Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2007, 18:31
Verwijderd
Ik ben even alles en iedereen zat maar ik moet volgende week weer zoveel doen met allemaal mensen en bah.
Advertentie
Oud 15-03-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-03-2007 @ 19:28 :
Dus ik vroeg me af wanneer ik dan moest beginnen met zoeken
Net als voor iedere andere vacature? En om ook een antwoord te geven waar je misschien wat mee kunt: in de (wijk)krant, op internet, in de stad (daar staan soms borden voor winkels of hangen van die posters in winkels ed), enz. En dus iedereen vertellen dat je iets zoekt en eventueel open sollicitaties sturen naar bedrijven/instanties/winkels die jou zelf leuk lijken om te werken. Met uitzendbureau's heb ik zelf geen ervaring, tot nog toe ben ik altijd aan mijn baantjes gekomen doordat mijn moeder of ik in de krant een vacature zagen staan, doordat ik van iemand hoorde dat er mensen gezocht werden of doordat er een bord buiten de winkel stond dat ze mensen zochten. Eindhoven is wel een aardige stad, daar zou je toch iig wel iets moeten kunnen vinden, lijkt me.
Oud 15-03-2007, 18:40
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik heb wel het gevoel dat alles zo ongelooflijk snél gaat de laatste tijd, bijna onwezenlijk snel. Binnen twee weken is het weeral vakantie?
Mja, da's alleen maar positief. Ik wil snel uit deze klas zijn, naar de universiteit gaan. En ik wil snel m'n pup hebben. <3
Gelukkig zijn er de weekends nog, dan zie ik m'n échte vrienden. En gelukkig heb ik hem nog. Maar ja, hoe zal het verdergaan?
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 15-03-2007, 18:41
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
En nu heb ik het wel weer gehad voor vandaag.
Oud 15-03-2007, 19:23
Verwijderd
Godverdomme, ze is er en ik kan geen fatsoenlijk gesprek met haar voeren. Ben zelf te zenuwachtig en zij is zo verlegen. Maar ik vind 'r zo verdomde leuk. Vanmiddag tappen. Heb het tot het eind van de middag gered, al was de stress hoog.

Op dit moment schreeuwt m'n hoofd om bier, maar m'n verstand is sterker. Hopen dat dat vanavond zo blijft.
Oud 15-03-2007, 19:32
Verwijderd
Hmm, ik heb stage overleefd, gelukkig. Eetbui&braken natuurlijk wel weer, maar goed. Heb mn nieuwe therapieboek binnen gekregen, iets anders qua opbouw maar inhoudelijk praktisch hetzelfde als de vorige. Dat is wel saai denk ik, maar goed, het is niet anders. Morgen ga ik (afstreeplijstje):
- mn kamer opruimen
- iets aan mn studie doen
- viool spelen
- studiegenootje helpen
- Gesprek met manager
- generale repetitie
Hmm, zucht, ik ben moe... Alleen al als ik er aan denk...
Oud 15-03-2007, 20:53
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ik had vandaag echt een goed dagje
Veel leuke gesprekken met leuke mensen en veel complimentjes
Misschien straal ik het wel uit dat ik me goed voel en vrolijk ben..
Oud 15-03-2007, 21:26
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
zometeen is ze er weer. en dan laat ik haar lekker niet meer los.
Oud 15-03-2007, 21:36
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Verdomme echt, ik ben me aan het druk maken over iemand die het niet eens verdient. De laatste tijd merk ik het meer en meer: één van m'n klasgenootjes die echt iets tegen mij heeft. Waarom is me een raadsel, ik heb haar nooit iets misdaan. Ik heb wel ruzie met twee meisjes die nu vriendinnen van haar zijn, maar ik zou het heel zwak vinden als ze daarom zo doet tegen mij. Als ik iets tegen haar zeg, lijkt ze het te negeren. Ik ging een paar dagen geleden naast een vriendin zitten, zegt ze: "ik kom erbij zitten!" en wringt ze zich tussen mij en die vriendin, zodat ze niet naast mij alleen hoefde te zitten. Als ik iets zeg, bekijkt ze me elke keer alsof ik de domste praat ter wereld verkondig. Toen ik zei dat er een scheurtje in spier was, zei ze: "dat zie je toch niet op een echo?" alsof ze me beschuldigde van liegen en me niet geloofde.
Echt, ik begin haar te haten. Gelukkig haat de halve klas haar.
Ik ben echt een heel gemakkelijk meisje om mee om te gaan, zelfs als ik mensen niet zo leuk/aardig vind, doe ik aardig tegen hen. Maar als iemand zo tegen mij doet, kan ze het ook vergeten. Dit gaat heel gemeen klinken, maar dan kan zij mij echt níéts meer schelen. Medelijden met haar hebben? Nooit meer. Ik ben iemand die zulke dingen niet vergeet. Voor mijn part kan ze stikken.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 15-03-2007, 22:26
Verwijderd
Het is druk, druk druk druk. Muziek staat dit weekend een enorm concert voor de deur, wat heel tof wordt maar er moet ook zoveel voor gebeuren. Studie is druk, aangezien volgende week paper ingeleverd moet worden en nog een andere opdracht en ik nog moet beginnen onderhand. Morgen ouderdag van mn studievereniging, hele dag helpen dus druk. Vrienden druk. Alles druk, anneke druk.

