Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2004, 16:44
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 28-05-2004 @ 23:36 :
Het verdedigen van Lucius zal ik aan Noínden overlaten, maar Snape/Lupin kan zo mooi op zoveel manieren... Het kan heel angst-achtig, maar ook ontzettend lief Die twee zijn gewoon voor elkaar gemaakt

En nu is er vast iemand die me er op wrede wijze aan helpt herinneren dat het allemaal niet echt is....
I won't. Ik kan er ook niet zonder

En hey!
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay

Laatst gewijzigd op 29-05-2004 om 16:46.
Advertentie
Oud 29-05-2004, 16:51
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 29-05-2004 @ 17:44 :
I won't. Ik kan er ook niet zonder

En hey!
zelfs ik zal t voor me houden
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 29-05-2004, 17:15
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 29-05-2004 @ 17:51 :
zelfs ik zal t voor me houden
You better
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 29-05-2004, 17:17
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 29-05-2004 @ 18:15 :
You better
well I did, did I not?
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 29-05-2004, 17:33
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 29-05-2004 @ 18:17 :
well I did, did I not?
Je bent een schat ^_^

Goed, ontopic
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 29-05-2004, 17:38
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 29-05-2004 @ 18:33 :
Je bent een schat ^_^

Goed, ontopic
euh ja, ik heb vast meer te melden als ik de film heb gezien
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 29-05-2004, 17:45
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Ik heb deel 1 van Harry Potter gezien en ik vond hem best saai, wat vindt iedereen hier zo leuk aan?
Oud 29-05-2004, 17:47
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 29-05-2004 @ 18:38 :
euh ja, ik heb vast meer te melden als ik de film heb gezien
We kunnen 'm ook op Jasons verjaardag kijken
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 29-05-2004, 21:25
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Amisha schreef op 29-05-2004 @ 18:45 :
Ik heb deel 1 van Harry Potter gezien en ik vond hem best saai, wat vindt iedereen hier zo leuk aan?
ik vond de film ook niet zo leuk als het boek. deel 2 was al beter (de film) maar wat ik over deel drie heb gehoord is dat het dus heel anders wordt dan de eerste twee films, dus ben wel benieuwd. maar de boeken blijven über
Oud 29-05-2004, 22:11
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 29-05-2004 @ 22:25 :
ik vond de film ook niet zo leuk als het boek. deel 2 was al beter (de film) maar wat ik over deel drie heb gehoord is dat het dus heel anders wordt dan de eerste twee films, dus ben wel benieuwd. maar de boeken blijven über
Inderdaad, ja. Chris Columbus vind ik ook niet zo'n goede regisseur (en ik vind hem er ook arrogant en met zichzelf ingenomen uitzien).
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-05-2004, 02:05
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Severus schreef op 29-05-2004 @ 14:56 :
Ik ga straks reserveren. Maar ik weet niet of het nodig is, "Harry Potter" is in onze kleine gemeente niet zo populair.
je weet et nie soms is het heel druk in de bios, seriously. Zelfs bij hp!
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 30-05-2004, 09:18
Verwijderd
GRRR ik kan pas volgend weekend naar HP in de
bios. Eerder heb ik geen tijd .
Oud 30-05-2004, 10:19
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 30-05-2004 @ 10:18 :
GRRR ik kan pas volgend weekend naar HP in de
bios. Eerder heb ik geen tijd .
Ik kan op 2 juni (de premièredag) ook niet naar de film, omdat ik dan nog moet leren voor een laatste eindexamen. Ik kan pas op 4 juni gaan (maar dan ga ik wel meteen 's middags).
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-05-2004, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 11:19 :
Ik kan op 2 juni (de premièredag) ook niet naar de film, omdat ik dan nog moet leren voor een laatste eindexamen. Ik kan pas op 4 juni gaan (maar dan ga ik wel meteen 's middags).
Dan heb je meteen wel een goed begin van de vakantie; geen examens meer maar wel HP (en SS ). Ik kan pas 5 juni, maar goed heb ik wel wat leuks om naar uit te kijken natuurlijk..
Oud 30-05-2004, 12:07
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 11:19 :
Ik kan op 2 juni (de premièredag) ook niet naar de film, omdat ik dan nog moet leren voor een laatste eindexamen. Ik kan pas op 4 juni gaan (maar dan ga ik wel meteen 's middags).
Ga je in Echt en hoe laat?
Oud 30-05-2004, 12:14
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Hoe lang gaat de nieuwe HP film eingenlijk duren?
Oud 30-05-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Igor Costa schreef op 30-05-2004 @ 13:14 :
Hoe lang gaat de nieuwe HP film eingenlijk duren?
Ik geloof rond de 140 minuten, maar ik kan het mis hebben.
Oud 30-05-2004, 12:20
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 30-05-2004 @ 11:31 :
Dan heb je meteen wel een goed begin van de vakantie; geen examens meer maar wel HP (en SS ).
Ja, inderdaad. En mijn zusje is dan ook nog jarig, maar aangezien zij de laatste twee jaar op mijn verjaardag uitging, ga ik op haar verjaardag naar de bioscoop. Cruel of me, but I'm lovin' it.

