen op de Eerste Hulpafdeling. Peter Benton (Eriq La Salle) is chirurg en de begeleider van John. Hij is een rustige en enigszins terughoudende persoon, waar maar weinig mensen tot door kunnen dringen. Peter verafschuwt de rijke komaf van John, te meer omdat hij zelf nog studieschulden heeft.

Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Machiavelli, staatsman en schrijver uit Florence.
Machiavelli
101 09-04-2005 20:33
Films, TV & Radio ER-forum versie 2
rare kwast
398 19-06-2004 10:36
De Kantine Wat vind jij van de avatar, signature en de nickname van de persoon boven je?
Thomas
498 11-01-2004 12:44
Films, TV & Radio ER Forum-versie 2
rare kwast
1 29-12-2003 12:25
Films, TV & Radio ER op Net5.
heavinly
62 26-09-2003 16:04
De Kantine Nicknaam/Avatar/Signatuur-verklaring.
Ulfheðin
116 05-07-2003 16:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.