Maar gisteren was lekker relaxed met mn vriendje naar het strand<3. En hij is schattig met zand in zn haren (A).
Oud 15-03-2007, 22:44
Verwijderd
Hoogste dosis maar nog steeds een beetje angst in me.
Oud 15-03-2007, 22:50
Verwijderd
Blij dat ik op sommige punten nooit verander. een beetje houvast. Ik ga altijd naar mijn intuďtie luisteren nu, het klopt, wat ik droom klopt ook.
En .. mijn dromen halen mijn theorie over handlezen door elkaar. prachtig, zoals ik mezelf onbewust verbeter. Een levenslijn bestaat wél, en als ik dat weet kan ik dus alles doen wat ik wil, dacht ik een tijd geleden. maar je kan ook 50 jaar lang in coma liggen omg. en dat droomde ik. en nu ben ik verward

Zo maar ff indrinken. doucheavond word vanavond.
Laat me maar in een onbenullig zolderkamertje wonen, waar ik duizend vrienden knus kan ontvangen, en waar we de zon op kunnen zien komen. dat wil ik. op dit moment, maar over een paar uur zal ik alleen maar pijn voelen. nu genieten. niet in het heden leven.

Jezelf regels opleggen die je niet waarmaakt is slecht voor je zelfrespect. Daarom stel ik weinig regels meer op. geen vader en geen moeder, geen stiefmoeder, en geen pleegmoeder meer.
Alleen L. kan het nog schelen dat ik leef. 'ach, lul niet, er zijn heus wel meer mensen die om me geven' > 'nee, zolang ik mezelf niet accepteer zoals ik ben kan ik niet van anderen accepteren dat ze om me geven, omdat ik mezelf nog niet gevormd heb' > 'jezus kerel ik neem mezelf toch niet ook niet zo serieus' > 'maar je bént mij, dit is gewoon een dagelijks terugkerend gesprek in je hoofd .. raar kind, doe normaal' > 'wat heeft het voor zin normaal te zijn voor iemand die ikzelf ben' > ' ..... '
Oud 16-03-2007, 02:05
Verwijderd
Vanavond steeds alcoholvrij gebleven. Ik ben trots en het was een leuk feestje.
Oud 16-03-2007, 06:39
Verwijderd
Citaat:
DoraRing schreef op 15-03-2007 @ 23:44 :
Hoogste dosis maar nog steeds een beetje angst in me.
Ik neem aan dat je het over medicatie hebt?
Dan zal zelden alles wegnemen, het maakt het alleen minder.
Oud 16-03-2007, 07:20
Verwijderd
Ik vind vrijdag de leukste doordeweekse dag die er is Eerst een gaaf college, de nieuwe Naruto en daarna naar haar <3

Maar dan ga ik nu maar eens op weg anders ben ik te laat bij het eerste
Oud 16-03-2007, 07:57
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Fuck....

