Oud 28-03-2004, 13:01
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
hi schreef op 28-03-2004 @ 12:55:
Alice is er uit en idols is over! Jullie zitten echt allemaal te zeiken! Heel dat programma is fake daarom is het zo leuk. Nu jullie door hebben dat iemand fake is gooi je haar er uit! Hoe triest ben je? waar blijft het vermaak op de tv? Waarom is Boris er niet uit die gozer is zo walgelijk
Gaat wel lekker daar ofniet???
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Advertentie
Oud 28-03-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 28-03-2004 @ 12:57:
Hmm, in mijn klas wordt overal geroepen dat Alice d'r uit moet omdat ze zo stom is en zo slecht kan zingen enz.
Werd laatst ook wakker met een ochtendshow op de radio waarin mensen mochten mailen/smsen wat ze van Alice vonden. Daar werden echt de meest achterlijke dingen gezegd.
Dat vind ik best wel lullig als ik me bedenk dat ze slechts iets ouder is dan ik en ik dat echt nooit zou willen horen over mezelf.
Oow.. ik hoor dat verder echt nergens.. wel mensen die Alice niet zo leuk vinden enzo, maar niemand die haar echt ongelooflijk stom vindt of andere heel gemene dingen zeggen.
Maar ik vind het elke keer zielig voor haar als ze zo'n hard commentaar krijgt, zeker de tweede finaleronde (volgens mij) en die keer daarna dat Henk-Jan nog eens even moest verduidelijken dat ze het echt niet heeft.
Oud 28-03-2004, 13:07
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-03-2004 @ 12:57:
Hmm, in mijn klas wordt overal geroepen dat Alice d'r uit moet omdat ze zo stom is en zo slecht kan zingen enz.
Werd laatst ook wakker met een ochtendshow op de radio waarin mensen mochten mailen/smsen wat ze van Alice vonden. Daar werden echt de meest achterlijke dingen gezegd.
Dat vind ik best wel lullig als ik me bedenk dat ze slechts iets ouder is dan ik en ik dat echt nooit zou willen horen over mezelf.
Ze kiest er natuurlijk zelf voor om mee te doen aan zo'n programma. Ze zou dan wel erg naïef als ze denkt dat alles alleen maar leuk is. Er zullen altijd mensen zijn die haar niet leuk en dom vinden en zullen dat ook laten merken. Dat kan je van tevoren bedenken.
__________________
As if!
Oud 28-03-2004, 13:10
hi
hi is offline
Citaat:
Philemon schreef op 28-03-2004 @ 13:01:
Gaat wel lekker daar ofniet???
ja ! Toch geloof ik dat je als kijker wel sterk een bepaalde richting op wordt gedrongen door de jury ook al ben je het niet met ze eens?
Oud 28-03-2004, 13:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Nuck schreef op 28-03-2004 @ 13:07:
Ze kiest er natuurlijk zelf voor om mee te doen aan zo'n programma. Ze zou dan wel erg naïef als ze denkt dat alles alleen maar leuk is. Er zullen altijd mensen zijn die haar niet leuk en dom vinden en zullen dat ook laten merken. Dat kan je van tevoren bedenken.
daar heb je ook wel gelijk in hoor. Daar kiest ze voor door aan Idols mee te doen, althans: ze weet dat dat risico er is.
maar dan nog kan ik het stiekem wel een beetje zielig voor haar vinden
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-03-2004, 13:14
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-03-2004 @ 13:11:
daar heb je ook wel gelijk in hoor. Daar kiest ze voor door aan Idols mee te doen, althans: ze weet dat dat risico er is.
maar dan nog kan ik het stiekem wel een beetje zielig voor haar vinden
Mja, ik vind het eigenlijk ook wel een beetje sneu
__________________
As if!
Oud 28-03-2004, 13:17
Orlygirl66
Orlygirl66 is offline
Ik vind het wel goed dat Alice er uit is maar het is ook wel zielig hoe ze ging huilen dat hoorde je echt goed
Oud 28-03-2004, 13:20
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
gelukkig is Alice eindelijk weg!!!!

