Oud 02-12-2003, 19:38
Verwijderd
ik ben nou vet blij ik had dr helemaal niet aan gedacht dat vanavond weer gilmore girls is! dus nu ist extra leuk
Advertentie
Oud 02-12-2003, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 02-12-2003 @ 18:43:
'k Vind juist dat ze wel flink aan het puberen is... dan zou ik wel nooit echt gepuberd hebben... Ik denk dat de meeste meisjes wel zo puberen als Rory (hoewel er natuurlijk meisjes zijn met hele andere interesses, maar dat staat daar los van). Dat vind ik dus echt wel realistisch.
Ja, dat heb ik nou ook.. maar toch heb ik gepuberd/puber ik toch iets meer.. denk...

ik heb zin in vanavond.. ik zag in de reclame iets over een dubbeldate?? wordt weer leuk!!
Oud 02-12-2003, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 02-12-2003 @ 20:05:
Ja, dat heb ik nou ook.. maar toch heb ik gepuberd/puber ik toch iets meer.. denk...

ik heb zin in vanavond.. ik zag in de reclame iets over een dubbeldate?? wordt weer leuk!!
Ik heb ook zo'n zin in straks... ik loop al rond te huppelen
(was helemaal vergeten dat het vanavond al weer was, dus helemaal gelukkig )
Oud 02-12-2003, 21:15
Verwijderd
aah! rory heeft zich helemaal niet ingeschreven bij yale toch? dat zei ze toch alleen omdat die mensen allemaal zeiden dat die kleinkinderen bij 6 dingen ingeschreven stonden enzo.. vet lief! dat Dave dat allemaal voor Lane doet! vet lief, die zoen
Oud 02-12-2003, 21:24
Verwijderd
jeej! eindelijk een goede zoen tussen Rory en Jess, maar ik schrok wel toen Dean daar stond
ben benieuwd wat hij nou gaat doen..

dat stukje bij Luke, in het begin was ook grappig met die eerste zoen van vandaag tussen Rory en Jess
Oud 02-12-2003, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Rianne schreef op 02-12-2003 @ 21:15:
aah! rory heeft zich helemaal niet ingeschreven bij yale toch? dat zei ze toch alleen omdat die mensen allemaal zeiden dat die kleinkinderen bij 6 dingen ingeschreven stonden enzo.. vet lief! dat Dave dat allemaal voor Lane doet! vet lief, die zoen
Chilton verplicht hun leerlingen zich bij meerdere universiteiten aan te melden, zodat ze ook nog ergens op terug kunnen vallen wanneer ze niet bij een universiteit binnenkomen. Rory moet dat dus ook gewoon en dus heeft ze zich ook aangemeld voor Princeton en Yale (ik weet niet of ze zich nog veel meer heeft aangemeld). Dat zeiden ze ook gewoon in het gesprek, beter luisteren dus

En ik vind Dean nu echt stom, raar gedreig van hem... sloeg nergens op...

Verder waren alle zoenen heerlijk
Oud 02-12-2003, 21:37
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
linda85 schreef op 02-12-2003 @ 15:59:


waar is dat?
Uitdam (oh! )

Echt een leuke aflevering. Kirk en Kirk Lane en Dave
Dat gedreig van Dean sloeg inderdaad helemaal nergens op, maar ja.
Oud 02-12-2003, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 02-12-2003 @ 21:27:
Chilton verplicht hun leerlingen zich bij meerdere universiteiten aan te melden, zodat ze ook nog ergens op terug kunnen vallen wanneer ze niet bij een universiteit binnenkomen. Rory moet dat dus ook gewoon en dus heeft ze zich ook aangemeld voor Princeton en Yale (ik weet niet of ze zich nog veel meer heeft aangemeld). Dat zeiden ze ook gewoon in het gesprek, beter luisteren dus

En ik vind Dean nu echt stom, raar gedreig van hem... sloeg nergens op...