Alweer zit ik te janken bij dat liedje... Hoe kunnen wat losse woorden zoveel herinneringen en emoties oproepen


Venice - The Family Tree
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 16-03-2007, 07:58
Verwijderd
jaaaaaa en we gaan weer doooor met die opdracht
Oud 16-03-2007, 08:51
Verwijderd
Ik wil dit niet, geloof ik. Maar wat dan? :frust:
Oud 16-03-2007, 08:52
Verwijderd
Ik voel me moe, uitgeput. Heb ontbeten, te veel naar mn zin gegeten, gebraakt en mn kamer opgeruimd + gezogen. Ik weet dat dat allemaal veel energie kost, maar zoveel? Daarnaast voel ik me ook nog depressief, ik weet niet wat eerst was, maar het is heel irritant en ik wil het niet, ik wil energie om aan mn studie te werken en viool te spelen. Grmbl.
Oud 16-03-2007, 09:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb in elk geval een cadeau voor haar moeder. Een plantje en dat heb ik heel onverantwoord onder mijn snelbinders mee naar huis gesleept En natuurlijk heb ik het heel raar ingepakt met net iets te weinig folie maar ik had dat hele foliegeefding al laten vastlopen dus ik deed het maar met wat ik had Dus nu moet het goedkomen?

Als ze me ziet zoals ik ben, ben ik vast niet goed genoeg

Het wordt leuk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 16-03-2007, 09:18
Verwijderd
Het gaat hier helemaal niet goed. Te weinig geslapen. Te onzeker. Voel me niet fijn.
Oud 16-03-2007, 09:43
Verwijderd
On and on you're voice is calling
On and on inside my mind
Don't you know I can't let go
Oud 16-03-2007, 10:14
Verwijderd
ik word er echt pissig van dat sommige mensen geen flikker uitvoeren terwijl ik ontzettend hard aan het doorwerken ben om iets goeds in te leveren. ik weiger om óók nog de stukken die zij zouden maken te maken. dat is misschien een uurtje tijd ofzo!
en hoeveel moeite is het om even te reageren op je mails? dit cijfer telt wel 20% mee straks, en ik mag in mn eentje een beetje alles doen? niet eerlijk, maar ik ga het ook niet laten zitten. ik wil zo graag een goed cijfer.
Oud 16-03-2007, 10:30
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 16-03-2007 @ 10:18 :
Het gaat hier helemaal niet goed. Te weinig geslapen. Te onzeker. Voel me niet fijn.
Ik geloof dat ik dat had kunnen schrijven .
Oud 16-03-2007, 10:31
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 16-03-2007 @ 08:57 :
Fuck....

Alweer zit ik te janken bij dat liedje... Hoe kunnen wat losse woorden zoveel herinneringen en emoties oproepen


Venice - The Family Tree
Je bent niet de enige. Dat liedje heeft voor mij ook een bijzondere betekenis!
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Oud 16-03-2007, 10:32
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Pfff, dat was me even een gesprek gisterenavond. Wel prettig dat we elkaar weer zo in vertrouwen kunnen nemen, maar ook wel een moeilijk onderwerp.

En nu meta analyse. Multipele regressie en waarom, ik heb het uitgedacht. Goed dat ik even wat extra tijd had om het te laten bezinken, anders was ik er niet zo uit gekomen denk ik.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-03-2007, 10:38
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-03-2007 @ 09:56 :
@Missy: Hm, ineens herkent iedereen vanalles. En ik bedel niet écht hoor, maar mijn ouders zijn wel redelijk vrijgevig en dat is maar goed ook, anders zou ik het niet echt redden Maar dan voel ik me weer zo'n geldgebruiker of zo
Tis niet 'ineens'. Ik zit hier nu zo'n 2 jaar mee. 2 jaar geleden voor het laatst een vakantiebaantje gehad, dat me niet goed bevallen is. Ik vind het zelf nogal slecht, dat ik gewoon te schijterig ben om een baantje te zoeken. Dus dat zal ik niet snel posten, omdat ik me ervoor schaam. Maar toen begon jij erover en je verhaal was erg herkenbaar, dus toen dacht ik 'dan kan ik er ook wel wat over posten.'

