Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2004, 20:45
Fransisca
Avatar van Fransisca
Fransisca is offline
Citaat:
nathalie schreef op 25-05-2004 @ 20:18 :btw,...weet iemand hoe het zit met Het Trio?? Blijven ze de rollen spelen? of,....??
In eerste instantie waren ze alleen voor de eerste film aangenomen, omdat de studio bang was dat ze te snel oud zouden worden en ze ook niet wisten of het goede acteurs waren. Maar omdat het Trio het zo goed deed werd het contract verlengd tot de tweede film en later ook de derde film.

Warner Brothers is na het zien van deel drie zo enthousiast dat ze ieder van het Trio een contract hebben aangeboden voor alle films, maar Daniel Radcliffe (harry potter) heeft gezegd dat hij dat contract niet zal onderteken en het per film zal bekijken. Hij vind zichzelf te jong om zich voor zo lange periode vast te leggen. Ik weet niet hoe het met de andere acteurs zit.

Het probleem is momenteel niet zozeer of ze verder willen spelen, maar of ze niet te oud zijn. In deel drie zijn de karakters 13 jaar oud en zij zijn tussen de 14 en 15, dus dat gaat nog wel.
Maar dat betekent dus dat alle films back to back moeten worden opgenomen om de leeftijd enigzins gelijk met de boeken te houden. En ik kan me heel goed voorstellen dat dat te zwaar is voor de acteurs.

Ik zou het erg jammer vinden om andere acteurs in de rollen te zien, maar ik kan het wel begrijpen.
__________________
I'd like to test that theory!
Advertentie
Oud 25-05-2004, 21:17
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 25-05-2004 @ 14:56 :
Da's geen zwembandje, da's een Luuuvhandle.
Heh heh.

Citaat:
Noínden schreef op 25-05-2004 @ 14:56 :
Omfg Zieiehiek Schilderijshippen Ergens gaat dat me te ver
Aw, come on!

Citaat:
Fransisca schreef op 25-05-2004 @ 15:20 :
Severus!!!!!!! *big hug* blijft wel erug vreemd om in het Nederlands te moeten typen
Ja, vind ik ook. Best erg eigenlijk, als onze eigen moedertaal ons vreemd aandoet!

Enne, noem me maar Sev, dat is gemakkelijker voor iedereen hier.

Citaat:
Fransisca schreef op 25-05-2004 @ 15:20 :
Severus je snapt natuurlijk wel dat je die luvhandles er af moet *hoest*trainen*trainen* en natuurlijk zullen wij hem daarbij helpen
Hmm, I hadn't thought of it that way... Good thinking!

Citaat:
Fransisca schreef op 25-05-2004 @ 15:20 :
Maar ik weet een leuk intra schilderij ship. Fat Lady/arogante ridder....damn ik weet ze naam niet meer, maar die passen wel bij elkaar.
Sir Cadogan?! Die past helemaal niet bij d'r. Misschien Phineas Black, je weet wel, die voorouder van Sirius Black uit boek 5? Hij kan wel eens wat plezier gebruiken.

Citaat:
Noínden schreef op 25-05-2004 @ 16:57 :

Hoe dan ook; we zijn heel wat van plan
Hmm, jummie, klinkt zeer veelbelovend...

Ik heb vandaag een paar banners gemaakt (afgezien van de Severus Snape banner, die is al wat ouder), ik zal er morgen nog wel meer posten. Hier komen ze:











Veel kijkplezier!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 25-05-2004, 21:47
Verwijderd
Mooie banners ..Emma wordt steeds mooier
Enne die luuuvhandles; erg handig, je moet je toch
ergens aan vasthouden

Pff heb mn nieuwe dvd'tjes van HP in moeten leveren,
het worden verjaardagskado's, zielig he. Moet ik mn
HP / SS night ook nog uitstellen.
Oud 25-05-2004, 22:42
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 25-05-2004 @ 22:47 :
Pff heb mn nieuwe dvd'tjes van HP in moeten leveren,
het worden verjaardagskado's, zielig he. Moet ik mn
HP / SS night ook nog uitstellen.
Ach, arme Cassie! Het leven is niet eerlijk!