Verder waren alle zoenen heerlijk
ooh, oke
nouja, ik dacht dat Rory dat alleen maar zei omdat ze zich in het nauw gedreven voelde, en omdat Lorelai het niet wist
Oud 02-12-2003, 22:34
Yvat
Avatar van Yvat
Yvat is offline
dat stukje met human-Kirk en animal-Kirk was echt droog en bij Sookie en Jackson, alles frituren
Oud 02-12-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Yvat schreef op 02-12-2003 @ 22:34:
dat stukje met human-Kirk en animal-Kirk was echt droog en bij Sookie en Jackson, alles frituren
cat-Kirk
Dat beest moet wel een monster zijn, want katten doen nooit zo...

En de dronken Sookie was leuk

*wil ook lekker zoenen*
In SatC zoenden ze ook al zo lekker
*vriendje kom thuis!!*
Oud 02-12-2003, 23:40
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Sookie is cool & beautiful!

Jess is seksie!

En ik vond Dean eerlijk gezegd een stuk interessanter deze aflevering, al heeft hij nodig een kapper nodig. Dit keer was hij tenminste niet zo walgelijk de ideale schoonzoon. Ik schrok wel trouwens, ik dacht dat hij Jess op zijn bek zou gaan slaan (dat hoopte ik wel een beetje, mannen met littekens zijn seksie en seksie+seksie=SEKSIE!).

Lane is cute en die jongen is cute al slist hij.
Oud 02-12-2003, 23:52
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
AARGHH,...kheb het gemist!! (dankzij mijn moeder die het vergat op te nemen,..en ik had het nog wel gezegd! )

Kan iemand mij ''ff'' (= uitgebreid) vertellen wat er is gebeurd,..want zo te lezen was het een erg leuke aflevering
Oud 03-12-2003, 10:44
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean. Rory moet terug bij Dean.
__________________
BORED NOW...
Oud 03-12-2003, 12:47
scala
scala is offline
oeh Lane en Dave <3 en Dean was koel deze x
Oud 03-12-2003, 12:57
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Avatar van * ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
dean was maar dom bezig, van jess dat ie nix deed, hij had nl. zo zijn ass kunnen whoopen
__________________
----->What are you doing here??...i've come to kick ass..wiewwww<-----
Oud 03-12-2003, 13:22
Verwijderd
Lane en Dave was zooo leuk samen!! Dat hij daar 5 uur onafgebroken gitaar zat te spelen! En daarna die zoen! geweldig! Hij is echt lief

En Rory en Jess samen was ook zo leuk, en die laatste zoen was ook zooo super! Maar ik heb die twee nog niets samen zien afspreken ofzo.. het lijkt zo dat ze even zoenen als ze elkaar toevallig tegen komen, maar daar blijft het dan bij.. maar dat verandert nog wel denk ik

Kirk was ook enorm grappig.. en dat ie op het laatst buiten moest slapen

Dean deed stom, Jess bedreigen Maar goed dat Jess er niet op in ging, ik was al bang dat ie zou gaan slaan en dat hij dan ruzie zou krijgen met Rory.

En ik had medelijden met Sookie, zoals ze daar zat tussen een hele groep mannen die de hele avond niets anders deden dan alles wat ze konden vinden frituren..
Oud 03-12-2003, 13:27
Verwijderd
Citaat:
nathalie schreef op 02-12-2003 @ 23:52:
AARGHH,...kheb het gemist!! (dankzij mijn moeder die het vergat op te nemen,..en ik had het nog wel gezegd! )