@ Leonoor: ik weet heel goed dat ik alleen maar van die faalangst of wat het dan ook is, af kan komen door juist wat te gaan zoeken. En natuurlijk zijn er dingen die ik kan, maar zodra ik de moed heb gekregen om ergens achter aan te gaan, een vacature ergens, duikt die gedachte altíjd op en belemmert mij.

Oké, weer verder met mijn opdracht. Hele simpele vragen beantwoorden bij een artikel, maar ik denk te moeilijk en dus schiet het niet op. Ben bij m'n vriend, hij is werken dus ik heb het hele huis voor mij alleen
Oud 16-03-2007, 10:40
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 15-03-2007 @ 14:51 :
Welja doe dat er ook nog maar bij. Het wordt me allemaal een beetje te veel. En het enige wat ik doe is ruzie maken. Zodat ik met de enige waar ik er over kan praten, er ook niet echt over kan praten.
Ik wil dit niet meer.

Zolang ik negeer dat ik op dat gebied helemaal instort nu of straks, gaat het verder wel prima. Blij dat ik op vakantie ben gegaan, het leven voelt in zijn algemeen wel een stukje fijner.
Wat is?
Oud 16-03-2007, 10:58
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 15-03-2007 @ 20:32 :
Morgen ga ik (afstreeplijstje):
- mn kamer opruimen
- iets aan mn studie doen
- viool spelen
- studiegenootje helpen
- Gesprek met manager
- generale repetitie
Zometeen ga ik mn studiegenootje helpen, daarna meteen door naar het gesprek en vanavond generale. Ben goed bezig dus vandaag. Alleen die studie...
Oud 16-03-2007, 11:05
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hihi, kom er nu wel achter dat deze opdracht niet via mail ingeleverd kan worden. Dus toch een beetje opschieten en nog even langs Utrecht.

Handig.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-03-2007, 11:09
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Ave schreef op 16-03-2007 @ 11:14 :
en hoeveel moeite is het om even te reageren op je mails?
ik weet wat je bedoeld .
Oud 16-03-2007, 12:17
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Haha.

Ik geloof dat ik moet schrijven maar daarvoor ga ik zo meteen naar school. Want Latijn SO (oppressi oppressus opprimere neerdrukken overweldigen) en Biologie en daarna mijn vriendje. (L)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 16-03-2007, 13:14
Redhair
Redhair is offline
Dwight88, wat erg dat het ziekenhuis zo respectloos met je moeder is omgegaan. Sterkte.
Darkside, goed dat je gestopt met drinken bent! Pas op dat je nou niet te veel gaat blowen.

Grote meid, hele grote meid. Laten we lekker terug vallen in het oude patroon, wat maakt het nog uit. Vrijdag pep en coke, zaterdag en zondag pep, maandag een lijn pep en naar school, dinsdag pep en coke en maar een paar uurtjes geslapen, woensdag en donderdag pep en niet slapen, donderdag wel even naar school. In een week heb ik zo'n drie nachten geslapen. Oja, elke dag blowen, dat ook nog. Tactus blijft het herhalen, hasj/wiet is ook drugs, elke dag blowen is ook slecht. Ik vind elke dag blowen dood normaal, zie het niet meer als drugs. J. nam net ook nog wat pep, omdat hij moest werken. Het zou me niet verbazen als ik zo ook weer neem, het kan me ook weinig schelen. Het doet me alleen pijn als ik J. zie snuiven, ik wil dat hij zich goed voelt zonder die troep. Misschien gebeurd dat ook wel, door wat gebluf van een maar maanden geleden. Misschien had het bluffen zin, gaat hij in mei afkicken. Ik probeer er niet aan te denken, ik durf er niet aan te denken. Bang dat het niet doorgaat en hij blijft gebruiken.