mijn top 6:

1) Boris
2) Marlies
3) Irma
4) JK
5) Maud
6) Eric
Oud 28-03-2004, 13:20
Nuck
Nuck is offline
Ik vind Marlies trouwens steeds irritanter worden...in Backstage zag je ook een stukje dat ze begon te bleren toen Ron eruit moest, zoo overdreven, nep gewoon (mja, misschien meende ze het wel, maar zo kwam het niet over) .

JK begin ik stiekem steeds meer te waarderen
__________________
As if!
Oud 28-03-2004, 13:21
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Haloa

Nou, wat was het weer spannend gister
Echt jammer dat Alice eruit is, nu is de spanning helemaal weg.

Ik snap echt niet hoe mensen Boris Sexy en Hip kunnen vinden! AAAAAAh hij kijkt zo boos en heeft gewoon geen uitstraling!

En die Marlies AAAAAAAAAh, ze geeft zulke domme antwoorden op de vragen die aan haar worden gesteld! Pleaz

Oja Stem niet op Eric! Jezus, iedereen zit te zeuren over dat Alice niet kan zingen! ERIC DAN! die kan helemaal niet zingen! duz koppen dicht

Dit vond ik van gister:

1.Maud- Super, zoals altijd : Super sexy and Hip
2.JK- ach wat moet ik ervan zeggen...
3.Alice- hoewel ze niet kan zingen.. ik vond het leuk
4.Marlies- Wat een doos
5.Eric- Pleaz, dont sing,just dance
6.Boris- Hij zingt goed, maar saai en kijk niet zo boos! en arro!
7.Irma- Leuk!

Mijn Top 3:
1.Maud
2.Irma
3.heb ik niet, nou ja JK dan maar

Wie moet er weg?
1.Eric
2.Boris
3.Marlies

Jullie dan?
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 28-03-2004, 13:22
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
JK wordt ook steeds leuker vind ik maar gisteravond had hij volgens mij even een black-out qua kleding.
Jemig wat zag hij eruit!!!
Pipo de Clown in de jas van de kerstman!
Oud 28-03-2004, 13:30
Verwijderd
Wat zei de jury eigenlijk over Alice, in dat stukje waar ze andere finalisten en juryleden wat laten zeggen over de persoon die eruit is gegaan?
Oud 28-03-2004, 13:33
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 28-03-2004 @ 13:22:
JK wordt ook steeds leuker vind ik maar gisteravond had hij volgens mij even een black-out qua kleding.
Jemig wat zag hij eruit!!!
Pipo de Clown in de jas van de kerstman!
Hihi, die kerstmanjas was ook mijn reactie
Ik vind zijn kleding sowieso niet echt geweldig... wel leuk dattie zelf veel inspraak heeft op hoe het gemaakt wordt (geloof niet dat hij het echt zelf doet)
__________________
Home is where the heart is...
Oud 28-03-2004, 16:37
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 28-03-2004 @ 13:33:
Hihi, die kerstmanjas was ook mijn reactie
Ik vind zijn kleding sowieso niet echt geweldig... wel leuk dattie zelf veel inspraak heeft op hoe het gemaakt wordt (geloof niet dat hij het echt zelf doet)
zijn kleding van vorige week vond ik nog wel mooi maar dit was echt belachelijk. Glimmend met handschoenen (of iets dat er op leek) van bont. En dat haar! Van de achterkant was het echt net een clown.
Volgende keer moet hij zijn haar weer helemaal in laten vlechten, dat stond veel beter.
Oud 28-03-2004, 16:46
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Nou mense Alice is gewoon een wigtje! Met dr..HELAAS!..die ene keer zo droog@
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 28-03-2004, 16:52
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 28-03-2004 @ 13:22:
JK wordt ook steeds leuker vind ik maar gisteravond had hij volgens mij even een black-out qua kleding.
Jemig wat zag hij eruit!!!
Pipo de Clown in de jas van de kerstman!
Het was... de sneeuwman! Daar deed hij ons aan denken . Maar zijn haar was leeeeuk.

