Oud 08-08-2007, 11:24
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
De vorige

Nummer 105 alweer. Gaan we bij 150 weer meeten?
__________________
Advertentie
Oud 08-08-2007, 11:34
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik wil een keer schaatsen met iedereen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 08-08-2007, 11:42
Verwijderd
Ik kan niet schaatsen, maar alles valt te leren

OT: Nog maar twee nachtjes en lang leve de Duitse Spoorwegen die weer lief moeten doen Ik kan echt zo erg niet wachten maar het is zo fijn, zij<3 Enen met mam en pap gaat ook weer alles goed
Oud 08-08-2007, 11:42
Verwijderd
Ow, cool Schaatsen <3 Dat heb ik echt al heel lang niet meer gedaan
Oud 08-08-2007, 11:44
Verwijderd
ik kan niet schaatsen! nooit geleerd!

ik ben kansloos. echt waar. en in de war, want moet ik nu wel of geen hoop hebben? echt, hoe moeilijk kan het zijn? waarom helpt mij niet zien hem om een beslissing te maken. een keer naar de film of weetikveel iets gezelligs doen kan toch ook en dan kunnen we kijken hoe het gaat..

edit: en ik zou echt iets moeten eten, maar de gedachte alleen al...
Oud 08-08-2007, 11:47
Verwijderd
schaatsen omg <3

En meeh. Ik ben toch best wel een flirt geloof ik Nou ja, los daarvan, gaat het best goed. Zolang ik mn moeder niet zie
Oud 08-08-2007, 12:06
Verwijderd
Bij m'n biografische vragenlijst klap ik bij vraag 1 al dicht. Het is een ding op m'n klachten te ervaring, maar een andere om ze op te schrijven... Ik ben bang dat ik heel aanstellerig ga klinken, of 't juist afzwak. Ik wil het zo goed mogelijk omschrijven...

*zucht*

Wat zijn mijn klachten? Overmatig angstig voor alledaagse situaties? Depressieve gevoelens? Ik weet het niet eens
Oud 08-08-2007, 12:08
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-08-2007 @ 12:06 :
Bij m'n biografische vragenlijst klap ik bij vraag 1 al dicht. Het is een ding op m'n klachten te ervaring, maar een andere om ze op te schrijven... Ik ben bang dat ik heel aanstellerig ga klinken, of 't juist afzwak. Ik wil het zo goed mogelijk omschrijven...

*zucht*

Wat zijn mijn klachten? Overmatig angstig voor alledaagse situaties? Depressieve gevoelens? Ik weet het niet eens
Ze zullen niet struikelen over een woordje en wanneer iets niet duidelijk is zullen ze het je wel vragen. Verplaats je eens in die ander, wat zou jij denken wanneer je zoiets leest? Als iets onduidelijk is? Als je tussen de regels door kan lezen dat diegene het afzwakt?
__________________
Durf te vliegen.
Oud 08-08-2007, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 08-08-2007 @ 11:34 :
Ik wil een keer schaatsen met iedereen.
Hier kon je het afgelopen weekend, buiten op het plein schaatsen. Maar schaatsen is in de winter natuurlijk veel leuker.

@Andijvie: maak je niet te druk om die vragenlijsten, het gaat om een indruk, niet om het perfecte beeld van jou (als dat al bestaat). Ik begrijp je angst, maar je hebt nog alle mogelijkheden om dingen toe te lichten.