Ik ben een egoist, welke junk niet? Stel dat het wel doorgaat. Dan is hij zeker een maand weg. En ik dan? Een maand alleen zijn, zelf proberen te stoppen, wat toch weer uit loopt op een teleurstelling? Wat als ze in die kliniek nou gaan zeggen dat het onverstandig is om bij mij te blijven zo lang ik nog drugs gebruik? Straks ziet hij in dat het inderdaad zo is. Ik wil echt graag dat hij gewoon clean is, dat hij zijn shit verwerkt en zich gelukkig kan voelen zonder drugs, maar ik ben zoals gewoonlijk bang om te stoppen.
We delen een kamer, als hij echt naar die kliniek gaat moet ik ook kappen, punt. Hij zegt dat ik zelf moet weten of ik blijf gebruiken, maar we weten allebei wel beter. Als ik af en toe nog pep zou nemen zou hij uiteindelijk de verleiding niet kunnen weerstaan.
Niet zeiken, niet denken. Ik moet gewoon stoppen, punt.

Ik wil geen chaos in mijn hoofd, een dode vader, een eetstoornis, een verleden, ik wil het allemaal niet. Deze week was best rustig, ik voelde me niet vaak rot, sliep amper dus droomde amper.
Denk toch eens na, trut. Wil je dan altijd dingen blijven verdrukken met die ranzige troep? Wil je steeds weer een kapotte neus, brakheid, liegen tegen mijn moeder, de hele fucking reutemeteut?
Mijn posts hier gaan al zo'n anderhalf jaar over hetzelfde, breng er toch eens verandering in, mislukkeling. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor J., voor ons. Waardeloos, een waardeloze junk, dat ben ik.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 16-03-2007, 13:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Pff, ik wou dat er meer uren zaten van vanochtend 8u tot vanavond 6u... Ik haal het niet om alles te doen wat ik moet doen. Ik ben blij dat ik gisteren een to-do-lijstje op het bord heb geschreven, want ik zou nu al de helft weer vergeten zijn...
Nu snel een cadeautje kopen namens ons drieen voor een vriendin en gauw boodschappen doen, daarna snel weer verder met mijn evaluatie en mijn lesvoorbereidingen voor mijn stage.
*haast*
Oud 16-03-2007, 14:15
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Woohoo, ik heb een stage! Alleen jammer dat het voor nu nog niet zo veel uur per week is, maar dat wordt wel meer. Ik denk dat ik nog op zoek ga naar een tweede stage

En ik kan misschien gaan werken bij Center Parcs (via een vriend), voor achter de bar daar en bedienen. Zit er echt over te denken.. En ik kan dan iedere keer meerijden met een vriend, dus das dan ook al geregeld. Nog ff kijken of ik het zal gaan doen!
Oud 16-03-2007, 15:54
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hmm nu hij interesse lijkt te hebben voor een vriendin lukt het mij veel beter om een normaal gesprek met hem te voeren. En dat is op zich wel fijn. Maar ik vind het wel vervelend dat ik nooit weet waarover ik moet praten, dat ik gesprekken meestal snel afkap om die reden. En dat terwijl iedereen zegt dat ik juist zo makkelijk met iedereen praat, waarom slaat dat nu dan ineens weer om. Ik wil niet weer zijn zoals heel vroeger. Sinds wanneer ben ik weer dat stille meisje... maar het verschilt ook in welk gezelschap ik verkeer. Waarom kan ik niet gewoon altijd druk zijn en me op m'n gemak voelen...

Oh en bij toneel moesten we een oefening doen die heel erg gebaseerd is op vertrouwen en degene die je het meest vertrouwde moest in het midden staan en heel veel wilden mij. Ik vond dat wel liev. Want zo ervaar ik het helemaal, dat ze me het meest vertrouwen. En ik ben met een oefening ook keihard tegen de muur opgeknald en kreeg een trap over me heen en nu heb ik allemaal vervelende blauwe plekken die pijn doen. Dat klunzige verleer ik ook nooit.