Ok, gisteraaf:
(7) Alice: daar is genoeg over gezegd. Het is voor haar zelf maar beter dat ze eruit is. Als ze er gisteraaf niet uit was gegaan dan had ik idols echt geboycot.
(4) Maud: Goed, maar het maakt geen indruk. Begint te vervelen. Ze had haar uiterlijk ook niet moeten veranderen, beetje jammer want zoals ze haar haar zelf altijd droeg stond haar veel beter.
(3) JK: Niet supergoed gisteraaf, maar hij had wel al wat krediet opgebouwd.
(6) Eric: Het kuikentje . Kan niet zingen (maar nog altijd beter dan Alice!) maar blijft leuk. Hij zou een goede presentator kunnen zijn.
(2) Marlies: Goed goed!
(1) Boris: Vorige week vond ik hem ook goed, maar deze week was hij ook weer helemaal terug. Het zou me erg verbazen als hij niet gaat winnen, hij steekt er duidelijk boven uit qua niveau.
(5) Irma: Zij is zo changerijnig . Komt daarom niet prettig over. Ze heeft wel een lekkere sound maar dat dweilen is een beetje jammer.

Hier zijn we trouwens een toto begonnen . Een puntensysteem met de voorspellingen die we drie weken terug hebben gemaakt.
Oud 28-03-2004, 17:04
.Pure
.Pure is offline
1) Boris
2) Marlies/Maud
4) Irma
5) JK
6) Eric
Oud 28-03-2004, 17:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
omrielevie schreef op 28-03-2004 @ 13:21:
En die Marlies AAAAAAAAAh, ze geeft zulke domme antwoorden op de vragen die aan haar worden gesteld! Pleaz
Dat is nou een paar keer gezegd, maar niemand wil het schijnbaar uitleggen?
Welke domme antwoorden geeft ze dan? Want mij is het echt niet opgevallen..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-03-2004, 17:14
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-03-2004 @ 17:04:
Dat is nou een paar keer gezegd, maar niemand wil het schijnbaar uitleggen?
Welke domme antwoorden geeft ze dan? Want mij is het echt niet opgevallen..
inderdaad, ik snap dat ook niet helemaal. Mij valt het ook niet op namelijk.
Ze zag er trouwens gisteren niet uit met die make-up, daar kreeg ze een ingevallen gezicht van.
Oud 28-03-2004, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 28-03-2004 @ 17:04:
Dat is nou een paar keer gezegd, maar niemand wil het schijnbaar uitleggen?
Welke domme antwoorden geeft ze dan? Want mij is het echt niet opgevallen..
Ik heb een keer gehad dat Marlies een antwoord gaf op een vraag waarvan ik dacht: wat zeg je nou? Maar dat was lang geleden en ik weet niet eens meer wat het was.

Citaat:
Sweet Revenge schreef op 28-03-2004 @ 17:14:
inderdaad, ik snap dat ook niet helemaal. Mij valt het ook niet op namelijk.
Ze zag er trouwens gisteren niet uit met die make-up, daar kreeg ze een ingevallen gezicht van.
Ze zag er idd een beetje eng uit gisteren..

En JK zag er ook niet uit met zn kleren en zn haar..
Oud 28-03-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 28-03-2004 @ 17:17:

Ze zag er idd een beetje eng uit gisteren..