*geeft Cassie een knuffel*

Misschien vrolijkt dit je op? Net gemaakt, het laatste wat ik doe voordat ik naar bed ga:





En deze heb ik een paar dagen geleden gemaakt:


__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 25-05-2004, 23:40
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
http://www.kreeften-garnalen.nl/hp.wmv


Hermoine, YEAH!!!

alleen dan wel Lindsay Lohan


omg
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 26-05-2004, 08:04
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Luna schreef op 25-05-2004 @ 13:32 :
oeh, ik had me sirius toch even heel anders ingebeeld. Veel jonger en aantrekkelijker.
Maargoed, ik kan ook niet wachten tot de film hier uitkomt.. Al lees ik toch liever de boeken.
Ja, daar had ik eerst ook last van, ik kan me heel wat mensen bedenken die wat mij betreft Sirius hadden moeten zijn
Maar ik begin al aan Gary te wennen, heb reeds een poster

@Sev, mooie banners, ik doe t je niet na
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 26-05-2004, 08:08
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
whehehehe
hermiaiaiaiaiaiaiaia
Oud 26-05-2004, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 25-05-2004 @ 23:42 :
Ach, arme Cassie! Het leven is niet eerlijk!

*geeft Cassie een knuffel*

Misschien vrolijkt dit je op? Net gemaakt, het laatste wat ik doe voordat ik naar bed ga:


[afbeelding]


En deze heb ik een paar dagen geleden gemaakt:


[afbeelding]
Ze zijn echt heel goed hee, hoe doe je het wel
Maar ik heb nog wel wat andere dvd's met Alan, dus
ik vermaak me er nog wel even mee haha
Oud 26-05-2004, 09:36
Fransisca
Avatar van Fransisca
Fransisca is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 26-05-2004 @ 00:40 :
http://www.kreeften-garnalen.nl/hp.wmv


Hermoine, YEAH!!!

alleen dan wel Lindsay Lohan


omg
OMG
That was echt een geweldig filmpje!!!
Ik lag helemaal dubbel bij de reactie van Snape

Sev mooie banner....maar dat wist je al


Hier nog meer premiere foto's





*drool*




__________________
I'd like to test that theory!
Oud 26-05-2004, 09:40
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Hagrid met die dragon.. Weasley brothers met die bludgers
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 26-05-2004, 09:45
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 25-05-2004 @ 13:52 :
donkerder, mysterieus
exactly, dat.
en ron zn haar!(L)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 26-05-2004, 10:15
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Bedankt voor de complimenten, iedereen! Ik word er helemaal verlegen van...

Citaat:
Fransisca schreef op 26-05-2004 @ 10:36 :
OMG
That was echt een geweldig filmpje!!!
Ik lag helemaal dubbel bij de reactie van Snape
Ja, ik ook! "You can call me Severus..." Hihi!
En hoe hij zich met zijn ogen van haar afwendde, vond ik een beetje preuts en out-of-character: de echte Sev is een man van vlees en bloed, die zou waarschijnlijk niet zoveel verschillend hebben gereageerd dan de andere jongens. Wat mij betreft had hij trouwens wel nog wat langer in beeld mogen blijven...
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 26-05-2004, 10:52
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
Weet er iemand waneer het volgende boek uit gaat komen, of is daar nog niks van bekend?
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Oud 26-05-2004, 11:04
Fransisca
Avatar van Fransisca
Fransisca is offline
Volgens mij is er nog geen data bekend. Op haar officiele site http://www.jkrowling.com/ zegt ze dat het nu goed gaat -ze heeft een tijdje een writers block gehad plus de geboorte van haar zoon David- maar ze heeft het niet over een eind datum.

Toen ik op zoek was naar meer info over boek zes vond ik deze leuke site vol met feitjes.
http://www.mugglenet.com/books/booksix/facts.shtml
__________________
I'd like to test that theory!
Oud 26-05-2004, 13:38
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
punxnotdead schreef op 26-05-2004 @ 11:52 :
Weet er iemand waneer het volgende boek uit gaat komen, of is daar nog niks van bekend?
Op de nieuwsgroep alt.fan.harry-potter heb ik gehoord dat er geruchten zijn dat de drukkerijen op de hoogte zijn gebracht. Als het gerucht waar is, dan zou boek 6 waarschijnlijk rond kerstmis 2004 uitkomen (logisch ook - dan verdien je het meeste geld), maar ik betwijfel het. JKR zegt op haar site dat ze nog steeds bezig is met haar boek, maar aan de andere kant kan ze ons ook op het verkeerde been zetten...