En bleh ik moet vanavond weer bellen en dingen regelen... bellen bah, als ik iets haat..
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 16-03-2007, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 16-03-2007 @ 11:38 :
duikt die gedachte altíjd op en belemmert mij.
Dat begrijp ik en daarom probeer ik dus aan te geven dat je ondanks dat die gedachte opduikt en je belemmert het toch moet proberen. En dat zul je vast wel weten, maar ook dan kan het geen kwaad om het af en toe ook van een ander te horen, denk ik, dat kan soms net het duwtje geven dat je nodig hebt.
Oud 16-03-2007, 15:57
Verwijderd
Ik vind het fijn om m'n ogen weer open te doen en te kijken naar wat ik kan en wil. Opties. Deuren gaan weer open. Misschien is taalwetenschap toch te afstandelijk voor me, misschien hoef ik er niet ver van af te stappen om naar iets socialers te gaan. Logopedie.

Een jaar denktijd

En ik heb in máánden niet zo hard gewerkt als nu. Geen studie meer om te doen, maar ik zit uren per dag achter m'n Japanse boeken.
Oud 16-03-2007, 16:13
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb samen met een goede vriendin een mailtje gestuurd naar een andere vriendin. We maken ons zo zorgen eigenlijk. Zondag gaan we praten. Maar ik hoop niet dat ze nu van stuur is want ik zie haar ertoe in staat om dan alles een beetje in de war te gooien .

Iig, ik hoop dat alles goed gaat. En omg, ik heb er geen tijd in gezet kut . En omg ik moet nog vanalles doen dus ik verdwijn weer uit dit topique.
Oud 16-03-2007, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-03-2007 @ 07:39 :
Ik neem aan dat je het over medicatie hebt?
Dan zal zelden alles wegnemen, het maakt het alleen minder.
Je hebt gelijk, Mijn gedachten is steeds dat het spul het steeds beter moet gaan werken. Ik vertrouw erg veel op het spul, maar eigenlijk zit het allemaal tussen de oren. Het werkt wel goed hoor, alleen zijn de bijwerkingen niet zo fijn.

Voor de rest vandaag een goed gesprek gehad over een baan, Hopelijk gaat dat goed komen. Lekker werken 40 uur
Oud 16-03-2007, 17:30
Verwijderd
Het is niet leuk en ik zit er ook totaal niet op te wachten, maar dit is zo'n geval van 'het is voor het hogere doel' Vanavond maar eens een serieus gesprek hebben...
Oud 16-03-2007, 18:10
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Waarom laat ik mijzelf toch zo triggeren? Waarom zoek ik het doelbewust op? Waarom lees ik dingen die ik niet zou moeten lezen? Wat is het toch, die nieuwsigierigheid en die angst tegelijk. Wat is dat toch met die perfectie die ik nastreef?

Je kunt er niet omheen, overal word je geconfronteerd met dunheid. De spits schreef vandaag zoiets als: "Dus mannen en vrouwen, gauw nog even naar de fitnessschool want we moeten er straks wel allemaal strak uitzien!". Ik opende een reclamefolder met de laatste bikinimode en heb niets anders gedaan dan naar hun buiken gekeken. "Daar doe ik het allemaal voor". De mode is me totaal ontgaan.