En JK zag er ook niet uit met zn kleren en zn haar..
idd, maar hé wie ziet er nou goed uit in discokleding? Tooske "Agneta" Doos zeker niet
Oud 28-03-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Acey schreef op 28-03-2004 @ 17:40:
idd, maar hé wie ziet er nou goed uit in discokleding? Tooske "Agneta" Doos zeker niet
Ik vind Tooske ook elke keer dommer worden. Ze maakt soms echt van die opmerkingen, en heeft van die acties, ik weet niet, ze lijkt echt heel dom soms.
Oud 28-03-2004, 18:20
Bierviltje
Avatar van Bierviltje
Bierviltje is offline
Ahhh... ik irriteer me aan 'n paar mensen daar. Steeds met hun gepraat waarmee zo lief en gewoon mogelijk proberen te doen tegen het publiek, vooral als ze bij Reinout op de kruk komen zitten. Dat waren vooral Boris en Marlies geloof ik, jeetje . En dan die Marlies op de kruk bij Reinout; zat ze te praten en continue dat ambetante gegiechel van d'r: blaat blaat *ghihi* blat blaaat *ghihi*

Maud is wel liev, beetje meer introvert en die gewoon haar best doet, trekt mij wel.

Pfff, waar ik me al druk over kan maken
Oud 28-03-2004, 18:59
Verwijderd
mijn top 6:

1 maud
2 boris
3 irma
4 eric
5 marlies
6 JK

ik vond het gister echt leuk en een goede uitslag
Oud 28-03-2004, 19:22
heavinly
heavinly is offline
Volgens mij vond Boris Hind trouwens wel leuk. Ik moest zo lachen, want Hind sloeg dr hand zo op Boris' knie en Boris deed meteen zn hand erop. Naja, niet dat ie haar meteen leuk vindt dan, maar ik moest er gewoon om lachen, om zijn reactie.
Oud 28-03-2004, 19:24
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
heavinly schreef op 28-03-2004 @ 19:22:
Volgens mij vond Boris Hind trouwens wel leuk. Ik moest zo lachen, want Hind sloeg dr hand zo op Boris' knie en Boris deed meteen zn hand erop. Naja, niet dat ie haar meteen leuk vindt dan, maar ik moest er gewoon om lachen, om zijn reactie.
Ja dat viel mij ook op! Ik moest er ook om lachen! Kweenie.. was een leuke momentopname ofzo, om dat zo te zien
__________________
What Goes Around Comes Around
Oud 28-03-2004, 19:27
Cruz
Cruz is offline
Ow.. en nog ff dit:

1. Boris
2. Marlies
3. Irma
4. Maud
5. JK
6. Eric

En ik ben echt blij dat Alice er eindelijk uit is! Die had veel eerder moeten gaan! Walgelijk mens...

En Tooske Wat ziet die doos er elke keer uit zeg Bah! Ik vond haar eerder altijd veel leuker! En hoeveel blunders ze gister had.. Dan struikelde ze, dan liet ze die dingen vallen, dan weer dit, dan weer dat Beetje jammer!
__________________
What Goes Around Comes Around
Oud 28-03-2004, 19:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 28-03-2004 @ 13:33:
Hihi, die kerstmanjas was ook mijn reactie
Ik vind zijn kleding sowieso niet echt geweldig... wel leuk dattie zelf veel inspraak heeft op hoe het gemaakt wordt (geloof niet dat hij het echt zelf doet)
idd. Ik vind z'n kleding elke week een stukje erger worden
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-03-2004, 20:02
br4m
br4m is offline
JK vond ik voor het eerst niet goed gister, maar dit thema ligt hem ook niet echt wist ik van te voren, maar hij had terecht nog wat crediet van de vorige keren
Oud 28-03-2004, 21:10
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Heeey ik zei net dat Marlies steeds zo dom antwoordt...
Ze wil altijd zo slim mogelijk antwoorden en elke keer lukt het haar niet haha
Als tooske haar bijvoorbeeld een vraag stelt, zie je haar gewoon denken van 'wat is de beste antwoord' haha.
Ook met die Motto's vorige week aan het begin van de show. Iedereen vertelde een motto en wat zegt zij? Ik heb geen motto, ik blijf mijzelf-->AAAAAAAAAAAH
En ook die domme smoezen vorige week, bij de live show zei ze dat ze last had van de airco en bij backstage zei ze dat ze heel erg naar de wc moest.. haha, marlies ben je vergeten dat je net een andere smoes verzon? Oeps