In ieder geval kunnen we er van uit gaan dat het boek vóór 2006 in de schappen ligt, dat lijkt me wel.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 26-05-2004, 14:13
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Omg Dat filmpje

'Incendio!'
'Couchio!'
'Stereo...'
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 26-05-2004, 14:42
Fransisca
Avatar van Fransisca
Fransisca is offline
Citaat:
Severus schreef op 26-05-2004 @ 14:38 :In ieder geval kunnen we er van uit gaan dat het boek vóór 2006 in de schappen ligt, dat lijkt me wel. [/B]
Lijkt me inderdaad een goed plan om het met kerst uit te brengen....weet ik ook gelijk wat ik moet vragen
Het moet ook niet veel later worden anders wordt het moeilijk om de volgende delen te verfilmen. Ik had namelijk begrepen dat ze nu al weer een tijdje bezig zijn met de opnamens van deel 4.

Sinds Sev hier ook haar nieuwe banners en avies aan het pimpen is zal ik mijn nieuwe avies ook maar eens posten

2 avies van de nieuwe posters:

en een nieuwe banner (die niet kan tippen aan die van Sev)
__________________
I'd like to test that theory!
Oud 26-05-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Fransisca schreef op 26-05-2004 @ 15:42 :
Sinds Sev hier ook haar nieuwe banners en avies aan het pimpen is zal ik mijn nieuwe avies ook maar eens posten

2 avies van de nieuwe posters:
[afbeelding] [afbeelding]
en een nieuwe banner (die niet kan tippen aan die van Sev)
[afbeelding]
Die van jou zijn ook erg mooi hoor...dus bij deze een
complimentje van mij

Enne ga beide door met posten van banners e.d.
Oud 26-05-2004, 18:35
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Haha.

Wie heeft dat overigens bedacht, die gevoelens tussen Hermione en Snape? Niet dat ik er negatief tegenover sta, uiteraard.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 26-05-2004, 20:44
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
woooooaaaaaaahieieeiei harry is into audioslave EN hij speelt basgitaar *verliefd*
Oud 26-05-2004, 20:50
Gruppie
Gruppie is offline
Ik ga 2 juni om 20 uurrrrrrrrrr
Oud 26-05-2004, 22:08
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 26-05-2004 @ 17:51 :
Enne ga beide door met posten van banners e.d.
Your wish is my command.

Dit is mijn allereerste SS/HG banner (die is nu al máánden oud):





En deze heb ik vandaag gemaakt:





Ik ben een beetje 'out of inspiration', wat ik jammer vind: ik heb een keigoede banner maar weet niet welke tekst ik erin moet zetten... het moet iets mysterieus en angsty zijn... maar ik weet niet wat.

Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 26-05-2004 @ 19:35 :

Wie heeft dat overigens bedacht, die gevoelens tussen Hermione en Snape? Niet dat ik er negatief tegenover sta, uiteraard.
Geen idee. Ik denk ook niet dat er in den beginne maar één persoon is die daar verantwoordelijk voor is - ik denk dat er op de wereld meerdere mensen tegelijk waren die wat verder vooruit dachten en Snape en Hermione gewoon goed bij elkaar vonden passen. Die mensen gingen dat dan vervolgens op het Internet rondspuien, en voordat je het weet, heb je een hele fan community voor SS/HG.

Het is wel zo dat deze 'ship sinds ongeveer anderhalf jaar tot een jaar steeds meer aan populariteit aan het winnen is. Ik ben zelf fan van dit 'ship geworden in het najaar van 2003, dus wat dat betreft ben ik best wel nieuw bij het 'ship. Maar ik heb steeds de indruk gehad dat het over het algemeen niet zo'n populair 'ship is, maar dat het pas sinds ongeveer een anderhalf jaar terrein aan het winnen is. Dit komt ook omdat er de laatste tijd pas veel fanfiction over dit paar geschreven wordt, en de meeste fanfics ook WIP's zijn (WIP = Work In Progress).

