Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2013, 18:16
SWEETYU
Hallo, wij moeten een opstel van 250 woorden schrijven in't Frans over welke elementen belangrijk zijn bij de vorming van jouw identiteit. Mits ik geen krak ben in Frans, vraag ik vriendelijk of iemand zo goed wil zijn om eens een oogje op mijn tekst te werpen en daarbij de fouten aan te duiden ? Alvast bedankt, Groetjes Mathias

L’identité
Quant à l’identité, c’est le plus important aspect de moi. En revanche je trouve mon rayonnement et ma apparence aussi quelque chose pour prêter attention à. Mon identité était formé par l’environnement social comme mes amis. Je passe beaucoup de temps avec mes amis, ça influence mon caractère positivement. Non seulement l’environnement social détermine ma identité, mais en outre ma famille et surtout mes parents. Ils jouent un grand rôle de mon éducation depuis ma naissance.
Je trouve l’identité très important parce que ça fait que je ne suis identique à aucune autre personne. Je possède traits de caractère qui sont unique, tu ne peux pas les imiter. C’est pourquoi je pense que ton profession détermine pour une grande partie votre milieu social et forme ta personnalité. Le comportement de quelqu’un qui est plombier est totalement différent que quelqu’un qui est avocat. En guise d’exemple un avocat doit donner l’exemple. Quand il ne se comporte pas, ça peut être des conséquences pour son job.
Parmi les jeunes, le foi c’est ne pas important comme le choix politique. D’une part ils sont athée, d’autre part ils ne s’intéressent pas à politique et ils ne le suivent pas. Seulement les jeunes qui sont éduqué dans un milieu catholique ou protestant, ils trouvent leur foi plus important que l’athée. Je suis d’avis qui une bonne apprentissage élargie ton identité. Tous ces appartenances n’ont pas la même importance, tout le monde donne un valeur propre aux éléments. En guise de conclusion chaque personne est irremplaçable.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2013, 15:52
SWEETYU
Kan echt niemand helpen ?

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 15-11-2013, 21:24
maximr2009
maximr2009 is offline
Citaat:
Kan echt niemand helpen ?

Groetjes
hij is best wel goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wie wil mijn taak frans maken tegen betaling?
mirthev
2 21-10-2015 12:04
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Mezelf voorstellen in het frans.... opnieuw
annemeyen
5 30-11-2014 14:46
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Taak frans over insecten
annemeyen
0 30-11-2014 14:28
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen taak frans, vertaling
kimmekex
3 01-05-2007 20:17
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Kan er iemand taakje frans verbeteren??
Dark Red
18 17-09-2005 19:17
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans HELP AUB HET IS DRINGEND!
spahettislinger
4 21-05-2002 19:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48.