Maar goed, dit was het voorlopig

De MaRLIES ANTWOORDEN continues next week
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 28-03-2004, 21:19
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Mijn top 6:

1. Boris
2. Boris
3. Boris
4. Boris
5. Boris
6. Eric

Boris is cool
en Eric heeft een lief hoofd.
Maar Boris vooral...
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Oud 28-03-2004, 21:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
omrielevie schreef op 28-03-2004 @ 21:10:
Heeey ik zei net dat Marlies steeds zo dom antwoordt...
Ze wil altijd zo slim mogelijk antwoorden en elke keer lukt het haar niet haha
Als tooske haar bijvoorbeeld een vraag stelt, zie je haar gewoon denken van 'wat is de beste antwoord' haha.
Ook met die Motto's vorige week aan het begin van de show. Iedereen vertelde een motto en wat zegt zij? Ik heb geen motto, ik blijf mijzelf-->AAAAAAAAAAAH
En ook die domme smoezen vorige week, bij de live show zei ze dat ze last had van de airco en bij backstage zei ze dat ze heel erg naar de wc moest.. haha, marlies ben je vergeten dat je net een andere smoes verzon? Oeps

Maar goed, dit was het voorlopig

De MaRLIES ANTWOORDEN continues next week
Ja maar nou snap ik nog steeds niet wat er dom is aan zeggen dat ze zichzelf blijft..
En ze zei dat ze nodig naar de wc moest maar niet mocht; niet dat ze daardoor slecht had gezongen. Wél zei ze dat ze last van d'r stem had door de airco, wat ik op zich best geloof.
Ik vind het nog altijd geen 'domme antwoorden'.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-03-2004, 21:30
Freule
Freule is offline
mijn top 6:

1. Marlies, leuke spontane meid en ik vind het wel leuk als er nu eens niet zo een model zou winnen.
2. Eric, , ik vind zijn zang niet eens zo heel erg slecht, hij is gewoon schattig.
3. Irma, ze zong gisteren echt heel erg goed.
4. Boris, hij lacht nooit maar kan wel erg mooi zingen.
5. JK, ik vind hem te glad.. en die kleding, bah
6. Maud, meid wees jezelf zeg.
Oud 28-03-2004, 21:44
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Nuck schreef op 28-03-2004 @ 13:07:
Ze kiest er natuurlijk zelf voor om mee te doen aan zo'n programma. Ze zou dan wel erg naïef als ze denkt dat alles alleen maar leuk is. Er zullen altijd mensen zijn die haar niet leuk en dom vinden en zullen dat ook laten merken. Dat kan je van tevoren bedenken.

Volgens mij weet ze heel goed waaraan ze begint, want ondanks alles blijft ze gewoon super positief. En ze zegt toch ook dat ze zelf helemaal niet zielig is..


Oh en JK moet eruit! Blegh! ik vond het net een haan, dat witte pak, en dan zon rood (superdesuperdesuper) achterlijk kapsel, hoe verzint ie het!? Hij zei toch ook dat hij de hele week niet kon slapen omdat ie bang was dat zn haar plat ging? NOu volgens mij had ie dat beter kunnen doen, want alles is beter dan wat ie nu had.. i.m.o...
Oud 28-03-2004, 22:02
Verwijderd
boris, verre weg de beste
Oud 28-03-2004, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 28-03-2004 @ 22:02:
boris, verre weg de beste
Ik walg echt van die gast

