Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2004, 11:50
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 11-04-2004 @ 00:04 :
Irmaaaaa *snift*


.. die stomme Maud moet weg.. kan echt niet zo goed zingen. Zo'n nietszeggende stem heeft ze, en een behoorlijk nep "hip" image

Ik vond Irma cool.


Nah. Hierna hoop ik dat Maud eruit gaat. Dan JK. Dan Marlies. En dat Boris wint.
helemaal mee eens!
Advertentie
Oud 11-04-2004, 12:25
Verwijderd
Citaat:
omrielevie schreef op 11-04-2004 @ 02:11 :
Nou, best jammer dat Irma eruit is. Ik had liever BORIS UITgewilt. Jezus wat een Arrogante Kwal zeg!
Okok, iedereen weet nu wel dat hij als beste kan zingen.... 'maar je moet meer in je kunnen hebben om een idool te zijn'
hij is zoo arrogant, kleedt zich saai, kijk vies alsof ie naar de WC moet! Wat nog meer! haha

Wanneer zei hij dat?
Oud 11-04-2004, 12:33
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Even tussen twee haakjes, irriteren jullie je niet dood aan het feit dat ze bakken vol verdienen aan dit programma en toch zulke walgelijk slechte stylisten hebben ingehuurd dat Tooske er elke keer uitziet om te huilen met dat haar, die plakkaten make-up en die C&A outfits? Om nog maar te zwijgen over hoe ze Marlies opmaken en Irma kleedden. Ik word daar echt zo ziek van, je kan echt wel íets beters van Tooske maken.
Oud 11-04-2004, 12:36
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 11-04-2004 @ 13:33 :
Even tussen twee haakjes, irriteren jullie je niet dood aan het feit dat ze bakken vol verdienen aan dit programma en toch zulke walgelijk slechte stylisten hebben ingehuurd dat Tooske er elke keer uitziet om te huilen met dat haar, die plakkaten make-up en die C&A outfits? Om nog maar te zwijgen over hoe ze Marlies opmaken en Irma kleedden. Ik word daar echt zo ziek van, je kan echt wel íets beters van Tooske maken.
Nee, niet echt. Het is trouwens ergeren aan. Tooske zelf irriteert me wel.

Ik hoop dat Boris wint.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 11-04-2004, 12:48
Verwijderd
Citaat:
zjoerd schreef op 11-04-2004 @ 07:31 :
1. Maud
2. Boris (ja, dat moet dan maar, in plaats van Irma..)
3. Jk
4. Marlies.
inderdeed
Oud 11-04-2004, 13:39
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
wel jammer dat Irma eruit is, maar ik had et wel verwacht

mijn top 4:

1) Boris
2) Maud
3) JK
4) Marlies

Ik vond het trouwens wel een beetje raar dat toen bekend was dat Irma weg moest, dat toen Maud en Marlies daar een beetje stonden te huilen enzo, en Reinout en Tooske erbij, dat Boris en Jk op 2 meter afstand een beetje verveeld voor zich uit zaten te kijken
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 11-04-2004, 13:46
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Hmm, Maud en JK moeten eruit, dus finale tussen Boris en Marlies. Wie er als eerste uit gaat of wie er dan wint kan me niet zoveel schelen. Maar ik weet niet of ik het nog ga kijken eigenlijk..
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 11-04-2004, 13:48
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 11-04-2004 @ 13:33 :
Even tussen twee haakjes, irriteren jullie je niet dood aan het feit dat ze bakken vol verdienen aan dit programma en toch zulke walgelijk slechte stylisten hebben ingehuurd dat Tooske er elke keer uitziet om te huilen met dat haar, die plakkaten make-up en die C&A outfits? Om nog maar te zwijgen over hoe ze Marlies opmaken en Irma kleedden. Ik word daar echt zo ziek van, je kan echt wel íets beters van Tooske maken.
Inderdaad, de thema's waren ook niet fantastisch.
__________________
Devi essere piu brava che bella
Oud 11-04-2004, 13:50
Verwijderd
Citaat:
*gaapt* schreef op 11-04-2004 @ 14:39 :
Ik vond het trouwens wel een beetje raar dat toen bekend was dat Irma weg moest, dat toen Maud en Marlies daar een beetje stonden te huilen enzo, en Reinout en Tooske erbij, dat Boris en Jk op 2 meter afstand een beetje verveeld voor zich uit zaten te kijken
Jaaa, dat viel mij ook al op. Ze stonden een heel eind weg, net alsof er niks gebeurd was ofzo. Beetje gek ja.