Kan iemand mij ''ff'' (= uitgebreid) vertellen wat er is gebeurd,..want zo te lezen was het een erg leuke aflevering
was thanksgiving, lorelai en rory hadden bij 4 mensen thanksgiving diner(lane, sookie, luke en bij ouders van lorelai) bij lane moest dave gitaar spelen(psalmen enzo) en de moeder van lane begint dave wel leuk te vinden geloof ik! bij sookie ging jackson de kalkoen frituren, sookie helemaal overstuur enzo toen gingen ze naar Luke, gingen ze samen met Luke en Jess eten, kwamen ze Kirk nog tegen, zijn hele hand lag open, want hij had een kat gekregen/gekocht, toen naar de ouders van lorelai, waar rory vertelde dat ze yale als extra studie had gekozen (voor als harvard niet ging lukken) en ook nog princeton en nog iets (ben ik vergeten) Lorelai dacht dat haar ouders Rory hadden opgestookt enzo. Toen ze naar huis gingen kwamen ze Sookie tegen, die was helemaal dronken (ze kon het niet hebben dat ze de kalkoen hadden gefrituurd) en jackson en vrienden waren ondertussen alles aan het frituren(schoen, cake etc.) Toen gingen ze naar Luke, kreeg Rory een berichtje op haar pieper dat Lane met Dave had gezoend (zoooo cute ) en daarvoor had ze met Jess gezoend buiten, maar Dean had en gezien en die zat Jess uit te dagen om te vechten, maar Jess hield zich rustig zeg maar
Toen ze naar huis liepen kwamen ze Kirk tegen die lag op een bankje te slapen (vanwege de kat, want die had allemaal regeltjes gesteld hoe hij behandeld moest worden en Kirk had zich daar kennelijk niet aan gehouden )

was heeele toffe aflevering jammer dat je m hebt gemist!
uitgebreid genoeg zo?
Oud 03-12-2003, 13:33
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
wow, ik dacht echt dat Dean en Jess zouden gaan vechten, of in ieder geval dat Dean Jess flink op z'n bek zou gaan slaan. maar dat gebeurde dus niet

ahh en Lane en Dave!! cute!!

whahaha ik heb zooo onwijs moeten lachen om human-Kirk en cat-Kirk! geniaal gewoon

oh en lief van Lorelai en Rory dat ze toch naar Luke gingen, want zo te zien hechtte hij daar wel veel waarde aan