JK is en blijft mijn favoriet, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, geweldig vind ik die gast. Helaas is volgende week de laatste keer dat ik kan kijken, hopelijk neemt mn ma het daarna voor me op. Ik wil dat Maud en JK in de finale komen en dat JK dan wint. De rest boeit me niet, die mogen er allemaal zo snel mogelijk uit.
Oud 28-03-2004, 22:11
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
! am mE schreef op 28-03-2004 @ 22:10:
Ik walg echt van die gast

JK is en blijft mijn favoriet, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, geweldig vind ik die gast. Helaas is volgende week de laatste keer dat ik kan kijken, hopelijk neemt mn ma het daarna voor me op. Ik wil dat Maud en JK in de finale komen en dat JK dan wint. De rest boeit me niet, die mogen er allemaal zo snel mogelijk uit.
Nee, JK is de beste
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 28-03-2004, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 28-03-2004 @ 22:11:
Nee, JK is de beste
Zeg ik iets over wie de beste is? Boris zingt inderdaad duidelijk het beste maar ik kan echt van hem kotsen verschrikkelijk. Als ik JK zie daarentegen, moet ik meteen lachen, hij is gewoon cool, maakt er een leuke show van en zingt ook nog eens niet verkeerd.
Oud 29-03-2004, 11:04
br4m
br4m is offline
Citaat:
! am mE schreef op 28-03-2004 @ 22:17:
Zeg ik iets over wie de beste is? Boris zingt inderdaad duidelijk het beste maar ik kan echt van hem kotsen verschrikkelijk. Als ik JK zie daarentegen, moet ik meteen lachen, hij is gewoon cool, maakt er een leuke show van en zingt ook nog eens niet verkeerd.
mee eens
Oud 29-03-2004, 11:21
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Mariejen schreef op 28-03-2004 @ 21:44:
Volgens mij weet ze heel goed waaraan ze begint, want ondanks alles blijft ze gewoon super positief. En ze zegt toch ook dat ze zelf helemaal niet zielig is..

Nou, als je de backstage-stukjes hebt gezien waar ze na negatief jurycommentaar bij haar moeder (?) zit uit te huilen, zou je toch anders denken.
__________________
As if!
Oud 29-03-2004, 11:47
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
! am mE schreef op 28-03-2004 @ 22:17:
Zeg ik iets over wie de beste is? Boris zingt inderdaad duidelijk het beste maar ik kan echt van hem kotsen verschrikkelijk. Als ik JK zie daarentegen, moet ik meteen lachen, hij is gewoon cool, maakt er een leuke show van en zingt ook nog eens niet verkeerd.
Weet je wat ik nou jammer vind? Dat iedereen denkt dat Boris gaat winnen. En waarschijnlijk heeft hij zelf ook wel door dat hij goed kan zingen en dat hij dus een hele grote kans maakt... Maar aan het het begin van de 10 die doorgingen, dachten de meeste mensen al: "Oh die Boris gaat wel winnen" en dat vind ik jammer, want zo valt het spel een beetje uit elkaar

En over JK, ja ik vind het maar een drol, net zoals jij Boris vindt, vind ik dat over JK
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 29-03-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 29-03-2004 @ 11:47:
Weet je wat ik nou jammer vind? Dat iedereen denkt dat Boris gaat winnen. En waarschijnlijk heeft hij zelf ook wel door dat hij goed kan zingen en dat hij dus een hele grote kans maakt... Maar aan het het begin van de 10 die doorgingen, dachten de meeste mensen al: "Oh die Boris gaat wel winnen" en dat vind ik jammer, want zo valt het spel een beetje uit elkaar

En over JK, ja ik vind het maar een drol, net zoals jij Boris vindt, vind ik dat over JK
Ik denk niet zeker te weten dat Boris gaat winnen maar hij maakt zeker (helaas) een grote kans.
Oud 29-03-2004, 13:19
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 28-03-2004 @ 22:17:
Zeg ik iets over wie de beste is? Boris zingt inderdaad duidelijk het beste maar ik kan echt van hem kotsen verschrikkelijk. Als ik JK zie daarentegen, moet ik meteen lachen, hij is gewoon cool, maakt er een leuke show van en zingt ook nog eens niet verkeerd.
Met zo'n kapsel krijg je iedereen aan het lachen ja...