*haalt shouders op* Ach ja. Ik hoop in ieder geval dat dit 'ship populairder en populairder wordt - volgens mij staat het in de top 5 van 'ships die met Hermione te maken hebben, maar ook in de top 5 van 'ships die met Snape te maken hebben. Vooral wat betreft Snape: als je mensen vraagt bij wie hij het beste zal passen, zal Hermione's naam toch het meeste opduiken. Maar als je mensen vraagt bij wie Hermione het beste zal passen, zal je toch veel meer Harry, Ron, Lupin of Black horen - maar toch is Snape ook een populaire keuze voor haar.

In de toekomst gaat het alleen maar beter worden, denk ik, omdat we in de volgende boeken steeds meer over Snape te weten komen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 26-05-2004, 22:20
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Severus schreef op 26-05-2004 @ 23:08 :
en voordat je het weet, heb je een hele fan community voor SS/HG.
Haha, geweldig. Dat is één van mooiste dingen van internet, slash fiction.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 27-05-2004, 10:53
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 26-05-2004 @ 23:20 :
Haha, geweldig. Dat is één van mooiste dingen van internet, slash fiction.
Slash is Male/male of female/female. Voor zover ik weet is Snape man en Hermione niet Dit is een doodnormale ship...
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 27-05-2004, 11:31
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Hermione mag best met Snape, maar Emma Watson hou ik liever voor mezelf
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 27-05-2004, 11:40
Fransisca
Avatar van Fransisca
Fransisca is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 27-05-2004 @ 12:31 :
Hermione mag best met Snape, maar Emma Watson hou ik liever voor mezelf
get in line want je bent zeker niet de enige

Hier is een leuk interview met Emma uit the Sun, dus ik weet niet hoe echt het is!