De zon schijnt! En ik ga nu douchen...
Oud 08-08-2007, 12:26
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Vannacht heerlijke paniek aanval gehad over dat ik hier nog maar 3 weken ben. En het gaat leuk worden en ik wil dit al zo lang, maar als alles nou eens wat beter geregeld was en als ik niet zo verliefd was zou ik er allemaal zoveel simpeler tegenaan kijken...
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 08-08-2007, 13:02
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik word gek. Ik kan dat niet, dat werken. Sinds ik die afspraak met m'n baas heb gemaakt word ik elke keer groen als ik er aan denk. Ik voel me misselijk, down en ik kan wel in huilen uitbarsten. Dat is toch niet goed? Hoe kan dat nou, vroeger vond ik het toch zo leuk? Het is toch niet goed als je met zo'n gevoel aan je werk denkt? Misschien had ik toch per direct ontslag moeten nemen. Ik wil het er vanmiddag ook even met L. over hebben, misschien weet hij wat... Nu kan ik niet meer terug, zaterdag MOET ik wel en de drie weken erna ook, maar ik kan het niet. Misschien moet ik bellen dat ik zaterdag toch als proefdag wil en daarna af zeg? OMG, ik durf het niet, ik zit te trillen en word gek. WAT MOET IK DOEN?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-08-2007, 13:07
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-08-2007 @ 12:06 :
Bij m'n biografische vragenlijst klap ik bij vraag 1 al dicht. Het is een ding op m'n klachten te ervaring, maar een andere om ze op te schrijven... Ik ben bang dat ik heel aanstellerig ga klinken, of 't juist afzwak. Ik wil het zo goed mogelijk omschrijven...
Probeer anders eerst eens om je verhaal in het klad op een blaadje te schrijven. Schrijf op wat je voelt en denkt en maak je niet druk om hoe dat overkomt. Laat het dan eens aan je man lezen en vraag hem hoe het op hem overkomt. Dan kun je het nog aanpassen, als het niet duidelijk is of als het 'aanstellerig' of 'afgezwakt' is (aanstellerig kan niet, want het gaat om jouw ervaring, en of het afgezwakt is, kan je man deels wel vertellen, en jij zelf ook als je het herleest). Succes ermee!

Hebben er meer mensen moeite met 't typen van een reactie? Ik spring de hele tijd weg uit 't tekstvak en kan de knoppen niet gebruiken...
Oud 08-08-2007, 13:27
Verwijderd
Meh. Ik weet niet of ik nu bezorgd moet zijn of onzeker. Mijn moeder vindt allebei niet, maar dat gaat niet helemaal. Het is toch niet zo raar dat ik graag wat van hem hoor als ik gistermorgen al gesmst heb? Maarja, zijn telefoon staat dus uit... wat weer tot de vraag leidt waarom hij die niet op kan laden. Grm. En al die tijd blijf ik er mooi mee bezig, terwijl dat onzin is want ik heb dagenlang nauwelijks aan hem gedacht.
Oud 08-08-2007, 14:24
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 08-08-2007 @ 13:07 :
Probeer anders eerst eens om je verhaal in het klad op een blaadje te schrijven. Schrijf op wat je voelt en denkt en maak je niet druk om hoe dat overkomt. Laat het dan eens aan je man lezen en vraag hem hoe het op hem overkomt. Dan kun je het nog aanpassen, als het niet duidelijk is of als het 'aanstellerig' of 'afgezwakt' is (aanstellerig kan niet, want het gaat om jouw ervaring, en of het afgezwakt is, kan je man deels wel vertellen, en jij zelf ook als je het herleest). Succes ermee!

Hebben er meer mensen moeite met 't typen van een reactie? Ik spring de hele tijd weg uit 't tekstvak en kan de knoppen niet gebruiken...
Ik ben gewoon begonnen met iets op te schrijven, en de rest ging eigenlijk wel vanzelf, ik denk dat ik het goed verwoord heb; het gaat maar om een beetje een impressie, tijdens het eerste gesprek zal ik dingen moeten toelichten etc.

De afspraak is om maandag 9 uur. Dat is wel fijn, heb ik niet veel tijd om me er druk over te gaan maken
Oud 08-08-2007, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-08-2007 @ 14:24 :
Ik ben gewoon begonnen met iets op te schrijven, en de rest ging eigenlijk wel vanzelf, ik denk dat ik het goed verwoord heb; het gaat maar om een beetje een impressie, tijdens het eerste gesprek zal ik dingen moeten toelichten etc.