Volgens mij zijn JK en Boris wel best goede vrienden aan het worden.. ook zoals Boris reageerde op dat filmpje voor JK. Toen JK die backstage ruimte in kwam lopen, stond hij ook meteen op en ging hem omhelzen enzo. Terwijl Boris normaal gesproken als er iemand uit moet niet echt omhelzingen geeft, maar meer een hand geeft of een schouderklopje ofzo..
Oud 11-04-2004, 14:12
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Irma ik vond haar cool...en ze kon ook het beste zingen van de meisjes vond ik. Maar ach, het is vast beter...omdat ze anders toch zo'n stom platencontract krijgt met van die lullige nummers.
Maar Irma en Eric en ze waren gewoon allebei bezet! En hoe leuk Irma ook is, Eric is toch te leuk voor haar

Mijn top 4:
1. Boris
2: Marlies (ipv Irma)
3. Maud
4. JK

Laatst gewijzigd op 11-04-2004 om 22:30.
Oud 11-04-2004, 14:40
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik heb 4 kaartjes voor the day after show vanavond met Irma.

Ik zoek of vervoer, of mensen die ik gelukkig maak met de kaartjes.
Oud 11-04-2004, 14:42
Verwijderd
Hoe kom je aan die kaartjes?
Oud 11-04-2004, 14:42
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
kiek schreef op 11-04-2004 @ 15:12 :
top 4:
1. Boris
2: Marlies (ipv Irma)
3. Maud
4. JK
In een plaatselijk krantje dat wij krijgen zit een "Stem voor Marlies!"-poster, voor om op je raam te hangen (Marlies woont ergens in de buurt van mij)
Oud 11-04-2004, 14:44
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 11-04-2004 @ 15:42 :
In een plaatselijk krantje dat wij krijgen zit een "Stem voor Marlies!"-poster, voor om op je raam te hangen (Marlies woont ergens in de buurt van mij)
Een bakker bij mij in de buurt maakt Boris-gebakjes En hij heeft een Boris poster voor zn raam.
Oud 11-04-2004, 14:46
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 11-04-2004 @ 15:42 :
Hoe kom je aan die kaartjes?
"Gewonnen" via Idols.nl. Als je bij de eerste 500 zat die een mailtje sturen met de namen met wie je wilt gaan, kreeg je de kaartjes. Ik heb er nu 4, maar heb geen vervoer/iemand om mee te gaan.
Oud 11-04-2004, 14:57
Mindfields
Mindfields is offline
Niet gezien gisteravond, maar had wel verwacht dat Irma eruit zou gaan.
Gisteravond in de kroeg heb ik ongeveer aan iedereen gevraagd wie eruit was, maar niemand wist het. Zwaar frustrerend.

Maar iig, mijn top 4:

1. Boris
2. Marlies
3. Maud
4. JK

Het feit dat JK amper Nederlands kan irriteert me een beetje. Denk dat volgende week Maud eruit gaat, daarna JK en dan een finale tussen Boris en Marlies, waar Boris wint.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 11-04-2004, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 11-04-2004 @ 15:57 :
Maar iig, mijn top 4:

1. Boris
2. Marlies
3. Maud
4. JK

Het feit dat JK amper Nederlands kan irriteert me een beetje. Denk dat volgende week Maud eruit gaat, daarna JK en dan een finale tussen Boris en Marlies, waar Boris wint.
Ook mijn top4, en ook wat ik denk
Oud 11-04-2004, 15:14
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
kheb het gister niet gezien, maar het was te verwachten dat Irma eruit zou gaan, wel jammer

mijn top4:

