Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2004, 16:25
Verwijderd
@ Ripper

Ephram is imho (dus ik vind het niet erg als jij em neemt Ripper)... doe mij Colin maar
Advertentie
Oud 15-03-2004, 17:30
Pla
Pla is offline
Citaat:
Acey schreef op 15-03-2004 @ 17:25:
@ Ripper

Ephram is imho (dus ik vind het niet erg als jij em neemt Ripper)... doe mij Colin maar
Excuseeeeeee me! Maarem.. Eph ???? Ben je wel helemaal lekker in je hoofd! Eph is juist cute joh zo schattig enzo..
__________________
duss..
Oud 15-03-2004, 18:07
.krz
Avatar van .krz
.krz is offline
nog maar 1 nachtje slapen! jippie!
__________________
'Tja, dan zit je in dubio. Neem je boterham met ham of met kaas?'
Oud 15-03-2004, 19:15
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Weet iemand eigenlijk of Thalon nog rond zwerft op dit forum? Die was vorige seizoen ook altijd van de partij op het Everwood topic...
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 16-03-2004, 06:52
Verwijderd
Ja hoor.. Vanavond is t dan zover.. Ik heb de tv al gereserveerd Niemand komt meer aan de afstandsbediening of de tv als ik Everwood kijk
Oud 16-03-2004, 07:47
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-03-2004 @ 07:52:
Ja hoor.. Vanavond is t dan zover.. Ik heb de tv al gereserveerd Niemand komt meer aan de afstandsbediening of de tv als ik Everwood kijk
en toen viel de stroom opeens uit!!!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 16-03-2004, 09:25
Pla
Pla is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 15-03-2004 @ 20:15:
Weet iemand eigenlijk of Thalon nog rond zwerft op dit forum? Die was vorige seizoen ook altijd van de partij op het Everwood topic...
Ja precies, en nog actief ook!

I kkan niet wachten tot vanavond
__________________
duss..
Oud 16-03-2004, 11:19
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
oeeeee vanavond

ik heb er zin in. Bij mij mag ook niks of niemand me storen. De telefoon laat ik gewon rinkelen en iemand die aanbelt blijft daar maar staan tot half 10

En pla: ephram is idd cute
Oud 16-03-2004, 15:41
Aerochick
Aerochick is offline
Ik vind die gast die de hoofdrol speelt wel cool. In 'The Patriot' was hij geweldig!
Oud 16-03-2004, 16:22
jet
Avatar van jet
jet is offline
nog een paar uurtjes
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 16-03-2004, 16:25
Verwijderd
Ik ga zo lekker drinken en koekies halen voor vanavond, lekker helemaal alleen thuis, dus ik kan lekker rustig kijken *zin zin zin*
Oud 16-03-2004, 17:03
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
ik neem t op, ben er nooit op dinsdag

eigenlijk heb ik helemaal geen tijd om t te volgen, maarja nu zit ik er al in
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 16-03-2004, 19:20
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
sjongejonge doe ik zo mijn best alle spoilers te omzeilen.. ik lees ze in dit topic niet, ik kijk niet op teletekst en heb ook niet in de tvgids gekeken. Zegt mijn moeder ineens
Spoiler
Oud 16-03-2004, 20:03
Verwijderd
leuke aflevering
(ik mag amy alleen nog steeds niet en eph is slim )
Oud 16-03-2004, 20:15
Verwijderd
oeh! Pauze!
mn moeder is aant babbelen op de achtergrond dus heb de tv een stuk harder gezet
leuke aflevering, zielig voor andy
veel stukjes zwart..
Maar wel weer heeerlijk dat t terug is
Nou, ik ren weer naar beneden!
kus

[edit]
Mooi stuk met Andy z'n toespraak. Kreeg tranen in mn ogen. Vooral toen ie zei: sorry dat hij dood is.