nou ja zeg! heeft Rory zich zomaar ingeschreven bij Yale! opzich slim natuurlijk, maar stom dat ze dat niet eens tegen dr moeder had verteld
ik vind het toch een beetje sneu voor Lorelai eigenlijk. Harvard was echt iets van Rory en haar samen zegmaar. en dan gaan die ouders zich er weer mee bemoeien en heeft rory zich toch ingeschreven voor Yale. Alsof Emily en Richard haar nog steeds verwijten dat ze nooit heeft gestudeerd. (wat ze stiekem ook nog steeds doen denk ik)
mja als Rory naar Yale gaat, kan ze wel thuis blijven wonen
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 03-12-2003, 13:40
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Avatar van * ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
ze gaat ook wel naar yale denk ik, want ja de show must go on he
__________________
----->What are you doing here??...i've come to kick ass..wiewwww<-----
Oud 03-12-2003, 14:15
Nuck
Nuck is offline
Aww ik heb 'm gemist gisteren ...
__________________
As if!
Oud 03-12-2003, 14:27
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Lane en Dave super lief! <3 Die bijbel. Die zoen. En Rory en Jess ook. Mooie (dronken) Sookie. human-Kirk. (nee, cat-Kirk is niet cool omdat ie Kirk had gekrabd ) Oja, Dean vond ik stom. Leuke afl.
Oud 03-12-2003, 15:18
runningwild
runningwild is offline
ik dnek dat ik het eigenlijk een stuk minder leuk vind nu Rory en Jess ook echt wat hebben. Ze kunnen ik weet niet... niet echt goed met elkaar omgaan?
En Lorelei was echt hysterisch aan het doen over dat hele universiteit gedoe.
Dat vriendje van Lane vond ik wel weer een schatje
Oud 03-12-2003, 15:26
Verwijderd
Iehh was echt weer cute
Ik moest echt zoo hard lachen om kirk
Ik denk trouwens dat Rory en Dean wel weer vrienden worden!
Komt wel goed
offline: wat betekent <3??
Oud 03-12-2003, 18:23
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik vond Dean heel erg vervelend, maar ik ga nu nog een keer kijken, misschien is het minder . Maar Lane en Dave zijn helemaal geweldig
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 03-12-2003, 18:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dean is behoorlijk jaloers...
Sookie was een beetje overdreven aan het doen (alleen dronken was het wel grappig)
Lorelai was lief tegen Dean en tegen Luke
Babette was cool (over die zoen van Jess en Rory )
Rory moet d'r nog ff inkomen met Jess
Lane en Dave waren geweldig
Jess was lekker
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-12-2003, 18:46
niña
Avatar van niña
niña is offline
Jess was lekker
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 03-12-2003, 19:05
Yvat
Avatar van Yvat
Yvat is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-12-2003 @ 22:48:
cat-Kirk
haha ja dat bedoelde ik
Oud 03-12-2003, 19:16
Elektro M.J.
Avatar van Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
hehe. kirk was grappig. &lane & dave <3 leukleukleuk!
__________________
give the kid a nipple cuz he sucks
Oud 03-12-2003, 19:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Pearltje schreef op 03-12-2003 @ 15:26:
offline: wat betekent <3??
offline? volgens mij msn jij te veel..
maar ik weet ook niet wat <3 betekent.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-12-2003, 19:37
Pla
Pla is offline
Ik vond het juist relax dat Dean zich een keer van deze kant liet zien.. Lekker rebels, beetje peper in zijn kont, hoppa!
En Dave en Lane zijn leuk En ik vind Jess en Rory maar een beetje saai eigenlijk..
__________________
duss..
Oud 03-12-2003, 19:42
Sandpaper Tears
Avatar van Sandpaper Tears
Sandpaper Tears is offline
Citaat:
Pla schreef op 03-12-2003 @ 19:37:
Ik vond het juist relax dat Dean zich een keer van deze kant liet zien.. Lekker rebels, beetje peper in zijn kont, hoppa!
En Dave en Lane zijn leuk En ik vind Jess en Rory maar een beetje saai eigenlijk..
Ja ik ook, ik had gehoopt dat Rory een beetje losser zou komen door de 'rebelse' Jess Maar ja, komt nog wel denk ik
__________________
"Father...yes son...I want to kill you//Mother...I want to...@#$%#^****%!!!!!"
Oud 03-12-2003, 19:49
Nessie
Avatar van Nessie
Nessie is offline
Ik vin Dave zooo schattug . Als Ik Dean was geweest, had ik Jess op zn smuil geramd.... Ik vonnut ook tof dat hij zich us van deze kant liet zien
__________________
**So Fuck You For Existing In The First Place**
Oud 03-12-2003, 20:07
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Het was weer een leuke aflevering
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Oud 03-12-2003, 20:09
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
hihi good maar wat een foute en vooral slechte vertalingen ben blij dat k ze allemaal eerst in et engels eb gezien

nog ff iets waarmee k zit kijk rory zei dat het de eerste keer is dat het uit is mer dean maar het was eerder toch ook ff uit

nog een paar leuke quotes

JESS: It’s getting a little West Side Story here, Dean, and I gotta warn you, my dancing skills are not up to snuff

Luke: "I gotta get back to stuffing my turkey."
Lorelai: "Ah, honey, do you have time to do that and prep your Thanksgiving food?"

Mrs. Kim: "Watch it. You break it, you buy it. Ten percent off for cousins, twenty percent off for nephews and nieces."

LORELAI: Even less. Uh, voulez vous couchez avec moi ce soir? That’s about it.
RICHARD: Lorelai.
EMILY: Oh my God.