1: Boris
2: JK
3: Marlies
4: Maud
Oud 11-04-2004, 15:15
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
en ik hoop trouwens dat als er een Idols3 komt, iemand anders dan Tooske het gaat presenteren
Oud 11-04-2004, 15:43
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 11-04-2004 @ 13:33 :
Even tussen twee haakjes, irriteren jullie je niet dood aan het feit dat ze bakken vol verdienen aan dit programma en toch zulke walgelijk slechte stylisten hebben ingehuurd dat Tooske er elke keer uitziet om te huilen met dat haar, die plakkaten make-up en die C&A outfits? Om nog maar te zwijgen over hoe ze Marlies opmaken en Irma kleedden. Ik word daar echt zo ziek van, je kan echt wel íets beters van Tooske maken.
Jaaa, indd, zoals ik al eerder heb gezegd, die stylistes bakken er echt niks van...en Tooskes haar zag er echt uit alsof er een rat in woonde ofzo...echt heel erg jammer
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 11-04-2004, 16:19
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Citaat:
*BattleStar* schreef op 11-04-2004 @ 16:14 :
kheb het gister niet gezien, maar het was te verwachten dat Irma eruit zou gaan, wel jammer

mijn top4:

1: Boris
2: JK
3: Marlies
4: Maud
Heej precies hetzelfde als ik Maar ja daar is natuurlijk ook een steeds grotere kans op, met maar 4 mensen...
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Oud 11-04-2004, 16:40
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Mijn top 4:

1 Boris
2 JK
3 Marlies
4 Maud

K vind Maud zo ontzettend irritant!! JK en Boris lijken goeie vrienden en daarom hoop ik ook dat ze samen in de finale komen, dan blijft het toch een beetje gezellig.

Maar de filmpjes (gisteren van dat Beach feest) vind ik dit jaar nog veel en veel irritanter. Die mensen moeten zichzelf gewoon ontzettend belachelijk maken voor de kijkcijfers van RTL4.
Iemand die deze filmpjes WEL kon waarderen?
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Oud 11-04-2004, 17:06
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Wat een belachelijk thema! Het is toch bijna hetzelfde als disco!

wat vinden jullie ervan dat erik en irma nu wat hebben? Ik denk dat het toch niks wordt.... Wel een beetje lullig voor die ex vriendin van erik....

Imra was gister niet geweldig. Maud ook niet
Ik vind Boris steeds leuker worden. En hij heeft het ook gewoon. de stem, de moves en het uiterlijk!

Ik irriteer me nog steeds aan JK en die moet er volgende week echt uit!

mijn top 4:

boris
marlies
maud
JK
__________________
Dromendief
Oud 11-04-2004, 17:12
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Introductie
--------------
Welkom bij Idioot met Dooske Beugel en Reinout Oelewapper. Hier zijn de kandidaten: Marlies, JeeKee, Maud en Boris.

Dooske:
----------
HEHEHEHEHEHEHE, welkom bij de 7e liveshow van Idioot! Iedereen is benieuwd wie Idioot 2004 wordt. Maar we verklappen nog niets, HEHEHEHEHEHEHE.

Reinout:
----------
Ja Dooske, precies. En we gaan nu luisteren naar de eerste kandidaat, JeeKee.
JeeKee: -----lalalalalalala-----
Marlies: -----lalalalalalala-----
Maud: -----lalalalalalala-----
Boris: -----lalalalalalala-----

Dooske: Je kunt NU stemmen!!!

Reinout (2 seconden later): Ja, de lijnen zijn gesloten, je kunt NIET meer bellen.

"opnameleider overhandigt uitslag"

Reinout: JeeKee, jammer, de stoel is voor jou.
Dooske: Marlies, door.
Reinout: Boris, de 2e stoel is voor jou.
Dooske: Dat betekent dat Maud door is, gefeliciteerd Maud.

Reinout: Het gaat nu tussen Boris en JeeKee, Dooske, laat ons niet langer in spanning en vertel ons wie weg moet.

Dooske: Degene die we volgende week NIET terug zien is:................................................................... ................................................(ondertussen na 13 minuten en 47 seconden)...Boris.

Reinout: Oh nee, wat een drama, de winnaar van Idioot ligt eruit. Er is iets mis gegaan bij de regie!!!!

Dooske: Jammer, niets meer aan te doen. Nu blijven er nog 3 Idioot-kandidaten over, JeeKee, Marlies en Maud.

Reinout: Graag tot de volgende keer bij Idioot. Bye bye en tot ziens!!!!





Deze post is niet gebaseerd op de werkelijkheid, ik ben dan ook niet verantwoordelijk voor enig letsel of opgelopen trauma's.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 11-04-2004, 17:14
br4m
br4m is offline
Citaat:
Michab schreef op 11-04-2004 @ 18:12 :
Introductie
--------------
Welkom bij Idioot met Dooske Beugel en Reinout Oelewapper. Hier zijn de kandidaten: Marlies, JeeKee, Maud en Boris.