En wat Ephram zei.. Mooi gezegd

Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 20:28.
Oud 16-03-2004, 20:42
Verwijderd
ik heb heus niet de hele aflevering vet zitten huilen
maar het was allemaal zo zielig, in dat restaurant ook, en die toespraak..

in het begin was het trouwens een beetje verwarrend, met die flash backs enzo, op het eind, toen Andy die zaal inliep, en je hetzelfde stukje weer zag, toen snapte ik het pas
Oud 16-03-2004, 20:58
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
nee ik vond het eigenlijk wel leuk gedaan met die flashback.
Het was echt weer als van ouds goed hoor!! Echt genoten

Ik vond het wel stoer hoe dat vriendinnetje van Dehlia kusjes ging werven bij Amy's broer (kut hoe heet ie ook alweer )

Maar het was weer erg emotioneel allemaal. Ik vond het trouwens wel een beetje gaar dat Andy zomaar binnen kwam wandelen bij die herdenking, even zonder het aan iemand te vragen wat zeggen, en daarna weer weg ging . Maar ja....dat zal wel aan mij liggen. Volgens mij had het wel geholpen die speech.

Denken jullie ook dat de mensen weer wat normaler zullen gaan doen tegen andy?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 16-03-2004, 21:03
Verwijderd
Ja, ik denk dat ze nu beter zullen beseffen dat hij het ook moeilijk heeft en amy zal uiteindelijk ook beseffen en weten dat het was wat colin wou.
vond het wel jammer dat hij niet vertelde over colin's wens en dat hij niet zei dat hij anders was geworden zoals hij niet wou worden.. had ik wel verwacht..
Oud 16-03-2004, 21:03
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
sjongejonge wat verdrietig allemaal
Oud 16-03-2004, 21:04
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-03-2004 @ 22:03:
Ja, ik denk dat ze nu beter zullen beseffen dat hij het ook moeilijk heeft en amy zal uiteindelijk ook beseffen en weten dat het was wat colin wou.
vond het wel jammer dat hij niet vertelde over colin's wens en dat hij niet zei dat hij anders was geworden zoals hij niet wou worden.. had ik wel verwacht..
hoort dat niet bij zwijgplicht?
Oud 16-03-2004, 21:09
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 16-03-2004 @ 22:04:
hoort dat niet bij zwijgplicht?
Inderdaad, mijn vader is ook chirurg dus ik heb ook alle medische kanten van het verhaal aan moeten horen.

Maar het was idd zielig, ik zat de hele tijd met tranen in mijn ogen. Ephram is wel duidelijk een stuk volwassener geworden, met name in de houding ten opzichte van zijn vader, zeer goed!
Oud 16-03-2004, 21:11
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 16-03-2004 @ 22:04:
hoort dat niet bij zwijgplicht?
Ja, klopt.
__________________
As if!
Oud 16-03-2004, 21:19
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-03-2004 @ 22:03:
Ja, ik denk dat ze nu beter zullen beseffen dat hij het ook moeilijk heeft en amy zal uiteindelijk ook beseffen en weten dat het was wat colin wou.
vond het wel jammer dat hij niet vertelde over colin's wens en dat hij niet zei dat hij anders was geworden zoals hij niet wou worden.. had ik wel verwacht..
mwa...ik weet het niet. Ik denk dat amy het nog wel even vol houdt met andy haten. Ephram zal ze wel vergeven waarna die steeds meer met elkaar omgaan en er weer een hele love-story komt. Alleen wordt Ephram dan boos omdat ze nog steeds niet zijn vader wil accepteren.

Zo, dat was mijn voorspelling voor de komende 2-3 weken ongeveer denk ik
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 16-03-2004, 21:22
.krz
Avatar van .krz
.krz is offline
een erg mooie aflevering. vind amy aan de ene kant heel erg zielig, maar aan de andere kant ook een vervelende zeur.
dahlia is zo schattig
andy was goed
en laynie is terug
__________________
'Tja, dan zit je in dubio. Neem je boterham met ham of met kaas?'
Oud 16-03-2004, 21:23
jet
Avatar van jet
jet is offline
wel fijn, dat toen amy opgebeurd moest worden, ephram zei dat het gevoel nooit over ging..echt

hij is zo ontactvol

maar t was wel mooi...
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 16-03-2004, 21:49
phmpruim
phmpruim is offline
prachtige aflevering

zou het nog wat worden tussen Andy en Nina?
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 16-03-2004, 21:52
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
jet666 schreef op 16-03-2004 @ 22:23:
wel fijn, dat toen amy opgebeurd moest worden, ephram zei dat het gevoel nooit over ging..echt