Citaat:
Igor Costa schreef op 30-05-2004 @ 13:07 :
Ga je in Echt en hoe laat?
Haha, heb je me gevonden?

En ja, ik ga in Echt. Ik moet even in de Trompetter kijken hoe laat (volgens mij zal er wel een middagvoorstelling zijn van 16:00 uur ofzo), ik ga in ieder geval vrijdag er naar toe, direct wanneer ik uit school kom.

Mensen, Fransisca heeft op White Flag gloednieuwe foto's van Snape gepost! Ik zal ze hier even neerzetten. Ze zijn helaas nogal klein, maar Frannie en ik zijn beiden op zoek naar grotere en betere versies.



En hier ook nog een fotootje van Alan die op de première party aan 't dansen is: schattig!



*kwijl*

De lovehandles zijn hier nog duidelijker te zien...
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 12:28.
Oud 30-05-2004, 12:38
DannySheffield
DannySheffield is offline
Yep, weer een nieuwe hp film die volgende week uitkomt hij is al bijna twee jaar de grootst verwachte film.
Ik ga hem volgende week zaterdag kijken, als je hem nog wil kijken de eerste paar weken kan je beter reserveren deze film is ook voor het eerst op het IMAX screen te zien heb ik gehoord.
De trailers en posters zien er wel tof uit wordt denk ik weer een toffe film de film hebben ze wat ingekort zodat het minder saai wordt en non-stop spanning in zit, dus wordt weer bioscoop tijd he mensen?
__________________
Dennie
Oud 30-05-2004, 13:00
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 13:20
Haha, heb je me gevonden?
Jep (toevallig)
Oud 30-05-2004, 13:41
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Igor Costa schreef op 30-05-2004 @ 14:00 :
Jep (toevallig)
Ik moet op het forum van BC Echt hier en daar wel links naar dit forum hebben gezet, geloof ik. Ik ben nogal goed in pimpen (promotie maken).

Ik herinner me dat ik de ledenstatussen nog met je moet bespreken, ik zal even wat gaan brainstormen. Wat betreft het promoten van de site via de schoolkrant - dat kunnen we voorlopig wel vergeten, in de zomervakantie komt er toch geen hond naar de schoolsite kijken.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-05-2004, 13:56
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 14:41 :
Ik moet op het forum van BC Echt hier en daar wel links naar dit forum hebben gezet, geloof ik. Ik ben nogal goed in pimpen (promotie maken).
Nee hoor, ik was gewoon wat dingen over Harry Potter op aan het zoeken en toevallig kwam ik op dit forum en zag ik iemand die hetzelfde schrijft als jij (bijv. *geeft knuffeltjes* enzo) ff in het profiel gekeken, woonplaats: limburg, Snape fan ect. dus ik dacht al dat jij het was

Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 14:41 :
Ik herinner me dat ik de ledenstatussen nog met je moet bespreken, ik zal even wat gaan brainstormen. Wat betreft het promoten van de site via de schoolkrant - dat kunnen we voorlopig wel vergeten, in de zomervakantie komt er toch geen hond naar de schoolsite kijken.
oke

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 14:02.
Oud 30-05-2004, 14:00
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef op 23-05-2004 @ 17:23 :
deel 3 is mijn favoriete boek
ik wil em ook erg graag zien!
Oud 30-05-2004, 14:01
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Severus schreef op 23-05-2004 @ 18:28 :
*kijkt al maanden uit naar de film* Ik ga de film meteen zien op 4 juni (eerder kan niet, dan heb ik nog eindexamens)!
...
Hier hetzelfde
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 30-05-2004, 14:32
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 13:20 :
En hier ook nog een fotootje van Alan die op de première party aan 't dansen is: schattig!

[afbeelding]

*kwijl*

De lovehandles zijn hier nog duidelijker te zien...
Omg. Hoe cute

Die zou ik wel in beweging willen zien
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 30-05-2004, 14:35
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 15:32 :
Omg. Hoe cute

Die zou ik wel in beweging willen zien
Ja, in beweging zou het nog beter zijn....

*kijkt naar buikje* Ik kan me amper voorstellen dat hij zoveel in de pub heeft gezeten dat hij lovehandles heeft gekweekt...
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-05-2004, 14:46
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
IK ERGER ME ECHT HELEMAAL KAPOT AAN DIE Z IN "PRISONER"!!!!!
dat je t ffkes weet!!!
__________________
Recht voor je raapje!
Oud 30-05-2004, 14:50
Verwijderd
Alle foto's komen in mijn persoonlijke fotomap op mijn
computer hehe . M'n collectie Alan/S.S/etc. groeit
lekker door op deze manier. Dus kom maar op met die
foto's .
Oud 30-05-2004, 15:11
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Zotje schreef op 30-05-2004 @ 15:46 :
IK ERGER ME ECHT HELEMAAL KAPOT AAN DIE Z IN "PRISONER"!!!!!
dat je t ffkes weet!!!
Ja, ik ook. Ik wou dat ik een forumbaas was, dan had ik meteen de titel aangepast (dat doe ik wel altijd bij de fora waar ik wél forumbaas ben). Spellingfouten vind ik superirritant.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 30-05-2004 @ 15:50 :
Alle foto's komen in mijn persoonlijke fotomap op mijn
computer hehe . M'n collectie Alan/S.S/etc. groeit
lekker door op deze manier. Dus kom maar op met die
foto's .
Hetzelfde voor mij. Volgens mij heb ik zowat iedere foto van Alan opgeslagen die ik tegen ben gekomen op alle AR sites.

Waarom ik ze verzamel weet ik niet precies, ik weet gewoon dat ik ze hebben moet. Leuk om later te zien van wie ik obsessed was, bijvoorbeeld als ik 50 ben (en Alan allang dood is ).
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-05-2004, 16:58
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 29-05-2004 @ 18:47 :
We kunnen 'm ook op Jasons verjaardag kijken
wat al niet kan , wanneer was die ook alweer jarig? en wat voor dag was dat?
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 30-05-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Zotje schreef op 30-05-2004 @ 15:46 :
IK ERGER ME ECHT HELEMAAL KAPOT AAN DIE Z IN "PRISONER"!!!!!
dat je t ffkes weet!!!
Ja, ik ook, maar ik drufde niets te zeggen omdat niemand er iets van zei

Ik ga overigens vrijdag of zaterdag naar de film, als m'n vriend tijd heeft iig.
Oud 30-05-2004, 17:26
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 17:58 :
wat al niet kan , wanneer was die ook alweer jarig? en wat voor dag was dat?
Volgende week zondag Hij wordt 41, ouwe zak

Maar nog steeds aanbiddelijk.