Dooske:
----------
HEHEHEHEHEHEHE, welkom bij de 7e liveshow van Idioot! Iedereen is benieuwd wie Idioot 2004 wordt. Maar we verklappen nog niets, HEHEHEHEHEHEHE.

Reinout:
----------
Ja Dooske, precies. En we gaan nu luisteren naar de eerste kandidaat, JeeKee.
JeeKee: -----lalalalalalala-----
Marlies: -----lalalalalalala-----
Maud: -----lalalalalalala-----
Boris: -----lalalalalalala-----

Dooske: Je kunt NU stemmen!!!

Reinout (2 seconden later): Ja, de lijnen zijn gesloten, je kunt NIET meer bellen.

"opnameleider overhandigt uitslag"

Reinout: JeeKee, jammer, de stoel is voor jou.
Dooske: Marlies, door.
Reinout: Boris, de 2e stoel is voor jou.
Dooske: Dat betekent dat Maud door is, gefeliciteerd Maud.

Reinout: Het gaat nu tussen Boris en JeeKee, Dooske, laat ons niet langer in spanning en vertel ons wie weg moet.

Dooske: Degene die we volgende week NIET terug zien is:................................................................... ................................................(ondertussen na 13 minuten en 47 seconden)...Boris.

Reinout: Oh nee, wat een drama, de winnaar van Idioot ligt eruit. Er is iets mis gegaan bij de regie!!!!

Dooske: Jammer, niets meer aan te doen. Nu blijven er nog 3 Idioot-kandidaten over, JeeKee, Marlies en Maud.

Reinout: Graag tot de volgende keer bij Idioot. Bye bye en tot ziens!!!!





Deze post is niet gebaseerd op de werkelijkheid, ik ben dan ook niet verantwoordelijk voor enig letsel of opgelopen trauma's.
goh grappig ben jij
Oud 11-04-2004, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Sitia schreef op 11-04-2004 @ 17:40 :
Maar de filmpjes (gisteren van dat Beach feest) vind ik dit jaar nog veel en veel irritanter. Die mensen moeten zichzelf gewoon ontzettend belachelijk maken voor de kijkcijfers van RTL4.
Iemand die deze filmpjes WEL kon waarderen?
Die beach filmpjes vond ik ook heeeel stom.
Oud 11-04-2004, 17:19
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Is Irma eruit? Zonde.
Maar zonder Idols komt ze er vast ook wel, en dan kan ze tenminste haar eigen muziek maken. De winnaar van Idols zit tochvast aan zo'n kut-contract, en moet liedjes uitbrengen ala Jamai.
__________________
L'exit du *Squarelty*
Oud 11-04-2004, 17:19
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Michab schreef op 11-04-2004 @ 18:12 :
Introductie
--------------
Welkom bij Idioot met Dooske Beugel en Reinout Oelewapper. Hier zijn de kandidaten: Marlies, JeeKee, Maud en Boris.

Dooske:
----------
HEHEHEHEHEHEHE, welkom bij de 7e liveshow van Idioot! Iedereen is benieuwd wie Idioot 2004 wordt. Maar we verklappen nog niets, HEHEHEHEHEHEHE.

Reinout:
----------
Ja Dooske, precies. En we gaan nu luisteren naar de eerste kandidaat, JeeKee.
JeeKee: -----lalalalalalala-----
Marlies: -----lalalalalalala-----
Maud: -----lalalalalalala-----
Boris: -----lalalalalalala-----

Dooske: Je kunt NU stemmen!!!

Reinout (2 seconden later): Ja, de lijnen zijn gesloten, je kunt NIET meer bellen.

"opnameleider overhandigt uitslag"

Reinout: JeeKee, jammer, de stoel is voor jou.
Dooske: Marlies, door.
Reinout: Boris, de 2e stoel is voor jou.
Dooske: Dat betekent dat Maud door is, gefeliciteerd Maud.

Reinout: Het gaat nu tussen Boris en JeeKee, Dooske, laat ons niet langer in spanning en vertel ons wie weg moet.

Dooske: Degene die we volgende week NIET terug zien is:................................................................... ................................................(ondertussen na 13 minuten en 47 seconden)...Boris.