hij is zo ontactvol

maar t was wel mooi...
juist niet, hij vertelde toch dat iedereen tegen hem zei dat alles weer goed zou komen toen zijn moeder overleden was? Hij weet wat Amy nu voelt en hoe weinig ze heeft aan die goedbedoelde opmerkingen. in plaats daarvan vertelde hij haar hoe het bij hem ging, dat vond ik mooi, dat verhaal over als je je hand kwijt bent je uiteindelijk leert alles te doen met je andere hand.
Oud 16-03-2004, 21:53
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 16-03-2004 @ 22:49:
prachtige aflevering

zou het nog wat worden tussen Andy en Nina?
tuurlijk
Oud 16-03-2004, 21:53
phmpruim
phmpruim is offline
inderdaad
en volgens mij maakte het ook veel indruk op Amy
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 16-03-2004, 21:54
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 16-03-2004 @ 22:53:
tuurlijk
ok, maar ik bedoel eigenlijk
hoe lang gaat dat nog duren?
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 16-03-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 16-03-2004 @ 22:23:
wel fijn, dat toen amy opgebeurd moest worden, ephram zei dat het gevoel nooit over ging..echt

hij is zo ontactvol

maar t was wel mooi...
Mja, mijn vriend hoorde ook alleen maar 'het komt wel goed' en 'hij komt er wel bovenop' toen zijn moeder was overleden, terwijl hij dat helemaal niet wilde. Hij wilde niet dat hij zijn moeder zou vergeten, en toen Ephram zei dat het nooit meer zou zijn zoals vroeger, moest hij even piepen dat dat waar was En ook dat dat goede woorden zijn Ontactvol, lijkt het misschien, maar je wil niet horen dat alles wel weer goed komt, je er wel weer bovenop komt... Dat waren juist de goede woorden van Eph.

Verder vond ik het een hele leuke aflevering Vooral met die flashback etc, dat vond ik leuk gedaan. En dat Amy Collin ook af en toe nog zag, dat was ook fijn. Maar toch, ik mag Amy dus nog steeds niet zo... ik vind d'r zo verwend

Die toespraak van Andy was super Ik kon het niet droog houden...

Ik heb zin in volgende week
Oud 16-03-2004, 23:01
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 16-03-2004 @ 22:19:
mwa...ik weet het niet. Ik denk dat amy het nog wel even vol houdt met andy haten. Ephram zal ze wel vergeven waarna die steeds meer met elkaar omgaan en er weer een hele love-story komt. Alleen wordt Ephram dan boos omdat ze nog steeds niet zijn vader wil accepteren.

Zo, dat was mijn voorspelling voor de komende 2-3 weken ongeveer denk ik
ik zei uiteindelijk
Oud 16-03-2004, 23:02
Verwijderd
Citaat:
de ijsprinses schreef op 16-03-2004 @ 22:52:
juist niet, hij vertelde toch dat iedereen tegen hem zei dat alles weer goed zou komen toen zijn moeder overleden was? Hij weet wat Amy nu voelt en hoe weinig ze heeft aan die goedbedoelde opmerkingen. in plaats daarvan vertelde hij haar hoe het bij hem ging, dat vond ik mooi, dat verhaal over als je je hand kwijt bent je uiteindelijk leert alles te doen met je andere hand.
juist.. vind ik ook

herken t ook wel..
Oud 16-03-2004, 23:10
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Beetje laat maar moet toch ook ff reageren.
't was zooo'n mooie aflevering
Wel zielig allemaal, en ik vond het een beetje lullig dat die moeder en zus van Colin het helemaal aan Amy overlieten al dat geregel Alsof zij het er niet moeilijk mee heeft.
En die speech van Amy en de vader van Ephram waren ontroerend. Mijn ma en ik zaten te huilen
Vond die stukjes tussendoor ook mooi als je Colin nog ff zag bij het zwembad en op het laatst

Zo, en nu moeten Amy en Eprham met elkaar krijgen

*zin in volgende week*
Oud 17-03-2004, 11:27
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Het was echt een mooie aflevering en heel zielig.
Kan niet meer wachten tot de volgende aflevering
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Oud 17-03-2004, 12:05
Verwijderd
Wat een drama zeg.. maar het was wel leuk om weer eens everwood te zien!