@Severus: Oeh, gezellig doorhalen met Rickman
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 30-05-2004, 17:58
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 18:26 :
Volgende week zondag Hij wordt 41, ouwe zak

Maar nog steeds aanbiddelijk.

@Severus: Oeh, gezellig doorhalen met Rickman
nou, ok, dat kan wel lijkt me
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 30-05-2004, 17:58
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 18:26 :
@Severus: Oeh, gezellig doorhalen met Rickman
*grijnst als een bezetene door de beelden die deze zin van Noínden bij haar opbrengt*

Natuurlijk zou ik zwoel met 'm dansen, en hem daarna al gauw naar een donker hoekje manoeuvreren en dan.... he'll never know what hit him!

En dan, als ik klaar met hem ben, zal ik zo genereus zijn om hem tijdelijk met jullie te delen.... maar voor de rest is hij helemaal van mij en Cassiopeia.... *wijst naar sig*

__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-05-2004, 18:01
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 18:58 :
*grijnst als een bezetene door de beelden die deze zin van Noínden bij haar opbrengt*

Natuurlijk zou ik zwoel met 'm dansen, en hem daarna al gauw naar een donker hoekje manoeuvreren en dan.... he'll never know what hit him!

En dan, als ik klaar met hem ben, zal ik zo genereus zijn om hem tijdelijk met jullie te delen.... maar voor de rest is hij helemaal van mij en Cassiopeia.... *wijst naar sig*

Precies wat ik zou doen bij Isaacs. Maar Rickman is niet settled. Jase wel. Helaas

Ik zag laatst een string en ik dacht dat er 'Severus' op stond

Maar het was 'Sensations' in een heel raar en krullerig lettertype.

Maar ik kreeg van die rare beelden in m'n hoofd
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 30-05-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 18:58 :
*grijnst als een bezetene door de beelden die deze zin van Noínden bij haar opbrengt*

Natuurlijk zou ik zwoel met 'm dansen, en hem daarna al gauw naar een donker hoekje manoeuvreren en dan.... he'll never know what hit him!

En dan, als ik klaar met hem ben, zal ik zo genereus zijn om hem tijdelijk met jullie te delen.... maar voor de rest is hij helemaal van mij en Cassiopeia.... *wijst naar sig*

Aardig dat je ook nog een stukje Rickman voor mij
overlaat hehe . Daar weten we wel raad mee..
Oud 30-05-2004, 18:08
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 19:01 :
Precies wat ik zou doen bij Isaacs. Maar Rickman is niet settled. Jase wel. Helaas
Alan leeft al sinds 1977 samen met ene Rima Horton, maar ze zijn nooit getrouwd en hebben geen kinderen. Ik vind het maar een lelijke heks ( ), zie deze foto's:







Alan is trouwens 58 jaar oud (geboren in 1946), dat zou je dus écht niet zeggen! Eeeeeeeep, ik voel me aangetrokken tot een man die bijna 60 is!

Maar stiekem kan me dat helemaal niets schelen.... Ik heb geen geweten meer, dankzij Fransisca....

Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 19:01 :
Ik zag laatst een string en ik dacht dat er 'Severus' op stond

Maar het was 'Sensations' in een heel raar en krullerig lettertype.

Maar ik kreeg van die rare beelden in m'n hoofd
Haha, ik lachte me kapot toen ik dat las! Ik wou dat ik erbij was, alleen al om de blik op je gezicht te zien....
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-05-2004, 18:12
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 19:08 :
Alan leeft al sinds 1977 samen met ene Rima Horton, maar ze zijn nooit getrouwd en hebben geen kinderen. Ik vind het maar een lelijke heks ( ), zie deze foto's:







Alan is trouwens 58 jaar oud (geboren in 1946), dat zou je dus écht niet zeggen! Eeeeeeeep, ik voel me aangetrokken tot een man die bijna 60 is!