De afspraak is om maandag 9 uur. Dat is wel fijn, heb ik niet veel tijd om me er druk over te gaan maken
Fijn dat er nu schot in de zaak zit.
Oud 08-08-2007, 14:30
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
In principe heb ik de kamer bij begeleid wonen. Ik heb verteld over mijn eetstoornis die nu redelijk onder controle is en over mijn sociale angststoornis. Ze hebben toegezegd en 1 september mag ik erin. Maar nu hebben ze nog een brief gestuurd aan mijn oude psychologe om informatie op te vragen, met toestemming van mij, dat wel. Maar ik heb niets verteld over mijn depressie en de af en toe bijbehorende gedachtes daarbij. Daar werd ook niet echt naar gevraagd en ik durfde het niet uit mezelf te vertellen. Nu zei die man dat ik de kamer heb en dat er iets heel geks moet gebeuren krijg ik hem toch niet, dit hoor ik alleen eind augustus pas. Zou een depressie een reden zijn om me alsnog te weigeren? Anybody?
__________________
Durf te vliegen.
Oud 08-08-2007, 14:53
Verwijderd
Citaat:
GeleBloem schreef op 08-08-2007 @ 14:30 :
In principe heb ik de kamer bij begeleid wonen. Ik heb verteld over mijn eetstoornis die nu redelijk onder controle is en over mijn sociale angststoornis. Ze hebben toegezegd en 1 september mag ik erin. Maar nu hebben ze nog een brief gestuurd aan mijn oude psychologe om informatie op te vragen, met toestemming van mij, dat wel. Maar ik heb niets verteld over mijn depressie en de af en toe bijbehorende gedachtes daarbij. Daar werd ook niet echt naar gevraagd en ik durfde het niet uit mezelf te vertellen. Nu zei die man dat ik de kamer heb en dat er iets heel geks moet gebeuren krijg ik hem toch niet, dit hoor ik alleen eind augustus pas. Zou een depressie een reden zijn om me alsnog te weigeren? Anybody?
Ik zou zeggen van niet.
Oud 08-08-2007, 15:21
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Vanmorgen sollicitatiegesprek gehad... Eigenlijk liep het redelijk.. Hoewel ik erg ben gaan twijfelen; sta ik wel stevig genoeg in mijn schoenen om al die hectiek en agressie aan te kunnen? Ik kan eigenlijk slecht tegen veranderingen en dit is een nieuw op te starten project.. Niks ligt nog vast.. Visie, team alles moet nog bij een gegaard worden.. Daarnaast start ik over twee weken met een nieuwe opleiding...
Allemaal nieuwe dingen... Terwijl ik daar altijd zo panisch van word...

Vriendin van me stuurde net mijn rooster van september op... Niet iets om vrolijk van te worden... Meteen 5 nachten de nachtdienst in... Daar word ik ook raar van..

Heb zo'n raar, onbestemd, vervelend gevoel.. Ach, misschien word ik niet aangenomen... Opeens vind ik dat niet eens zo'n probleem meer
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Ads door Google
Oud 08-08-2007, 16:02
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 08-08-2007 @ 15:21 :
Vanmorgen sollicitatiegesprek gehad... Eigenlijk liep het redelijk.. Hoewel ik erg ben gaan twijfelen; sta ik wel stevig genoeg in mijn schoenen om al die hectiek en agressie aan te kunnen? Ik kan eigenlijk slecht tegen veranderingen en dit is een nieuw op te starten project.. Niks ligt nog vast.. Visie, team alles moet nog bij een gegaard worden.. Daarnaast start ik over twee weken met een nieuwe opleiding...
Allemaal nieuwe dingen... Terwijl ik daar altijd zo panisch van word...

Vriendin van me stuurde net mijn rooster van september op... Niet iets om vrolijk van te worden... Meteen 5 nachten de nachtdienst in... Daar word ik ook raar van..