I'm a normal girl of 14. I love sports, my friends and ... Brad Pitt!
By GRANT ROLLINGS
IF Harry Potter star Emma Watson could choose someone to play her love interest in the movies, it would be ... Brad Pitt.
The 14-year-old who plays Hermione Granger is a huge fan of Hollywood hunk Brad.
And she WILL have romantic scenes in the fourth Potter movie The Goblet of Fire — when Hermione falls for a Bulgarian quidditch player called Viktor Krum.
But she accepts that, at 40, Brad is not going to play a student at Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.
She says: “Brad Pitt is too old to play Viktor Krum unfortunately. I have met the actor who will and he is lovely. He is so nice. I think the romantic scenes will be all right. It’s not too romantic.”
The youngster from Oxford shrieks with excitement when she recalls the day she met Brad.
He was filming Troy at Shepperton Studios, which is close to Leavesden Studios where Harry Potter is made.
Emma says: “I have a bit of a soft spot for Brad Pitt.
“I was told originally that I was going over to Shepperton to do some sound recording.
“Then Emily, who is my chaperone, said, ‘Emma, we are not going to the sound studio at all, we are going to meet Brad Pitt’. I went mental, I was so excited. He is so nice.” But perhaps Emma should not be so star-struck.
After all, her first two movies, Harry Potter and the Philosopher’s Stone and Harry Potter and the Chamber of Secrets, are two of the top seven biggest box office smashes of all time.
Brad cannot sneak one of his many films into the top ten.
The next Harry Potter epic, The Prisoner of Azkaban, opens in Britain at the end of May and looks set to put more bums on cinema seats than any other film this year.
Hermione and Ron Weasley are Harry’s best friends and after the hero himself are the most important roles.
So Emma has become the most famous schoolgirl on the planet.
Despite that she has kept her feet firmly on the ground.
Emma is very polite but insists she is no goody two shoes like swot Hermione.
She insists: “I am definitely not Miss Perfect. I enjoy school but I’m not top of the class in everything.” When pushed she reluctantly admits: “There is a little bit of Hermione in me.”
Prisoner of Azkaban director Alfonso Cuaron asked Emma, Dan Radcliffe, who plays Harry, and Rupert Grint, who plays Ron, to write essays on their characters. Dan wrote a page, Rupert forgot to do it — and Emma wrote 12 pages. She smiles: “I did write quite a few pages.
“But in my defence I have quite big handwriting and I leave big spaces.”
Emma describes herself as a bit tomboyish AND a bit girly.
She loves to wear jeans and T-shirts and says: “I love sport, I’m such a sport fanatic. I’m into athletics.
“On sports day I did tug-of-war. The girls at my school were all at one end of the rope, and the guys at my school all at the other end. Who won? The girls. Apparently it’s to do with us having stronger thighs or something. We were good.”
The teenager tells of her delight that Cuaron allowed her to wear jeans in the new Potter film.
Emma was more than happy to ditch her dowdy Hogwarts skirt.
She said: “I was so pleased. It felt so much more comfortable out of school uniform. This one is much more of an action film and we do tons of running and stunts and I just couldn’t do it in a skirt.
“I am more of a jeans and T-shirt girl, really.”
But, on the girly side, Emma admits: “I love fashion. It’s a very fun way of expressing yourself but I don’t spend too much time on it. My dad has a house in London, so sometimes I do a bit of shopping in Harvey Nichols.” Unfortunately for Emma she had to dye her hair mousy brown in Azkaban to make sure she looked like Hermione.
She said: “I have to say I did go a bit blonde when I went on holiday and the film makers put a bit of brown in my hair.”
But she loves the fact that Hermione gets tougher in Azkaban and thumps school bully Draco Malfoy.
Emma says: “Hermione is rock ’n roll in this film.
“She punches Malfoy and is dissing all the teachers.
“Well, she gets mad with Professor Trelawney.
“She says something very cutting to her and storms out her lesson, which is very unlike Hermione. That is fun. Hermione is great fun to play. I wouldn’t call myself a feminist. Hermione is just fun, she is an interesting character.”
These days Emma is not keen on seeing herself acting in the first Potter film.
She was only ten when she was cast as Hermione and had previously only appeared in school plays. She says: “I saw a picture of me in the first film the other day and I looked so much smaller.
“My mum looks after a little guy who lives next door and when he comes round all he wants to do is watch Harry Potter.
“The other day I came into the living room and saw myself in the first film and I thought, ‘Oh my goodness’. It feels like ages ago.
“It’s hard to watch my first performance. I’m a big self-critic.”
Emma was born in France at a time when her lawyer parents worked in Paris.
She says: “I lived there for five years and then we came back to England. My parents loved living over there.
“I used to speak really good French and then I forgot it all when I came to England.
“I’m going to New York for the American premiere but I wouldn’t want to leave England. I’m quite patriotic.”
Both her parents, who are divorced, will be going with Emma to the States.
She says: “My parents are very supportive. They try to help out as much as they can, but they both have full-time jobs.
“They get involved as much as they can. They take time out of work, which is very sweet.” Emma and her family try to ensure her life stays as normal as possible. She has kept the same gang of friends and is rarely pestered by fans.
Emma explains: “I do my best to socialise. In between filming I go back to school and I still have all my school friends.
“I don’t think I have suffered any girls being jealous of my success. I have a really nice, supportive group of friends who are really close. Maybe one or two people might be jealous but I don’t pay attention to them.
“At the moment things are reasonably quiet because the new film isn’t out yet.
“I don’t really get recognised a lot. People where I live are very polite about it.”
When Emma is filming she feels she is a member of a big family.
She and the other young actors in the series, Dan and Rupert, have become great friends.
She says: “They are really good fun. They have me laughing all the time.
“I normally get spared Dan’s pranks because I’m the girl.
“But Rupert and Dan are such a good comedy act, they just throw jokes off each other.
“I swear that after Harry Potter they will be on a comedy show together.”
__________________
I'd like to test that theory!
Oud 27-05-2004, 12:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
trouwens, wat ik begrepen heb ik dat men sinds eind maart al bezig is met het filmen van the goblet of fire
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-05-2004, 13:23
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 26-05-2004 @ 21:44 :
woooooaaaaaaahieieeiei harry is into audioslave EN hij speelt basgitaar *verliefd*
OMFG
Oud 27-05-2004, 13:43
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 27-05-2004 @ 11:53 :
Slash is Male/male of female/female. Voor zover ik weet is Snape man en Hermione niet Dit is een doodnormale ship...
Man/vrouw 'ships worden het 'ships genoemd. 'Het' staat natuurlijk voor heterosexueel.