Erg zielig voor de hele familie Brown. Delia die niet meer op dat feestje mocht komen En wat Ephram zei tegen Amy was mooi Die toespraak van Andy was ook mooi

En ik vond het in het begin ook wel even verwarrend met die flashbacks. Ik had het ook pas laat door
Oud 17-03-2004, 12:46
Verwijderd
grr ik las al in de krant dat Colin dood was grr!

Mooie aflevering, lekker overdreven dramatisch, heerlijk
Oud 17-03-2004, 13:31
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
^Ik vond het helemaal niet overdreven dramatisch

Ik vond het wel erg zielig Vooral voor Dr. Brown. (En Colins ouders natuurlijk) En Ephram was echt lief. Ten eerste hoe ie met zijn vader omging en toen aan het einde van de aflevering met Amy. Wat hij zei was zoo waar! Echt mooi verwoord. Ik moest wel huilen. Ook bij de toespraak van Dr. Brown.

Maar er zaten ook grappige stukjes in. Dr. Abbot (?) die waterballonnen terug ging gooien
__________________
I'll find you.
Oud 17-03-2004, 13:38
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 17-03-2004 @ 13:46:
grr ik las al in de krant dat Colin dood was grr!

Mooie aflevering, lekker overdreven dramatisch, heerlijk
Ik vond het overdreven ondramatisch... Amy had telkens mooie oogjes en make-up op enzo, haar vriendje is dood... dan ga je je toch niet opmaken? en toch zeker in de vakantie niet werken?
Oud 17-03-2004, 14:16
Pla
Pla is offline
Eerste aflevering van het seizoen en ik zat al met een brok in mijn keel.. nou dat wordt wat
Maar ik vond het wel weer een fijne aflevering
__________________
duss..
Oud 17-03-2004, 14:26
scala
scala is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-03-2004 @ 13:05:
Wat een drama zeg.. maar het was wel leuk om weer eens everwood te zien!Erg zielig voor de hele familie Brown. En wat Ephram zei tegen Amy was mooi Die toespraak van Andy was ook mooi
idd Drama allemaal wel, maar tis een fijne serie Zeker wat Ephram zei was mooi gezegd, herkenbaar.

Amy vond ik wel een btje irritant/onredelijk, maar wat haar vader over haar zei klopt precies imho..die scenes met Colin waren trouwens mooi gedaan (dat ie sprong en verdween).

&eh Ephram ;o
Oud 17-03-2004, 14:34
Verwijderd
Ben ik de enige die Lorelai Gilmore trekjes zie bij Nina?

In iedergeval... huilen, bij die toespraak van Dr. Brown. Het is ook ZOOOOO zielig allemaal. En dat zusje van Colin wordt helemaal overgeslagen, heel Everwood denkt alleen maar aan Amy.

Wel zielig voor Delia ook.


En dan nog een paar voorspelvragen:

1. Krijgt Amy dit seizoen een vriendje?
2. Krijgt Ephram dit seizoen een vriendinnetje?
3. Krijgen ze elkaar eindelijk (weer)?
4. Wordt Dr. Brown geaccepteerd in Everwood?
5. Dr. Brown en Nina samen?
6. Blijft Ephram een puber of wordt hij evenwichtiger?
Oud 17-03-2004, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Acey schreef op 17-03-2004 @ 15:34:
1. Krijgt Amy dit seizoen een vriendje?
2. Krijgt Ephram dit seizoen een vriendinnetje?
3. Krijgen ze elkaar eindelijk (weer)?
4. Wordt Dr. Brown geaccepteerd in Everwood?
5. Dr. Brown en Nina samen?
6. Blijft Ephram een puber of wordt hij evenwichtiger?
1. Ik denk het wel, misschien maar heel even, maar ik denk het wel.. om van Collin bij te komen.
2. Vast wel, 't is zo'n lieve jongen
3. Misschien even... maar ik weet het ook niet...
4. Zeker weten, duurt niet lang meer, 1 of 2 eps ofzo denk ik..
5. Hmm, nog niet heel snel, misschien ooit wel... maar ik denk dat dat nog wel even duurt.
6. Ik vind hem helemaal niet zo'n puber eigenlijk...
Oud 17-03-2004, 14:38
Verwijderd
Citaat:
scala schreef op 17-03-2004 @ 15:26:
Amy vond ik wel een btje irritant/onredelijk, maar wat haar vader over haar zei klopt precies imho..
ja, dat vond ik ook. Maar het is ook wel begrijpelijk dat ze iemand zoekt om de schuld te geven dat haar vriendje dood is, en dat is nu toevallig dr. Brown. De ouders van Colin nemen hem niets kwalijk, toch?
Maar het komt vast wel weer goed allemaal