Sorry hoor, maar dat zag er toch echt niet uit

Boris ziet er goed uit mooie stem en aparte stijl. EN hij kan zingen.
Oud 29-03-2004, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 29-03-2004 @ 13:19:
Met zo'n kapsel krijg je iedereen aan het lachen ja...

Sorry hoor, maar dat zag er toch echt niet uit

Boris ziet er goed uit mooie stem en aparte stijl. EN hij kan zingen.
JK had ten minste een echte afro. Dat hoort bij disco. Het zag er niet uit ja, maar des te vetter dat hij het aandurfde om daarmee rond te gaan lopen
En wat Boris betreft, hij kan inderdaad erg goed zingen maar er goed uitzien? Nee, dat hoofd is niet om aan te zien.
Oud 29-03-2004, 13:52
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
! am mE schreef op 29-03-2004 @ 13:45:
JK had ten minste een echte afro. Dat hoort bij disco. Het zag er niet uit ja, maar des te vetter dat hij het aandurfde om daarmee rond te gaan lopen
En wat Boris betreft, hij kan inderdaad erg goed zingen maar er goed uitzien? Nee, dat hoofd is niet om aan te zien.
JK leek een beetje op IT
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 29-03-2004, 13:55
Verwijderd
mja, boris is gewoon een en al muziek, hij heeft het gevoel en ritme, het meest muzikaal. Maar dat wil niet zozeer zeggen dat hij idols gaat winnen, want idols gaat om het vinden van een popster, een idool en niet om de zoektocht naar "het talent". Mensen met echte muzikaal/zangtalent is volgensmij ook niet de doelgroep van idols, zulke mensen voelen zich denk ik ook niet geroepen voor de audities en komen ook niet in het programma terecht, met uitzondering van mensen als Boris. Net zoals Hind vorig jaar, zij was ook de gene met het talent, maar was niet het perfecte idool.
Oud 29-03-2004, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 29-03-2004 @ 13:52:
JK leek een beetje op IT
Boris lijkt een beetje op een neanderthaler.
Oud 29-03-2004, 15:56
Wave
Wave is offline
Ik vind Boris nog steeds de beste.......Irma wordt trouwens wel beter.......vond haar in het negin helemaal niets maar ik vind Maud nog wel beter.......
Marlies is steeds erger........die zakt echt in sneltreinvaart in mijn rijtje
Voor JK krijg ik wle steeds meer respect, hij gaat echt goe dmet kritiek om enzo
Oud 29-03-2004, 16:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
! am mE schreef op 29-03-2004 @ 14:26:
Boris lijkt een beetje op een neanderthaler.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-03-2004, 16:11
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
Nuck schreef op 29-03-2004 @ 11:21:
Nou, als je de backstage-stukjes hebt gezien waar ze na negatief jurycommentaar bij haar moeder (?) zit uit te huilen, zou je toch anders denken.
Volgens mij was dat de psychologe die alle deelnemers begeleidt; een soort vertrouwenspersoon die ook rustgevende massages geeft. Twee weken geleden was er een soort rondleiding achter de coulissen en toen kwam zij ook aan het woord, en als ik me goed herinner was dit dezelfde vrouw.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols #3
Verwijderd
500 09-03-2006 19:02
Films, TV & Radio Idols #2
Verwijderd
500 21-01-2006 20:37
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 19:14
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
transfattyacid
500 25-04-2004 00:27
Films, TV & Radio [3]idols 2 de finales
Verwijderd
1 10-04-2004 20:56
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 14:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.