Reinout: Oh nee, wat een drama, de winnaar van Idioot ligt eruit. Er is iets mis gegaan bij de regie!!!!

Dooske: Jammer, niets meer aan te doen. Nu blijven er nog 3 Idioot-kandidaten over, JeeKee, Marlies en Maud.

Reinout: Graag tot de volgende keer bij Idioot. Bye bye en tot ziens!!!!





Deze post is niet gebaseerd op de werkelijkheid, ik ben dan ook niet verantwoordelijk voor enig letsel of opgelopen trauma's.
Oud 11-04-2004, 17:21
yael
Avatar van yael
yael is offline
Mijn top 4 is:
1. Jk
2. Marlies
3. Maud
4. Boris
__________________
tsjah..
Oud 11-04-2004, 18:51
Nuck
Nuck is offline
Irma en Eric zijn geen setje, zei Eric in Life & Cooking...wel raar dat Irma dat dan heeft gezegd

edit: of heeft ze dat niet gezegd? Het kan ook aan mij liggen...
__________________
As if!

Laatst gewijzigd op 11-04-2004 om 18:54.
Oud 11-04-2004, 19:06
Nyawa
Mijn top 4:

1. Boris
2. Marlies
3. JK
4. Maud
Oud 11-04-2004, 19:33
Sint Juttemis
Avatar van Sint Juttemis
Sint Juttemis is offline
Citaat:
Nuck schreef op 11-04-2004 @ 19:51 :
Irma en Eric zijn geen setje, zei Eric in Life & Cooking...wel raar dat Irma dat dan heeft gezegd

edit: of heeft ze dat niet gezegd? Het kan ook aan mij liggen...
Ik mis nooit Life & Cooking en dan komt Eric en dan mis ik het NEEE!
Het is niet eerlijk

Irma heeft gister in de backstage gezegd dat zij en Eric een setje zijn. We zullen het dan misschien wel vanavond horen bij The Day After...
-misschien zitten ze wel in de ontkenningsfase -
__________________
Ik heb geen kapsones, daar ben ik veel te goed voor...
Oud 11-04-2004, 19:53
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Sint Juttemis schreef op 11-04-2004 @ 20:33 :
Ik mis nooit Life & Cooking en dan komt Eric en dan mis ik het NEEE!
Het is niet eerlijk

Irma heeft gister in de backstage gezegd dat zij en Eric een setje zijn. We zullen het dan misschien wel vanavond horen bij The Day After...
-misschien zitten ze wel in de ontkenningsfase -
Lijkt me dat ze uit d'r nek lult, want Eric zijn vriendinnetje is nog gewoon z'n vriendinnetje
__________________
As if!
Oud 11-04-2004, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 11-04-2004 @ 20:53 :
Lijkt me dat ze uit d'r nek lult, want Eric zijn vriendinnetje is nog gewoon z'n vriendinnetje
Dat is wel raar zeg..
Misschien hebben ze elkaar gewoon helemaal verkeerd begrepen.. ook niet leuk voor Eric's vriendin (als ze dat nog is) dat Irma zegt dat zij twee bij elkaar zijn en Eric ook verliefd op haar is, terwijl dat andere meisje nog gewoon Eric's vriendin is..
Oud 11-04-2004, 19:57
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Lekker boeiend.
__________________
L'exit du *Squarelty*
Oud 11-04-2004, 19:58
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
*Squarelty* schreef op 11-04-2004 @ 20:57 :
Lekker boeiend.
Ik vind het wel interessant
__________________
As if!
Oud 11-04-2004, 19:58
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 11-04-2004 @ 20:55 :
Dat is wel raar zeg..
Misschien hebben ze elkaar gewoon helemaal verkeerd begrepen.. ook niet leuk voor Eric's vriendin (als ze dat nog is) dat Irma zegt dat zij twee bij elkaar zijn en Eric ook verliefd op haar is, terwijl dat andere meisje nog gewoon Eric's vriendin is..
Beetje lullig inderdaad.
__________________
As if!
Oud 11-04-2004, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 11-04-2004 @ 20:58 :
Beetje lullig inderdaad.
Lekker understatement
Oud 11-04-2004, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 11-04-2004 @ 20:55 :
Dat is wel raar zeg..
Misschien hebben ze elkaar gewoon helemaal verkeerd begrepen.. ook niet leuk voor Eric's vriendin (als ze dat nog is) dat Irma zegt dat zij twee bij elkaar zijn en Eric ook verliefd op haar is, terwijl dat andere meisje nog gewoon Eric's vriendin is..

ja, lullig misverstand.
Oud 11-04-2004, 20:23
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Ze moesten toch langer dan 3 uur met elkaar praten
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 11-04-2004, 21:16
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Oh! Nu ben ik helemaal benieuwd of Het waar is of niet over Eric&Irma

Maar misschien had Eric gewoon geen zin om het erover te hebben?