Maar Amy moest wel helemaal dat gedoe gaan regelen op school, met die herdenkingsdienst. Ik vond het een beetje lijken alsof die moeder van Colin dacht dat Amy het makkelijk allemaal aankon, maar volgens mij is dat helemaal niet zo..
Oud 17-03-2004, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Acey schreef op 17-03-2004 @ 15:34:
En dan nog een paar voorspelvragen:

1. Krijgt Amy dit seizoen een vriendje?
2. Krijgt Ephram dit seizoen een vriendinnetje?
3. Krijgen ze elkaar eindelijk (weer)?
4. Wordt Dr. Brown geaccepteerd in Everwood?
5. Dr. Brown en Nina samen?
6. Blijft Ephram een puber of wordt hij evenwichtiger?
1. Hmm ja, maar het zal nog wel even duren.
2. Laynie misschien? Vorig seizoen konden ze toch best goed met elkaar opschieten?
3. Ooit vast wel, maar of het in dit seizoen is..
4. Ja, want volgens mij nemen ze het hem helemaal niet zo erg kwalijk als hij zelf denkt. Alleen bij Amy zal het nog wel even duren.
5. Dat zal wel net zo gaan als in GG met Luke en Lorelai
6. Hij is al veel evenwichtiger dan in de allereerste afleveringen, hij is nu helemaal niet zo puberig meer.
Oud 17-03-2004, 15:01
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-03-2004 @ 14:38:
Ik vond het overdreven ondramatisch... Amy had telkens mooie oogjes en make-up op enzo, haar vriendje is dood... dan ga je je toch niet opmaken? en toch zeker in de vakantie niet werken?
Dat vakantie werk kan je wel mooi als afleiding gebruiken in zo'n dood stadje zoals everwood. En die make-up.....sja, dat weet ik ook niet hoor Ze wil zich gewoon niet laten kennen. Ze wil laten zien dat ze het allemaal wel aan kan.

Ik vond trouwens dat Dr Abbot het wel heel goed opnam wat er feitelijk achter de hele operatie zat. Hij had het er ook zo met Bright over vlak voor de herdenkings dienst. Dat ze allebei Andy niks kwalijk namen. Dat vond ik ook wel erg positief om te zien
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 17-03-2004, 15:51
jet
Avatar van jet
jet is offline
ja ik snap wat jullie bedoelen, en het was ook een goed en mooi verhaal (ik zat sowieso de hele aflevering met tranen in mn ogen, ik ben zo'n emotionele doos) maar het begon zo stuntelig...

ik heb trouwens op de Wb site gelezen wat er allemaal gaat gebeuren, en dat ha dik niet moeten doen.. stom dat ik ales al weet
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 17-03-2004, 16:32
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Hele mooie aflevring was t.. Alleen zwaar klote dat Colin dood is..
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 17-03-2004, 19:42
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
jet666 schreef op 17-03-2004 @ 16:51:
ik heb trouwens op de Wb site gelezen wat er allemaal gaat gebeuren, en dat ha dik niet moeten doen.. stom dat ik ales al weet
mond houden! niets verklappen!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 17-03-2004, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 17-03-2004 @ 14:31:
Maar er zaten ook grappige stukjes in. Dr. Abbot (?) die waterballonnen terug ging gooien
en met die zonnebrandcreme.. toen moest ik wel lachen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gilmore Girls + Everwood!
Superdiede
5 27-01-2004 12:00
Films, TV & Radio Everwood
Twijg
36 31-07-2003 22:24
Films, TV & Radio Everwood
bette4ever
4 28-05-2003 09:01
Films, TV & Radio everwood rulezzzzz
iraifia
3 06-04-2003 21:59
Films, TV & Radio Everwood (serie, Net 5)
Iduna
481 01-04-2003 17:13
Films, TV & Radio Everwood?!
kiek
5 15-02-2003 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.