LORELAI: Is there anything ceremonial about the salads? Do we carve a crouton, then have them taken away?

hihihi

!!!!!!
Spoiler
!!!!!!
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 03-12-2003, 20:13
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
!!!!!!
Spoiler
!!!!!! [/B][/QUOTE]

Spoiler
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Oud 03-12-2003, 20:43
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Pearltje schreef op 03-12-2003 @ 15:26:

offline: wat betekent <3??
Hartje.
Oud 03-12-2003, 22:27
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
jess en rory hebben wel een btje een vreemde relatie.. zoenen en weg.. ik vind et dom. dean was veel leuker. bah.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 03-12-2003, 22:34
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 03-12-2003 @ 20:43:
Hartje.
Oooooh tuurlijk
Oud 03-12-2003, 23:38
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
sann schreef op 03-12-2003 @ 13:27:
*Knip*

was heeele toffe aflevering jammer dat je m hebt gemist!
uitgebreid genoeg zo?
Yep,..uitgebreid genoeg,...maja wel balen dat ik het gemist heb,..hoewel ik het laatste stukje wel heb gezien (welis waar 4 maanden geleden in het buitenland...maar toch)
Oud 04-12-2003, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 03-12-2003 @ 22:27:
jess en rory hebben wel een btje een vreemde relatie.. zoenen en weg.. ik vind et dom. dean was veel leuker. bah.
jah. ik vind dat ook een beetje vreemd, maar jess is wel leuker en ze passen ook beter bij elkaar maar het komt vanzelf wel denk
Oud 04-12-2003, 13:37
Verwijderd
Citaat:
nathalie schreef op 03-12-2003 @ 23:38:
Yep,..uitgebreid genoeg,...maja wel balen dat ik het gemist heb,..hoewel ik het laatste stukje wel heb gezien (welis waar 4 maanden geleden in het buitenland...maar toch)
je kan um altijd downloaden?

waar was je?
Oud 04-12-2003, 16:56
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Kaya schreef op 03-12-2003 @ 15:18:

En Lorelei was echt hysterisch aan het doen over dat hele universiteit gedoe.
nou, ik vind dat ze dus wel gelijk heeft...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 07-12-2003, 21:05
the tourist
the tourist is offline
Up

Erg leuke aflevering vandaag
Oud 07-12-2003, 21:20
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
't Is echt vreselijk om deze aflevering te kijken met de kennis dat ze de komende seizoenen nog lang niet gaan zoenen! Het ligt er gewoon te dik bovenop! Het kan echt niet!
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 08-12-2003, 10:15
Pla
Pla is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 07-12-2003 @ 21:05:
Up

Erg leuke aflevering vandaag
Vond ik ook
__________________
duss..
Oud 08-12-2003, 10:49
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
heb t niet gezien gister...
maar kwam Jess gister voor t eerst ofzo? (als ik de post van Briseis zo lees)
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 08-12-2003, 13:37
niña
Avatar van niña
niña is offline
luke *& lorelai
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 08-12-2003, 15:27
krezjel
krezjel is offline
Luv Jess.. en Paris is cool!
Oud 08-12-2003, 16:01
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Blubje schreef op 08-12-2003 @ 10:49:
heb t niet gezien gister...
maar kwam Jess gister voor t eerst ofzo? (als ik de post van Briseis zo lees)
Nee, Jess komt pas voor het eerst in seizoen 2. Er waren wat "spanningen" tussen Luke en Lorelai, zeg maar
Oud 08-12-2003, 18:05
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
weet iemand eigenlijk of one tree hill ook in ned te zien is of op bbc
__________________
Learn the rules, then break them
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Gilmore Girls part 2
Dexter_M
72 05-06-2007 22:28
Films, TV & Radio the gilmore girls
Silent Enigma
615 25-09-2004 16:09
Films, TV & Radio top 10 series (wekelijkse series met lengte ca. 45-50 minuten)
superjip
8 08-04-2004 15:06
Films, TV & Radio Je top 3 van favoriete tv-programma's..
Carpe Diem
62 23-05-2003 23:40
Films, TV & Radio Top 3 Humor op tv
Serebeii
26 17-12-2002 21:25
Films, TV & Radio Beste Serie
CoRnFlAkEs
32 28-04-2002 14:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.