Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2003, 15:22
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-12-2003 @ 11:43:
Hetgeen de totale kans van de deelnemers op 460 % brengt.
Advertentie
Oud 31-12-2003, 18:41
Mindfields
Mindfields is offline
http://www.rtl.nl/(/shows/idols/kandidaten/)/components/shows/idols2/audities/uitzendingen/27december2003/kandidaten/sankara.xml

dat was die gothic ik ken haar dus, dat wijf is echt niet goed.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 31-12-2003, 19:24
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Ehm, dan even iets anders, ik had een vraagje, of eigenlijk meerdere. Ik kijk nu de world idols herhaling (ik zapte er per ongeluk over, ik had het wel gehoord, maar gemist). Nu weet ik niks van de regels, maar help me out here. Er staat bij elke kandidaat een sms geval, en een bel geval. Toch mag je niet meer stemmen want het is een herhaling. Oke, hier kan ik nog bijkomen. Maar toen kwam Jamai.. en bla, toen stond er op het scherm dat Nederland niet hoeft te stemmen, want alle stemmen van Nederland gaan al naar Jamai.. weet iemand hoe dit werkt dan? Is dit alleen in Nederland? Hoeveel stemmen mag Nederland dan als land uitgeven? En vanaf wie gaat dat?
Dus... iedereen begint gewoon gelijk... . Dat snap ik niet helemaal, men kan dan toch gewoon allemaal op 0 punten beginnen! Zoals ze het nu doen is alleen maar verwarrender...
__________________
<3
Oud 31-12-2003, 19:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 31-12-2003 @ 20:24:
Dus... iedereen begint gewoon gelijk... . Dat snap ik niet helemaal, men kan dan toch gewoon allemaal op 0 punten beginnen! Zoals ze het nu doen is alleen maar verwarrender...
jamaar dan gaat heel amerika op kelly stemmen, heel nederland op jamai en heel engeland op will young enz.

op die manier wordt 't een beetje oneerlijk (amerika heeft nét iets meer inwoners dan nederland )
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-01-2004, 14:56
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 30-12-2003 @ 20:18:

Aangezien ik die serie ook gevolgd heb (en hilarisch heb gelachen om Daniël, maar dat doet er nu even niet toe)
Omg, Daniel was echt zo irritant! Dat zo iemand zo ver is kunnen komen, verbaast me nog steeds... Stel je voor dat Daniel aan World Idols mee had gedaan.... (ik zou wel eens willen weten wat hij dan voor commentaar van die juryleden had gekregen )
Oud 01-01-2004, 18:46
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline










Oud 01-01-2004, 18:48
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline


































Oud 01-01-2004, 19:08
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline


Rene , koele gast



Britney-imitatie: blijf maar schoonmaken!!



Elisaar: "Ik schilder met mijn lichaam" Wat een heerlijke vrouw!



Richard: "Ik ga Alan Jackson nadoen..." hahaha ik gierde het uit!



Joël is echt zo'n viespeuk! ARGH
Oud 01-01-2004, 19:09
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline


Denise, lekker ding hoor, maar kan niet zingen. Misschien iets voor GTST?



Korstian, ulgh, wat een kneus!



Goeie stem, beetje ehm, te laid-back.
Oud 01-01-2004, 19:10
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 01-01-2004 @ 20:08:
[afbeelding]

Rene , koele gast
en hij kon ook nog eens (totaal onverwacht) verrekte goed zingen
Oud 01-01-2004, 19:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik begin het een beetje irritant te vinden dat heel die World Idol uitzending om Engeland, de VS en Australië lijkt te gaan.

Ik bedoel niet qua kansen, maar bijv. met voorbeelden van audities, met voorbeelden van lullige uitspraken van jury's enz.
Bijna allemaal alleen maar uit Engeland en de VS..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-01-2004, 20:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
whahaha, jamai laatste
en die kurt zingt goed
had hem nog niet horen zingen, maar hij heeft terecht gewonnen

en wat deed tooske het slecht!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-01-2004, 20:31
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
World Idol, in een woord: GE-WEL-DIG
Oud 01-01-2004, 20:41
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-01-2004 @ 21:28:
whahaha, jamai laatste
en die kurt zingt goed
had hem nog niet horen zingen, maar hij heeft terecht gewonnen

en wat deed tooske het slecht!

Kurt gewonnen? (ik heb het niet gezien)

onverwacht maar zeker terecht
Oud 01-01-2004, 20:46
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

wij waren allemaal voor kurt uhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 01-01-2004, 20:49
Verwijderd
Ja dus. Jamai een amateur?