Citaat:
Carn schreef op 27-05-2004 @ 13:54 :
trouwens, wat ik begrepen heb ik dat men sinds eind maart al bezig is met het filmen van the goblet of fire
Ik heb juist gehoord dat ze daar pas een paar weken mee bezig zijn, dus ergens in april of begin mei. Ik weet niet hoe betrouwbaar de verschillende bronnen zijn wat betreft het precieze begin met de aanvang van het film van GoF.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 27-05-2004, 14:07
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 27-05-2004 @ 14:43 :
Man/vrouw 'ships worden het 'ships genoemd. 'Het' staat natuurlijk voor heterosexueel.
]

Gewoon ships is duidelijk genoeg

MPreg is raar
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 27-05-2004, 16:54
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 27-05-2004 @ 14:23 :
OMFG
Oud 27-05-2004, 17:34
Verwijderd
IK MOET HEM ZIEN!! MOET MOET MOET MOET MOET! Ik ben *ZWAAR* Potterboeken-films fan omdat ze gewoon (net als LOTR) ZOOOOOOO COOL zijn, kan er niets aan doen, sorry.
Ben trouwens ook blij dat ze zo'n lekker mokkeltje (sorry dames, ik kon het niet laten om dat woord te gebruiken, ik kan dr beter SEXY LADY noemen misschien) als Emma Watson, Hermoine dus, in de film hebben gedaan. Geweldig, daar wil ik nog eens mee op de foto.................en ontbijten..............en lunchen.............blablabla
Oud 27-05-2004, 17:45
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Haha, jij bent duidelijk 15.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 27-05-2004, 18:03
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
joehoe! heb net naar de bios gebeld en woensdag 2 juni ga ik m om 21.00 uur zien!! heb er echt zin in
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 27-05-2004, 19:27
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 27-05-2004 @ 15:07 :
]

Gewoon ships is duidelijk genoeg

MPreg is raar
euh, ja, daar kan ik ook nog steeds niet aan wennen
*ligt nog steeds dubbel om die LOTR fic waar iedereen dacht dat Aragorn kanker had, maar dat Gandalf de conclusie trok dat ie zwanger was*

@Zao, slow down there LotR en Potter is idd zeer goed
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 28-05-2004, 00:24
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Ik ben nu een paar keer naar de bios geweest afgelopen weken en heb al 3 trailers gezien. De trailer van Potter die op dit moment bij 'The Day After Tomorrow' en andere première films draait (dus niet Kill Bill 2 of Van Helsing of iets dergelijks) is echt de allermooiste.

Inclusief Expectum Patrona dinges. Veel beelden, dit belooft wat.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 28-05-2004, 11:07
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Harry Potter..
Oud 28-05-2004, 11:33
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 28-05-2004 @ 01:24 :

Inclusief Expectum Patrona dinges. Veel beelden, dit belooft wat.
Expecto Patronum.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 28-05-2004, 12:13
undead spirit
Avatar van undead spirit
undead spirit is offline
Citaat:
Zao schreef op 27-05-2004 @ 18:34 :
IK MOET HEM ZIEN!! MOET MOET MOET MOET MOET! Ik ben *ZWAAR* Potterboeken-films fan omdat ze gewoon (net als LOTR) ZOOOOOOO COOL zijn, kan er niets aan doen, sorry.
Ben trouwens ook blij dat ze zo'n lekker mokkeltje (sorry dames, ik kon het niet laten om dat woord te gebruiken, ik kan dr beter SEXY LADY noemen misschien) als Emma Watson, Hermoine dus, in de film hebben gedaan. Geweldig, daar wil ik nog eens mee op de foto.................en ontbijten..............en lunchen.............blablabla
Ik adviseer je om een suikerarm dieet te volgen
__________________
Everything is beautifull. Life is everything
Oud 28-05-2004, 13:49
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 28-05-2004 @ 12:07 :
Harry Potter..
whehhe
Oud 28-05-2004, 16:00
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Ik heb kaarten voor 21:30, Pathe ArenA, Woensdag a.s., Zaal veertien!!