Heb zo'n raar, onbestemd, vervelend gevoel.. Ach, misschien word ik niet aangenomen... Opeens vind ik dat niet eens zo'n probleem meer
k ben aangenomen!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 08-08-2007, 16:03
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 08-08-2007 @ 16:02 :
k ben aangenomen!!!!!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd!

en jeej we're crying again..
Oud 08-08-2007, 16:21
Verwijderd
Jurk gekocht, hij zit vrij goed en als ik een paar kilo afval zit ie beter dan de meeste jurken (ja, mijn trouwjurk zat nog beter, maar die wordt natuurlijk precies zo vermaakt dat ie goed zit ).

Ik vind het lastig in te schatten hoe het met het logeerkonijn gaat, hij is gister geopereerd en moet nu nog medicijnen hebben ed (wat amper gaat) en hij moet natuurlijk goed eten en drinken enzo...

@coopergirl: gefeliciteerd!
Oud 08-08-2007, 16:33
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
GeleBloem schreef op 08-08-2007 @ 14:30 :
In principe heb ik de kamer bij begeleid wonen. Ik heb verteld over mijn eetstoornis die nu redelijk onder controle is en over mijn sociale angststoornis. Ze hebben toegezegd en 1 september mag ik erin. Maar nu hebben ze nog een brief gestuurd aan mijn oude psychologe om informatie op te vragen, met toestemming van mij, dat wel. Maar ik heb niets verteld over mijn depressie en de af en toe bijbehorende gedachtes daarbij. Daar werd ook niet echt naar gevraagd en ik durfde het niet uit mezelf te vertellen. Nu zei die man dat ik de kamer heb en dat er iets heel geks moet gebeuren krijg ik hem toch niet, dit hoor ik alleen eind augustus pas. Zou een depressie een reden zijn om me alsnog te weigeren? Anybody?
Een depressie op zich is geen reden om iemand te weigeren bij begeleid wonen. Maar... zelfmoordpogingen of ernstige automutialtie kunnen wel een reden zijn om te weigeren, omdat zij dan jou veiligheid niet garanderen, en zij toch verantwoordelijk zijn.

Zo hebben wij meiden in huis gekregen die afgewezen werden bij een ander KTC (begeleid wonen) Ik zat in een KTC+ met extra begeleiding, want het was speciaal bedoeld voor meiden met psychiatrisch of psychosociale problematiek..

in welke stad ga je begeleid wonen doen?
Oud 08-08-2007, 17:17
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 08-08-2007 @ 16:33 :
Een depressie op zich is geen reden om iemand te weigeren bij begeleid wonen. Maar... zelfmoordpogingen of ernstige automutialtie kunnen wel een reden zijn om te weigeren, omdat zij dan jou veiligheid niet garanderen, en zij toch verantwoordelijk zijn.

Zo hebben wij meiden in huis gekregen die afgewezen werden bij een ander KTC (begeleid wonen) Ik zat in een KTC+ met extra begeleiding, want het was speciaal bedoeld voor meiden met psychiatrisch of psychosociale problematiek..

in welke stad ga je begeleid wonen doen?
Een dorp, mijn woonplaats. Het is een project van het jongerenwerk hier. Pogingen heb ik nooit gedaan, automutilatie wel maar niet ernstig. Pogingen heb ik zoals gezegd niet gedaan, maar wel vaak gezegd tegen mijn toenmalige psychologe dat het niet lang meer zou duren. Ondertussen heb ik nog wel die gedachtes maar niet meer zoals toen dat ik er de hele dag geobsedeerd door was en bij alles erover nadacht. Dus in principe zou het dus geen reden zijn?!
__________________
Durf te vliegen.
Oud 08-08-2007, 17:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 08-08-2007 @ 16:02 :
k ben aangenomen!!!!!!!!!!!!!!!
congrads!!!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-08-2007, 17:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Aauw, m'n voeten. Acht uur lang lopen (eerder slenteren) langs stellingen voor boeken is echt vermoeiend. En je loopt echt de hele hal door voor een bestelling van 25 boekjes. Tss, nabestellingen.
Advertentie
Oud 08-08-2007, 18:29
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 08-08-2007 @ 16:31 :
Gefeliciteerd! En het is pas in oktober (of nog later?), dus je hebt best tijd om je er nog even op in te stellen en aan je nieuwe opleiding te wennen enzo. Wel dapper, allemaal nieuwe dingen. Kun je daarna heel trots op jezelf zijn.
Morgen heb ik arbeidsvoorwaardengesprek... En het liefst willen ze dat ik 1 september begin! Dit zal waarschijnlijk niet lukken, omdat ik een maand opzegtermijn heb en in mijn huidige werk nu al een personeelstekort is (en een vacaturestop..)..