Volgens mij kan ie nu wel zijn carrière vaarwel zeggen..
Oud 01-01-2004, 20:53
Verwijderd
die volledige uitslag was wel heeeeeel kort in beeld. in ieder geval was miss clarkson niet echt vrolijk met haar 2e plaats wel mooi dat zo'n diva het verliest tegenover zo'n grappig goedzingende 'hobbit' die nog lekker normaal is gebleven. volgens mij werd die belg 3e, en daarna will young en heinz winckler. die uit canada en australie deden het ook nog redelijk. die poolse en panarabische al iets minder en onderin heeft duitsland de strijd om de 10e plaats gewonnen

sjonge dat krijg je als alleen meisjes stemmen. hind als nederlands idool had ongetwijfeld 2x meer punten gehaald!!
Oud 01-01-2004, 20:56
Verwijderd
Citaat:
forum_verslaafd schreef op 01-01-2004 @ 21:53:
sjonge dat krijg je als alleen meisjes stemmen. hind als nederlands idool had ongetwijfeld 2x meer punten gehaald!!
Dat denk ik ook.. Jim had het denk ik ook niet goed gedaan hoor. Uiterlijk maakte hier iig geen reet uit
Oud 01-01-2004, 20:57
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
hmmz, volgens mij ben ik de enige hier die niet voor Kurt was.
Van mij had Will Young wel mogen winnen
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 01-01-2004, 20:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
forum_verslaafd schreef op 01-01-2004 @ 21:53:
die volledige uitslag was wel heeeeeel kort in beeld. in ieder geval was miss clarkson niet echt vrolijk met haar 2e plaats wel mooi dat zo'n diva het verliest tegenover zo'n grappig goedzingende 'hobbit' die nog lekker normaal is gebleven. volgens mij werd die belg 3e, en daarna will young en heinz winckler. die uit canada en australie deden het ook nog redelijk. die poolse en panarabische al iets minder en onderin heeft duitsland de strijd om de 10e plaats gewonnen

sjonge dat krijg je als alleen meisjes stemmen. hind als nederlands idool had ongetwijfeld 2x meer punten gehaald!!
wat grappig. ik dacht tijdens die uitzending echt exact hetzelfde: wat als hind mee had gedaan? die is echt tig keer beter
en clarkson en will young keken echt nors whaha.

het viel me overigens op dat van jamai en alexander geen achternaam op het bord stond.. van de rest wel.
(ja waar je al niet op let)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-01-2004, 21:02
appelsientje
appelsientje is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-01-2004 @ 20:56:
ik begin het een beetje irritant te vinden dat heel die World Idol uitzending om Engeland, de VS en Australië lijkt te gaan.

Ik bedoel niet qua kansen, maar bijv. met voorbeelden van audities, met voorbeelden van lullige uitspraken van jury's enz.
Bijna allemaal alleen maar uit Engeland en de VS..
Dat merkte ik dus ook, alleen met de top 10 van slechte audities kwam Nederland in beeld..
Oud 01-01-2004, 21:02
Verwijderd
Goed voor die Jamai.
Oud 01-01-2004, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Denise01 schreef op 01-01-2004 @ 22:02:
Dat merkte ik dus ook, alleen met de top 10 van slechte audities kwam Nederland in beeld..
haha of je daar nou blij mee moet zijn
je zou toch maar wereldwijd op tv zijn met je auditie, ik zou me KAPOT schrikken!!

gelukkig werd die nederlander maar 7e
Oud 01-01-2004, 21:03
appelsientje
appelsientje is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-01-2004 @ 21:59:
wat grappig. ik dacht tijdens die uitzending echt exact hetzelfde: wat als hind mee had gedaan? die is echt tig keer beter
en clarkson en will young keken echt nors whaha.

het viel me overigens op dat van jamai en alexander geen achternaam op het bord stond.. van de rest wel.
(ja waar je al niet op let)
Zag ik ook hoor ik denk dat ze hun artiestennaam gebruikten ofzo...

Van mij had Will Young wel mogen winnen -> cutie!
Kelly =
Oud 01-01-2004, 21:07
Valencia
Valencia is offline
ik vond het 100% goed dat kurt had gewonnen want hij was heel goed, ik had wel wat meer punten voor Australie verwacht, damnnnnnnnnnn echt erg voor jamai zelfs alexander en alex hadden veel meer punten
Oud 01-01-2004, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Denise01 schreef op 01-01-2004 @ 22:02:
Dat merkte ik dus ook, alleen met de top 10 van slechte audities kwam Nederland in beeld..
Mèt foute informatie ook nog. Hij deed geen Frank Sinatra na, hij deed de Sid Vicious versie. Ik vond die top tien trouwens een stuk grappiger dan de gemiddelde Idols 2 uitzending.
Oud 01-01-2004, 21:20
Verwijderd
deze uitzending deed me echt denken aan de eurovisie songfestival......and here are the votes of the dutch people ....wel jammer dat er maar elf landen meededen eigenlijk, ik denk dat jamai het wel zou winnen van pakweg het nigeriaanse idool
Oud 01-01-2004, 21:38
the tourist
the tourist is offline
Ghehe, Jamai laatste Jim en Hind zouden echt hoger zijn geeindigt, denk ik.