Maar stiekem kan me dat helemaal niets schelen.... Ik heb geen geweten meer, dankzij Fransisca....
Oh, dat wist ik niet Ach, ik ben niet de Rickmaniac hier

En wat dat laatste betreft, who cares? De meeste mooie mannen zijn te oud om over na te denken


Citaat:
Haha, ik lachte me kapot toen ik dat las! Ik wou dat ik erbij was, alleen al om de blik op je gezicht te zien....
En ik HEB al iets tegen strings
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 30-05-2004, 18:21
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 19:12 :
En wat dat laatste betreft, who cares? De meeste mooie mannen zijn te oud om over na te denken
Ja, verschrikkelijk, hè? Mannen zijn als wijn: hoe ouder en rijper de wijn, hoe beter. Frustrerend als je jong bent, want dan zijn ze onbereikbaar en wens je regelmatig dat je ook rond hun leeftijd was, dan had je misschien wel een kansje... *zucht*

Oudere mannen zijn toch vaker knapper, sexier, meer ervaren (o.a. in bed ), fatsoenlijker, grappiger, respectabeler, wijzer, blablabla. Wat mij betreft, zijn ze 10x beter dan jongens van mijn leeftijd. Als ik jongens van mijn leeftijd zie, denk ik: "Word ik geacht daarop te vallen?!?!"
Want zeg nou zelf: een slungelige jongen in brede skaterkleding en zijn broek zo laag hangend dat je een stuk van zijn onderbroek kunt zien, of een rapper met die onuitstaanbare manier van praten en die domme bewegingen, of gewoon een normaal uitziende jongen die wel wild feest en altijd hard praat en stoer probeert te doen - daar val je toch niet op?! Dan geef ik zonder me een moment te bedenken meteen de voorkeur aan een oudere man, ook al is hij bijna 60.

Citaat:
Noínden schreef op 30-05-2004 @ 19:12 :
En ik HEB al iets tegen strings
Wow. Ik ben verrast dat ik dat iemand, die dicht bij mijn eigen leeftijd zit, dat hoor zeggen. Ik vind strings zelf ook niet geweldig, maar iedereen lijkt ze geweldig te vinden, en ik was nog niet 1x iemand tegengekomen die het met mij eens was. Tot vandaag, dus.

Valt het je ook op dat bewonderaars van dezelfde man, of 'shippers van een bepaalde 'ship (of in het algemeen), vaak wat met elkaar gemeen hebben? Dat is tot nu toe steeds mijn ervaring geweest, ook op White Flag.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-05-2004, 18:58
Verwijderd
Pfff wat een lelijke vrouw heeft ie, had ik echt niet van hem verwacht,
hij kan zo veel beter krijgen , maar ja.. echte liefde zeker

Citaat:
Oudere mannen zijn toch vaker knapper, sexier, meer ervaren (o.a. in bed ), fatsoenlijker, grappiger, respectabeler, wijzer, blablabla. Wat mij betreft, zijn ze 10x beter dan jongens van mijn leeftijd. Als ik jongens van mijn leeftijd zie, denk ik: "Word ik geacht daarop te vallen?!?!"
Kan het niet meer met je eens zijn, het is praktisch onmogelijk om een leuke, normale jongen tussen 22/24 te vinden. Maar goed, ik heb me al nooit echt interesse gehad in zulke jonge mannen/jongens