Enerzijds jammer; die maand ben je bezig met het vormen van een team, elkaar leren kennen/ wat zijn je zwakke/ sterke punten, je krijgt agressietrainingen, referaten over verslavingen etc... Vrij essentieel eigenlijk... Vanaf 1 oktober wordt het officieel geopend...

Het begint te bezinken Volgens mij zag ik er ook tegenop om mezelf te moeten teleurstellen indien ik niet aangenomen zou worden.
Nieuwe dingen zijn zeker spannend, zeker voor controle behoeftige mensen!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 08-08-2007, 18:30
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-08-2007 @ 17:24 :
congrads!!!!
Dank!!!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 08-08-2007, 19:04
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 08-08-2007 @ 18:30 :
Dank!!!
Gefeliciteerd, en veel succes daar !
Oud 08-08-2007, 19:04
Verwijderd
Gefeliciteerd coopergirl

OT: Ik ga maandag denk ik alleen, ik wilde eerst dat m'n man meeging om me af te zetten tot in de wachtkamer, maar ik denk dat dit echt iets is wat ik alleen moet doen. Zo moeilijk kan het niet zijn.
Oh, en ik moet iets te eten en drinken meenemen , want het duurt zo'n 2 uur en ze gaan bloed prikken, dus eten is slim. *wiebelwiebel*

Vanaf nu mag ik er niet meer over nadenken
Oud 08-08-2007, 19:07
Verwijderd
Ik voel me zo onzkeer
Niet vooruitkijken gewoon dag per dag.

Maar moet ik nou wel bellen naar mijn werkgever. Moet ik nu wel gaan werken?
Ik heb er helemaal geen zin in, maar een hele dag in bed liggen kan ook niet. En volgens mij is mijn moeder ook blijer als ik eens weer weg ga..
Damn weet het niet
Oud 08-08-2007, 20:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
die hartkloppingen komen tussen door toch nog terug okal gebruik ik die oxazepam nou 3 keer op een dag en morgen nog een keer nemen en dan is het afwachten of het gewerkt heeft en anders moet ik terug naar de huisarts
en verder ging het werken wel
net even iemand van het werk een mail gestuurd die nog vakantie heeft en mijn vriend zag ik vanochtend toen ik op het werk aan kwam meteen ik zei hoi en hij draaide gelijk zijn hoofd weg en verder heeft hij maar een paar woorden gezegd tegen me en me verder genegeerd
en zometeen met me moeder naar harry potter
en de spanningen en de neigingen voor am probeer ik uit me hoofd te zetten
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-08-2007, 20:44
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
ik heb vandaag me opleiding afgezegd, veel geregeld. ik vond het erg moeilijk, juist omdat ik de kans had gekregen om die opleiding te gaan doen. nu ga ik 100 % voor de therapie, hopend dat ik dan écht alles achter me kan laten en op een andere manier opnieuw kan beginnen, want mijn hoofd is te vol en ondanks veel tranen lijkt het me wel verstandig om niet aan nieuwe opleiding te beginnen.
__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Oud 08-08-2007, 20:45
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 08-08-2007 @ 20:44 :
ik heb vandaag me opleiding afgezegd, veel geregeld. ik vond het erg moeilijk, juist omdat ik de kans had gekregen om die opleiding te gaan doen. nu ga ik 100 % voor de therapie, hopend dat ik dan écht alles achter me kan laten en op een andere manier opnieuw kan beginnen, want mijn hoofd is te vol en ondanks veel tranen lijkt het me wel verstandig om niet aan nieuwe opleiding te beginnen.
O meis.... Heel veel sterkte... Ik vind het knap dat je voor jezelf kiest, je had nl heel veel zin in de opleiding... (})
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 08-08-2007, 20:47
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 08-08-2007 @ 20:45 :
O meis.... Heel veel sterkte... Ik vind het knap dat je voor jezelf kiest, je had nl heel veel zin in de opleiding... (})
jah, toen ik vanmiddag die boeken niet kon aannemen en hij ze weer mee terugnam, moest ik echt janken als een klein kind dat geen ijsje kreeg maar ik moet een keuze maken en als ik nu die therapie doe en bijvoorbeeld straks weer durf te autorijden en alles dan maakt het zoveel makkelijk, dan ben ik er blij om hoop ik