Ik vind Kurt eigenlijk helemaal niet zo goed. Wel leuk dat hij uit Noorwegen komt en niet uit de VS ofzo. Ook al vind ik Kelly beter dan hem.

Raar dat Peter en Heinz zo veel punten kregen En dat Alex zo weinig punten kreeg. Ze had, zoals de jury al zei, een verkeerd liedje gekozen, maar ze kan wel erg goed zingen. Maar daar gaat het niet alleen om, geloof ik
Oud 01-01-2004, 21:38
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
BWAHAHAHA ... net world idols gezien

JAMAI GING ZO HARD AF!!!
Oud 01-01-2004, 21:40
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
forum_verslaafd schreef op 01-01-2004 @ 22:20:
wel jammer dat er maar elf landen meededen eigenlijk, ik denk dat jamai het wel zou winnen van pakweg het nigeriaanse idool
Waarom zou iemand uit Nigeria niet goed kunnen zingen?
Oud 01-01-2004, 21:46
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 29-12-2003 @ 21:15:
ik vind die jerney echt strontvervelend worden met haar toedeledokie. Grappig stukje in het AD van vandaag trouwens (Net wel, net niet)
ik heb gezocht op internet, maar ik kan het niet vinden
Oud 01-01-2004, 21:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Denise01 schreef op 01-01-2004 @ 22:03:
Van mij had Will Young wel mogen winnen -> cutie!
ik vind Will echt verschrikkelijk!!
ben ik nou echt de enige?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-01-2004, 22:52
grmbl
Avatar van grmbl
grmbl is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-01-2004 @ 21:59:
\het viel me overigens op dat van jamai en alexander geen achternaam op het bord stond.. van de rest wel.
(ja waar je al niet op let)
Komt misschien omdat jamai en alexander alleen hun voornaam als artiestennaam gebruiken en will young en kelly clarkson hun volledige naam als artiestennaam gebruiken?
__________________
Is verliefd op James Napier!! He's mine!
Oud 01-01-2004, 22:59
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Omg, ik moet nog steeds erg lachen over die ene jongen die bij de auditie top 10 op 1 was geland....
'Like a virgin.......oe! Touched for the very first time....'
Oud 01-01-2004, 23:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-01-2004 @ 22:47:
ik vind Will echt verschrikkelijk!!
ben ik nou echt de enige?
nee, hij song een saai nummer en heeft deze plaats alleen te danken aan zijn 'reputatie' en meer ook niet

net zoals alex (polen) alleen maar hoger eindigde (denk ik) omdat ze 1 van de weinige vrouwelijke deelnemers was

de stemmen van de noren kwamen nog t best in de buurt met wat ik als einduitslag verwacht had
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-01-2004, 00:21
hartje19
hartje19 is offline
Ik vond Kelly Clarkson een chagrijn en vond dat Will Young wel had mogen winnen..ik weet niet, die Kurt deed me echt n-i-k-s.
Oud 02-01-2004, 00:28
skunkie
Avatar van skunkie
skunkie is offline
Tim Vicious kwam ook nog even voorbij.
Oud 02-01-2004, 00:37
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
WolterB schreef op 02-01-2004 @ 02:55:
nee, hij song een saai nummer
Oud 02-01-2004, 08:56
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-12-2003 @ 20:31:
jamaar dan gaat heel amerika op kelly stemmen, heel nederland op jamai en heel engeland op will young enz.

op die manier wordt 't een beetje oneerlijk (amerika heeft nét iets meer inwoners dan nederland )

Ik snap niet echt dat ze het zo doen.. ze konden net zo goed zoals bij het eurovisie songfestival doen.. dat je gewoon niet kunt stemmen op je eigen land.. en niet dat alle landen van hun eigen land 12 punten krijgen.. snap het doel daar ook niet echt van. Ze kunnen het net zo goed niet doen.
Oud 02-01-2004, 10:02
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
[afbeelding]

Goeie stem, beetje ehm, te laid-back.
Die vind ik wel lief op de een of andere manier!