Wat een ironie is die post van afgelopen maandag toch eigenlijk. Ha. ha. Nooit meer gaan afvallen, nooit meer wegen.. Hoe kon ik dat nou denken? Ik wil niets liever dan dat. Ik ben bijna bij een BMI onder de 20. Nu nog zorgen dat ik dat "vasthoud" en niet meteen weer omhoog schiet. Maar zelfs dan nog ben je niet tevreden. You know it's true. You know you ain't gonna stop. Ach. Ik honger gewoon maar lekker door. Straks, straks ga ik wel weer eten als ik honger heb. Maar nu nog niet. De zomer komt er immers aan, en we moeten er allemaal strak uitzien.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 16-03-2007, 18:19
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Vanavond ga ik écht hard voor school werken!
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 16-03-2007, 18:29
Verwijderd
ups en downs, ups en downs.
Zo wil ik niet mijn hele leven blijven want zo zuigt het leven.
Stres om niks.
De laatste keer dat ik me op mijn relaxst voelde was na een joint.
Helaas kan ik dat niet meer blowen vanwege de medicatie.
Man het leven valt niet mee, ik wil deze negatieve spiraal breken.
grrrrrr
Oud 16-03-2007, 18:31
Verwijderd
Citaat:
DoraRing schreef op 16-03-2007 @ 19:29 :
ik wil deze negatieve spiraal breken.
Daarom heb je ook medicatie, neem ik aan? Heb je daarnaast ook therapie of wat dan ook? Zo ja, dan is het hard werken en een beetje afwachten, zo nee, dan is dat misschien een idee.
Oud 16-03-2007, 18:45
Verwijderd
Ik HAAT mijn godverdomme concentratiestoornis. Die rusteloosheid... Ik voel me helemaal opgejaagd en het slaat nergens op en ik wil gewoon lekker kunnen tekenen MET concentratie.
Oud 16-03-2007, 18:48
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Pff, rapport. Ik had het aardig opgehaald, maar had nog wel twee vijfjes. Oké, niet verbijsterd goed, maar ik heb me best gedaan. Me moeder vond dat gelukkig ook. Komt me vader: 'Jah, als je zo doorgaat, haal je verschijnlijk je Havo-diploma niet. Eigenlijk heb je die aantal jaar voor niks gedaan. Je kan beter een vervolgopleiding gaan doen.' Normaal is het een lieve man, maar nu.. Grrr.

Ik ga het tegendeel bewijzen ook. Ik ga mijn Havo-diploma halen met allemaal voldoendes. Ik kan het, ik weet dat ik het kan. Ik wil het. Komt hij weer met zijn opmerking, goh, lekker motiverend. Over anderhalf jaar schuif ik een havo-diploma onder zijn toeter!

Zoo! Voorderest gaat het heel goed. Nog een paar maandjes en dan met de meiden op reis!
Oud 16-03-2007, 19:15
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
sonho schreef op 14-03-2007 @ 20:57 :
Darkfairy, je klinkt heel verward. Kan je steun zoeken bij vrienden/moeder/zus? *Knuffel*

Ik heb de kist waar allemaal spulletjes van mij van vroeger inzitten. De tekeningen, werkjes en verslagen. De woordjes van mijn juf voornamelijk dat ik alles zo perfect wil hebben, mn stemming erg schommelt maar ook heel lief was. Leuk om te lezen.

En verder heb ik enorme buikpijn. En ik ben moe dus ga ik zo slapen, moet nog een lesje Frans voor groep 8 voorbereiden, maar dat komt wel goed. Hmm, nog 6 nachtjes...
ben ook best wel verward dus dat klopt en mijn ouders en men zusje hebben al genoeg aan hun zelf en elkaar jij ook *knuf*

ot gister naar de huisarts geweest gepraat en nog voor een tijdje medicijnen meegekregen en als het volgende week niet beter gaat wil ze dat we een afspraak bij het ggz weer maken en vandaag op het werk was hij weer raar bezig en ik dacht in de pauze in een tijdschrift te kijken stonden er dunne meisjes in dat waren dus weer triggers daardoor raakte ik overstuur en daardoor kreeg ik de neiging om lax te gebruiken maar niet gedaan en in plaats van dat heb ik vandaag als eten 1 sneetje brood met boter op en ik walg vanmezelf jeuj zo doorgaan
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 16-03-2007 om 19:17.
Oud 16-03-2007, 19:16
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Eigenlijk wil ik dat hij verteld waar het pijn doet, een kusje op zijn gebroken hart geven en er een pleister met een dinosaurusje erop plakken.
En ik weet niet wat er met hem is. Maar ik vind 'm lief.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 16-03-2007, 19:27
Verwijderd
Ik ben aan het huilen om die chaos weg te krijgen, ik moet vrolijk zijn. Ik voel me rot en ik wil een knuffel, maar vriend is er niet. Morgen is hij er. De chaos is zó groot en ik wil niet meer verdrietig zijn, ik wil niet zo worden zoals ik "vroeger" was. *huil*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.