en jij.. GEFELICITEERD echt super !!
__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Oud 08-08-2007, 20:47
moon
Avatar van moon
moon is offline
(spuit 11) schaatsen= !!!
@coopergirl: gefeliciteerd!!

ot: nou ja, dat ik labiel ben heb ik hier nu al duizend keer gepost. Maar dat het zo plotseling weer is begonnen, die stemmingswisselingen, dat vind ik moeilijk te begrijpen en te accepteren. Vandaag alleen al. Vanochtend wstond ik op met een grafstemming. Ik dacht...als het leven zo is...alsjeblieft laat het dan niet lang meer duren. Er was niks aan vooraf gegaan, behalave een slechte nachtrust (oke dat kan mischien ook invloed hebben). Ik was zo depri. toen ik opstond. Toen ging ik in het dierenasiel werken en ik had allemaal lieve katten en het was helemaal leuk en was ik weer blij. Daarna vrijwel meteen door naar het verzorgingshuis en daar irriteerde ik me ongeloofelijk aan een collega, toen was ik daarna heel chagerijnig.
En nu? nu kan ik weer dansen, springen, juichen. Ik ben net gevraagd als begeleider zaterdag om mee te gaan met B. en andere bewoners en begeleiders naar het circus. Echt zo leuk, dat gaat zo gezellig en leuk worden! En alleen daardoor ben ik nu gewoon weer helemaal happy. Maar die wisselingen op een dag slopen me wel een beetje.

Maar goed, wat dat betreft is het goe dat de l.training dinsdag begonnen is, daarin leer ik omgaan met stemmingswisselingen. Het viel me wel tegen dat ik daar echt veruit de jongste ben. De jongste na mij is 27 en de oudste die mee doet is 41. Ik vind het echt niet prettig om de jongste zijn, dan heb ik het gevoel dat ik een beetje buiten de groep val en dat is mijn angst ook. Bovendien vraag ik me af of ik raar ben ofzo omdat ik dit al op jongere leeftijd heb dan hun. De meeste van hen kregen de diagnose eind 20 begin 30 en ik kreeg 'm al op m'n 19e. hmzzz
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-08-2007, 20:51
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
mijn hoofd lijkt echt te exploderen.. damn wat een hoofdpijn, en ik ben al heel wat hoofdpijn gewend
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Ads door Google
Oud 08-08-2007, 20:52
moon
Avatar van moon
moon is offline
*knuff kwast*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-08-2007, 21:00
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
coopergirl: gefeliciteerd!

Vanmiddag weer gewerkt. Het eerste uur was echt zo voorbij, heb toen ook veel gelachen. Alleen toen sloeg mijn stemming ineens om en had ik er helemaal geen zin meer in. Ik weet niet hoe dat inene kwam.
En ik ben jaloers, dat is echt erg Ik ben jaloers als ik hem zie lachen naar mijn zusje. Nu ik erover nadenk heb ik dat nooit gehad als hij lachtte met andere collega's. Ik moet hem echt uit mijn hoofd zetten. Er waren wel twee andere leuke jongens. Maar die zie ik op mijn werk een paar keer en daarna nooit meer. Al woont eentje volgens mij gewoon hier. Ach, straks leer ik vast genoeg leuke jongens kennen. Andere omgeving, dus nieuwe mensen leren kennen.