Maja... oeh, Kelly Clarkson's gezicht als Kurt iedere keer 10 punten kreeg van een land. Dat was alleen al leuk om naar te kijken. Zij dacht daar echt eventjes te gaan winnen . Will Young was overigens ook niet erg blij met z'n derde/vierde/vijfde (?) plaats... Dit programma komt volgend jaar niet meer!
__________________
<3
Oud 02-01-2004, 11:25
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Waardeloos eigenlijk, Idols! Zeker World Idol. Ben benieuwd waar Hind was geëindigd. Top vijf?
Oud 02-01-2004, 11:27
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 02-01-2004 @ 12:25:
Waardeloos eigenlijk, Idols! Zeker World Idol. Ben benieuwd waar Hind was geëindigd. Top vijf?
Nou, tijdens oud en nieuw rond half 2 ofzo zong zij ergens in Amsterdam, het was zo vals als het maar kon
Oud 02-01-2004, 11:58
Verwijderd
Kurt gewonnen Wel koel, zeker na al dat jury-commentaar over zijn uiterlijk enzo. Hij had het zelf vast ook niet gedacht. Hij kreeg ook van elk land 10 punten, behalve van pan-arabische landen, toch?

En Jamai laatste

Volgens mij had Kelly Clarkson echt gedacht dat zij zou winnen. Steeds als zij 9 punten kreeg en Kurt 10, het leek net alsof ze elke keer een beetje bozer ging kijken.
Oud 02-01-2004, 12:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-01-2004 @ 12:58:
Volgens mij had Kelly Clarkson echt gedacht dat zij zou winnen. Steeds als zij 9 punten kreeg en Kurt 10, het leek net alsof ze elke keer een beetje bozer ging kijken.
idd
en Will Young leefde elke keer helemaal op zodra hij meer dan 7 punten kreeg. Ging hij helemaal lachen en kneep z'n vuisten bij elkaar in de trant van 'yes, ik kan nog winnen'.
Terwijl het oh zo duidelijk was dat hij het iig niet werd
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-01-2004, 12:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Shadina schreef op 02-01-2004 @ 09:56:

Ik snap niet echt dat ze het zo doen.. ze konden net zo goed zoals bij het eurovisie songfestival doen.. dat je gewoon niet kunt stemmen op je eigen land.. en niet dat alle landen van hun eigen land 12 punten krijgen.. snap het doel daar ook niet echt van. Ze kunnen het net zo goed niet doen.
ach, 't maakt toch niet zoveel uit?
Iedereen begint met 0 punten of iedereen begint met 12 punten. In beide gevallen heeft iedereen exact hetzelfde aantal cadeau gekregen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-01-2004, 12:50
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
volgens mij als hind mee had gedaan, dan vast ze vast en zeker best wel hoog geeindig denk ik ...
Oud 02-01-2004, 12:58
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Shadina, ik denk dat dat was om de Idols niet te deprimeren en er bovendien een mooi rijtje van tien van te maken steeds.
Oud 02-01-2004, 13:12
mirnie
mirnie is offline
eghhhhh waars mn kotsicoontjuh. Blegh blegh bleghhhhhhh dat dat rare biggetje gewonnen heeft. Welke idioot stemt nou op zo iemand. Ik vond die opmerking van die ene gast uit die jury zooooooooooo goed he!!!! Je lijkt wel een hobbit hehehe. Je kunt die kurt toch geen idool noemen? Hij ziet er niet uit en er waren aardig wat mensen bij die stukken beter kunnen zingen!!! Hij lijkt trouwens wel wat op willem alexander. Die heeft ook zo'n vreselijk lelijk bekkie. Als er ooit babe pig in the city the musical uitkomt moet kurt er echt de hoofdrol in gaan spelen. I don't get it. De stemmen zijn vast vervalst ofzo..........
Oud 02-01-2004, 13:35
appelsientje
appelsientje is offline
Citaat:
mirnie schreef op 02-01-2004 @ 14:12:
eghhhhh waars mn kotsicoontjuh. Blegh blegh bleghhhhhhh dat dat rare biggetje gewonnen heeft. Welke idioot stemt nou op zo iemand. Ik vond die opmerking van die ene gast uit die jury zooooooooooo goed he!!!! Je lijkt wel een hobbit hehehe. Je kunt die kurt toch geen idool noemen? Hij ziet er niet uit en er waren aardig wat mensen bij die stukken beter kunnen zingen!!! Hij lijkt trouwens wel wat op willem alexander. Die heeft ook zo'n vreselijk lelijk bekkie. Als er ooit babe pig in the city the musical uitkomt moet kurt er echt de hoofdrol in gaan spelen. I don't get it. De stemmen zijn vast vervalst ofzo..........
Jij was zeker voor Kelly
Oud 02-01-2004, 13:47
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
mirnie schreef op 02-01-2004 @ 14:12:
Hij ziet er niet uit en er waren aardig wat mensen bij die stukken beter kunnen zingen!!!
wie dan? Jamai zeker?

Maar ik vraag me af of Kurt ook zo veel stemmen had gehad als hij niet op z'n uiterlijk was afgekraakt. Ik denk dat nu veel mensen iets gehad hebben van: hij ziet er misschien niet uit, maar zingt wel goed en daarom stemmen we op hem, om te laten zien dat je echt niet knap hoeft te zijn.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.