Hmm, dit wordt allemaal wel heel offtopic he (niet dat ik het erg vind hoor)
Oud 30-05-2004, 19:04
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Rappers *huivert*. Maar jij hebt gelijk. Als ik naar de jongens in mijn klas kijk (ik zal geen namen noemen), is het enige wat ik voel ongelooflijke oprechte minachting. Ik zit dus bij types in de klas die altijd drinken en eten in de les en nooit in de pauze omdat ze dan moeten tafelvoetballen en dus bijvoorbeeld hun pakje melk in hun etui verstoppen en dan met hun etui tegen hun bek aan gaan zitten. Ik denk dat Noínden wel weet over wie ik het heb en ze weet ook wel dat je met hem nog niet iets zou beginnen als ie dat allemaal niet deed, toch Noínden?
Maar inderdaad: de oudere, "wijzere", iig minder irritatieopwekkende man is dan beter, ik val dan niet op iemand van bijna 60, maar Johnny Depp is ook de jongste niet meer en als ik Gary als Sirius heb gezien....... Om nog maar eens een betje on topic te blijven
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 30-05-2004, 19:26
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 30-05-2004 @ 19:58 :
Pfff wat een lelijke vrouw heeft ie, had ik echt niet van hem verwacht,
hij kan zo veel beter krijgen
Ben ik helemaal met je eens. Echt zonde van zo'n man, om met zo'n vrouw opgescheept te zitten.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 30-05-2004 @ 19:58 :
maar ja.. echte liefde zeker
Ja, het schijnt dat hij nog steeds hartstikke verliefd op haar is (hij heeft zoiets ook gezegd in een interview). Liefde maakt blind, zullen we maar zeggen...

Citaat:
Cassiopeia schreef op 30-05-2004 @ 19:58 :
Kan het niet meer met je eens zijn, het is praktisch onmogelijk om een leuke, normale jongen tussen 22/24 te vinden. Maar goed, ik heb me al nooit echt interesse gehad in zulke jonge mannen/jongens
Hetzelfde geldt voor mij. Ik heb nog nooit een relatie gehad omdat ik niets zie in jongens van mijn leeftijd en nog geen leuke oudere man heb ontmoet die mij wel ziet zitten...

Citaat:
Cassiopeia schreef op 30-05-2004 @ 19:58 :
Hmm, dit wordt allemaal wel heel offtopic he (niet dat ik het erg vind hoor)
Ach, het is onmogelijk om de hele tijd on-topic te blijven. Zodra we allemaal "PoA" gezien hebben, hebben we weer wat om over te praten en kunnen we on-topic blijven.

Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 20:04 :
Maar inderdaad: de oudere, "wijzere", iig minder irritatieopwekkende man is dan beter, ik val dan niet op iemand van bijna 60, maar Johnny Depp is ook de jongste niet meer en als ik Gary als Sirius heb gezien....... Om nog maar eens een betje on topic te blijven
Oudere mannen zijn ook rustiger, verstandiger en denken na voordat ze iets doen. Je hebt bij hen iig het gevoel dat je niet je tijd verdoet, dat je goed bezig bent.

Maar Johnny en Gary zijn inderdaad niet de jongsten meer... wedden dat je ze nog leuk vindt als ze even oud zijn als Alan nu? Dan zul je geen haar verschillen van mij!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-05-2004, 19:27
heavinly
heavinly is offline
Ik weet niet of 't al genoemd is (aangezien er nogal veel gespamd wordt in dit topic. ) maar woensdag komt de Making of Harry Potter and the Prisoner of Azkaban op Net5. Om 21:35u.
Oud 30-05-2004, 19:30
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 20:26 :



Oudere mannen zijn ook rustiger, verstandiger en denken na voordat ze iets doen. Je hebt bij hen iig het gevoel dat je niet je tijd verdoet, dat je goed bezig bent.

Maar Johnny en Gary zijn inderdaad niet de jongsten meer... wedden dat je ze nog leuk vindt als ze even oud zijn als Alan nu? Dan zul je geen haar verschillen van mij!
Precies, een goed gevoel! Zal allemaal ook wel komen doordta meisjes geestelijk voorlopen op jongens dat we onze mannelijke leeftijdsgenootjes vaak (ik ken een klein handjevol uitzonderingen) een beetje "onnozel"vinden

Ik denk t ook , maarrr, dan ben ik wel ouder dan jij nu!
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 30-05-2004, 19:30
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
heavinly schreef op 30-05-2004 @ 20:27 :
Ik weet niet of 't al genoemd is (aangezien er nogal veel gespamd wordt in dit topic. ) maar woensdag komt de Making of Harry Potter and the Prisoner of Azkaban op Net5. Om 21:35u.
Spam? Waar? Ik zie 't nergens hier.