Het rooster van volgende week hing er al. Ze hadden gisteren tegen me gezegd dat ik volgende week weer minder hoef te werken. Nou, dat is niet te zien aan het rooster. Ik moet vijf dagen werken, de meeste anderen hoeven maar drie dagen. En zondag de hele dag. Jahoor, laat iedereen maar minder werken behalve ik. Niet dat ik het heel erg vind. Al heb ik nu wel behoefte aan een vrije dag.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 08-08-2007, 21:08
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
jodiejo, ik leef ook nog. Er valt niet veel te luchten, want ik heb mijn dagboek weer uit de kast getrokken en die volstaat. Liefs allemaal!
Oud 08-08-2007, 21:47
Verwijderd
bluhbahbah! vandaag al 2x ruzie gemaakt, en die ene is ernstig serieus aan het worden. bahbluhbah!
Oud 08-08-2007, 22:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*doet moon terug knuffelen*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-08-2007, 22:03
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
tas inpakken is niet cool..
mijn vriendin is al bijna klaar.. ik moet bijna beginnen
en ik heb maar 2 beetje zomerse broeken
en dan nog een wijde spijkerbroek.. das nog niet de helft van wat zij meeneemt..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-08-2007, 22:21
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ooh ik ben weer terug van vakantie en het was zo teringgaaf en nu is het gek om weer thuis te zijn, wat een klimaatshock. (a) Maar ik heb mijn vriendje en mijn beste vriendinnetje hier en morgen komen mijn zusjes ook nog thuis en mijn broertjes zijn er al maar mijn papa moest busrijden. Mooi is dat! :boos:

En het wordt morgen maar twintig graden, ik ben een beetje verwend geloof ik. Want die blauwe zee en Sziget en alle rivieren en alle mensen en alles van ver weg.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-08-2007, 22:28
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-08-2007 @ 22:03 :
en ik heb maar 2 beetje zomerse broeken
en dan nog een wijde spijkerbroek.. das nog niet de helft van wat zij meeneemt..
So? Jij hebt toch niets met haar kleren te maken neem ik aan? Als jij je ermee redt en niet twee weken lang in dezelfde broek rondloopt. Twee weken terug ging ik kamperen en had een kleine tas maar had genoeg mee. Mijn vriendin had een mega tas en heeft de helft weer mee terug genomen. Lekker op je eigen tas letten!

OT: Ik ben zo zenuwachtig, ik voel me zo nerveus....dat was ooit een kinderliedje dat ik heb geleerd. Nu van toepassing. Morgen weer naar de dokter en ik ben zo bang voor hem en voor wat ik moet zeggen en voor wat hij gaat zeggen en voor wat ik nu eraan kan doen and and..so on.
__________________
Durf te vliegen.
Oud 08-08-2007, 22:32
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Coopergirl: gefeliciteerd!!
@ Pannekoeketrut: moeilijk besluit lijkt me dat, maar heel erg knap! Veel mensen blijven jaren met hun problemen rondlopen omdat ze altijd hun werk of school of opleiding vóór hun therapie laten gaan. Sterkte!! *knuff*

OT: Net terug uit de stad met L. Het was heel gezellig, ik vind het echt jammer dat ik hem nu bijna een halfjaar moet missen! We zijn uiteten geweest en naar de film en het was allemaal heel leuk en grappig Heb het met hem ook over 't werk gehad en hij zei dat ik moet stoppen als het niet gaat en dat het inderdaad niet goed is dat ik al ziek zwak en misselijk word als ik alleen al aan m'n werk denk. Dus ik denk dat ik morgen naar m'n baas bel om te vragen of ik a.s. zaterdag proef mag draaien en daarna beslis of ik inderdaad die 2-3 dagen wil draaien of niet. En dan zeg ik denk ik van niet en ga ik per direct met ontslag. Ik ben bang om te bellen maar ik denk dat dit het beste is. Ik maak mezelf alleen maar kapot als ik hiermee door ga, want dan val ik weer in precies hetzelfde patroon als vorige keer en dat wil ik echt nooit meer. Hmpf.