Ow, en mn top 4:

1. Boris
2. Marlies
3. JK
4. Maud

Ofzo. Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen wie er wint, als het Maud maar niet is.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 11-04-2004, 21:23
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Aurora schreef op 11-04-2004 @ 22:16 :
Oh! Nu ben ik helemaal benieuwd of Het waar is of niet over Eric&Irma

Maar misschien had Eric gewoon geen zin om het erover te hebben?

Bij Life & Cooking zat z'n vriendinnetje ook in het publiek...
__________________
As if!
Oud 11-04-2004, 21:25
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Hmmz... ^o)

Vaag!

*wordt steeds nieuwsgieriger*

Ik heb de backstage aflevering niet gezien dus ik heb geen idee wat Irma allemaal zei en hoe enzo Najah.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 11-04-2004, 21:38
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
top 4
1. JK
2. Boris
3. Marlies
4. Maud
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 11-04-2004, 21:44
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik moest ontzettend lachen toen Maud zei: '"Zoals je kunt zien is alles hier nep" (op dat strand) ik vind Maud namelijk ook nep, dus ze past perfect in dat beeld. Maud mag er van mij wel uit!

Marlies vond ik echt heel erg goed! Dat ze ook gewoon door ging toen ze almoest stoppen e.d.
Boris was ook wel goed. Jk ging wel. Irma vond ik deze keer wat minder als de andere keren, maar ik vond het niet terecht dat ze er nu uit ging.

Mijn nieuwe top 5:

1. Marlies
2. Boris
3. JK
4. Maud ( )
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 11-04-2004, 22:00
Nuck
Nuck is offline
Wat is er nep aan Maud? Ik kan me enigszins voorstellen dat je haar irritant vindt als ze niet echt in je straatje past, maar nep

Ik vind haar wel een stoer wijf
__________________
As if!
Oud 11-04-2004, 22:06
Baracuda
Avatar van Baracuda
Baracuda is offline
Citaat:
Nuck schreef op 11-04-2004 @ 23:00 :
Wat is er nep aan Maud? Ik kan me enigszins voorstellen dat je haar irritant vindt als ze niet echt in je straatje past, maar nep

Ik vind haar wel een stoer wijf
Ze had het ook over straatjes passen .

Voor de rest vind ik Boris nog steeds goed.

Oud 11-04-2004, 22:18
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Baracuda schreef op 11-04-2004 @ 23:06 :
Ze had het ook over straatjes passen .



Mja ik hoor wel van mensen dat ik qua gedrag op haar lijk
__________________
As if!
Oud 11-04-2004, 22:28
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Was Eric vandaag in life&cooking? En hij had het over Irma?

Door Nuck op 11-04-'04
Citaat:
Mja ik hoor wel van mensen dat ik qua gedrag op haar lijk
oh dáárom vind je dr zo stoer
Oud 11-04-2004, 22:32
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
kiek schreef op 11-04-2004 @ 23:28 :
Was Eric vandaag in life&cooking? En hij had het over Irma?

Door Nuck op 11-04-'04


oh dáárom vind je dr zo stoer
Like duh

Ja, hij was in Life & Cooking en ja, hij had het over Irma -> ze zijn geen setje (zijn vriendinnetje zat ook op de tribune), maar ze waren gewoon close ofzo, dus
__________________
As if!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols #3
Verwijderd
500 09-03-2006 18:02
Films, TV & Radio Idols #2
Verwijderd
500 21-01-2006 19:37
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 18:14
Films, TV & Radio [3]idols 2 de finales
Verwijderd
1 10-04-2004 19:56
Films, TV & Radio Idols 2: de finales [2]
Sweet Revenge
500 10-04-2004 19:45
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 13:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.