YAY
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 28-05-2004, 16:55
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
vraagje aan mensen die de trailer hebben gezien:
er hangt zo'n rasta hoofd in de collectebus, die vanalles loopt te roepen, enig idee wat het daar doet? kan me niet herinneren dat ik dat in het boek heb gelezen
Oud 28-05-2004, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Niet Slaan schreef op 28-05-2004 @ 17:55 :
vraagje aan mensen die de trailer hebben gezien:
er hangt zo'n rasta hoofd in de collectebus, die vanalles loopt te roepen, enig idee wat het daar doet? kan me niet herinneren dat ik dat in het boek heb gelezen
bedoel je op die poster? volgens mij is dat die sirius
Oud 28-05-2004, 16:56
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
ze zijn met 2 man personeel in die bus dacht ik, die rasta das een misvormd wezen ofzo denk ik
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 28-05-2004, 17:34
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 28-05-2004 @ 17:56 :
ze zijn met 2 man personeel in die bus dacht ik, die rasta das een misvormd wezen ofzo denk ik
hmm ja daarom.. zal die alfonso dr wel bij hebben verzonnen ofzo
Oud 28-05-2004, 20:15
niña
Avatar van niña
niña is offline
is die rasta niet die knul met puisten die doet alsof hij ouder is? de helft van zn woorden inslikt en harry niet herkend? *is naam kwijt*

banners/filmpje/interview zijn
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 28-05-2004, 21:07
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
niña schreef op 28-05-2004 @ 21:15 :
is die rasta niet die knul met puisten die doet alsof hij ouder is? de helft van zn woorden inslikt en harry niet herkend? *is naam kwijt*

banners/filmpje/interview zijn
nee, dat is die andere jongen die harry zijn kaartje verkoopt. maar er hangt zeg maar een hoofd van een rasta man aan een touwtje in de bus. en die hangt naast de chauffeur. en die roept in de trailer ook zoiets van "watch out, old lady" en dan moet die bus zo stoppen
Oud 28-05-2004, 22:36
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Severus schreef op 24-05-2004 @ 21:50 :
Snape/Lupin gaat nog wel, maar Snape/Lucius Malfoy vind ik inderdaad te erg voor woorden. Ik heb trouwens ook wel eens van Snape/Sirius gehoord, dat heeft ook wel wat. In ieder geval haat ik Lucius Malfoy en vind ik hem zo smerig en stom dat ik hem werkelijk met niemand zou willen 'shippen.

Ik heb wel eens Hermione/Lucius gezien en dat vond ik dus écht verschrikkelijk! Hermione is goed met Snape, Lupin, en zelfs Sirius, maar met Lucius moet je me niet flikken!
Het verdedigen van Lucius zal ik aan Noínden overlaten, maar Snape/Lupin kan zo mooi op zoveel manieren... Het kan heel angst-achtig, maar ook ontzettend lief Die twee zijn gewoon voor elkaar gemaakt

En nu is er vast iemand die me er op wrede wijze aan helpt herinneren dat het allemaal niet echt is....
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 29-05-2004, 13:21
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
ben ik de enige hier met kaartjes? Ik dacht dat jullie fans waren
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 29-05-2004, 13:56
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 29-05-2004 @ 14:21 :
ben ik de enige hier met kaartjes? Ik dacht dat jullie fans waren
Ik ga straks reserveren. Maar ik weet niet of het nodig is, "Harry Potter" is in onze kleine gemeente niet zo populair.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Harry Potter Fan-club
Mitchiee
19 18-07-2010 03:15
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #5
Severus
500 13-10-2005 15:48
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range.
AJMouse
21 02-07-2004 16:18
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog
AJMouse
13 14-06-2004 22:25
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 21: The Day After Tomorrow, Bright Young Things.
AJMouse
10 30-05-2004 20:45
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Dr. Jekyll and Harry Potter
*Floortje*
8 24-11-2001 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.