Morgen met N. afgesproken, misschien dat D. ook komt. Ga ik eindelijk het nieuwe huisje van N. zien en hmm ik vind het leuk om ze weer te zien!! Verder morgen weer naar therapie en ik weet het even niet. Ik weet niet of ik moet vertellen over het feit dat het weer heel erg bergafwaarts met me gaat. Of ik moet vertellen over de extreme stemmingswisselingen, maar vooral over het feit dat ik steeds meer am gedachten/neigingen heb en dat ik ze vaak met veel moeite moet onderdrukken. Wat is dat toch, kom ik daar nou nooit vanaf?
Nu even nog een filmpje kijken en dan slapen, ik ben bezig m'n hele ritme te verleggen, maar ik móet die film echt even kijken
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-08-2007, 22:36
Verwijderd
Een vriendin van me heeft net verzekerd dat het echt niet meer kan worden. Ik weet niet wat ik voel nu: opgelucht (omdat ik het weet en dat ik voortkan), boos (om vele redenen), verdrietig (gewoon omdat ik me miserabel voel bij het idee dat ik nog steeds alleen ben), teleurgesteld (omdat ik stiekem toch op iets hoopte), radeloos (omdat, ook al heb ik gezegd dat ik echt wel haar vriend wou blijven en niet raar zou doen, ik precies niet weet wat ik ga doen de volgende keer dat ik haar zie).

Oud 08-08-2007, 22:40
Verwijderd
Hmm, ik ben moe. Maar mn broer is weer thuis en dat is fijn. Heb twee heel gave shirtjes/hempjes meegenomen gekregen (ik moet ze natuurlijk wel zelf betalen). Een roze met eendjes en een grijze met schaapjes. Hihi, ben heel benieuwd naar de vesten die mn ouders nog meenemen.
Maar nu ga ik slapen, ik ben echt weer doodmoe...
Oud 08-08-2007, 22:46
Little_lady
Little_lady is offline
Hahaa, hondje-lief is echt leuk. Een beetje op J. afrennen alsof zij d'r bazinnetje is en door die actie m'n moeder half over straat sleuren. Verder gewerkt, ouderwets leuk geshopt met een vriendin & net een rondje gewandeld met hondje-lief, even verhaal halen bij J. over vanmiddag.

En nu ben ik net gaan zitten en kreeg ik me toch een hoofdpijn ineens, gatver. Als het nou eens net zo snel zou zakken als het gekomen is..
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 08-08-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 08-08-2007 @ 11:34 :
Ik wil een keer schaatsen met iedereen.
Ik kan het een beetje, maar 't 'mij zien klungelen' is voor de meeste mensen veel leuker

ot:
chaos, om niks, er is geen reden tot paniek want er gebeurt helemaal niks bijzonders of anders, nouja
o en grmbl discussies met jezelf ik spoor echt voor geen meter, goh..
alsof er continue nog een repelsteel om me heen loopt en die de dingen net iets anders doet. waarom voel ik zoiets bizars?
O, had vandaag mn ketting niet om, dat zal t wel zijn.
ik wil nieuwe kleertjes, maar ik ben te skinny en te lang.
Enheelveelpijn.valdood,sukkel
Oud 09-08-2007, 10:10
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Mijn dokter is echt slim .
Ik vertelde een beetje wat er in mijn hoofd omgaat en hij zei als enige: dat noemen ze chaos..

Nee echt?!
__________________
Durf te vliegen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.