Bedankt voor de tip, ik ga 't zeker opnemen!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-05-2004, 19:31
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Daar was ik reeds van op de hoogte, ik kijk er naar uit
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 30-05-2004, 19:32
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 20:30 :
Precies, een goed gevoel! Zal allemaal ook wel komen doordta meisjes geestelijk voorlopen op jongens dat we onze mannelijke leeftijdsgenootjes vaak (ik ken een klein handjevol uitzonderingen) een beetje "onnozel"vinden
Helaas beginnen ze pas rond 28-30 jaar wat verstandiger te worden...

Citaat:
Morgan le Fay schreef op 30-05-2004 @ 20:30 :
Ik denk t ook , maarrr, dan ben ik wel ouder dan jij nu!
Hihi.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-05-2004, 19:34
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2004 @ 20:32 :
Helaas beginnen ze rond 28-30 jaar wat verstandiger te worden...



Hihi.
Dan moet ik nog erg lang wachten voor ik een fatsoenlijke leeftijdsgenoot als vriend kan krijgen. De ex van mn nicht (24) was leuk, alleen zou t een beetje genant zijn om die nu over te nemen
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 30-05-2004, 19:34
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
nog ff en ze kunnen dit topic overplaatsen naar liefde & relatie

maar ja,

ik ga in ieder geval zeker wel naar de film... en ik schat zo in niet maar 1 keer maar nog wel meerdere keertjes.

de boeken zijn natuurlijk beter, maar de films zijn niet verkeerd en deze wordt weer donkerder/duisterder dan de 2e film wat ik helemaal tof vind.

maar ik heb ergens op gevangen dat de leeftijdsgrens naar 12 is gedaan . niet dat ik dan problemen krijg ofzo maar als hij idd zo euh "eng" voor de kleintjes is gemaakt kan het al niet meer verkeerd zijn...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Oud 30-05-2004, 19:37
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
ABrules schreef op 30-05-2004 @ 20:34 :
nog ff en ze kunnen dit topic overplaatsen naar liefde & relatie

maar ja,

ik ga in ieder geval zeker wel naar de film... en ik schat zo in niet maar 1 keer maar nog wel meerdere keertjes.

de boeken zijn natuurlijk beter, maar de films zijn niet verkeerd en deze wordt weer donkerder/duisterder dan de 2e film wat ik helemaal tof vind.

maar ik heb ergens op gevangen dat de leeftijdsgrens naar 12 is gedaan . niet dat ik dan problemen krijg ofzo maar als hij idd zo euh "eng" voor de kleintjes is gemaakt kan het al niet meer verkeerd zijn...
haha, ach ja, the wonderful world of spam

Ik vind het zo grappig dat ze telkens pronken met "de duisterste potterfilm tot nu toe!", die vorige vond ik namelijk niet duister.

Ik dacht dat de leeftijdgrens 9 was, maar zeker weet ik t ook niet. Als 12 de grens is hoeven ze ook geen gesynchroniserde versie in de bios te gooien, vind ik
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Harry Potter Fan-club
Mitchiee
19 18-07-2010 03:15
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #5
Severus
500 13-10-2005 15:48
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range.
AJMouse
21 02-07-2004 16:18
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog
AJMouse
13 14-06-2004 22:25
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 21: The Day After Tomorrow, Bright Young Things.
AJMouse
10 30-05-2004 20:45
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Dr. Jekyll and Harry Potter
*Floortje*
8 24-11-2001 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.